Hitchhiker's Guide to the Galaxyquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:24 schreef De_Fietser het volgende:
Toch weer wat leesvoer voor de komende tijd. Welke van deze bovenstaande boeken vonden jullie mooi/helemaal niks?
ik heb die serie gezien, vond het fantastisch (al vond ik Cycling the World nog beter).quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Grappig dat je die boeken van Mark Beaumont hebt gekocht Fietser. Er was pas een serie op de Belg van hem terwijl hij de Amerika's aan het fietsen was. Ik vond hem een ontzettende zeikerd en zal dus niet snel zijn boeken lezen.
Ben benieuwd wat jij er van vindt.
Ook eindelijk binnen (gekocht via eBay, echt een goede tip. Dit boek kostte me 1,15 en 3,48 verzendkosten, echt een habbekratsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:39 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe groot onze Eindhovense Bibliotheek ook is, dit boek (en bovenstaande) hebben ze gewoon niet.
Die staat ook al lang op mijn lijstje, maar net als met De Toverberg of Ulysses is dat geen boek waar je "zomaar even" in begint (ik niet iig).quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:02 schreef Mykonos het volgende:
Stond al lang op mijn verlanglijstje, nu gekocht:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:42 schreef mctwigt het volgende:
Nu Polare (voorheen selexyz donner + de slegte) de zomerboekenactie heeft, tweede Engelstalige boek, ramsje boek of tweede handsboek met korting 50% heb ik deze maar aangeschaft voor 3,75 toen ik een cadeau voor iemand ging kopen:
[ afbeelding ]
Wat een heerlijk boek.Foutje moet kunnen xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:05 schreef Gehenna het volgende:
Gekregen voor mijn verjaardag vorige week
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is nou eigenlijk de reden dat (oudere) Russische literatuur zo hoog in waardering staat?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:58 schreef De_existentialist het volgende:
[..]
Die staat ook al lang op mijn lijstje, maar net als met De Toverberg of Ulysses is dat geen boek waar je "zomaar even" in begint (ik niet iig).
Zelf weer twee mooie Russen op MP weten te scoren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat er een aantal verschrikkelijk goede schrijvers rondliepen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou eigenlijk de reden dat (oudere) Russische literatuur zo hoog in waardering staat?
Daar ga ik waarschijnlijk achterkomen zodra ik daarmee beginquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:47 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Wat is nou eigenlijk de reden dat (oudere) Russische literatuur zo hoog in waardering staat?
Ik wist niet dat Tolstoj in het Engels schreef.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Daar ga ik waarschijnlijk achterkomen zodra ik daarmee begin
Tolstoy's War & Peace had ik al wel gelezen trouwens, die vond ik wel erg tof (hoewel wat lang..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |