Is het donker buiten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen, en nu?
Oh gefeli de 23ste die me met Argo vergelijkt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 19:57 schreef Gravedigger het volgende:
Argo'tje kan het weer niet laten om te reageren
Je staat nu eenmaal bij actieve topics schat. Maar goed ik vind een letter vergeten niet z'n halszaak, maar het is meer een originele spelfout in de context zo. Maar als je naar de spelfout zelf kijkt is het eerder iemand die zich vertikt. Verder kan het me ook vrij weinig boeien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist trouwens niet dat de quote-alert ook mobiel werkt?
Alleen als je naar de frontpage gaat, geloof ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:08 schreef Lienekien het volgende:
Ik wist trouwens niet dat de quote-alert ook mobiel werkt?
Niemand die zegt dat het een 'halszaak' is, schat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef He-man- het volgende:
[..]
Je staat nu eenmaal bij actieve topics schat. Maar goed ik vind een letter vergeten niet z'n halszaak, maar het is meer een originele spelfout in de context zo. Maar als je naar de spelfout zelf kijkt is het eerder iemand die zich vertikt. Verder kan het me ook vrij weinig boeien.
Fijne avond verder.
Exact! Dat is het precies, het is allemaal geen halszaak. Voor de mensen in dit topic niet althans. Het is gewoon iets komisch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:15 schreef He-man- het volgende:
[..]
Je staat nu eenmaal bij actieve topics schat. Maar goed ik vind een letter vergeten niet z'n halszaak,
Dit dus. Het gaat om de taalfout die op zichzelf of in een bepaalde context grappig kan zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Exact! Dat is het precies, het is allemaal geen halszaak. Voor de mensen in dit topic niet althans. Het is gewoon iets komisch.
Niet origineel, maar wel tenenkrommend voor iemand die het over taalonderwijs heeft.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
voorzitter Mustapha Ayranci
Voorzitter Mustapha Ayranci van de Turkse Arbeidersvereniging HTIB vindt dat Nederland moet zorgen voor basisscholen waar les in het Turks wordt gegeven. Nu wordt er alleen nog les in het Turks gegeven aan kinderen wiensr ouders dat zelf betalen. De overheid is volgens hem verplicht Turks onderwijs te bekostigen, omdat volgens de Verenigde Naties onderwijs in je moedertaal een recht is. Ook Europese regels zouden dit verplichten.
[/b]
''Ik betaal belasting en dus heb ik er recht op dat mijn kinderen ook in het Turks les kunnen krijgen.
Hetij maakt zich ernstige zorgen, omdat Europese regels worden geschonden. Als de overheid hier niet voor zorgt dan zal de stichting naar de rechter stappen om de overheid dit af te dwingen.
De gemeente strijdt liever tegen Nederlandse taalachterstand bij kinderen en jongeren. Achterstand met Nederlandse taal zou onder andere extra jeugdwerkloosheid opleveren.
http://www.at5.nl/artikel(...)-weer-op-basisschool
Originele taal- en spelfouten op FOK! #68quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:11 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Niet origineel, maar wel tenenkrommend voor iemand die het over taalonderwijs heeft.
Deze is niet origineel, maar wel lastig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Oh, nou als er niets aan de hand is dan lach ik nog wel een keertje.
Je hebt een grappig foutje gemaakt, waar men om lacht. Gewoon geen ophef over maken en verder gaan. Of lach er zelf om, dat doe ik ook als ik zo'n foutje maak.
Als je zo vaak voor Argo 2.0 bent uitgemaakt dan is het misschien verstandig niet dezelfde fouten als hem hij te maken.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Practiche what you preach.
hi ha, de park.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:46 schreef vosss het volgende:
Dat is Alberto die de park checked maanvis. Denk even na, je weet het vast nog, want toen was je ook al op FOK!
Niet origineel. We posten ook geen soberso, famfare of hont.quote:
in de eerdere delen wel!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet origineel. We posten ook geen soberso, famfare of hont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |