Ja mijn Russisch is zo slecht, dat ik zelfs de titel niet zou kunnen typenquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Tolstoj in het Engels schreef.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef mctwigt het volgende:
Nu Polare (voorheen selexyz donner + de slegte) de zomerboekenactie heeft, tweede Engelstalige boek, ramsje boek of tweede handsboek gratis heb ik deze maar aangeschaft voor 3,75 toen ik een cadeau voor iemand ging kopen:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk boek.Oeh, wil ik ook, wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet dringend weer eens naar de slegteIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Prachtig boekquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
nog even op de valreep op Schiphol gekocht
[ afbeelding ]
En De Neus, Dode Zielen, De Idioot, de korte verhalen van Chekhov, De dood van Ivan Iljitsj, en... en... en...quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat er een aantal verschrikkelijk goede schrijvers rondliepen.
Lees gewoon Oblomov, De mantel, De broers Karamazov
Russen hebben net als de Engelsen een zeer grote literaire traditie, veel groter dan de Nederlandse.
De Slegte / Polare aan de Oude Gracht in Utrecht verdwijnt, op de gehele collectie is 50% korting. Volgens mij tot begin november.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oeh, wil ik ook, wil ik ook
Moet dringend weer eens naar de slegte
De 12 Stoelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
En De Neus, Dode Zielen, De Idioot, de korte verhalen van Chekhov, De dood van Ivan Iljitsj, en... en... en...
Gisteren gekochtquote:
Leuk boek, bij vlagen wel moeilijk te volgen door alle door Gibson bedachte woorden.quote:
Zit in het 4e hoofdstuk nu, scheelt dat ik al redelijk wat cyberpunk verhalen/games heb gelezen/gespeeld maar het taalgebruik is wel apart ja... en eigenlijk schandalig dat ik nu pas aan Gibson begin, maar goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Leuk boek, bij vlagen wel moeilijk te volgen door alle door Gibson bedachte woorden.
Meteen maar even gestemd toen ik dit zag, kan ik het iig niet meer vergeten.quote:Op zondag 15 september 2013 16:32 schreef DaMart het volgende:
Ik heb net de boeken voor de NS Publieksprijs 2013 opgehaald:
[ afbeelding ]
Die zijn dus nieuw in de collectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |