klopt.. en ik reageer in mijn werkveld weer anders dan bij de kids van mijn vriendin..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef espri het volgende:
leuke he? zoveel mensen, zoveel ideen
ik mag graag horen/lezen hoe anderen er tegenaan kijken of er mee omgaan... zo steek je er altijd wel weer wat van op
Zo heb je er wel een hele dagtaak aan, om alles binnen hun handbereik maar weg te halen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dan zorg je gewoon dat hij niet meer bij de waterkoker kan komen.
Tja, ik zie het probleem daar niet zo van inquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zo heb je er wel een hele dagtaak aan, om alles binnen hun handbereik maar weg te halen.
je past je altijd wel wat aan ja, tuurlijk reageer ik weer anders in mn gezinnen dan ik deed bij mijn kids en hoe ik doe tegen de buurkinderen, veel hangt af van de situatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt.. en ik reageer in mijn werkveld weer anders dan bij de kids van mijn vriendin..
en ongetwijfeld zou ik ook anders reageren bij eigen kinderen..
ik weet nu al, dat ik eigen kinderen harder zou aanpakken als kinderen van een ander...
Liever een keer een tik op de vingers geven voordat ze ergens aanzitten dan dat je kind zich verbrand aan kokend water. De pijn van zo'n tik duurt maar even, brandwonden de rest van je leven.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, ik zie het probleem daar niet zo van
Ik zie dat probleem wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Tja, ik zie het probleem daar niet zo van
wil je echt antwoord op je laatste zin?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem wel.
Vroeger kreeg je gewoon te horen: "dat en daar blijf je met je poten vanaf, dat is gevaarlijk!"
En als kind luisterde je daar naar.
Of als je in de soepermarkt was: "nee, je krijgt GEEN snoepje".
Tegenwoordig moet je blijkbaar met een koter in discussie gaan en met goede argumenten aankomen WAAROM het niet mag. Of alles gaan uitleggen, keer op keer.
Ik ben toch niet achterlijk? (oh, da's een open deur)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef espri het volgende:
[..]
wil je echt antwoord op je laatste zin?![]()
(glapje, niet slaan)
ja wat wil je nou? mij slaan met een hamertje, een zweepje of een koekenpan? wel duidelijk zijn hoor, anders raak ik in de warresquote:
Dat dus...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem wel.
Vroeger kreeg je gewoon te horen: "dat en daar blijf je met je poten vanaf, dat is gevaarlijk!"
Tegenwoordig moet je blijkbaar met een koter in discussie gaan en met goede argumenten aankomen WAAROM het niet mag. Of alles gaan uitleggen, keer op keer.
Nouja ik vind het niet erg om aan een kind uit te leggen waarom iets niet kan/mag/hoeft. Dat betekent niet dat het een oeverloze discussie wordt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik zie dat probleem wel.
Is het een koeke(n/)pan of een sateetje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef espri het volgende:
[..]
ja wat wil je nou? mij slaan met een hamertje, een zweepje of een koekenpan? wel duidelijk zijn hoor, anders raak ik in de warres
Dat wordt het wel, of ga je 400 keer uitleggen waarom iets niet mag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Nouja ik vind het niet erg om aan een kind uit te leggen waarom iets niet kan/mag/hoeft. Dat betekent niet dat het een oeverloze discussie wordt.
Het is een knuppel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is het een koeke(n/)pan of een sateetje?
Nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat wordt het wel, of ga je 400 keer uitleggen waarom iets niet mag?
Als het een sateh is, zou de andere kant andersom staanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
sateetje???quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lijkt er wel een beetje op, een stokje met wat erop...quote:
Die schaamte zou ik niet willen. Dat soort taferelen zie ik hier in de supermarkt ook wel eens, dat kind krijgt geen aandacht meer, de moeder des te meer. Niet in positieve zin natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:11 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Als mijn kind zou gaan krijsen in de supermarkt nadat ik heb gezegd dat het geen snoepje krijgt zal ik het ook 'gewoon' laten uitrazen. Daar hoeft echt geen tik aan te pas te komen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
Effe heel wat anders..
Ik zocht op 'mep emoticon' en toen kwam ik deze tegen...Die breekt bijna doormiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:16 schreef JK1982 het volgende:
Effe heel wat anders..
Ik zocht op 'mep emoticon' en toen kwam ik deze tegen...oehh sexy heurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice!![]()
Soms heb je geen keus en doet een kind het toch wel. Dan kan je die schaamte niet willen, maar dat los je niet op met een tik hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Die schaamte zou ik niet willen. Dat soort taferelen zie ik hier in de supermarkt ook wel eens, dat kind krijgt geen aandacht meer, de moeder des te meer. Niet in positieve zin natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |