Haha helaas geen van beiden. Ik heb m'n beeld van het Gooische leven toch wat bij moeten stellen helaasch... Was een crisisgolfje 1.4 tsi. Vond het ding verschrikkelijk rijden. Bij afleveren hoorde ik overigens dat die auto de dag ervoor in Laren was weggesleept. Kan ik me goed voorstellen: de berijder wilde op een parkeerplaats met me afspreken en wilde de overdracht midden op de 'hoofdweg' van die parkeerplaats doen. Toen ik 'm zei dat hij maar even verderop moest parkeren omdat het even zou duren zette hij de auto 10m verderop op diezelfde weg. Toen hij even later weg was en ik even mn navigatie instelde klopte de politie al op mn raam:p Aso's daar in 't Gooi.... Ik zou er ook niet willen wonen: elke dag maar weer in de file op de A1:(quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou, wat was het? Of is die auto je dood geworden
Óf ben je in bed beland bij de rijke blonde miljonairsdochter en de hele rit vergeten?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:07 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Nou, wat was het? Of is die auto je dood geworden
Óf ben je in bed beland bij de rijke blonde miljonairsdochter en de hele rit vergeten?
Bij ons in ieder geval niet. Zorg dus dat voor je op pad gaat dat je voldoende drinken (Thermoskan koffiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:32 schreef RobinhoAjax het volgende:
Ben benieuwd hoe dat straks is in de winter. Titel belooft weinig goeds... Worden er ook wel eens ritjes geannuleerd als het 20cm heeft gesneeuwd? of heb je dan gewoon een dag met heel veel uurtjes?
ik had vorig jaar wel wat extra en vooral ook leukere ritten in de winter. oudere klanten die normaal zelf rijden maar het in de sneeuw toch niet meer zo goed durven enzo..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Thrasyllus het volgende:
Even een vraagje aan de PC's hier: als het in de winter veel sneeuwt, krijgen jullie dan veel ritjes? Heb in die periode vorig jaar niet veel gewerkt dus ben wel benieuwd. Lijkt me wel lachen om bijv. met een Q7 of Range Rover door de sneeuw te jakkeren:p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh check de OP ff?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef Astonmartin22 het volgende:
hey weten jullie of er meer bedrijven zijn die deze diensten aanbieden, ik heb zelf al bij easyway gesolliciteerd, maar daar hoor je niets van?
Nee geen idee manquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:42 schreef Astonmartin22 het volgende:
hey weten jullie of er meer bedrijven zijn die deze diensten aanbieden, ik heb zelf al bij easyway gesolliciteerd, maar daar hoor je niets van?
Ik heb ook nooit vakantie hoor... sowieso heb ik echt de kutste studie gekozen die ik maar had kunnen kiezen volgens mij. Altijd druk en altijd saaie kutopdrachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:54 schreef MG_13 het volgende:
He, veel mensen met vakantie hier zeg!![]()
Ik heb gewoon les en kom om in het werk , geen vrije weekenden enz., argh!![]()
![]()
![]()
Tell us..quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:24 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit vakantie hoor... sowieso heb ik echt de kutste studie gekozen die ik maar had kunnen kiezen volgens mij. Altijd druk en altijd saaie kutopdrachten
Ik zit ook in die situatiequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Beter word ik nog wel gebeld voor morgen...
Al 4 beschikbare dagen niet gebeld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |