abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118398081
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kwam vanmiddag nog langs het Gelredome, wat een graflelijk stadion zeg... Hopen dat onze nieuwe Kuip totaal niet op dat ding gaat lijken :P
Dat is nog het mooiste stukje Arnhem-Zuid overigens :')
pi_118398190
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dat is nog het mooiste stukje Arnhem-Zuid overigens :')
De omgeving was verder ook niet heel lelijk ofzo (niet speciaal, gewoon normaal), maar het stadion zelf is erg lelijk vind ik :D
pi_118398231
Nah, als je 500 meter doorrijdt kom je uit bij Kronenburg, dat is nog veel lelijker.
pi_118398290
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Panthera. het volgende:
Nah, als je 500 meter doorrijdt kom je uit bij Kronenburg, dat is nog veel lelijker.
Nou je het zegt idd :D Moest vanmiddag bij bushalte Mooieweg, die was 1 halte daarna geloof ik.
pi_118398506
Ben je met de trolleybus gegaan? Dat vind ik echt bazendingen.
pi_118398960
quote:
10s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Panthera. het volgende:
Ben je met de trolleybus gegaan? Dat vind ik echt bazendingen.
Ja, lijn 7 :D
pi_118399841
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:07 schreef Panthera. het volgende:

Klopt ^O^ In de zomer dan :P
Ja aan de winter heb ik ook geen goede herinneringen. Vol goedenmoed met drie fietsen achterop naar Wapenveld gereden door de sneeuw, afgelast... |:(
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:00:05 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118400503
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Dat Friesland wilt zich geloof ik afscheiden van NL. Gaat gewoon 2e Curaçao worden. :')

Afsteken, af laten drijven en dan een kernbom er op. Weg met die incestueuze chromosoomloze downies.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 25 oktober 2012 @ 00:14:27 #234
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_118401112
quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Afsteken, af laten drijven en dan een kernbom er op. Weg met die incestueuze chromosoomloze downies.
Precies! Mijn idee.

Volgende meeting op de afsluitdijk, dan laten we die proleten gelijk ff weten hoe we erover denken.
pi_118401481
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ja aan de winter heb ik ook geen goede herinneringen. Vol goedenmoed met drie fietsen achterop naar Wapenveld gereden door de sneeuw, afgelast... |:(
Doe jij wedstrijden? Ik rijd alleen in de zomer.
pi_118402178
Doen ze deze dingen ook int weekend?
Rustig aan.
pi_118404687
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Doen ze deze dingen ook int weekend?
PC heel af en toe, als hiker vrijwel nooit.
pi_118405292
quote:
1s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Over dat gezellig gesprekje hebben met de klant, de meeste klanten willen een chauffeur zodat zij stil achterin kunnen gaan werken, 9 van de 10 keer praat ik maar maximaal 10 minuten met de klant. Tenzij je uiteraard de after dinner service hebt, die zijn het gezelligst, heeft natuurlijk ook een rede. ;)
Nou ja, als je een paar keer dezelfde persoon moet rijden en hij werkt achteirn de auto, dan leer je ze vaak alsnog wel een beetje kennen. Heb al best wat nuttige dingen van ze geleerd. Als ze zelf auto rijden en jij een beetje fatsoenlijk rijdt (niet remmen op de snelweg en alsnog snel zijn bijv.) dan waarderen de meesten dat ook wel ;)

Wat jullie allemaal schrijven over 1 dag beschikbaar zijn in 2 weken en dan niet gebeld worden... Ik heb een keer een hele zomer ELKE dag beschikbaar gestaan, en alsnog NIETS te doen gehad die zomer(vakantie). Heb ze weleens gebeld, zeiden ze gewoon: "ja, het is zomertijd, veel vakantie, weinig te doen, sorry". Had gelukkig nog 2 andere bijbaantjes, maar was er niet echt blij mee! Dus dan valt 1 dag niet meteen iets te doen krijgen nog wel mee!
"The likelihood of being stuck behind a car in a curve is directly proportional to the funfactor of the curve."
pi_118407399
4 ritten al gekregen voor morgen. Arnhem-Almere in een Avensis, Almere-Joure-Almere in een Megane en een Passat en dan nog Hilversum-Barneveld in een Civic. Prima te doen :)
pi_118408218
Oh jee, hele discussie! Ik zeg: Nederland :') Zo, dan hebben we dat maar gehad.

Toch nog een spoedje gekregen: Houten - Ulvenhout. Maar verder ritgegevens nog niet bekend.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_118409372
Binnenkort sollicitatiegesprek bij EW. Wat kan ik verwachten?
pi_118409456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef meneer_valk het volgende:
Binnenkort sollicitatiegesprek bij EW. Wat kan ik verwachten?
Lees eerst even de OP door, daar staat meer info. Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kan je ze alsnog stellen. :)
pi_118409577
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Lees eerst even de OP door, daar staat meer info. Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kan je ze alsnog stellen. :)
Ik doelde meer op het gesprek zelf, of daar nog specifieke dingen verwacht/gevraagd worden waar je rekening mee kan houden. De rijtest moet wel goedkomen, ik heb wat dat betreft genoeg vertrouwen in mijn eigen stuurmanskunsten.
pi_118410805
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het gesprek zelf, of daar nog specifieke dingen verwacht/gevraagd worden waar je rekening mee kan houden. De rijtest moet wel goedkomen, ik heb wat dat betreft genoeg vertrouwen in mijn eigen stuurmanskunsten.
Wat ze vragen in het gesprek kan ik me niet meer herinneren. Je krijgt eerst de uitleg over hoe en wat, dan de rijtest, en dan 'echte' sollicitatie als ik het goed heb. Maar verdere details, nah.

edit: wat Joppie zegt.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:48:35 #245
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118410815
Deel 1 is een IQ-test, als je die haalt moet een aantal rekensommetjes met tijd maken, dan een lesje afstanden inschatten en vervolgens 'raad de schade', waarbij je een flinke deuk te zien krijgt en dan de herstelprijs moet schatten.

In deel 2 ga je met je medesollicitant een aantal gesprekken oefenen, waarbij de ene de rol van hiker speelt en de ander de rol van klant/berijder. Eén van de twee moet dan de ongelooflijke klootzak gaan uithangen, en de hiker moet dan rustig blijven en het gesprek tot goed einde brengen. Cursusje anger-management dus.
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:50:15 #246
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_118410871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef meneer_valk het volgende:

[..]

Stelt allemaal niet zoveel voor, je krijgt eerst een korte presentatie, daarna een rijtest van een uurtje. En daarna als je dat gehaald hebt, een lange presentatie over de gang van zaken tijdens je werkzaamheden.

Niet zo spannend, gewoon lief lachen en ja knikken...
pi_118411034
Iemand eigenlijk al eens een echt vervelende klant gehad die kwaad werd ofzo?
pi_118411162
De sollicitatie stelt niet heel veel voor, je zit waarschijnlijk in een groepje sollicitanten en je begint met een presentatie waarin zij wat over het bedrijf vertellen enzo, daarna ga je met je groepje en de instructeur een rondje rijden (goed voorbereiden), en dan ben je aangenomen. :)

Zojuist moest ik een fiat doblo naar een bekend postorderbedrijf :') brengen. Degene die de auto aannam vond ik best wel een mierenneuker! Vroeg ze aan mij of ik elke veeg op de plastic bumpers heb opgeschreven en dat de bijrijdersstoel vies is. Mens, tuurlijk is dat ding vies, de auto word gebruikt en een posttas op de bijrijdersstoel kan enige 'viezigheid' afgeven. Toppunt vond ik dat er een krik in de auto moest liggen anders wilde ze de auto niet aannemen omdat ze een boete van 250 euro kon krijgen! :')
Toen vertelde ik haar dat het niet mijn verantwoordelijkheid is of er wel of geen krik in ligt en dat wij er eigenlijk nooit op letten.

Zo, mijn irritatie is eruit, nu op naar een toyota aygo. :'(
  donderdag 25 oktober 2012 @ 11:57:02 #249
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_118411217
Ja, toen ik te laat op het afleveradres door verslapen was voor een wissel. Kerel begon te miepen over dat ik een dag voor niks gewerkt had omdat hij allemaal facturen moest sturen om zijn verloren tijd te compenseren :') Kom ik later terug bij het leasebedrijf, had die kerel daar al heen gebeld om zijn onvrede te uiten. Man van het leasebedrijf had die kerel al even lang en breed uitgelachen, en dag later reed ik weer voor hun..
#26 || Luciano da Silva
pi_118411500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef MuurStraat het volgende:
Iemand eigenlijk al eens een echt vervelende klant gehad die kwaad werd ofzo?
Echt kwaad niet. Heb wel een keer een hele discussie gehad met iemand over schade. De man vond dat een deukje in een auto met 2000km op de teller niet opgeschreven moest worden, en dat was voor het bedrijf waarvoor je Easyway moet bellen na controle. Minstens een kwartier moeten praten voor de handtekening :') en alleen als ik hem beloofde dat ik zou getuigen over de grootte van de schade als er een grote rekening zou komen.

Verder nog wel eens door miscommunicaties tussen bedrijf en persoon, EW en bedrijf etc, maar niet echt kwaad op mij ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')