Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe weet je zonder enige ervaring dat het wel meevalt?
Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaringquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.
Ik ben ook een echte knuffelbeerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaring
Kijk en hier heb ik dus diep respect voor! Het zelf aanpakken en niet laten afhangen van iemand anders!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte knuffelbeer
maar voor de eerste keer seks moet er wat begrip worden getoond voor bijvoorbeeld mijn nerd-look (waar ik momenteel aan werk om het te verbeteren).
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.
Stel iemand heeft hoogtevrees, dan zeg je toch ook niet: Jezus, wat ben jij een laffe teringhomo zeg! Ga eens gewoon skydiven dan! Dat is toch helemaal niet moeilijk? Alleen losers doen dat niet.
Er ligt vaak een reden ten grondslag aan zulk soort gedrag. Soms is het een ontwikkelingsstoornis, soms is het een gebrek aan aandacht en aanraking in je jongere jaren waardoor je hier pas te laat mee geconfronteerd wordt, soms zijn het slechte ervaringen uit het verleden.
Denk je echt dat ik graag opnieuw lichamelijk contact zou willen als de eerste keer brand als een brandmerk?
En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
Ik was vroeger ook redelijk ongemakkelijk met aanrakingen. Dat is wel over nu eigenlijk. Gewoon in het diepe springen, angsten overwinnen, en je went er vanzelf aan.
Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.
Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.
En niet wachten tot er een mogelijk lief meisje komt.
Daar heb ik respect voor!
Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.
En niet wachten tot er een mogelijk lief meisje komt.
Daar heb ik respect voor!
Als je aanraking in het algemeen niet kan handelen kan je er wel aan gaan werken toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriend
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...
Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
Ik sprak in het algemeen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilen
Nja, er zijn toch niet zoveel mensen die me willen knuffelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.
De mens is een aanhankelijk wezen, miss niet bij iedereen, maar het biedt geborgenheid. Het leven wordt zoveel lastiger als het een lastig punt is voor iemand.
Hoogtevrees is lastig maar word je niet dagelijks mee geconfronteerd en heb je vooral zelf last van.. en niet zozeer in dagelijkse interactie met andere mensen.
Niet huilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, er zijn toch niet zoveel mensen die me willen knuffelen.
Dan knuffel-rape je ze gewoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie het doetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie het doet
Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik al wel vaker heb gezegd: het hoeft er maar één te zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.
Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.quote:
Dat klinkt logisch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.
Ik wou alleen maar aangeven dat het voor mij lastig is als iemand mij aanraakt, afhankelijk van wie het doet en op welke manier het gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |