quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk, dat was omdat je zo grooooooot en stoer en sterk bent
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, wat ik zeg. Dat ik niet gemaakt ben om samen met iemand oud te worden, eigenlijk. Ik hoop het wel, hoor.
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja oke, maar jij hebt toch wel relaties gehad enzo. Dat ze niet werkten is een tweede....
Ben je nu weer single dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is ook een reden dat het niet werkte.
Het is ingewikkeld.quote:
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik snap je wel. Maar eeuwig vrijgezel ben je volgens mij niet hoor![]()
Technisch gezien ben ik het niet eens
Jammer dat je niet naar de meet komt
Haha heldinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
That's my girlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eeuwig is vanaf het beginquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ingewikkeld.
[..]
Technisch gezien ben jij het niet eens? Whut?
Geen woord aan gelogenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Geen woord aan gelogenIk verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik verwachte dat er in de spoiler zou staan "behalve het grote, stoere en sterke gedeelte".
waarom nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?quote:
U jelly?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:17 schreef debeterebob het volgende:
Waarom heb je het zo vaak over Bart op fok, Cassandra?
Wat heeft er in een sc wél toegevoegde waardequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Omdat dat toch wel beetje privé is op zich en misschien niet zo veel toegevoegde waarde heeft om telkens te vermelden?
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.quote:
Net zo iets als op facebook mensen die elkaar hartjes sturen om de dag. Dan denk ik al snel why?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heeft er in een sc wél toegevoegde waarde
quote:
En dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, maar wel nieuwsgierig of je daar achteraf geen spijt van zult krijgen. Dezelfde superblije berichten staan er ook over detroit. Dat is toch apart.
Point taken. Ik zal wel indammen.. Maar dit ligt wel iets anders. En dat weet Bart ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was toen, dit is nu. En later als we groot zijn was dit toen en is het dan nu. Ofzo. Jensaptweldenkikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee maar ik ga dat mens nog op vele manieren irriteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Broertje
Nog lekkere potjes boos gemaakt?
Op Facebook is het nog erger ja. En als het dan over gaat ook alle foto's verwijderen, want een foto is natuurlijk ook niet compleet zonder kleffe tekst erbij.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Net zo iets als op facebook mensen die elkaar hartjes sturen om de dag. Dan denk ik al snel why?
Ik woon de komende 6 weken nog in een huis met Detroit. Die ziet mij nu ook supergelukkig. En is er inmiddels aan gewend. Dat is het verschil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebben
Dit inderdaad, wie gaat dit soort dingen nu op een openbaar forum zettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik fokker zou daten zou ik dat toch liever achter de schermen houden voor het geval dat het gezeik oplevert.
Lijkt me een verschrikking. Als man voel je je daar toch niet goed bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik woon de komende 6 weken nog in een huis met Detroit. Die ziet mij nu ook supergelukkig. En is er inmiddels aan gewend. Dat is het verschil.
Bij mij levert het sowieso gezeik op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef debeterebob het volgende:
Maar als ik fokker zou daten zou ik dat toch liever achter de schermen houden voor het geval dat het gezeik oplevert.
Misschien is hij wel enorm opgelucht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Lijkt me een verschrikking. Als man voel je je daar toch niet goed bij
Gogosweden v.2.0quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij levert het sowieso gezeik op.
Dat is wel sneu dan. Zeg dan iets zinnigs erover of gewoon helemaal niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:22 schreef twi het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet eens zo raar. Het rare vind ik dat er twee maanden geleden geen enkele vraag over mocht worden gesteld, om het er daarna wel in vrijwel elke post al dan niet dubbelzinnig over te hebben
soms vind ik je een beetje de moeder in deze sc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?quote:
Goed idee. Kan ik helpen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maar ik ga dat mens nog op vele manieren irriteren.
Wat heeft ie gedaan dan? Hij heeft gebatatats? Waarom mis ik alles?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?
Wat heb ik godverdomme nou net uit zitten leggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
soms vind ik je een beetje de moeder in deze sc.
Is ie ontmaagdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Is er een felicitatietopic voor hem geweest eigenlijk?
Nee joh dit is heel makkelijk, op die FB pagina word ik opeens heel actief.quote:
hoi. hoe in hemelsnaam kwam ik ookalweer aan jouw email adres?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik woon de komende 6 weken nog in een huis met Detroit. Die ziet mij nu ook supergelukkig. En is er inmiddels aan gewend. Dat is het verschil.
Ik gok dat Heloef verjaardagstopic van Arachide heeft gehad en zich daar nu triest over voeltquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan? Hij heeft gebatatats? Waarom mis ik alles?
Niet, en whut??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef SergeantFluffy het volgende:
oke ik heb het toch even gevraagt.
mijn moeder is nu even kwijt en we weten niet waar ze is. en mijn vader boeit het niets omdat het in verhuur staat , of pachten ofzo(ik weet niet hoe om de goede woordkeus is) aan 1 of andere natuurvereniging of iets met vogels ofzo.
ze parkeert dus in beschermt gebied. ze doet gewoon een milieudelict!
[..]
hoi. hoe kom ik ookalweer aan jou email adres?
misshcien kan ik dat met opzet toepassen op andere meisjes?
Geen idee, alleen door hoe DBB het zei kwam het over alsof het al gebeurd was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft ie gedaan dan? Hij heeft gebatatats? Waarom mis ik alles?
ja ik heb jouw emailadres. dat zag ik laatst staan in mijn mailbox.quote:
Het is die muts uit Zoetermeer toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh dit is heel makkelijk, op die FB pagina word ik opeens heel actief.
Kijken als ze dan nog heel veel zin heeft om er rond te hangen.
What is this I don't even...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok dat Heloef verjaardagstopic van Arachide heeft gehad en zich daar nu triest over voelt
geen idee?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:26 schreef twi het volgende:
[..]
Wat heb ik godverdomme nou net uit zitten leggen![]()
Waarom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
soms vind ik je een beetje de moeder in deze sc.
Nou dat hij nog triester moet zijn dan Gogo vanwege datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is die muts uit Zoetermeer toch?
[..]
What is this I don't even...
Als je vaker net zo slecht gokt ga je een hoop geld verliezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik gok dat Heloef verjaardagstopic van Arachide heeft gehad en zich daar nu triest over voelt
Jawohlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is die muts uit Zoetermeer toch?
Dit had het wel kunnen zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je vaker net zo slecht gokt ga je een hoop geld verliezen.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat hij nog triester moet zijn dan Gogo vanwege dat
Geen kinderen, dus de associatie tussen Myraela en moeder op een laag pitje houden. Noem haar dan het alpha-vrouwtje ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef dawg het volgende:
geen idee?
was positief bedoeld en ik ben het ermee eens, toen ik er wat over zei werd er lichtelijk geirriteerd op gereageerd dus ben ik blij dat myraela dit overwicht heeft natuurlijk.
Wat is er met GoGoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou dat hij nog triester moet zijn dan Gogo vanwege dat
Ik heb mijn hele verjaardag niet gevierd, daarnaast het was 10 maanden geleden dat je dat nog weet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat jij wel je verjaardag viert op fok en hij niet
Ik bedoelde een Myraela I'd like to fuck.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hallo, die zwangerschap moest nog even stil blijven.
wat mij meteen doet vermoeden dat jij de broek aan hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:29 schreef Myraela het volgende:
Oh, het is een goed ding. Tsja, natuurlijk gezag he.
Nee, Myraela jr.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Myraela I'd like to fuck.
Joh.
Ik wist heul niet dat je zwanger was.
Gaat het kindje naar mij vernoemd worden?
Eén ding weet ik zeker, ik heb geen broek aan. Mannen met een broek aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
wat mij meteen doet vermoeden dat jij de broek aan hebt.
Mensen die broeken dragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Pakkende naam wel.quote:
Ik kan inderdaad bevestigen dat ik vaker en langer een broek aan heb dan twi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo'n zin in. Ik zie hem nog als een lief schattig knulletjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zoek maar eens een paar gogosweden-topics op.
Twi kent de regelsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad bevestigen dat ik vaker en langer een broek aan heb dan twi.
zie je wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad bevestigen dat ik vaker en langer een broek aan heb dan twi.
Mensen die constant afhaken voor meets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:35 schreef dawg het volgende:
[..]
mensen die continu mensen die zeggen.mensen die mensen die mensen dat.
Daarom draag ik jurkjes en rokjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die broeken dragen.
[..]
Pakkende naam wel.
lees maar even 11 jaar posthistory dan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die constant afhaken voor meets.
Er zijn wel vrouwen waar broeken goed staan. Vandaag nog een gezien. Komen haar billen goed in uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom draag ik jurkjes en rokjes. Ook wel broeken, soms
.
Ik vind jurkjes leukerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel vrouwen waar broeken goed staan. Vandaag nog een gezien. Komen haar billen goed in uit.
Een leuk meisje, in een goede jeans vind ik vaak leuker dan een leuk meisje in een jurkje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zijn wel vrouwen waar broeken goed staan. Vandaag nog een gezien. Komen haar billen goed in uit.
Carefully manipulatedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:40 schreef Myraela het volgende:
Alleen de keuken neem ik telkens over, zonder dat ik het door heb.
Veel te koud voor nu.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind bikini broekjes leuker.
Zomerjurkjes en mooi figuurtjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een leuk meisje, in een goede jeans vind ik vaak leuker dan een leuk meisje in een jurkje.
Zeker.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een leuk meisje, in een goede jeans vind ik vaak leuker dan een leuk meisje in een jurkje.
Dan moet ze maar snel mee naar binnen komen.quote:
Paardrijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat ik dit weekend alleen maar Disney-films ga kijken en paardrijden. Meer niet.
Ach, op andere momenten is het weer andersom.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zodat jij ondertussen alles wat ik smerig maak kan opruimen?
pic?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Die Lana Del Rey moet ook geen model worden... Wat een nare kop zeg.
Vandaag wilde ik een buitenrit maken, Rio was het er niet mee eens. Dat was wel jammer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Paardrijden.Ik wil ook paardrijden.
Ik weet niet wat ik dit weekend ga doen, mijn nagels eraf halen en wat huiswerk maken. Voor de rest gewoon niets doen.
voorbeeld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
Die Lana Del Rey moet ook geen model worden... Wat een nare kop zeg.
Oh, ik zit in de H&M catalogus te kijken, daar staat ze in voor haar nieuwe collectiequote:
Incrowd fopje is incrowd. hihihihihiih.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, op andere momenten is het weer andersom.
Goede binnenkomerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Incrowd fopje is incrowd. hihihihihiih.
Ja, ik was aan het googlen. Maar eigenlijk valt het best mee, de foto's voor H&M zijn gewoon lelijkquote:
Ik dacht dat het een seksfopje was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Incrowd fopje is incrowd. hihihihihiih.
Oh, ik dacht dat die heel subtiel was.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een seksfopje was.
Obvious seksfopje is obviousquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een seksfopje was.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die heel subtiel was.
Verneukt zodat mensen op tabs het beter kunnen lezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wtf hebben ze met tweakers.net gedaan?
Ik kan dat ook niet. KLB waardigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Myraela het volgende:
Mijn haar is er wel lang genoeg voor, maar zo netjes krijg ik het niet.
Victoria Justice.quote:
Verneukt is wel het goede woord ervoor jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verneukt zodat mensen op tabs het beter kunnen lezen.
Fuckin irritant.
Vandaag was er een nieuwe dame bij de training, erg leuk dit dat. Jammer dat ze al een vriend heeft en dat hij er bij wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet. KLB waardig.
[..]
Victoria Justice.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520976/0quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verneukt is wel het goede woord ervoor ja
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1520976/0
Ja hequote:
Gatverdamme twi! PEDO!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja he.
Maar ze speelt de hoofdrol in Victorious op Nickelodeon. En ze is 17 of zo...
Zeker. Ze heeft een oude huid en een oud gezicht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze ziet er echt wel ouder uit, vind ik.
Oh, dat vind ik niet, oude huid, that is. Komt door de plamuurlaag denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ze heeft een oude huid en een oud gezicht.
Ik kan Kaneel niet toppen, maar kusje op de rechter danquote:
Zou ook kunnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik niet, oude huid, that is. Komt door de plamuurlaag denk ik.
Kan best, in iedereen schuilt een Hannibal Lecter.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:08 schreef muhahaha het volgende:
17 jaar, ik zou niet geloven dat ze een oude huid zou hebben eerlijk gezegd.
Behalve in mij. Daar ben ik te lief voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:09 schreef twi het volgende:
[..]
Kan best, in iedereen schuilt een Hannibal Lecter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |