Hij is van plastic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden dat als je een ultrabook maakt, en je wil het goed doen, dat je al snel op unibody aluminium uitkomt, en dat zwarte toetsen het meest voor de hand liggen. Ook een groot trackpad is een voorspelbare ontwikkeling. Maargoed ik wil er wel eentje hebben..
Alle hardware kan kapot. Ook hardware van Apple.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed.. mac CD erin en opnieuw partitioneren?
Het is toch gewoon heel voor de hand liggend, zoveel variatie kán je helemaal niet hebben in laptops (smartphones, tablets). Puur toeval dat Apple iedere keer als eerste komt met wat iedereen weet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende: Ik snap dat het moeilijk is om een zilverkleurige laptop met een zwart toetsenbord te maken die niet op een MacBook lijkt. Maar godverdomme pino je bent me weer een halve minuut voor.
iets met dat inkepinkje dus.
...volgens mij kan je überhaupt geen Paypal-account aan een iTunes account koppelen, dus geen idee wat je aan het doen bent. Bovendien kan je tegenwoordig gewoon met iDeal geld op je Paypal-account zetten: https://www.paypal-nederl(...)ebruiken/money2.htmlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef blow... het volgende:
Ik heb een probleemik mag geen bankpasnummers etc invoeren bij paypal oid dus ik kan geen tegoed op mijn paypal account krijgen
zijn er manieren om dat via itusen te regelen ( het zijn apps voor de mac dusja)
Ideal mag ik ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
...volgens mij kan je überhaupt geen Paypal-account aan een iTunes account koppelen, dus geen idee wat je aan het doen bent. Bovendien kan je tegenwoordig gewoon met iDeal geld op je Paypal-account zetten: https://www.money2.nl
Vindt mijn moeder engquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef T_Fuff het volgende:
paypal koppelen aan je bankrekening, Wie zet er tegenwoordig nog tegoed op zijn paypal account dan?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef blow... het volgende:
[..]
Vindt mijn moeder eng
Ohja, het is ook goed als een van jullie een manier weet dat ik niet elke zoveel maanden een bankafschrift krijg waar alles opstaat.
Bijna 16 en nog steeds is het me niet gelukt om te zorgen dat mijn moeder internet niet eng vindtquote:
Ik heb vannacht tot half 5 doorgebaggerd en ben dus pas laat opgestaan. Totaal niet moe dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij is het al bedtijd geweest.
Dankuuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vriend zoeken met Paypal-account. Cash geld geven aan vriend. Hopen dat vriend dat geld overmaakt naar jouw Paypal-account. ???. Profit.
Gelukkig niet.quote:
Je zegt dat je het geprobeerd hebt met CMD+ALT, maar heb je het ook met alleen ALT geprobeerd? Dat is namelijk de shortcut voor het Apple boot menuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef Schepseltje het volgende:
Geen idee ik kom windows niet meer in.. blijft hangen tijdens het opstarten
zou die HD nu al corrupt zijn?
Jup, en dan kom ik uit bij windows error recovery.. heb het op m'n draadloze en bedrade toetsenbord geprobeerd. Hopen dat ie opstart van de mac DVD anders heb ik een probleem..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zegt dat je het geprobeerd hebt met CMD+ALT, maar heb je het ook met alleen ALT geprobeerd? Dat is namelijk de shortcut voor het Apple boot menu
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:10 schreef Borizzz het volgende:
Ik hoop dat er de 21e ook nieuwe iMacs worden aangekondigdBen wel toe aan een nieuwe vaste computer.
Ik heb een 13" MBP maar voor het echte werk wil ik op mijn kantoortje weer een vaste hebben. Groot scherm, rust etc. MBP gebruik ik meestal voor de lol of werk buitenshuis. Voor dat laatste is een tablet ook wel weer handig....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopLaptops en tablets hebben het toch gewonnen in mijn huis.
Ik zit toch het meeste achter mn desktop. Net nieuw gekocht. Windows 7. Voor de games.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopLaptops en tablets hebben het toch gewonnen in mijn huis.
Andere bank kopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit toch het meeste achter mn desktop. Net nieuw gekocht. Windows 7. Voor de games.![]()
Denk dat mn bank gewoon niet comfortabel genoeg is voor mn iPad en MBP. Alhoewel ik die wel veel gebruik.
Games speel ik weinig op de pc en diegene die ik wil komen voor mac uit (Simcity, Guild Wars 2). De laatste draait in ieder geval prima met een betaclient, hoe de nieuwe simcity gaat draaien gaan we nog meemaken. En daarnet The Witcher II ook al voor mac aangekondigd, dus dat is mooi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit toch het meeste achter mn desktop. Net nieuw gekocht. Windows 7. Voor de games.![]()
Denk dat mn bank gewoon niet comfortabel genoeg is voor mn iPad en MBP. Alhoewel ik die wel veel gebruik.
Daarvoor heb ik op mijn werk een groot scherm staan waar ik 's ochtends mijn MBP aan koppel. Bluetooth toetsenbord en touchpad erbij en de enige keer dat ik merk dat er geen toren meer onder mijn bureau staat is wanneer ik mijn knieën niet stoot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:15 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik heb een 13" MBP maar voor het echte werk wil ik op mijn kantoortje weer een vaste hebben. Groot scherm, rust etc.
Thuis heb ik al jaren geen desktopcomputer meer. Maar mn werk doe ik vrijwel exclusief vanachter mn iMac.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zo doe ik het ook als ik op locatie werk. Gaat meer dan prima.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik op mijn werk een groot scherm staan waar ik 's ochtends mijn MBP aan koppel. Bluetooth toetsenbord en touchpad erbij en de enige keer dat ik merk dat er geen toren meer onder mijn bureau staat is wanneer ik mijn knieën niet stoot.
Mijn enige desktop die thuis staat te verpieteren is een oude AMD K7 met een Voodoo Banshee erinquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Thuis heb ik al jaren geen desktopcomputer meer. Maar mn werk doe ik vrijwel exclusief vanachter mn iMac.
http://www.derlien.comquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:45 schreef nelisb het volgende:
Kan ik op m'n Mac ook zien welke bestand / programma aan ruimte inneemt op mijn harde schijf.
Heb een 120 gig schijf en nog 80 gig beschikbaar. Maar waaraan? Echt geen idee.
Lijkt me een hibernating windows machine?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:17 schreef nelisb het volgende:
Thanks! Zal ze beide checken.
Die van Swets werkt goed. Geeft een duidelijk beeld. Oa backups van iPhone en iPad van beide bijna 10 gig.
Er zit alleen in sleepimage in van 8 gig in de map private/var/vm iemand een idee?
Die heb ik dus ook gekocht maar ik val altijd terug op Grandperspective/diskinventoryX.quote:
Ik heb hem niet gekocht maar wel gedownload. Was al bekend met de iPad versie. Maar ik vind 16euro nogal veel geld voor een twitterclient. Ziet er goed uit en werkt ook goed. Maar 16euro blijft een hoop geldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:30 schreef Pino112 het volgende:
http://www.macstories.net/reviews/tweetbot-for-mac-review/
Enorme review over Tweetbot for Mac. Zijn er hier al users die hem gekocht hebben?
Thanks! Delete heeft geen zin.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lijkt me een hibernating windows machine?
Nee dus:
http://osxdaily.com/2010/10/11/sleepimage-mac/
Net zo goed als jij familie bent van Pino112, vermoedelijk.quote:
Waarom denken jullie dat?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Net zo goed als jij familie bent van Pino112, vermoedelijk.
Duur hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme Tweetbot kost gewoon 16 euro. Wtf.
Okequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Net zo goed als jij familie bent van Pino112, vermoedelijk.
Waarom ben ik familie van AppleOcean volgens jullie dan?quote:
Ja, vrij belachelijk voor een Twitter client.quote:
Ik gebruik gewoon de gratis twitter, en ik vind die echt fijn werken, dus 16 eur betalen, tja...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, vrij belachelijk voor een Twitter client.
Daarom heb ik hem ook 'gekocht', wil best geld betalen maar 16euro is te veel. iPad versie was 3euro ofzoquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, vrij belachelijk voor een Twitter client.
Omdat je toen drie posts na elkaar maakt in een vrij korte tijd, en dat deed hij ook. Je hebt ook een editknop enzulks.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:31 schreef blow... het volgende:
[..]
Waarom ben ik familie van AppleOcean volgens jullie dan?
Ooh zo. Sorry, ik ga hem gebruikenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je toen drie posts na elkaar maakt in een vrij korte tijd, en dat deed hij ook. Je hebt ook een editknop enzulks.
Geregistreerd omstreeks de laatste post van AppleOcean, die opeens ook niet meer post. Post dezelfde troep. Maakt dezelfde typefouten. Ontbeert enig niveau. Mag niks van zijn moeder.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat je toen drie posts na elkaar maakt in een vrij korte tijd, en dat deed hij ook. Je hebt ook een editknop enzulks.
Ooke zo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geregistreerd omstreeks de laatste post van AppleOcean, die opeens ook niet meer post. Post dezelfde troep. Maakt dezelfde typefouten. Ontbeert enig niveau. Mag niks van zijn moeder.
It just adds up.
Je vraag is een beetje heel erg algemeen. Als de PDF die je probeert te printen ontworpen is met A6 als pagina-formaat-instelling, dan is afdrukken op 100% formaat op A4 papier inderdaad maar een kwart van de pagina. Daarom kun je misschien beter niet 'scale 100%', maar 'scale to fit' aanvinken (of hoe dat ook in het Nederlands heet).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:41 schreef DuTank het volgende:
Hoe print je PDF in godsnaam op normaal formaat? Bij de instelling staat gewoon 100% formaat, etc. Zeker dat het goed staat en toch krijg ik een mini dingetje op slechts 25% van de pagina...
Nou, bijvoorbeeld tickets voor een festival/feest. Bij Windows ging dat altijd goed. Volledige pagina en volgens mij op 100% gezet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je vraag is een beetje heel erg algemeen. Als de PDF die je probeert te printen ontworpen is met A6 als pagina-formaat-instelling, dan is afdrukken op 100% formaat op A4 papier inderdaad maar een kwart van de pagina. Daarom kun je misschien beter niet 'scale 100%', maar 'scale to fit' aanvinken (of hoe dat ook in het Nederlands heet).
Lastig he, computers die doen wat je zegt in plaats van wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, bijvoorbeeld tickets voor een festival/feest. Bij Windows ging dat altijd goed. Volledige pagina en volgens mij op 100% gezet.
Nu bij Mac gaat dat dus gewoon kut.
Ja dat boeit ook niet echt, maar was even als voorbeeld.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:11 schreef nietzman het volgende:
Maar waarom zou je in Hemelsnaam een ticket paginavullend op A4 uit willen printen?.
Ja weet ik veel. Op die preview staan de maten aangegeven (A4) en daarop zie je dat de pagina volledig gevuld is. Dan ga je printen: kwart pagina.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:28 schreef Tijn het volgende:
Je hebt nota bene een preview voordat je print. Hoe krijg je het voor elkaar om het dan nog te verkloten?
Kijk op het plaatje ipv naar de getallen. Daar zie je precies hoe het uit je printer gaat rollen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 11:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Op die preview staan de maten aangegeven (A4) en daarop zie je dat de pagina volledig gevuld is. Dan ga je printen: kwart pagina.
Ja, want ze rekenen gewoon de dollar prijs om voor de dagkoers.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:44 schreef blow... het volgende:
Vind ik nog wel meevallen hoor. kom je ongeveer op 265.
ongeveer, ga moeilijk doen hequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want ze rekenen gewoon de dollar prijs om voor de dagkoers.
Echt waar komen dit soort sukkels elke keer vandaan in dit topic?
Oh de goede oude tijd toen ons geliefde Apple clubje nog lekker exclusief was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want ze rekenen gewoon de dollar prijs om voor de dagkoers.
Echt waar komen dit soort sukkels elke keer vandaan in dit topic?
AO zei elders dat hij een kloon had. Tadaa.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Geregistreerd omstreeks de laatste post van AppleOcean, die opeens ook niet meer post. Post dezelfde troep. Maakt dezelfde typefouten. Ontbeert enig niveau. Mag niks van zijn moeder.
It just adds up.
Het lijkt er wel op dat er structureel minimaal 1 kutuser rondloopt hier. We hebben er de afgelopen jaren al de nodige zien komen en gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh de goede oude tijd toen ons geliefde Apple clubje nog lekker exclusief was.Die stomme iPhone ook!
Ik ga lachen als hij terugkomtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:55 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat er structureel minimaal 1 kutuser rondloopt hier. We hebben er de afgelopen jaren al de nodige zien komen en gaan.
quote:
De prijzen zijn niet hetzelfde helder lichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wordt gewoon ¤ 329 helder licht.
Mail fok en vraag het als je er zo mee zitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
AO zei elders dat hij een kloon had. Tadaa.
Jezus christusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:11 schreef blow... het volgende:
[..]
[..]
De prijzen zijn niet hetzelfde helder licht
http://store.apple.com/nl
http://store.apple.com/us
Ik moet toegeven dat dat omrekenen naar de dollarkoers niet klopte, maar de prijzen zijn niet gelijk. Duurder zelfs.
Haal hem uit amerika als je hem niet uit nederland kunt betalen danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jezus christus
Dat er nu af en toe een tientje tussen zit is doordat alle prijzen begin deze maand veranderd zijn ivm de btw verhoging in Nederland. In de afgelopen jaren kon je simpelweg het $ vervangen door ¤.
En zelfs NU komt dat heel wat dichterbij dan jouw rekensommetje.
En nu optieften sufgerukte boerenlul.
Alstublieft, een lollie en dan nu mondje dichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Haal hem uit amerika als je hem niet uit nederland kunt betalen dan
Dankuwel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:20 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alstublieft, een lollie en dan nu mondje dicht
[ afbeelding ]
Ik denk helemaal niet dat je een kloon bent, of beter gezegd, ik heb er totaal niet over nagedacht. Het enige waar ik me druk over maak is dat je als een 12 jarig bijdehand verwend nest overkomt die de grote mensen de les wel even wil lezen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:21 schreef blow... het volgende:
[..]
Dankuwel.
Fijn dat ik zo welkom ben, omdat jullie denken dat ik een kloon ben
Sorryquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik denk helemaal niet dat je een kloon bent, of beter gezegd, ik heb er totaal niet over nagedacht. Het enige waar ik me druk over maak is dat je als een 12 jarig bijdehand verwend nest overkomt die de grote mensen de les wel even wil lezen.
Jouw tijd komt nog wel
Ja... mijn inkomen zal echt het probleem zijn. Als je nou een bijdehante opmerking wil plaatsen en er dan achterkomt dat jij er zo'n 60 euro naast zit en ik 10, dan zeg je "Ow ja, je hebt gelijk" in plaats van proberen vol te houden dat je zo slim ben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:19 schreef blow... het volgende:
[..]
Haal hem uit amerika als je hem niet uit nederland kunt betalen dan
U had gelijk, het spijt me.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... mijn inkomen zal echt het probleem zijn. Als je nou een bijdehante opmerking wil plaatsen en er dan achterkomt dat jij er zo'n 60 euro naast zit en ik 10, dan zeg je "Ow ja, je hebt gelijk" in plaats van proberen vol te houden dat je zo slim ben.
U??? Lolquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:30 schreef blow... het volgende:
[..]
U had gelijk, het spijt me.
Als je hem echt wilt kun je hem uit amerika halen, als je dat wil.
ik noemde niemand boerenlul.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
U??? Lol
En wat een gezeik gelijk met sukkel en boerenlul, knap triest.
Maar dat is nooit anders geweest.
God gast, lezen.quote:
Pak dan ook even AppleOceaan mee en lees dan mijn reply nog eens. En tel even mijn replies in de afgelopen 35 topics.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
U??? Lol
En wat een gezeik met sukkel en boerenlul.
Maar dat is nooit anders geweest.
Edit: lees blow zijn bijdrage aan topic, ook niet echt fijn
Ik vind het ook vrij prijzig voor een 'mini'-variant. Maar goed, we weten allemaal wel dat het alsnog gaat lopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
iPad mini wordt verwacht op $329 te starten. Das een tientje of 7 te veel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Godverdomme Tweetbot kost gewoon 16 euro. Wtf.
Lees dit: http://www.theverge.com/2(...)-for-mac-born-to-diequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:48 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gekocht maar wel gedownload. Was al bekend met de iPad versie. Maar ik vind 16euro nogal veel geld voor een twitterclient. Ziet er goed uit en werkt ook goed. Maar 16euro blijft een hoop geld
Als je prints niet overeen komen met het voorbeeld en je hebt het goede papierformaat ingesteld, dan is je printer achteraf nog aan het schalen. Kijk eens in de geavanceerde printerinstellingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:41 schreef DuTank het volgende:
Hoe print je PDF in godsnaam op normaal formaat? Bij de instelling staat gewoon 100% formaat, etc. Zeker dat het goed staat en toch krijg ik een mini dingetje op slechts 25% van de pagina...
"Under-promise, over-deliver."quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
iPad mini wordt verwacht op $329 te starten. Das een tientje of 7 te veel.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Sorry voor de multiposts, zat voor de eerste twee op een iPad in de trein.
Waarschijnlijk voorlopig nog niet, helemaal niet voor nieuwere apparaten. Om de pijn te verzachten: vanaf morgen bij de Kruidvat 2 x ¤ 25 iTunes kaarten voor ¤ 40.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Renesite het volgende:
He homo's en prijszeikers en ander verpisserij:
Wanneer komt er een JB voor 6.0
Is Google kapot?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Renesite het volgende:
Vlak na de update naar 6.0.1quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Renesite het volgende:
Google is niet kapot hoor lieverd. Alleen staat het vol met ongerept zooitje nep websites waar de hondjes geen brood van lusten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Is Google kapot?
Welk iOS apparaat?
Volgens mij zit er geen Apple ID controlle in Mountain Lion ingebouwd. En kan gewoon updaten als je zelf je account hebt ingevoerd in de Mac App Store.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef nelisb het volgende:
Vraag.
M'n iMac verkocht. Ik doe een clean install.
iMac is os x mountain lion, gekocht door mij voor 15¤.
Nu stond er os X snow Lepoard erop.
Ik neem aan dat ik die installeer met een clean install.
Kan ik daarna met mijn app store account mountain lion installeren.
Uitloggen en iMac overdragen?
Kan deze man dan mountain lion updates uitvoeren zonder mijn account nodig te hebben?
Of kan ik beter gewoon OS X snow Lepoard installeren en moet ie zelf maar mountain lion kopen?
Ja, mits SL geupdate is, zodat er de Mac App Store op staat.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef nelisb het volgende:
Hopelijk snapt de nieuwe eigenaar het. Aangezien hij niet wist wat een iMac precies was
In het Nederlands ja?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:50 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Eigenlijk kan het event in een halve minuut klaar zijn.
"Hier is een iPad mini. Het is een iPad 2 maar kleiner, lichter en goedkoper. En oh ja, de iPad heeft nu ook een lightning connector."
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
Event van vanavond is te volgen op de aTV.
Een verassing!? Gaan ze een Apple TV in de fik steken en tot as maken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Er schijnt een verassing te zijn. Mede gerelateerd aan de Apple TV. Nog niet eerder in geruchten verschenen. Ben benieuwd.
Dat zou zonde zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:58 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een verassing!? Gaan ze een Apple TV in de fik steken en tot as maken?
Bron?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Er schijnt een verassing te zijn. Mede gerelateerd aan de Apple TV. Nog niet eerder in geruchten verschenen. Ben benieuwd.
Laat het alsjeblieft een App Store zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Hmmm, interesting.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Thanks, 10am PDT is 7pm MEZT hè?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef FredVleespet het volgende:
http://www.apple.com/apple-events/october-2012/
Hierboven had ik de tijd al gepost. En wat Liveblog links erbij.quote:
Filmpje niet helemaal gezien maar zie ik hier een Apple TV met iPad gedemo'd worden? Of heb ik belangrijke features gemist?quote:
Xbox SmartGlass verschijnt op 26 oktoberquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Filmpje niet helemaal gezien maar zie ik hier een Apple TV met iPad gedemo'd worden? Of heb ik belangrijke features gemist?
Het is nog erger: zelfs de medewerkers van Microsoft Stores weten het verschil niet: http://www.theverge.com/2(...)soft-store-employeesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
De grootste Windows Fanboy Paul Thurrott, is beetje boos op Microsoft over de communicatie van Windows RT.![]()
Dat zag iedereen al van 10.000km aankomen.Ben echt benieuwd of het wat gaat worden, en dan welke van de 2. Ik heb er mijn twijfels over.
Dat theater werd een paar keer eerder gebruikt door Apple, en telkens bij een grote aankondiging. Ben benieuwd vanavond.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef Junkie het volgende:
[ link | afbeelding ]
Engadget: Apple's iPad mini liveblog!
The Verge: Live from Apple's iPad mini announcement!
gdgt live: Live iPad mini launch event coverage
Dat wordt nog wat. "Maar het is toch Windows?"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het is nog erger: zelfs de medewerkers van Microsoft Stores weten het verschil niet: http://www.theverge.com/2(...)soft-store-employees
De Achilleshiel van de nieuwe Microsoftstrategie: mensen die per ongeluk een apparaat met RT kopen en boos worden als [Windows programma x] er niet op draait. Voor zover ik heb gezien krijg je ook geen mooie uitleg als je toch probeert een .exe te runnen, maar krijg je gewoon een harde error.
Microsoft heeft geen variant van Rosetta Stone zoals Apple de overgang van OS9 naar OSX verzacht heeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De Achilleshiel van de nieuwe Microsoftstrategie: mensen die per ongeluk een apparaat met RT kopen en boos worden als [Windows programma x] er niet op draait. Voor zover ik heb gezien krijg je ook geen mooie uitleg als je toch probeert een .exe te runnen, maar krijg je gewoon een harde error.
Als je hier alleen komt om te kankeren kanker dan maar opquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Een quote van The Verge laten zien. Als er één pro-Apple site is, is het The Verge wel
Echt.. Laat wel de kracht van Apple zienquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Dat fanboy filmpje. Juichend de winkel uitlopen nadat je een iPhone 5 hebt gekocht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je hier alleen komt om te kankeren kanker dan maar op
Nee, gewoon top.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef OverRated het volgende:
Beeldkwaliteit van de stream bij jullie ook zo laag? Kijk via een Apple tv.
Waarom zou je het niet gebruiken?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
iMessage. Nog nooit gebruikt...
Dat dacht ik ook meteenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
125 miljoen documenten in "the cloud" vind ik nou niet echt veel.
Zeker niet als je kijkt hoeveel apparaten er iOS6 draaien en er vanuitgaand dat bepaalde gebruikers heeel veel documenten in de cloud hebben staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
125 miljoen documenten in "the cloud" vind ik nou niet echt veel.
Nee, precies. En het toch brengen alsof het gigantisch veel isquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:09 schreef OverRated het volgende:
[..]
Zeker niet als je kijkt hoeveel apparaten er iOS6 draaien en er vanuitgaand dat bepaalde gebruikers heeel veel documenten in de cloud hebben staan.
Er zijn voldoende alternatieven waarbij je ook kunt communiceren met niet-Apple gebruikers. En die zijn in de meerderheid...quote:
Die krijgen dan ook normale smsjes. Maar de iPhone eigenaars krijgen iMessage. Voor op de laptop zie ik Facetime en iMessage wel als te beperkt, ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Er zijn voldoende alternatieven waarbij je ook kunt communiceren met niet-Apple gebruikers. En die zijn in de meerderheid...
Live streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
waarom kan ik de livestream niet bekijken.. er staat alleen please check back soon
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef TwyLight het volgende:
Die stream lagged wel echt enorm hier en Tim praat alsof hij een dildo in z'n reet heeft
Mafkeesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je hier alleen komt om te kankeren kanker dan maar op
One... more... Thing...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:11 schreef TwyLight het volgende:
Tim praat alsof hij een dildo in z'n reet heeft
Verschil is dat jij hier nooit komt en ik al vanaf 2006. Jij komt hier trollen dat Apple ruk is, ik zeg alleen dat de stream niet goed werktquote:
Ik wel eens wat previews. Werkt erg fijn, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Kun je ook cracked eBooks in iBooks krijgen? Heb een jailbreak trouwens.quote:
Ga wat verder terug in de geschiedenis. Ik kwam hier 'vroeger' ook. Toen ik nog net zo gek was als julliequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Verschil is dat jij hier nooit komt en ik al vanaf 2006. Jij komt hier trollen dat Apple ruk is, ik zeg alleen dat de stream niet goed werkt
Media downloaden schiet ook niet op zolang Big Media nog de wereld in arbitraire regio's wil verdelen voor grotere controle/winst.quote:
Ja. Internet staat er vol mee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik wel eens wat previews. Werkt erg fijn, maar heb geen zin om ervoor te betalen. Kun je ook cracked eBooks in iBooks krijgen? Heb een jailbreak trouwens.
Ik ook niet, ivm jailbreak. Maar nu m'n iPhone 5 bijna komt, ga ik denk ik toch maar updaten..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Muuh, ik heb nog geen iOS6 op m'n iPad
En sindsdien ga je als Hofstadgroepje door het leven?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ga wat verder terug in de geschiedenis. Ik kwam hier 'vroeger' ook. Toen ik nog net zo gek was als jullie![]()
Ohja, die zou eind oktober komen. Nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef TwyLight het volgende:
Ooh, Mac
iTunes 11 zal straks ook wel te downloaden zijn trouwens
2 jaar geleden was ik waarschijnlijk enthousiaster geweestquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, die zou eind oktober komen. Nice.
Hopelijk ook sharen met Evernote, zoals op Somy e-reader.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Quotes sharen is dan wel weer een optie die ik toevallig zondag nog miste in iBooks.
Same here, hoewel die iTunes 11 me wel fijn lijkt trouwens. Jammer dat Spotify voor PC geen AirPlay heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik waarschijnlijk enthousiaster geweestgebruik bijna alleen nog maar Spotify
Deze keer eentje die beter is dan de vorige graag. Dan kan wellicht de iMac een keertje de deur uit.quote:
Ik niet, ik vind Spotify alleen maar baggerder geworden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik waarschijnlijk enthousiaster geweestgebruik bijna alleen nog maar Spotify
Evernote gebruik ik niet en zag ik er volgens mij ook niet bij staan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk ook sharen met Evernote, zoals op Somy e-reader.
Nou ja, zie de vorige Mac Miniquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"The best we have ever created."
Tja, dat is makkelijk gezegd. Zou niet best zijn als de producten slechter werden, in plaats van beter
Toen Steve dat soort dingen zei kwam het toch wat anders overquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:17 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"The best we have ever created."
Tja, dat is makkelijk gezegd. Zou niet best zijn als de producten slechter werden, in plaats van beter
1700 ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef OverRated het volgende:
Zoals verwacht. Hoop dat de prijs meevalt.
Ik snap niet waarom ze 'One More Thing' hebben laten vallen. Vroeger, toen ik nog vol spanning op het einde van de keynote zit te wachten. Nu is het saai, als er niets bij zit wat je wellicht zou kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Toen Steve dat soort dingen zei kwam het toch wat anders over
Ja precies. De Mac Mini kan ik mooi aan de tv boven hangen. Heb ik die Apple Tv eigenlijk ook niet meer nodig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deze keer eentje die beter is dan de vorige graag. Dan kan wellicht de iMac een keertje de deur uit.
Dat was Steve z'n dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze 'One More Thing' hebben laten vallen. Vroeger, toen ik nog vol spanning op het einde van de keynote zit te wachten. Nu is het saai, als er niets bij zit wat je wellicht zou kopen.
Maar tijdens de laatste jaren van Steven kwam dat ook nooit meer voorbij...quote:
Vind het leuk om het zo live te bespreken. FOK! is hier ideaal voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Stukken rustiger hier nu er een livestream is.
En alles lekt tegenwoordig toch volledig van te voren uit, dus je verbaast er waarschijnlijk niemand meer mee..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Maar tijdens de laatste jaren van Steven kwam dat ook nooit meer voorbij...
Volgens mij is de laatste keer vin 2005 ofzo...
Zonder livestream post iedereen hier toch elke keer het zelfde en is het niet meer te volgen. Nu kan er nog wat gediscussieerd worden tenminstequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Stukken rustiger hier nu er een livestream is.
Apple zooi? Gewoon Apple.com sitequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
triest dat je apple zooi geinstalleerd moet hebben om die stream te zien
iemand een ripstream?
Hoezo triest? zo houden ze het iig nog een beetje binnen de perken hoeveel views ze krijgen. als je het overal kon bekijken dan trok die stream dat echt nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
iemand een ripstream?
onemorething.nl geloof ik.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef MagicIsland1 het volgende:
iemand een ripstream?
Ze kunnen toch partneren met YouTube?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoezo triest? zo houden ze het iig nog een beetje binnen de perken hoeveel views ze krijgen. als je het overal kon bekijken dan trok die stream dat echt niet
Live streaming video requires Safari 4 or later on Mac OS X v10.6 or later; Safari on iOS 4.2 or later. Streaming via Apple TV requires second- or third-generation Apple TV with software 5.0.2 or later.quote:
Dan kreeg je:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zonder livestream post iedereen hier toch elke keer het zelfde en is het niet meer te volgen. Nu kan er nog wat gediscussieerd worden tenminste
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze kunnen toch partneren met YouTube?
Zover ik weet zit dat in de laatste versies. Helaas dat de Lightning Connectors nog geen USB3 zijn.quote:
Zo das een innovatie!quote:
Net nu ze de banden met Google aan het afbreken zijn?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:23 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ze kunnen toch partneren met YouTube?
wtf ik las jouw post echt 10 seconden voordat ik dat op de stream hoordequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef remlof het volgende:
We've even created an ad.
Dat hebben ze toch al jaren niet meer gedaan?
Tja, dat heeft veel goeds gebracht...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef OverRated het volgende:
[..]
Net nu ze de banden met Google aan het afbreken zijn?
Dat heb ik met anderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
wtf ik las jouw post echt 10 seconden voordat ik dat op de stream hoorde
Wat kan je er mee? Soort HTPC?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mac Mini. Echt zo'n net-niet apparaatje.
Maar het ziet er wel veel toffer uit.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar eh, dat dunner zijn heeft toch heul geen voordelen? Hij neemt nog steeds evenveel ruimte in beslag...
Dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:33 schreef TwyLight het volgende:
Toch mooi hoe ze het altijd dunner kunnen laten lijken dan dat het daadwerkelijk isAlleen de rand is zo dun in het midden is hij nog best dik
Achterkant.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
Waar zitten de poorten op die nieuwe iMac?
Die zijn weg! Innovatie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
*insert dat ene plaatje van die gozer die met zijn iMac bij de Starbucks zit*quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Maar eh, dat dunner zijn heeft toch heul geen voordelen? Hij neemt nog steeds evenveel ruimte in beslag...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:32 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |