Je stelt je aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Na aanleiding van het akkefietje van gisteren (zie vorig topic) heb ik vanmiddag tijdens de lunch een goed gesprek gevoerd met mijn vriendin (bedankt FOK!ers voor de tip!). Helaas is hierbij meer naar boven gekomen dan mij lief was. Mijn vriendin is vroeger op een uitwisseling geweest (beetje vergelijkbaar met een Erasmus uitwisseling op de Uni, maar dan voor MBO) en heeft hier herhaaldelijk met jan en allemaal staan lopen bekken en seksen of als het niets betekende. Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn. In deze tijd met jan en alleman seksen en naar bed gaan betekend gewoon je ziel en hart verkopen en een devaluering van deze acties. Ik veroordeel dit overigens voor jongens. Gewoon bah
![]()
Na dit gesprek ben ik verhit aangelopen en heb ik gezegd dat ik 'over alles gewoon moet nadenken' en weggelopen. Ik heb haar niet meer gewatsaapt of gesproken sindsdien.
Klacht: Ik vind mijn vriendin niet meer zo aantrekkelijk nadat ze verteld heeft vroeger een slet te zijn geweest![]()
Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.quote:Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad en was altijd aan het afgeven op de sletjes die vroeger bij haar op het vmbo zaten. Nu blijkt ze er zelf een te zijn
Dit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Kijkende naar hoe je erop reageert is het volkomen terecht dat ze tegen je gelogen heeft.
Nu ben ik heel benieuwd of je dat ook tegen je vriendin gezegd hebt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Zij noemt dit haar verkennende fase en zichzelf ontdekken, ik noem het gewoon een vieze slet zijn
Nee, beter was ze niks met zo'n lompe kortzichtige uni-lul begonnen, ipv erover te liegen, maar dat is weer een andere discussie. Ik bedoelde dat ik de leugens begrijp, als TS er zo moeilijk over doet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:06 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dus ze heeft juist gehandeld volgens jou?
Haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Garisson72 het volgende:
TS wil betekenisvol de liefde bedrijven binnen het huwelijk.
Hier ben ik gestopt met lezen, ik hoop voor je dat dit een troll is en je nog op de middelbare school zit.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Alborz het volgende:
Dilemma. Blijf je trouw aan je moraal of zet je die aan de kant en geef je je vriendin een 2e kans? Ik had wel beter geweten overigens, bah.
Dus volgens jou is ze naast leugenachtig ook nog dom?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:07 schreef NitraatPoep het volgende:
[..]
Nee, beter was ze niks met zo'n lompe kortzichtige uni-lul begonnen, ipv erover te liegen, maar dat is weer een andere discussie. Ik bedoelde dat ik de leugens begrijp, als TS er zo moeilijk over doet.
Ik moest hier ook wel om lachen stiekem.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hier ben ik gestopt met lezen, ik hoop voor je dat dit een troll is en je nog op de middelbare school zit.
Dat is wat ik uit het verhaal van TS haal. Gelukkig ken ik de dame in kwestie niet persoonlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dus volgens jou is naast leugenachtig ook nog dom?
Tja, idd een dilemma. Ik weet het niet zo. Ik houd het contact liever even afzijdig totdat ik er goed over na heb gedacht. Er vallen de laatste tijd wel erg veel skeletten uit de kastquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Alborz het volgende:
Dilemma. Blijf je trouw aan je moraal of zet je die aan de kant en geef je je vriendin een 2e kans? Ik had wel beter geweten overigens, bah.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou ook geen afgelebberde boterham willen.
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef longinus het volgende:
Ze was vroeger makkelijk, blijkbaar nog steeds en dat was jou voordeel want ze is nu jou vriendin,
Het alternatief is gewoon een Fokkersleven oppakken doen wat alle de meeste andere fokkers doen, het goede oude handwerk.En verders: het heeft je nooit eerder gehinderd, dus je bent een zeikert.
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik weet dat ik haar anders ermee onzeker maak. Dit onderwerp is wel eens eerder ter sprake gekomen en altijd heet ze volgehouden aan die twee eerdere vriendjes. Nu blijkt ze toch een gore slet te zijn geweest, wat een grote afbreuk doet aan het beeld dat ik van haar heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:08 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Ze houdt nu van jou, heeft je verteld hoe het zit. Dit is een punt waarop je verder kan gaan in de relatie. Wees eerlijk tegen elkaar, jij hebt vast ook wel dingen die minder zijn en waarop ze niet zo blij zal reageren.
Of kap het af. Ga haar niet veroordelen en onnodig ongelukkig zijn.
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in dan
Hij zegt dat ze gewoon een domme slet isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?
had ze daar ovegelogen of wat?
Bier zuipen, penislengte overdrijven, klagen over van alles, veel ( theoretisch ) rondneuken, op berichten van tong80 reageren, Yvonne afgoden, mods afzijken, kortom een bont levenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:18 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Wat houd zo'n FOK!ers leven dan nog verder in dan
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Maar wat was er nu met het opleidingsniveau?
had ze daar ovegelogen of wat?
Persoonlijk zou ik materiaal om mee samen te wonen toch zeker wel beter willen kennen dan jij je vriendin kende..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:19 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ik ben altijd eerlijk en oprecht geweest. Ik weet dat ik haar anders ermee onzeker maak. Dit onderwerp is wel eens eerder ter sprake gekomen en altijd heet ze volgehouden aan die twee eerdere vriendjes. Nu blijkt ze toch een gore slet te zijn geweest, wat een grote afbreuk doet aan het beeld dat ik van haar heb.
Je laten uitwonen voor lekkere neukseks is geen relatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:00 schreef Efilcaz het volgende:
Klacht II: Ze heeft daarvoor altijd gezegd dat ze maar twee relaties heeft gehad:|
Daar over liegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.
En nu al met het aantal jongens dat ze zich voordoet.
Ze heeft behoorlijk veel maskers ineens, en dat een paar maanden voordat we samen gaan wonen...
Denk er maar goed over na jongen. Maar ik zal je een paar dingen vertellen; ik heb in 't zelfde schuitje gezeten als jij. Nu weet jij meer dan je lief is en je irriteerde je al aan je vriendin, dit zal progressief erger gaan worden. Je moet accepteren hoe ze is, d'r skeletten, d'r opleidingsniveau, d'r karakter en het feit dat ze nu voor jou gekozen heeft. Als je je niet met voorgaande feiten vrede kan sluiten dan is er weinig hoop voor een verdere relatie.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:21 schreef Efilcaz het volgende:
[..]
Ja. Ze wou zich anders voor doen dan zich was, namelijk een HBO-er ipv een MBO-er.
En nu al met het aantal jongens dat ze zich voordoet.
Ze heeft behoorlijk veel maskers ineens, en dat een paar maanden voordat we samen gaan wonen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |