Je productie komt ook pas op gang rond dag 3??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef ohnee het volgende:
BV is aan mij ook niet echt besteed. vond de houdingen niks en mijn productie is nooit op gang gekomen. (kwamen ze op dag 3 achter, toen mijn zoon drastisch was afgevallen en met spoed aan kv moest...Geen wonder dat hij veel huilde en snachts niet wakker te krijgen was voor zn voeding..
). Ben erg blij dat er tegenwoordig KV is hoor.
mocht mn melk zich dit keer wel laten zien en ik voel me er goed bij, prima. Maar ik ga er maar vanauit dat ik aan de KV moet. Scheelt me een flinke teleurstelling en een hongerige baby..
En och, luiers verschonen, met een paar dagen heb je t in de vingers hoor. Zelfs mijn vent kon na een paar dagen redelijk luiers verschonen, zelfs de poepluiers! ^^ (staand verschonen kan hij nog steeds niet haha das een heel ander verhaal) Je zal jezelf nog verbazen hoe snel je dingen overneemt en hoe vanzelfsprekend alles is binnen de kortste tijd!
Bij de 7% moeten er al bellen afgaan... Dan moet er al gekeken worden naar afkolven, of hoe dan ook melk erin.. 10cc op dag 3 is echt gewoon normaal echt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef ohnee het volgende:
Geen idee maar hij was al meer dan 10% afgevallen en dan gaan de alarmbellen af.. Maar met veel kolven kwam er nog steeds bijna niks uit (10cc per borst) en ik was alleen nog maar bezig met voeden en de vraag of t wel wil lukken dat ik na een dag of 10 de knoop heb doorgehakt, kappen. Was een bevrijding was dat zeg. Geen zorgen meer of alles wel goed ging, en meneer stopte met huilen en was een vrolijk kind en heel tevreden. En mama dus ook. ^^
Ik was ook gewend aan het gemak van altijd melk-op-temperatuur-in-aantrekkelijke-verpakking direct bij de handquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb nooit last gehad van die dingen die jij zegt Free. Tis net wat je gewend bent denk ik. Maar misschien praat ik over een paar maand anders
Je mag in de meeste huizen gewoon warm kraanwater gebruiken!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
Maar je kan het jezelf toch ook makkelijker maken door waterkoker boven neer te zetten? Of thermosfles met voorgekookt water naast je bed? Volgens mij scheelt het dan vrij weinig (nog geen ervaring mee hoor)
Jahquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef klumsy het volgende:
LB goed dat je gebeld hebt en wat fijn dat je het hartje weer gehoord hebt
wauw dappere beslissing hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef Kyara het volgende:
Ik ben pro-bv, ondanks dat het niet gelukt is. Hoop echt zo dat het nu wel gaat lukken en dat ik nu wel genoeg ruggengraat heb om door te zetten. Droom er zelfs al van.
MaLo, wat een emo rollercoaster zeg. Sterkte!
LadyBlack, benieuwd hoe het bij jou is.
En bij Skoap!
Heb al in het bv topic advies gevraagd en daar kreeg ik de tip om vooraf al contact op te nemen met een lk. En ik ga ook -weer- een bv cursus volgen. Dit keer bij de thuiszorg. Ennuh, thanx.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
wauw dappere beslissing hoor!knap van je!
Krijg je strakjes hulp van een lactatiekundige bij het aanleggen enzo van je meiden?
sorry!quote:
Spirit! Bíjna datumtweeling!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi, net termijnecho gehad en kind was enorm en alles goed. Nieuwe uitgerekende datum: 4 mei.
Ik vind toch bevrijdingsdag wel een betere dag dan dodenherdenkingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Spirit! Bíjna datumtweeling!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Spirit82 het volgende:
Jahoi, net termijnecho gehad en kind was enorm en alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |