Hoeveel procent van de kindjes werd ook weer op de uitgerekende datum geboren?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik vind toch bevrijdingsdag wel een betere dag dan dodenherdenking
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry,
voor de primi's
*wee*
*puf*
zucht
gaaf onderkantje
roze baby
baby aan de borst
naar huis
waar kan ik hiervoor intekenen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry,
voor de primi's
*wee*
*puf*
zucht
gaaf onderkantje
roze baby
baby aan de borst
naar huis
jij moet dubbelquotenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
ja, jij zit lekker in andervrouws onderkantjes, klontjes, sliertjes, bloed en poep te vroeten. Om vervolgens lekker de schaar in andervrouws doos te zetten. En daarna mag je de ravage weer proberen op te lappen met naald en draad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
heerlijk
ik kan me niets beters voorstellen
Been there,done that.... Twicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry,
voor de primi's
*wee*
*puf*
zucht
gaaf onderkantje
roze baby
baby aan de borst
naar huis douchen en weer in eigen bed kruipen
och jeetje ja koninginnedag kan ook nog. Dat lijkt me nou echt helemaal niks he, als je kind op een feestdag wordt geboren...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef Suikertante het volgende:
LB jij ook gerustgesteld, wat fijn!(en een extra echo
)
En ja Spirit, maar ach, wie wordt er nou op de uitgerekende datum geboren? Zal je zien dat de mijne exact onder dodenherdenking geboren wordt en de jouwe op koninginnedag
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
pas dr op hè, niet te hard van de toren blazen, 3e kindjes zijn eigenwijsjes.
Ach ja,die eerste twee pakt niemand me meer afquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
pas dr op hè, niet te hard van de toren blazen, 3e kindjes zijn eigenwijsjes.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef LadyBlack het volgende:
en tussen het tiktiktiktik van het hartje hoorde je ook steeds KLOENK, van een schop![]()
Braaf!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef mignonne het volgende:
[..]
sorry,
voor de primi's
*wee*
*puf*
zucht
gaaf onderkantje
roze baby
baby aan de borst
naar huis
Misschien is ze dan zelf jarig? Vrienden van mij, 2 broers, zijn op exact dezelfde dag geboren... zit 2 jaar tussen. Dat verzin je toch ook niet?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vader is 31 dec jarig en die wil het nooit vieren, maar iédereen onthoudt het.
Ik ben zelf op 11 sep jarig![]()
Mijn beste vriendinnetje vroeger was op koninginnedag jarig en die vond het altijd hartstikke leuk. Dus ach, je kan er altijd wel ergens een feestje omheen breien toch?
Estrys wat is er ms met 6-1..? Driekoningen?
Dan is Seb jarig...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef Suikertante het volgende:
Mijn vader is 31 dec jarig en die wil het nooit vieren, maar iédereen onthoudt het.
Ik ben zelf op 11 sep jarig![]()
Mijn beste vriendinnetje vroeger was op koninginnedag jarig en die vond het altijd hartstikke leuk. Dus ach, je kan er altijd wel ergens een feestje omheen breien toch?
Estrys wat is er ms met 6-1..? Driekoningen?
Ik was heus mn handen tussendoor hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja, jij zit lekker in andervrouws onderkantjes, klontjes, sliertjes, bloed en poep te vroeten. Om vervolgens lekker de schaar in andervrouws doos te zetten. En daarna mag je de ravage weer proberen op te lappen met naald en draad.
ik weet niet, maar ik denk toch dat ik een kantoorbaan prefereer.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Dat is absoluut waar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ach ja,die eerste twee pakt niemand me meer af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |