abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118169841
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Hoe weet je zonder enige ervaring dat het wel meevalt?
Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_118169920
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.
Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaring :)
pi_118170021
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaring :)
Ik ben ook een echte knuffelbeer :)
maar voor de eerste keer seks moet er wat begrip worden getoond voor bijvoorbeeld mijn nerd-look (waar ik momenteel aan werk om het te verbeteren).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:28:36 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118170991
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben ook een echte knuffelbeer :)
maar voor de eerste keer seks moet er wat begrip worden getoond voor bijvoorbeeld mijn nerd-look (waar ik momenteel aan werk om het te verbeteren).
Kijk en hier heb ik dus diep respect voor! Het zelf aanpakken en niet laten afhangen van iemand anders!

Tuurlijk moet je respect hebben voor bepaalde dingen. Maar zorg er voor dat je zelf er wel alles aan doet en het noet laat afhangen van iemand anders.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_118176694
Ik was vroeger ook redelijk ongemakkelijk met aanrakingen. Dat is wel over nu eigenlijk. Gewoon in het diepe springen, angsten overwinnen, en je went er vanzelf aan.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:54:57 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_118176934
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.

Stel iemand heeft hoogtevrees, dan zeg je toch ook niet: Jezus, wat ben jij een laffe teringhomo zeg! Ga eens gewoon skydiven dan! Dat is toch helemaal niet moeilijk? Alleen losers doen dat niet.

Er ligt vaak een reden ten grondslag aan zulk soort gedrag. Soms is het een ontwikkelingsstoornis, soms is het een gebrek aan aandacht en aanraking in je jongere jaren waardoor je hier pas te laat mee geconfronteerd wordt, soms zijn het slechte ervaringen uit het verleden.

Denk je echt dat ik graag opnieuw lichamelijk contact zou willen als de eerste keer brand als een brandmerk?
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.

De mens is een aanhankelijk wezen, miss niet bij iedereen, maar het biedt geborgenheid. Het leven wordt zoveel lastiger als het een lastig punt is voor iemand.
Hoogtevrees is lastig maar word je niet dagelijks mee geconfronteerd en heb je vooral zelf last van.. en niet zozeer in dagelijkse interactie met andere mensen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:34:08 #132
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118178554
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
Ik was vroeger ook redelijk ongemakkelijk met aanrakingen. Dat is wel over nu eigenlijk. Gewoon in het diepe springen, angsten overwinnen, en je went er vanzelf aan.
En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_118181673
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!
Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:23:15 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118182322
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.

En niet wachten tot er een mogelijk lief meisje komt.

Daar heb ik respect voor!
pi_118184524
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.

Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...
pi_118184592
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriend ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:22:17 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118184913
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriend ;)
Als je aanraking in het algemeen niet kan handelen kan je er wel aan gaan werken toch?

Maar het punt is dat wat het ook mag zijn je er aan kan werken ipv afwachten en het laat afhangen van een ander. De makkelijke weg kiezen dus!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:37:12 #138
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118185605
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118185656
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilen :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:38:09 #140
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_118185661
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:

[..]

:D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 20:42:28 #141
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_118185876
quote:
17s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilen :P
Ik sprak in het algemeen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_118192246
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.

De mens is een aanhankelijk wezen, miss niet bij iedereen, maar het biedt geborgenheid. Het leven wordt zoveel lastiger als het een lastig punt is voor iemand.
Hoogtevrees is lastig maar word je niet dagelijks mee geconfronteerd en heb je vooral zelf last van.. en niet zozeer in dagelijkse interactie met andere mensen.
Nja, er zijn toch niet zoveel mensen die me willen knuffelen. :')
pi_118192430
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet huilen ;(
pi_118193697
quote:

[..]

Dan knuffel-rape je ze gewoon.
pi_118194199
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.
Het ligt er ook aan wie het doet ;)
pi_118194884
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan wie het doet ;)
Dat geldt voor iedereen. :P
pi_118195189
quote:

[..]

Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.
pi_118195445
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.
Zoals ik al wel vaker heb gezegd: het hoeft er maar één te zijn.

Als die ene dan weer uit je leven verdwenen is, ja, dan zou het leuk zijn als er weer een andere ene komt, en dat duurt soms langer dan anders, maar je snapt mijn punt wel :P
pi_118195467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 23:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat geldt voor iedereen. :P
Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.
Ik wou alleen maar aangeven dat het voor mij lastig is als iemand mij aanraakt, afhankelijk van wie het doet en op welke manier het gebeurt.
pi_118196829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.
Ik wou alleen maar aangeven dat het voor mij lastig is als iemand mij aanraakt, afhankelijk van wie het doet en op welke manier het gebeurt.
Dat klinkt logisch. :) Aanrakingen zijn voor mij nooit vervelend geweest maar wel onwennig omdat ik het nooit zo heb meegekregen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')