Op zich is een koemelkallergie bij borstvoeding net zo'n groot probleem als bij flesvoeding natuurlijk Free.
Tenminste, ik ging ervoor op uitgebreid dieet en dat was goed nodig ook, dat heeft mij ook behoorlijk moeite gekost. Van de kinderarts kregen we daarnaast nutramigen. Kwestie van een blik ophalen bij de apotheek en een fles geven. Als ik moet zeggen wat makkelijker is, tsja, alles kunnen eten vs. erg op moeten letten... niet opletten is gewoon gemakkelijker dan wel op letten.
That having said zaten er wat mij betrof wel zoveel voordelen aan borstvoeden voor mn allergische kind dat ik dat enorm op vond wegen. Maar het geven van borstvoeding aan een kind met koemelkallergie is imho niet makkelijker dan het geven van flesvoeding.
Ohja en bij de eerste, die dronk haar flesvoeding gewoon koud. Kwestie van flesje water klaar hebben staan in een fles en zo'n poederbus erbij en dan mix en match. B. haalde haar uit bed, ik maakte die fles en zodra ze aanschoof was t klaar.

maar goed, toen was ze wel ouder dan 1 al

Ik hoop een derde heel lang te kunnen voeden, ik vind het heel bijzonder en heel gemakkelijk en ik kijk er nu al naar uit