abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118298220
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Vertaling: 'Ik heb geen idee, je zoekt het maar uit.' :')
Inderdaad man. Gewoon even wat eruit gooien zodat dat studentje ook weer stil is :P.
pi_118299378
Feit is nu wel, als je een ongeluk maakt kan je naar EW wijzen omdat zij zeiden dat het wel goed zit. Maar het is wel zo'n "rot op ik ben GTST aan het kijken" antwoord :')
pi_118300405
quote:
1s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:16 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

wat wil je weten? ;)
Ik weet niet of jij eerst ook hiker bent geweest? Maar ik overweeg de overstap ivm het ook 's avond en in het weekend kunnen werken. Krijg je vaak ritjes op die momenten?

Hoe strikt is het qua (rij-)gedrag? Krijg je wel eens opmerkingen over je rijstijl?

Ik heb geen auto, hoe werkt dat dan als je eens laat (na ov-tijden) terug komt?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:10:34 #104
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118304133
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef Viezze het volgende:
Feit is nu wel, als je een ongeluk maakt kan je naar EW wijzen omdat zij zeiden dat het wel goed zit. Maar het is wel zo'n "rot op ik ben GTST aan het kijken" antwoord :')
Haha zo klonk ze serieus wel, maarja ik zie het morgen wel bij die garage...
pi_118304669
Bij ons zijn ze er bijna altijd al uit voordat de APK überhaupt om de hoek komt kijken :') Wel prettig, plus dat alle wagens via het bedrijf verzekerd zijn, dus dat gedoe heb je ook nooit.
pi_118304983
Ik ben ook niet gebeld voor morgen :'(

Maar ik sta dan ook niet op beschikbaar
  maandag 22 oktober 2012 @ 22:46:02 #107
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118306500
quote:
9s.gif Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef CaptainCookie het volgende:

_O-
pi_118307700
quote:

De hufters
pi_118308218
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij eerst ook hiker bent geweest? Maar ik overweeg de overstap ivm het ook 's avond en in het weekend kunnen werken. Krijg je vaak ritjes op die momenten?

Hoe strikt is het qua (rij-)gedrag? Krijg je wel eens opmerkingen over je rijstijl?

Ik heb geen auto, hoe werkt dat dan als je eens laat (na ov-tijden) terug komt?
niet hiker geweest, wel eens gedaan. in t weekend is vrijwel nooit een fuk te doen (wel regio maastricht hier) maar 's avonds wel geregeld. en qua rijgedrag zijn de klanten vaak toch wel strikt hoor. als je over de weg zwabbert kun je er echt wel een opmerking over verwachten. zeker als ze proberen iets te schrijven oid en dat gaat niet omdat je niet soepel rijdt.
van de andere kant, als je een beetje goed kunt rijden en ze vragen je om a'dam- maastricht in anderhalf uur te doen, en je hebt komt aan met nog tijd over (record: 1.12 uur :D) dan zijn ze ook weer erg blij :p.
normaliter kom je binnen OVtijden weer aan. zoniet, vragen ze je om een eigen auto te regelen. lukt dat niet dan tja helaas..
pi_118308504
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef mothergoose het volgende:

[..]

niet hiker geweest, wel eens gedaan. in t weekend is vrijwel nooit een fuk te doen (wel regio maastricht hier) maar 's avonds wel geregeld. en qua rijgedrag zijn de klanten vaak toch wel strikt hoor. als je over de weg zwabbert kun je er echt wel een opmerking over verwachten. zeker als ze proberen iets te schrijven oid en dat gaat niet omdat je niet soepel rijdt.
van de andere kant, als je een beetje goed kunt rijden en ze vragen je om a'dam- maastricht in anderhalf uur te doen, en je hebt komt aan met nog tijd over (record: 1.12 uur :D) dan zijn ze ook weer erg blij :p.
normaliter kom je binnen OVtijden weer aan. zoniet, vragen ze je om een eigen auto te regelen. lukt dat niet dan tja helaas..
Enne, hoe gaat dat dan met bekeuringen? Want ik denk dat je dan wel 180 - 200 km/h moet rijden om de a2 in iets meer dan een uurtje af te rijden. Want dan staat ook je rijbewijs op het spel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jieuwst op 22-10-2012 23:27:26 ]
  maandag 22 oktober 2012 @ 23:31:19 #111
251574 Zuunigerd
Ons is zuunig
pi_118309135
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

Enne, hoe gaat dat dan met bekeuringen? Want ik denk dat je dan wel 180 - 200 km/h moet rijden om de a2 in iets meer dan een uurtje af te rijden. Want dan staat ook je rijbewijs op het spel.
Dat lijkt me ook. Ik zou op de snelweg nooit harder dan vmax+40km/h rijden. 8)7
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_118309651
Ik werd een tijdje geleden door een bedrijf direct gebeld, of de auto zo snel mogelijk gebracht kon worden, er was wat mis gegaan in de planning. Ik hoefde geen 200 te rijden (dat haalde de Golf bluemotion ook niet :') ) maar wel een beetje snel. Jammer dat je dan als je aangehouden word je wel zelf je rijbewijs kwijt bent ;(
pi_118311640
quote:

[..]

Thanks voor de info. Jammer van het mindere weekendwerk, al zal dat hier in de randstad wellicht anders zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Hojdhopper op 23-10-2012 17:18:37 ]
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_118311787
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon voor de slagboom aan de linkerkant parkeren. Dan in het hokje bij de portiers laten tekenen en vragen of hij goed staat en dan kun je binnen een kopietje laten maken.
laatste keer dat ik er was heeft de protier in het hokje alles afgehandeld en werd er geen kopie gemaakt maar kreeg ik het formulier gewoon weer mee
pi_118311818
Zo ging het bij mij ook ja!
pi_118313772
quote:

[..]

niet hiker geweest, wel eens gedaan. in t weekend is vrijwel nooit een fuk te doen (wel regio maastricht hier) maar 's avonds wel geregeld.
Ik heb in het weekeinde toch regelmatig een rit. zijn vaak oudere klanten die op familie bezoek gaan ofzo, door de weeks meer zakenlui. vaak aan het eind van de middag/begin avond klanten op kantoor ophalen en naar huis rijden.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 09:07:50 #117
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118317629
quote:

Captain Obvious
#26 || Luciano da Silva
pi_118318271
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:21 schreef bewildo het volgende:

[..]

laatste keer dat ik er was heeft de protier in het hokje alles afgehandeld en werd er geen kopie gemaakt maar kreeg ik het formulier gewoon weer mee
Zou kunnen, ik ben er al anderhalf jaar niet geweest.
pi_118319515
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef Jieuwst het volgende:

[..]

klopt. die klant reed ik altijd zo hard mogelijk.. tot ik 1x gepakt werd. kwam met 200+ van de A12 af, draaide de A2 op waar 70 op de matrixborden stond. dus ik beetje afremmen, maarja als je van zo hard komt denk je bij 150 al dat je stilstaat.
anyway, ik zag dat een auto bij me bleef, dus ik meteen gas los. bleek inderdaad politie te zijn. werd dus gestopt. meneer de politieagent zei dat hij geen meting had kunnen doen omdat ik 'opeens zonder reden het gas losliet', maar dat ik echt wel 150 ging in de 70. dat als hij een meting had kunnen doen, ik niet alleen mn rijbewijs kwijt was maar ook de auto had kunnen inleveren. en dan sta je daar, 200 km van huis, chauffeur zonder rijbewijs, klant die teveel gezopen heeft, en geen auto..

anyway, kwam er dus vanaf met een waarschuwing. heb me wel zo hard kapotgeschrokken dat ik sindsdien ook binnen de rijbewijsgrens blijf :)
pi_118320645
Ga nooit buiten de rijbewijsgrens, rij sowieso voor het werk niet te hard.
pi_118320910
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef MuurStraat het volgende:
Ga nooit buiten de rijbewijsgrens, rij sowieso voor het werk niet te hard.
Nee ik ook niet idd. Maar als je PC bent en de klant vraagt het, tja...
pi_118321342
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:14 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Nee ik ook niet idd. Maar als je PC bent en de klant vraagt het, tja...
Je hebt altijd zelf de verantwoordelijkheid, je laat de klant toch niet voor je beslissen of je je rijbewijs kwijt gaat raken of niet?
pi_118321827
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:27 schreef MuurStraat het volgende:

[..]

Je hebt altijd zelf de verantwoordelijkheid, je laat de klant toch niet voor je beslissen of je je rijbewijs kwijt gaat raken of niet?
je kunt ook te hard rijden zonder je rbw kwijt te raken. Ik rij max 30kmh te hard als de klant wil dat ik te hard rij.
Nee.
pi_118322681
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:40 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

je kunt ook te hard rijden zonder je rbw kwijt te raken. Ik rij max 30kmh te hard als de klant wil dat ik te hard rij.
Ja, dit inderdaad. Doelde er ook meer op dat ik als hiker uberhaupt nooit te hard ga (dus ook geen 30 te hard :P ).
Maar als ik PC was en de klant vroeg het, dan zou ik idd max 160 op de teller rijden. Maar hoe zit het dan met boetes? Moet de klant dan tekenen dat hij ze betaalt ofzo?
pi_118327511
Wat grappig, heb deze topicreeks nog nooit gezien.

Heb ook 3-4 jaar voor easyway als hiker en privechauffeur gereden. Echt een van de betere bijbaantjes die ik heb gehad!

Vooral in de tijd dat ik veel ritjes voor Athlon in Nijmegen moest rijden best wat leuke EasyWay collega's leren kennen :)

Vind het nog steeds jammer dat ik er niet meer kan werken (uitgestudeerd, baan enzo :()

Ben jaloers op jullie!

Enige negatieve wat ik over Easyway te zeggen heb is dat ze me hard hebben genaaid met die slipcursus die toen beloofd werd. Had het laatste jaar superveel gereden, en dan zeggen ze me doodleuk: nee, je hebt niet genoeg ritjes gedaan dit jaar! Dus oppassen daarmee ;)
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')