Ik vind het in elk geval zeer ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen aanrakingen nou eng zijn? Ongemakkelijk oke, dat je verlegen bent en het niet helemaal weet.. oke, maar eng?
Zelfs mensen die ik al jaren ken, raak ik nooit aan omdat ik het niet prettig vind.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:14 schreef Cue_ het volgende:
Hmm oke, heb het wel eens vaker gehoord, maar ken het zelf niet echt. Hoogstens van creepy mannen, maar dat is natuurlijk heel wat anders dan een gewone aanraking tussen vrienden bv of iemand die je een massage geeft.
Ik gebruik jou nu even als voorbeeld maar het is op meerdere mensen van toepassing.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het meisje het makkelijk maakt en de sfeer al goed zit dan gaat het stukken makkelijker. Het blijft wat ongemakkelijk en stuntelig, maar dat is misschien juist wel schattig.
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:33 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kunnen aanrakingen nou eng zijn? Ongemakkelijk oke, dat je verlegen bent en het niet helemaal weet.. oke, maar eng?
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.
Tijd, geduld en vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.
Gewenning. Het heeft alleen meer tijd nodig dan bij mensen zonder autisme, denk ik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, maar hoe verwachten die mensen dan in gods naam een relatie te kunnen opbouwen. Dat moet lijkt mij heel moeilijk zijn voor de partner.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewenning. Het heeft alleen meer tijd nodig dan bij mensen zonder autisme, denk ik.
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.quote:
Voor dergelijke aanrakingen heb je toch echt een ander nodig.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.
Je hebt iemand nodig die je vertrouwt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Maar kunnen die mensen daar zelf niks aan doen ipv het overlaten aan de partner. Want daar lijkt het namelijk op, wachten op iemand ipv zelf doen.
Dat is ook iets waar ik zelf niet zoveel aan kan doen. Moet gewoon veel mazzel hebben met de meisjes die ik tref.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik gebruik jou nu even als voorbeeld maar het is op meerdere mensen van toepassing.
Maar jij laat wel alles afhangen van het meisje. Maar dan ook echt echt alles.
"als het meisje het makkelijk maakt"
Wanneer ga je nou eens zelf wat doen ipv het van andere laten afhangen.
En leuk dat je het weg schuift als, zal vast schattig zijn. Nee dat is het niet. Het is nu niet, morgen niet en nooit niet schattig!
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef ook_gek het volgende:
Maar ipv wachten kan je ook gewoon doen. Loop eens een drukke kroeg in. Dan moet je mensen wel op de schouder aanraken om er langs te kunnen.
Dan gaat het steeds makkelijker en makkelijker, en die mensen raken je van zelf ook wel aan.
Alles beter dan het laten afhangen van een ander. Ik vind het ook een vrij zwak excuus om het op een ander op te schuiven. Je hebt het zelf in de hand ben ik van mening.
Ik ben het aan het leren Drom. Het vergt enorm veel wilskracht om mensen aan te raken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet zouden willen skydiven
Kaneel, raak gewoon een meisje dan
Ik vind het wel meevallen. Meestal heb je een teken nodig. Een gemoedelijke sfeer kan zo'n teken zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren Drom. Het vergt enorm veel wilskracht om mensen aan te raken.
En vaak is het dan zo awkward dat zo'n meisje kijkt van:U WOT M8?
Hoe weet je zonder enige ervaring dat het wel meevalt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:36 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Meestal heb je een teken nodig. Een gemoedelijke sfeer kan zo'n teken zijn.
Maar je laat het dus afhangen van een meisje en je doet er zelf helemaal niks aan om het te verranderen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is ook iets waar ik zelf niet zoveel aan kan doen. Moet gewoon veel mazzel hebben met de meisjes die ik tref.
Het maakt niks uit bij jou kennelijk wat ik zeg, jij denkt altijd maar dat ik wil afgeven op mensen. Prima, maar je zit er naastquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.
Zal ik wel zeggen alleen niet in die bewoording, iets wat ik hier ook niet doe trouwens.quote:Stel iemand heeft hoogtevrees, dan zeg je toch ook niet: Jezus, wat ben jij een laffe teringhomo zeg! Ga eens gewoon skydiven dan! Dat is toch helemaal niet moeilijk? Alleen losers doen dat niet.
En dat staat gelijk aan er lekker niks aanquote:Er ligt vaak een reden ten grondslag aan zulk soort gedrag. Soms is het een ontwikkelingsstoornis, soms is het een gebrek aan aandacht en aanraking in je jongere jaren waardoor je hier pas te laat mee geconfronteerd wordt, soms zijn het slechte ervaringen uit het verleden.
Al het begin is moeilijk, maar het gaat er om hoe je er zelf mee om gaat. Genoeg mensen die geen enkele stap ondernemen om het te verbeteren, maar wel piepen.quote:Denk je echt dat ik graag opnieuw lichamelijk contact zou willen als de eerste keer brand als een brandmerk?
Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hoe weet je zonder enige ervaring dat het wel meevalt?
Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaringquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niet veel moeite met aanraking mits het niet heel heftig gebeurd, maar als je er wel moeite mee hebt dan kan ik me voorstellen dat je vindt dat het wat gecontroleerd moet gebeuren.
Ik ben ook een echte knuffelbeerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, ik ben een enorme knuffel, maar de eerste keer sex mogen ze voor mij altijd overslaan. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe je er zo in kon staan, zonder ervaring
Kijk en hier heb ik dus diep respect voor! Het zelf aanpakken en niet laten afhangen van iemand anders!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:59 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben ook een echte knuffelbeer
maar voor de eerste keer seks moet er wat begrip worden getoond voor bijvoorbeeld mijn nerd-look (waar ik momenteel aan werk om het te verbeteren).
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is geen excuus en wederom laat je blijken dat je er geen kut van snapt en je het niet wilt snappen en gewoon wilt afgeven op mensen die anders zijn. Serieus, kap hier gewoon eens mee.
Stel iemand heeft hoogtevrees, dan zeg je toch ook niet: Jezus, wat ben jij een laffe teringhomo zeg! Ga eens gewoon skydiven dan! Dat is toch helemaal niet moeilijk? Alleen losers doen dat niet.
Er ligt vaak een reden ten grondslag aan zulk soort gedrag. Soms is het een ontwikkelingsstoornis, soms is het een gebrek aan aandacht en aanraking in je jongere jaren waardoor je hier pas te laat mee geconfronteerd wordt, soms zijn het slechte ervaringen uit het verleden.
Denk je echt dat ik graag opnieuw lichamelijk contact zou willen als de eerste keer brand als een brandmerk?
En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:49 schreef Faxie het volgende:
Ik was vroeger ook redelijk ongemakkelijk met aanrakingen. Dat is wel over nu eigenlijk. Gewoon in het diepe springen, angsten overwinnen, en je went er vanzelf aan.
Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En dit bedoel ik dus!! Zelf actie ondernemen ipv wachten op een "lief" meisje!!
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach dat lief meisje is er ondertussen nog steeds niet hoor... maarja ik zit wel beter in m'n vel, dat scheelt.
Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.
En niet wachten tot er een mogelijk lief meisje komt.
Daar heb ik respect voor!
Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar dat is precies wat ik bedoel! Je laat het niet van anderen afhangen maar je doet er zelf aan! Je stapt zelf die drempel over en dat is goed! En als je op je bek gaat is dat niet erg. Opstaan en door gaan.
En niet wachten tot er een mogelijk lief meisje komt.
Daar heb ik respect voor!
Als je aanraking in het algemeen niet kan handelen kan je er wel aan gaan werken toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar aanrakingen kan je niet echt simuleren he. Aanraking van een vrouw die je leuk vindt is weer anders dan van een goede vriend
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach Benzin had nog een vriendinnetje laatst...
Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was een memorabel moment dat ons liet zien dat er voor iedereen hoop is. Yes we can hossel.
Ik sprak in het algemeen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet best dat dat niet hét moment was, maar het moment dat je stopte met heel hard huilen
Nja, er zijn toch niet zoveel mensen die me willen knuffelen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.
De mens is een aanhankelijk wezen, miss niet bij iedereen, maar het biedt geborgenheid. Het leven wordt zoveel lastiger als het een lastig punt is voor iemand.
Hoogtevrees is lastig maar word je niet dagelijks mee geconfronteerd en heb je vooral zelf last van.. en niet zozeer in dagelijkse interactie met andere mensen.
Niet huilenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, er zijn toch niet zoveel mensen die me willen knuffelen.
Dan knuffel-rape je ze gewoon.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie het doetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen met een autistische stoornis bijvoorbeeld vinden aanrakingen ook niet prettig of zelfs eng.
Dat geldt voor iedereen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wie het doet
Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoals ik al wel vaker heb gezegd: het hoeft er maar één te zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.
Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.quote:
Dat klinkt logisch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben niet iedereen.
Ik wou alleen maar aangeven dat het voor mij lastig is als iemand mij aanraakt, afhankelijk van wie het doet en op welke manier het gebeurt.
Ik vond aanrakingen vroeger heel "intensief", maar ben daar min of meer overheen gegroeid.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch.Aanrakingen zijn voor mij nooit vervelend geweest maar wel onwennig omdat ik het nooit zo heb meegekregen.
Niet voor het een of ander, en mijn excuses als het wat plat overkomt, maar hoe zit het eigenlijk met jouw liefdesleven?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch.Aanrakingen zijn voor mij nooit vervelend geweest maar wel onwennig omdat ik het nooit zo heb meegekregen.
Ik scharrel wel wat de laatste tijd maar ik heb op dit moment geen behoefte aan een relatie. Genoeg aan m'n hoofd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander, en mijn excuses als het wat plat overkomt, maar hoe zit het eigenlijk met jouw liefdesleven?
Ben beetje nieuwsgierig, want je komt wel heel vaak met (goede) adviesen enzo
Een scharrelende strawberry, wie had dat gedacht?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik scharrel wel wat de laatste tijd maar ik heb op dit moment geen behoefte aan een relatie. Genoeg aan m'n hoofd.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:30 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een scharrelende strawberry, wie had dat gedacht?
Je hebt een beetje een zedig imago hier op fok.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Is dat zo gek? Had een relatie verrassender gevonden.
Idd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een zedig imago hier op fok.
Bah zedig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stiekem zit ze in haar verkennende fasequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ehh ik denk iemand anders, hij is zelfs jonger dan ik (1 jaar, maar toch).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Met die oudere man? Of was dat weer iemand anders?
Nee niet Barry, die zit weer vast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:47 schreef Myraela het volgende:
Met die oudere man? Of was dat weer iemand anders?
Misschien ligt dat wel aan je taalgebruik.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef ook_gek het volgende:
[quote]Het maakt niks uit bij jou kennelijk wat ik zeg, jij denkt altijd maar dat ik wil afgeven op mensen. Prima, maar je zit er naast
Als dat jouw punt is, had je dat ook gewoon in 1 keer kunnen zeggen.quote:Zal ik wel zeggen alleen niet in die bewoording, iets wat ik hier ook niet doe trouwens.
Feit is dat elke angst te overwinnen valt. Maar met afwachten of het laten afhangen van iemand anders gaat het niet oplossen. Dat is mijn punt.
quote:[..]
En dat staat gelijk aan er lekker niks aan
doen nee?
Er over piepen is de eerste stap. Het erkennen dat je een probleem hebt. Erkennen wat het probleem is. Daarna kun je er pas wat aan gaan doen.quote:[..]
Al het begin is moeilijk, maar het gaat er om hoe je er zelf mee om gaat. Genoeg mensen die geen enkele stap ondernemen om het te verbeteren, maar wel piepen.
Zie de reactie van Cassandra87. Zij rijkt haar hand uit om te helpen. Maar die word vakkundig afgeslagen. En dat gebeurd zo vaak. Mensen durven niet over de drempel te stappen. Is prima maar ga dan ook niet zeuren en kom ook niet aan met, ja maar vroeger dit en dat.
Als het zo gemakkelijk zou zijn, zou de chemische industrie fiks wat omzet mislopen. Evenals de drankindustrie.quote:Of fuck it en er voor gaan en die drempel over stappen. Heeft alles te maken met je karakter. En dat geld voor alles, van aanraken, tot god mag weten wat.
In mijn leven is het echt niet raar dat ik weken niemand zag of sprak hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik begrijp het punt wat je wilt met met de vergelijking met hoogtevrees. Echter kan je aanrakingen en hoogtes niet met elkaar vergelijken.
De mens is een aanhankelijk wezen, miss niet bij iedereen, maar het biedt geborgenheid. Het leven wordt zoveel lastiger als het een lastig punt is voor iemand.
Hoogtevrees is lastig maar word je niet dagelijks mee geconfronteerd en heb je vooral zelf last van.. en niet zozeer in dagelijkse interactie met andere mensen.
Zelfs ik heb op dit moment 3 mensen die me zouden willen knuffelen. Gewoon mensen leren kennen. Dan zit er vanzelf wel een bij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die je willen knuffelen. Er zijn ook heel veel mensen die mij willen knuffelen, maar ik ken al die mensen nog niet.
WAT? STRAW IS EEN SLETJE?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bah zedig.![]()
Dat kan zo zijn, ik deel niet alles op fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kan je een beetje snel door een grote groep mensen heenlopen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben het aan het leren Drom. Het vergt enorm veel wilskracht om mensen aan te raken.
En vaak is het dan zo awkward dat zo'n meisje kijkt van:U WOT M8?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je een beetje snel door een grote groep mensen heenlopen?Ja, dat doe ik. Niet de kontjes want ik heb niks met kontjes. Maar inderdaad even kort de schouder aanraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
De harde leven in het dancingquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Niet de kontjes want ik heb niks met kontjes. Maar inderdaad even kort de schouder aanraken.
Knuffel-rapenquote:
Dat is het ook.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is een mooi woord omdat ik het soms bijna overweeg. Dan heb ik zo veel behoefte aan een knuffel dat ik bijna de straat op zou lopen en random iemand zou knuffelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:54 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Knuffel-rapen![]()
![]()
Eens in de zoveel tijd schrijf ik een woord op wat ik voor het eerst op Fok gelezen heb haha.
Gewoon een bord pakken en opzetten 'free hugs', schijnt vrij geaccepteerd te zijn tegenwoordigquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een mooi woord omdat ik het soms bijna overweeg. Dan heb ik zo veel behoefte aan een knuffel dat ik bijna de straat op zou lopen en random iemand zou knuffelen.
Wat ik in ieder geval geleerd heb is dat je het allemaal uit je kop moet zetten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik heb er ook moeite mee, maar het is belangrijk om even aan wat anders te denken en te werken, omdat je anders maar in die negatieve spiraal blijft zitten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is een mooi woord omdat ik het soms bijna overweeg. Dan heb ik zo veel behoefte aan een knuffel dat ik bijna de straat op zou lopen en random iemand zou knuffelen.
Inderdaad, dat werkt wel. Alleen trek er geen zure kop bij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon een bord pakken en opzetten 'free hugs', schijnt vrij geaccepteerd te zijn tegenwoordig
Hij is pas 23, dat valt wel mee qua bezet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Wat ik in ieder geval geleerd heb is dat je het allemaal uit je kop moet zetten. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan en ik heb er ook moeite mee, maar het is belangrijk om even aan wat anders te denken en te werken, omdat je anders maar in die negatieve spiraal blijft zitten.
Je moet ondertussen wel veel aan jezelf werken, want anders wordt het in de nabije toekomst alleen maar moeilijker. Het is sowieso moeilijk, omdat de meeste mensen op onze leeftijd ondertussen al wel bezet zijn. Ik heb in ieder geval de grote boot goed gemist en nu moet ik met kleine veerpontjes reizen. We hebben gewoon wat pech gehad, maar we moeten er niet langer iets van aantrekken.
Ja, dan valt het idd mee.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is pas 23, dat valt wel mee qua bezet.
Is altijd wel leuk op de EFF etc. Van die meisjes met die borden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, dat werkt wel. Alleen trek er geen zure kop bij.
Dat kan gewoon. Weken niemand zien is trouwens voor noobs. Maanden niemand zien is ook gewoon mogelijk en dat had ik toen ik bezig was met een groot project in 2009. Dat doe ik niet meer weer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef Cue_ het volgende:
@ kaneel, hoe kan je nu weken niemand zien of spreken? Al neem ik aan dat je t supermarkt personeel buiten beschouwing laat.
Omdat ik in mijn eentje in een laboratorium zat en niet de fut had om iemand te bellen om af te spreken. Die drempel was te hoog.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 20:56 schreef Cue_ het volgende:
@ kaneel, hoe kan je nu weken niemand zien of spreken? Al neem ik aan dat je t supermarkt personeel buiten beschouwing laat.
Hoe moet ik dat voor me zien dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:01 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan gewoon. Weken niemand zien is trouwens voor noobs. Maanden niemand zien is ook gewoon mogelijk en dat had ik toen ik bezig was met een groot project in 2009. Dat doe ik niet meer weer.
Nee, ik hoefde toen niemand te spreken voor mijn studie. Ik moest alleen aan mijn project werken waar ik in totaal anderhalf jaar mee bezig ben geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien dan?
Alleen al voor werk of studie spreek je mensen bv. Of evt familieleden enzo. Of neem ik t nu te letterlij?
Je moet natuurlijk wel onthouden dat niet iedereen een even hoge standaard heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef Faxie het volgende:
Ik blijf het knap vinden hoe mensen zomaar even een scharrel kunnen regelen
Verder dan wat kansloos geflirt op Fok kom ik niet
Mijn wereldbeeld is nog niet wat het moet zijn....
Natuurlijk kun je iedere avond batsen, gewoon lekker een escortje bestellen ja man lekker toch?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel onthouden dat niet iedereen een even hoge standaard heeft.
Als je wil, kun je iedere avond batsen. Gewoon je standaard enorm verlagen.
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je iedere avond batsen, gewoon lekker een escortje bestellen ja man lekker toch?
[ afbeelding ]
Dan nog... ik kan niet een leuk babbeltje als aanzet tot neuken maken... op een of andere manier vind ik dat een overbodig toneelstukje...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel onthouden dat niet iedereen een even hoge standaard heeft.
Als je wil, kun je iedere avond batsen. Gewoon je standaard enorm verlagen.
Ik kan dat ook echt totaal niet. Maar ik zie dan ook niet wanneer ik iemand kan zoenen zelfs maar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan nog... ik kan niet een leuk babbeltje als aanzet tot neuken maken... op een of andere manier vind ik dat een overbodig toneelstukje...
Maar gewoon 'Hee neukuh?' zal niet veel succes geven denk ik
En 'gewoon een leuk babbeltje' kan ik wel, maar dan komt een scharrel wel als laatste in me op![]()
Ik weet nog steeds niet of ik het uberhaupt zou willen overigens... zou niet weten wat ik doe als zo'n situatie zich ooit toevallig aandient... zal van het moment afhangen.
Niet dat dat gaat gebeuren overigens
Ach gut, ik heb weer zo'n bui hoor
Jup ook blindquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook echt totaal niet. Maar ik zie dan ook niet wanneer ik iemand kan zoenen zelfs maar.
Ik ben er totaal blind voor.
Maar ik denk dat je niet zoveel moet denken wat je zou doen. Maar gewoon dan doen wat er in je op komt.
Gelukkig tref ik dan vrouwen die wat meer initiatief nemen.quote:
Ik snap der ook geen reet van. Toen ging ik andere dingen doen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan dat ook echt totaal niet. Maar ik zie dan ook niet wanneer ik iemand kan zoenen zelfs maar.
Ik ben er totaal blind voor.
Maar ik denk dat je niet zoveel moet denken wat je zou doen. Maar gewoon dan doen wat er in je op komt.
't Heeft niet veel gescheeld hier...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig tref ik dan vrouwen die wat meer initiatief nemen.Anders zou ik nog een groen blaadje zijn.
Wijs, deze neger.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap der ook geen reet van. Toen ging ik andere dingen doen.
Ik vind het raar dat niet meer vrouwen jou benaderen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Heeft niet veel gescheeld hier...
Wijsheid is een van mijn specialiteiten.quote:
Dat is helemaal waar, en toch ben ik enorm slecht er in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:59 schreef Libertarisch het volgende:
Ik denk dat de essentie van versieren is dat je laat merken dat je iemand lekker vindt, daar komt het ongeveer op neer.
Stel je is voor dat je met een meid praat die je totaal onaantrekkelijk vindt. En stel nou dat je haar wel aardig vindt en gemeenschappelijke hobby's hebt. Dan ga je dus leuk en vlot met zo'n meisje praten maar dan natuurlijk niet op een flirterige manier want je vindt haar onaantrekkelijk.
Maar als je haar heel erg sexy vindt moet je dat op de een of andere manier laten merken. Dat doe je dan dus door op een bepaalde manier in haar ogen te kijken, door haar misschien aan te raken, door met een bepaalde intonatie te spreken (de toon waarop je praat), door je lichaamstaal (je stelt jezelf open op), en door op een gegeven moment bepaalde onderwerpen aan te snijden.
Het grootste gedeelte van communicatie is gebaseerd op non-verbale signalen. Dus veel belangrijker dan wat je zegt is hoe je iets zegt als je flirt. Dus, oogcontact, gezichtsuitdrukking, houding, etc.
Ik denk dat dat vooral verlegenheid en onzekerheid is. Als je schijt hebt aan het lopen van een blauwtje is versieren niet zo'n groot probleem meer. Maar ik ben het met je eens, het is zeker niet altijd super simpel om van kroeg naar bed te komenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Wijsheid is een van mijn specialiteiten.
[..]
Dat is helemaal waar, en toch ben ik enorm slecht er in.
Ik ben niet zo verlegen, onzekerheid valt ook nog wel. Spanning vooral. Zo van "oh shit hoe moet ik dit nu weer aanpakken, aan haar haar zitten? Kan kan Haar arm aanraken? Is een idee"quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vooral verlegenheid en onzekerheid is. Als je schijt hebt aan het lopen van een blauwtje is versieren niet zo'n groot probleem meer. Maar ik ben het met je eens, het is zeker niet altijd super simpel om van kroeg naar bed te komen
Je moet doen wat goed voelt en letten op haar signalen. Als zij laat zien dat ze trek in je heeft kun je wel initiatief nemen tot zoenen ofzo, het is een combinatie van twee mensen he.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet zo verlegen, onzekerheid valt ook nog wel. Spanning vooral. Zo van "oh shit hoe moet ik dit nu weer aanpakken, aan haar haar zitten? Kan kan Haar arm aanraken? Is een idee"
Enzovoort enzovoort enzovoort.
Voor mij is het de combinatie van uiterlijk en uitstraling wat mijn hart sneller doet kloppen. Een bepaalde blik in de ogen kan al geil zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Faxie het volgende:
Ik ben niet eens zo heel erg op uiterlijk gefixeerd... meer op uitstraling.... gedrag, kledingstijl, interesses...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |