Dat is nog het mooiste stukje Arnhem-Zuid overigensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:10 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik kwam vanmiddag nog langs het Gelredome, wat een graflelijk stadion zeg... Hopen dat onze nieuwe Kuip totaal niet op dat ding gaat lijken
De omgeving was verder ook niet heel lelijk ofzo (niet speciaal, gewoon normaal), maar het stadion zelf is erg lelijk vind ikquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat is nog het mooiste stukje Arnhem-Zuid overigens
Nou je het zegt iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:15 schreef Panthera. het volgende:
Nah, als je 500 meter doorrijdt kom je uit bij Kronenburg, dat is nog veel lelijker.
Ja, lijn 7quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:21 schreef Panthera. het volgende:
Ben je met de trolleybus gegaan? Dat vind ik echt bazendingen.
Ja aan de winter heb ik ook geen goede herinneringen. Vol goedenmoed met drie fietsen achterop naar Wapenveld gereden door de sneeuw, afgelast...quote:
Afsteken, af laten drijven en dan een kernbom er op. Weg met die incestueuze chromosoomloze downies.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:10 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Dat Friesland wilt zich geloof ik afscheiden van NL. Gaat gewoon 2e Curaçao worden.![]()
Precies! Mijn idee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Afsteken, af laten drijven en dan een kernbom er op. Weg met die incestueuze chromosoomloze downies.
Doe jij wedstrijden? Ik rijd alleen in de zomer.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ja aan de winter heb ik ook geen goede herinneringen. Vol goedenmoed met drie fietsen achterop naar Wapenveld gereden door de sneeuw, afgelast...
PC heel af en toe, als hiker vrijwel nooit.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
Doen ze deze dingen ook int weekend?
Nou ja, als je een paar keer dezelfde persoon moet rijden en hij werkt achteirn de auto, dan leer je ze vaak alsnog wel een beetje kennen. Heb al best wat nuttige dingen van ze geleerd. Als ze zelf auto rijden en jij een beetje fatsoenlijk rijdt (niet remmen op de snelweg en alsnog snel zijn bijv.) dan waarderen de meesten dat ook welquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Over dat gezellig gesprekje hebben met de klant, de meeste klanten willen een chauffeur zodat zij stil achterin kunnen gaan werken, 9 van de 10 keer praat ik maar maximaal 10 minuten met de klant. Tenzij je uiteraard de after dinner service hebt, die zijn het gezelligst, heeft natuurlijk ook een rede.
Lees eerst even de OP door, daar staat meer info. Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kan je ze alsnog stellen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:09 schreef meneer_valk het volgende:
Binnenkort sollicitatiegesprek bij EW. Wat kan ik verwachten?
Ik doelde meer op het gesprek zelf, of daar nog specifieke dingen verwacht/gevraagd worden waar je rekening mee kan houden. De rijtest moet wel goedkomen, ik heb wat dat betreft genoeg vertrouwen in mijn eigen stuurmanskunsten.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:11 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Lees eerst even de OP door, daar staat meer info. Als je daarna nog specifieke vragen hebt, kan je ze alsnog stellen.
Wat ze vragen in het gesprek kan ik me niet meer herinneren. Je krijgt eerst de uitleg over hoe en wat, dan de rijtest, en dan 'echte' sollicitatie als ik het goed heb. Maar verdere details, nah.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gesprek zelf, of daar nog specifieke dingen verwacht/gevraagd worden waar je rekening mee kan houden. De rijtest moet wel goedkomen, ik heb wat dat betreft genoeg vertrouwen in mijn eigen stuurmanskunsten.
Stelt allemaal niet zoveel voor, je krijgt eerst een korte presentatie, daarna een rijtest van een uurtje. En daarna als je dat gehaald hebt, een lange presentatie over de gang van zaken tijdens je werkzaamheden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:14 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het gesprek zelf, of daar nog specifieke dingen verwacht/gevraagd worden waar je rekening mee kan houden. De rijtest moet wel goedkomen, ik heb wat dat betreft genoeg vertrouwen in mijn eigen stuurmanskunsten.
Echt kwaad niet. Heb wel een keer een hele discussie gehad met iemand over schade. De man vond dat een deukje in een auto met 2000km op de teller niet opgeschreven moest worden, en dat was voor het bedrijf waarvoor je Easyway moet bellen na controle. Minstens een kwartier moeten praten voor de handtekeningquote:Op donderdag 25 oktober 2012 11:53 schreef MuurStraat het volgende:
Iemand eigenlijk al eens een echt vervelende klant gehad die kwaad werd ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |