Ik vind het in elk geval zeer ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen aanrakingen nou eng zijn? Ongemakkelijk oke, dat je verlegen bent en het niet helemaal weet.. oke, maar eng?
Zelfs mensen die ik al jaren ken, raak ik nooit aan omdat ik het niet prettig vind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Hmm oke, heb het wel eens vaker gehoord, maar ken het zelf niet echt. Hoogstens van creepy mannen, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan een gewone aanraking tussen vrienden bv of iemand die je een massage geeft.
Ik gebruik jou nu even als voorbeeld maar het is op meerdere mensen van toepassing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het meisje het makkelijk maakt en de sfeer al goed zit dan gaat het stukken makkelijker. Het blijft wat ongemakkelijk en stuntelig, maar dat is misschien juist wel schattig.
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen aanrakingen nou eng zijn? Ongemakkelijk oke, dat je verlegen bent en het niet helemaal weet.. oke, maar eng?
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.
Tijd, geduld en vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.
Gewenning. Het heeft alleen meer tijd nodig dan bij mensen zonder autisme, denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewenning. Het heeft alleen meer tijd nodig dan bij mensen zonder autisme, denk ik.
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.quote:
Voor dergelijke aanrakingen heb je toch echt een ander nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.
Je hebt iemand nodig die je vertrouwt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.
Dat is ook iets waar ik zelf niet zoveel aan kan doen. Moet gewoon veel mazzel hebben met de meisjes die ik tref.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik gebruik jou nu even als voorbeeld maar het is op meerdere mensen van toepassing.
Maar jij laat wel alles afhangen van het meisje. Maar dan ook echt echt alles.
"als het meisje het makkelijk maakt"
Wanneer ga je nou eens zelf wat doen ipv het van andere laten afhangen.
En leuk dat je het weg schuift als, zal vast schattig zijn. Nee dat is het niet. Het is nu niet, morgen niet en nooit niet schattig!
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar ipv wachten kan je ook gewoon doen. Loop eens een drukke kroeg in. Dan moet je mensen wel op de schouder aanraken om er langs te kunnen.
Dan gaat het steeds makkelijker en makkelijker, en die mensen raken je van zelf ook wel aan.
Alles beter dan het laten afhangen van een ander. Ik vind het ook een vrij zwak excuus om het op een ander op te schuiven. Je hebt het zelf in de hand ben ik van mening.
Ik ben het aan het leren Drom. Het vergt enorm veel wilskracht om mensen aan te raken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet zouden willen skydiven
Kaneel, raak gewoon een meisje dan
Ik vind het wel meevallen. Meestal heb je een teken nodig. Een gemoedelijke sfeer kan zo'n teken zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren Drom. Het vergt enorm veel wilskracht om mensen aan te raken.
En vaak is het dan zo awkward dat zo'n meisje kijkt van:U WOT M8?
Hoe weet je zonder enige ervaring dat het wel meevalt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Meestal heb je een teken nodig. Een gemoedelijke sfeer kan zo'n teken zijn.
Maar je laat het dus afhangen van een meisje en je doet er zelf helemaal niks aan om het te verranderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik zelf niet zoveel aan kan doen. Moet gewoon veel mazzel hebben met de meisjes die ik tref.
Het maakt niks uit bij jou kennelijk wat ik zeg, jij denkt altijd maar dat ik wil afgeven op mensen. Prima, maar je zit er naastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.
Zal ik wel zeggen alleen niet in die bewoording, iets wat ik hier ook niet doe trouwens.quote:Stel iemand heeft hoogtevrees, dan zeg je toch ook niet: Jezus, wat ben jij een laffe teringhomo zeg! Ga eens gewoon skydiven dan! Dat is toch helemaal niet moeilijk? Alleen losers doen dat niet.
En dat staat gelijk aan er lekker niks aanquote:Er ligt vaak een reden ten grondslag aan zulk soort gedrag. Soms is het een ontwikkelingsstoornis, soms is het een gebrek aan aandacht en aanraking in je jongere jaren waardoor je hier pas te laat mee geconfronteerd wordt, soms zijn het slechte ervaringen uit het verleden.
Al het begin is moeilijk, maar het gaat er om hoe je er zelf mee om gaat. Genoeg mensen die geen enkele stap ondernemen om het te verbeteren, maar wel piepen.quote:Denk je echt dat ik graag opnieuw lichamelijk contact zou willen als de eerste keer brand als een brandmerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |