Je stelt je aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Na aanleiding van het akkefietje van gisteren (zie vorig topic) heb ik vanmiddag tijdens de lunch een goed gesprek gevoerd met mijn vriendin (bedankt FOK!ers voor de tip!). Helaas is hierbij meer naar boven gekomen dan mij lief was. Mijn vriendin is vroeger op een uitwisseling geweest (beetje vergelijkbaar met een Erasmus uitwisseling op de Uni, maar dan voor MBO) en heeft hier herhaaldelijk met jan en allemaal staan lopen bekken en seksen of als het niets betekende. Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn. In deze tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties. Ik veroordeel dit overigens voor jongens. Gewoon bah
![]()
Na dit gesprek ben ik verhit aangelopen en heb ik gezegd dat ik 'over alles gewoon moet nadenken' en weggelopen. Ik heb haar niet meer gewatsaapt of gesproken sindsdien.
Klacht: Ik vind mijn vriendin niet meer zo aantrekkelijk nadat ze verteld heeft vroeger een slet te zijn geweest![]()
Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.quote:Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.
Nu ben ik heel benieuwd of je dat ook tegen je vriendin gezegd hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn
Nee, beter was ze niks met zo'n lompe kortzichtige uni-lul begonnen, ipv erover te liegen, maar dat is weer een andere discussie. Ik bedoelde dat ik de leugens begrijp, als TS er zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dus ze heeft juist gehandeld volgens jou?
Haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
TS wil betekenisvol de liefde bedrijven binnen het huwelijk.
Hier ben ik gestopt met lezen, ik hoop voor je dat dit een troll is en je nog op de middelbare school zit.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Alborz het volgende:
Dilemma. Blijf je trouw aan je moraal of zet je die aan de kant en geef je je vriendin een 2e kans? Ik had wel beter geweten overigens, bah.
Dus volgens jou is ze naast leugenachtig ook nog dom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:07 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Nee, beter was ze niks met zo'n lompe kortzichtige uni-lul begonnen, ipv erover te liegen, maar dat is weer een andere discussie. Ik bedoelde dat ik de leugens begrijp, als TS er zo moeilijk over doet.
Ik moest hier ook wel om lachen stiekem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen, ik hoop voor je dat dit een troll is en je nog op de middelbare school zit.
Dat is wat ik uit het verhaal van TS haal. Gelukkig ken ik de dame in kwestie niet persoonlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dus volgens jou is naast leugenachtig ook nog dom?
Tja, idd een dilemma. Ik weet het niet zo. Ik houd het contact liever even afzijdig totdat ik er goed over na heb gedacht. Er vallen de laatste tijd wel erg veel skeletten uit de kastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Alborz het volgende:
Dilemma. Blijf je trouw aan je moraal of zet je die aan de kant en geef je je vriendin een 2e kans? Ik had wel beter geweten overigens, bah.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou ook geen afgelebberde boterham willen.
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef longinus het volgende:
Ze was vroeger makkelijk, blijkbaar nog steeds en dat was jou voordeel want ze is nu jou vriendin,
Het alternatief is gewoon een Fokkersleven oppakken doen wat alle de meeste andere fokkers doen, het goede oude handwerk.En verders: het heeft je nooit eerder gehinderd, dus je bent een zeikert.
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik weet dat ik haar anders ermee onzeker maak. Dit onderwerp is wel eens eerder ter sprake gekomen en altijd heet ze volgehouden aan die twee eerdere vriendjes. Nu blijkt ze toch een gore slet te zijn geweest, wat een grote afbreuk doet aan het beeld dat ik van haar heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ze houdt nu van jou, heeft je verteld hoe het zit. Dit is een punt waarop je verder kan gaan in de relatie. Wees eerlijk tegen elkaar, jij hebt vast ook wel dingen die minder zijn en waarop ze niet zo blij zal reageren.
Of kap het af. Ga haar niet veroordelen en onnodig ongelukkig zijn.
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in dan
Hij zegt dat ze gewoon een domme slet isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?
had ze daar ovegelogen of wat?
Bier zuipen, penislengte overdrijven, klagen over van alles, veel ( theoretisch ) rondneuken, op berichten van tong80 reageren, Yvonne afgoden, mods afzijken, kortom een bont levenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in dan
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?
had ze daar ovegelogen of wat?
Persoonlijk zou ik materiaal om mee samen te wonen toch zeker wel beter willen kennen dan jij je vriendin kende..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik weet dat ik haar anders ermee onzeker maak. Dit onderwerp is wel eens eerder ter sprake gekomen en altijd heet ze volgehouden aan die twee eerdere vriendjes. Nu blijkt ze toch een gore slet te zijn geweest, wat een grote afbreuk doet aan het beeld dat ik van haar heb.
Je laten uitwonen voor lekkere neukseks is geen relatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad:|
Daar over liegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.
En nu al met het aantal jongens dat ze zich voordoet.
Ze heeft behoorlijk veel maskers ineens, en dat een paar maanden voordat we samen gaan wonen...
Denk er maar goed over na jongen. Maar ik zal je een paar dingen vertellen; ik heb in 't zelfde schuitje gezeten als jij. Nu weet jij meer dan je lief is en je irriteerde je al aan je vriendin, dit zal progressief erger gaan worden. Je moet accepteren hoe ze is, d'r skeletten, d'r opleidingsniveau, d'r karakter en het feit dat ze nu voor jou gekozen heeft. Als je je niet met voorgaande feiten vrede kan sluiten dan is er weinig hoop voor een verdere relatie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.
En nu al met het aantal jongens dat ze zich voordoet.
Ze heeft behoorlijk veel maskers ineens, en dat een paar maanden voordat we samen gaan wonen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Abed het volgende:
TS zn vriendin heeft MBO niveau 2 gedaan, dat zit tegen verstandelijk gehandicapt aan.
Wijze woorden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef Alborz het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na jongen. Maar ik zal je een paar dingen vertellen; ik heb in 't zelfde schuitje gezeten als jij. Nu weet jij meer dan je lief is en je irriteerde je al aan je vriendin, dit zal progressief erger gaan worden. Je moet accepteren hoe ze is, d'r skeletten, d'r opleidingsniveau, d'r karakter en het feit dat ze nu voor jou gekozen heeft. Als je je niet met voorgaande feiten vrede kan sluiten dan is er weinig hoop voor een verdere relatie.
Ik bleef doorgaan met een meid terwijl ik sommige dingen niet kon accepteren en dat sloopte ons beide, probeer dat te voorkomen.
"tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
Wat is het precies wat je zooo erg vind aan haar 'losbandige' periode? Word je er onzeker van?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef rosepetals het volgende:
Wat is het precies wat je zooo erg vind aan haar 'losbandige' periode? Word je er onzeker van?
Dat een beetje. Als je er zelf niet op los hebt geneukt kan dat heel vreemd zijn. Ben jij dan gewoon 1 van velen? Ben jij meer? Ect ect...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik denk trouwens dat iedereen dat gevoel wel heeft gehad in het begin van een 'serieuze' relatie, de een wat erger als de ander. Het is een kwestie van loslaten, maar om je relatie hierom te beindigen? Jij bent gewoon een jaloerskreng en onzeker.
Je ziel en hart verkopen? Wat betekent dat in de grote mensen wereld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
"tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties"
Iets simpeler: zoenen en seksen heeft voor mij dan een mindere betekenis, omdat ik weet dat ze daarvoor al betekenisloos met een flink aantal andere 't zelfde heeft gedaan.
Wat zwart wit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
"tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties"
Iets simpeler: zoenen en seksen heeft voor mij dan een mindere betekenis, omdat ik weet dat ze daarvoor al betekenisloos met een flink aantal andere 't zelfde heeft gedaan.
Als ze er wat op lost neukte? Iedereen die wilde ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
over hoe veel hebben we het precies? 3 jongens? 33 jongens?
En toch, toch vond ze je te leuk om het al die jaren te vertellen, ze wist heus wel dat je er veel waarde aan hechtte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik weet dat ik haar anders ermee onzeker maak. Dit onderwerp is wel eens eerder ter sprake gekomen en altijd heet ze volgehouden aan die twee eerdere vriendjes. Nu blijkt ze toch een gore slet te zijn geweest, wat een grote afbreuk doet aan het beeld dat ik van haar heb.
Dat laatste lijkt mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben je er tegen omdat je bang bent dat ze het nog een keer doet, of omdat je het sowieso een smerig idee vindt dat je nummer 500 bent?
Als een chick wat kilometers op de teller heeft, betekent wel vaak dat ze het wat beter kan. Maagden zijn ook maar niets vind ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als ze er wat op lost neukte? Iedereen die wilde ?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Piethur het volgende:
[..]
Als een chick wat kilometers op de teller heeft, betekent wel vaak dat ze het wat beter kan. Maagden zijn ook maar niets vind ik
Hier moet ik altijd wel een beetje om lachen. Geef gewoon toe dat je van pikken houdtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Mijn vriendin is vroeger op een uitwisseling geweest (beetje vergelijkbaar met een Erasmus uitwisseling op de Uni, maar dan voor MBO) en heeft hier herhaaldelijk met jan en allemaal staan lopen bekken en seksen of als het niets betekende. Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken
Die vriendin is uitgewoond door allemaal spaanse chorizo'squote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Hierro het volgende:
[..]
Hier moet ik altijd wel een beetje om lachen. Geef gewoon toe dat je van pikken houdt
Iemand die liegt over dat soort dingen, is het überhaupt niet waard om als relatiemateriaal gezien te worden. Ik snap dat ze het niet aan de grote klok hangt, maar bij je vriend moet je dat wel kunnen doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
spaanse chorizoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die vriendin is uitgewoond door allemaal spaanse chorizo's
Het is gewoon goor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ben je er tegen omdat je bang bent dat ze het nog een keer doet, of omdat je het sowieso een smerig idee vindt dat je nummer 500 bent?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
Brrrr ik ga snel weg uit dit topic. Veel te veel pijnlijke herinneringen roept dit op.
Ik wil alleen nog even zeggen:
KUTHOEREN, allemaal KUTHOEREN, die hoeren van tegenwoordig.
Waarom er dan omheen draaien?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:48 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
En toch, toch vond ze je te leuk om het al die jaren te vertellen, ze wist heus wel dat je er veel waarde aan hechtte.
Wil je haar dan echt kwijt?
Awhhquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
Brrrr ik ga snel weg uit dit topic. Veel te veel pijnlijke herinneringen roept dit op.
+/-20 waarvan 15 op die ene uitwisselingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:40 schreef Life2.0 het volgende:
over hoe veel hebben we het precies? 3 jongens? 33 jongens?
Klopt. Ik ben superblij dat ik een eerlijke relatie heb met mijn vriendin en dat we beiden heel open en eerlijk zijn, aangezien mijn basis van vertrouwen meteen weg zou vallen als ik dit soort dingen te weten zou komen. Gelukkig is mijn vriendin degelijk.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
+/-20 waarvan 15 op die ene uitwisseling![]()
![]()
Ik zou in ieder geval de relatie niet meteen verbreken nu de pijn (en schok?) zo vers is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Waarom er dan omheen draaien?
Ik weet het niet..
Och jeetje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor het medeleven. Die van mij is dus helaas niet degelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben superblij dat ik een eerlijke relatie heb met mijn vriendin en dat we beiden heel open en eerlijk zijn, aangezien mijn basis van vertrouwen meteen weg zou vallen als ik dit soort dingen te weten zou komen. Gelukkig is mijn vriendin degelijk.
Ik leef met je mee, man. Ik heb sowieso problemen met mensen vertrouwen, ik hoop voor jou dat je geen problemen daarmee hebt.
Als laatste trouwens: wil je bij haar blijven, of vind je het toch te smerig dat ze over al die dingen gelogen heeft?
Het samenwonen zou ik inderdaad ook uitstellen. Vooral omdat je je nu gekrenkt voelt en de wond nog vers is, zegmaar. Probeer alleen ook aan haar goede kanten te denken. Zoals hiervoor ook gezegd is: het feit dat ze het opbiecht, betekent wel dat je belangrijk voor haar bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:02 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Bedankt voor het medeleven. Die van mij is dus helaas niet degelijk. En ik weet niet of ik nog wel met haar wil samen wonen, ik denk dat ik dat maar even uitstel...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef LelijKnap het volgende:
Mm..hoelang was die uitwisseling ? Ik had een ex die er 13 in 4 weken deed op stage in het buitenland, waaronder een pijp-beurt in een auto, een neukpartij op het strand, sex met een neger van 30 terwijl zij net 18 was, een trio met twee kerels o.Oquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |