Hij is van plastic.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Moet wel gezegd worden dat als je een ultrabook maakt, en je wil het goed doen, dat je al snel op unibody aluminium uitkomt, en dat zwarte toetsen het meest voor de hand liggen. Ook een groot trackpad is een voorspelbare ontwikkeling. Maargoed ik wil er wel eentje hebben..
Alle hardware kan kapot. Ook hardware van Apple.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maargoed.. mac CD erin en opnieuw partitioneren?
Het is toch gewoon heel voor de hand liggend, zoveel variatie kán je helemaal niet hebben in laptops (smartphones, tablets). Puur toeval dat Apple iedere keer als eerste komt met wat iedereen weet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef Gebraden_Wombat het volgende: Ik snap dat het moeilijk is om een zilverkleurige laptop met een zwart toetsenbord te maken die niet op een MacBook lijkt. Maar godverdomme pino je bent me weer een halve minuut voor.
iets met dat inkepinkje dus.
...volgens mij kan je überhaupt geen Paypal-account aan een iTunes account koppelen, dus geen idee wat je aan het doen bent. Bovendien kan je tegenwoordig gewoon met iDeal geld op je Paypal-account zetten: https://www.paypal-nederl(...)ebruiken/money2.htmlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef blow... het volgende:
Ik heb een probleemik mag geen bankpasnummers etc invoeren bij paypal oid dus ik kan geen tegoed op mijn paypal account krijgen
zijn er manieren om dat via itusen te regelen ( het zijn apps voor de mac dusja)
Ideal mag ik ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
...volgens mij kan je überhaupt geen Paypal-account aan een iTunes account koppelen, dus geen idee wat je aan het doen bent. Bovendien kan je tegenwoordig gewoon met iDeal geld op je Paypal-account zetten: https://www.money2.nl
Vindt mijn moeder engquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:19 schreef T_Fuff het volgende:
paypal koppelen aan je bankrekening, Wie zet er tegenwoordig nog tegoed op zijn paypal account dan?
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:23 schreef blow... het volgende:
[..]
Vindt mijn moeder eng
Ohja, het is ook goed als een van jullie een manier weet dat ik niet elke zoveel maanden een bankafschrift krijg waar alles opstaat.
Bijna 16 en nog steeds is het me niet gelukt om te zorgen dat mijn moeder internet niet eng vindtquote:
Ik heb vannacht tot half 5 doorgebaggerd en ben dus pas laat opgestaan. Totaal niet moe dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij is het al bedtijd geweest.
Dankuuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Vriend zoeken met Paypal-account. Cash geld geven aan vriend. Hopen dat vriend dat geld overmaakt naar jouw Paypal-account. ???. Profit.
Gelukkig niet.quote:
Je zegt dat je het geprobeerd hebt met CMD+ALT, maar heb je het ook met alleen ALT geprobeerd? Dat is namelijk de shortcut voor het Apple boot menuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef Schepseltje het volgende:
Geen idee ik kom windows niet meer in.. blijft hangen tijdens het opstarten
zou die HD nu al corrupt zijn?
Jup, en dan kom ik uit bij windows error recovery.. heb het op m'n draadloze en bedrade toetsenbord geprobeerd. Hopen dat ie opstart van de mac DVD anders heb ik een probleem..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je zegt dat je het geprobeerd hebt met CMD+ALT, maar heb je het ook met alleen ALT geprobeerd? Dat is namelijk de shortcut voor het Apple boot menu
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:10 schreef Borizzz het volgende:
Ik hoop dat er de 21e ook nieuwe iMacs worden aangekondigdBen wel toe aan een nieuwe vaste computer.
Ik heb een 13" MBP maar voor het echte werk wil ik op mijn kantoortje weer een vaste hebben. Groot scherm, rust etc. MBP gebruik ik meestal voor de lol of werk buitenshuis. Voor dat laatste is een tablet ook wel weer handig....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopLaptops en tablets hebben het toch gewonnen in mijn huis.
Ik zit toch het meeste achter mn desktop. Net nieuw gekocht. Windows 7. Voor de games.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk nooit meer achter een desktopLaptops en tablets hebben het toch gewonnen in mijn huis.
Andere bank kopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit toch het meeste achter mn desktop. Net nieuw gekocht. Windows 7. Voor de games.![]()
Denk dat mn bank gewoon niet comfortabel genoeg is voor mn iPad en MBP. Alhoewel ik die wel veel gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |