Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het niet vaak praktischer om iemand te regelen die op je eigen (fitheids-)niveau zit? Iemand die van hardlopen houdt, rent rondjes om Q. Wel een goede oefening natuurlijk...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Litpho het volgende:
Nu gaat "dame gezocht voor wederzijds vermaak, moet hard kunnen rennen" natuurlijk wel interessante kandidaten opleveren.
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef L-E het volgende:
Fokkers zijn net mensen. Ik weet wel hoe mensen eruit zien.
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zien
Maar dat zijn dan vaak diegene waar je het ongevraagd te zien van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Vent is thuis en we gaan zo echo laten maken
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geloof me, Q. is heel gemakkelijk te motiveren met een lekker wijf bij m in de buurt. Die loopt dan binnen een half jaar de halve marathonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.
Laat ons maar weer in de steek voor een ventquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geen droomvrouw dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon pijn van het verslikken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt ook al als een wijf voor hem gerend??
Da's meer... een rondje dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb wel eens bier voor hem gehaald, daar bleef het bij.
Maar je kan zo goed "zoef" doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
Toen was hij nog mager, dus dat was niet helemaal de inspanning waar je aan denktquote:
Vergeet het bier niet. Daar doet hij een moord voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloof me, Q. is heel gemakkelijk te motiveren met een lekker wijf bij m in de buurt. Die loopt dan binnen een half jaar de halve marathon
Briljant!
An!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet het bier niet. Daar doet hij een moord voor.
Zoals binnen nu en een half uur weer gedemonstreerd zal worden op een niet nader genoemde lokatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je kan zo goed "zoef" doen.
dan ben je al bijna zijn ideale vrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
Die heb ik wel al vaak gezien bij verschillende meetsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben best benieuwd naar Q in het echt
Some girls have all the luckquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik wel al vaak gezien bij verschillende meets
Ik ook wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
We hebben vaak zat bier gedronken saampjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Some girls have all the luck
Ik heb in z'n bed gelegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat hoeft dan weer niet. Bier drink ik alleen op de after-afterparty, als al het andere op is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben vaak zat bier gedronken saampjes
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in z'n bed gelegen
En in dat van Air
Ik ken te weinig hier, dan zou ik naar ze allemaal nieuwsgierig moeten zijn op 2 of 3 na.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Welk bed ligt beter?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in dat van Air
Ik heb het niet bij iedereen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken te weinig hier, dan zou ik naar ze allemaal nieuwsgierig moeten zijn op 2 of 3 na.
Ik heb ook nog 3 katten waar je op kan "passen".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in dat van Air
Namen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij iedereen hoor
Is that all it takes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 3 katten waar je op kan "passen".
Ik voel me gepasseerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Tally het volgende:
Als ik nieuwsgierig ben dan zorg ik er vaak voor dat ik ook wel een afspraak maak met diegene
Ik kijk wel uitquote:
Mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Q, MissMSX, MissB, tally, Annie, wie heb ik niet gezien op meets?.
Ik ook niet, die wat ik ken ken ik door Lit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij iedereen hoor
Met wie heb je achteraf niet in bed gelegen bedoel je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Soms vooraf hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met wie heb je achteraf niet in bed gelegen bedoel je?
Wij hebben het niet in bed gedaanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Met wie heb je achteraf niet in bed gelegen bedoel je?
Niet doordat er minder in gekrikt wordt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Q
Maar dat kwam doordat ik zeeziek werd van het waterbed.
Like duh! Waar anders!quote:
Doesn't countquote:
true, dat waren geen meetingsquote:
Zelfs mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Heb ik jou ook gemeet?quote:
Dat zijn dan ook toffe Fok!kersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ook niet, die wat ik ken ken ik door Lit.
Wou net zeggen, jij hebt bijna heel fok wel gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, tegenwoordig niet meer hoor, er zijn volgens mij niet eens zoveel meets meer.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wou net zeggen, jij hebt bijna heel fok wel gezien
Nee. Ik heb nooit in ONZ gewoondquote:
Of het is té kliekerig om op te vallen. Zoals die "laat haar maar liggen, we bellen wel een ambulance"-meet waar we het niet over mogen hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, tegenwoordig niet meer hoor, er zijn volgens mij niet eens zoveel meets meer.
Hmm dan weet ik dus van foto hoe je er uit zietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nooit in ONZ gewoond.
Ze bellen niet eens een ambulancequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of het is té kliekerig om op te vallen. Zoals die "laat haar maar liggen, we bellen wel een ambulance"-meet waar we het niet over mogen hebben.
er zijn nog wel genoeg meets volgens mij. Tenminste wat ik zie wat er in R&P (het subforum) wordt geregeld, is dat nog best wel veel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, tegenwoordig niet meer hoor, er zijn volgens mij niet eens zoveel meets meer.
Ik heb iets gemist?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of het is té kliekerig om op te vallen. Zoals die "laat haar maar liggen, we bellen wel een ambulance"-meet waar we het niet over mogen hebben.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die mis ik dan, of het zijn idd meets met voor mij totaal onbekenden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
er zijn nog wel genoeg meets volgens mij. Tenminste wat ik zie wat er in R&P (het subforum) wordt geregeld, is dat nog best wel veel.
Dat tweede vooral en daardoor dat eerste denk ik zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef HeatWave het volgende:
Die mis ik dan, of het zijn idd meets met voor mij totaal onbekenden.
Oh well, komt wel weer eens.
Kutkinderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Tally het volgende:
Ik ben een stuk drukker voor meetsIk heb nu een planning
Ah. Kinderenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Tally het volgende:
Ik ben een stuk drukker voor meetsIk heb nu een planning
Ik denk het ook niet, tijdje geleden nog wel geweest, non-crew dan, gewoon mijn volk nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Anthraxx het volgende:
De meets van vroeger waren erg leuk. Maar ik weet niet of ik er nu nog wel zo'n behoefte aan zou hebben eigenlijk.
Het einde van allesquote:
Ik vind ook dat er zo veel nieuwe crew is. Die ik op het forum niet of nauwelijks gezien heb.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
W
[..]
Ik denk het ook niet, tijdje geleden nog wel geweest, non-crew dan, gewoon mijn volk niet.
Wij zijn plebsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
W
[..]
Ik denk het ook niet, tijdje geleden nog wel geweest, non-crew dan, gewoon mijn volk niet.
Die komen sowieso niet meer echt van de grond. 100+ man crew, als er 10 komen is het veel...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind ook dat er zo veel nieuwe crew is. Die ik op het forum niet of nauwelijks gezien heb.
Daarom trekken mij zelfs de crew meets niet meer.
jaquote:
Ook dat. Er zit zo'n grote kloof tussen dat wat er nu post en wat er heeft gepost dat ik het gewoon niet leuk vind. Ik zou dan nog wel naar een meet gaan als ik wist dat er iemand zou zijn die ik zou willen zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
De grote groepsmeets trekken mij ook totaal niet meer. Komt ook omdat ik de fokkers nu ook een stuk minder interessant vind dan vroeger
Tegenwoordig zou dat wel een vereiste van mij zijn. Zeker als ik niemand ken of echt nieuwsgierig naar ben. Dan moet er echt wel iemand tussen zitten die ik ken en leuk vindquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef HeatWave het volgende:
daar ken ik gewoon niemand van op de lijst vaak.
Precies wat ik zeiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Tally het volgende:
Ook dat. Er zit zo'n grote kloof tussen dat wat er nu post en wat er heeft gepost dat ik het gewoon niet leuk vind. Ik zou dan nog wel naar een meet gaan als ik wist dat er iemand zou zijn die ik zou willen zienMaar anders dan spreek ik zo wel af zonder meet.
Den Bosch was leukquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Meets... Degene van vroeger vond ik altijd gezellig en leuk!
Meeten met je zweefclubje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
1 van de laatste meets gingen ze in een kringetje zitten. Nou dan pas ik hoor
Ook in de stairways?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
In een zweefvliegtuigje waar ik ze 1 voor 1 dr uit kan gooien zonder parachute.quote:
Ja die jaquote:
ja, voor mij dus ook. Anders zit je echt tussen een zooi totaal onbekenden, en vergeef me even de opmerking, loserachtige koters...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig zou dat wel een vereiste van mij zijn. Zeker als ik niemand ken of echt nieuwsgierig naar ben. Dan moet er echt wel iemand tussen zitten die ik ken en leuk vind
Waar is de tijd dat het gehakt tegen het plafond aan vloog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef Tally het volgende:
Zolderautisten om precies te zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef HeatWave het volgende:
ja, voor mij dus ook. Anders zit je echt tussen een zooi totaal onbekenden, en vergeef me even de opmerking, loserachtige koters...
Dat zijn dan ook niet de meets waar ik graag komquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat het gehakt tegen het plafond aan vloog.
Die is er soms nog, als Yv en Johan komen. Die zag ik zaterdag nog in de paradiso trouwens, nou ja, ik stond beneden, ze zaten bovenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die ja, die waren er altijd, maar ik ben een keer op een meeting geweest, ik schaamde me echt om te tussen te zitten, en ik ben echt wel wat gewend op dat gebied....quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja, die waren er altijd, maar ik ben een keer op een meeting geweest, ik schaamde me echt om te tussen te zitten, en ik ben echt wel wat gewend op dat gebied....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja, die waren er altijd, maar ik ben een keer op een meeting geweest, ik schaamde me echt om te tussen te zitten, en ik ben echt wel wat gewend op dat gebied....
Sorry.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik ging altijd alleen al als het in Amsterdam of utrecht was, meestal, wel een keer DH en rotterdam gedaan, maar dat waren dan echt meets waarvan ik wist dat ze leuk zouden zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ken ik ook wel jaGelukkig zat er dan altijd wel 1 of 2 tussen waarmee het redelijk klikte.
Maar redelijke klik vind ik te weinig om nog voor te reizen
Ook gezien idd, kan best dezelfde zijn geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:53 schreef Tally het volgende:
In DH ben ik toen ook geweest! Misschien niet diezelfde keer. Maar ik wilde MUUS zien
We zijn eerst samen gaan shoppen voor we naar de meet gingen. Als het niet leuk was gingen we samen wat eten en dan naar huis
Unlimited Spareribs == Unlimited Ammo. Volgens sommigenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
ja, meestal niet volgens de bedieningquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Unlimited Spareribs == Unlimited Ammo. Volgens sommigen.
Gooien met ribsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Unlimited Spareribs == Unlimited Ammo. Volgens sommigen.
Die heb ik eens bij een meet gezien toen ze langs kwam lopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gezien idd, kan best dezelfde zijn geweest.
SHE ook trouwens, viel tegen.
Ik schrok alquote:
Stairway toen neem ik aan, die bedoelde ik iddquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik eens bij een meet gezien toen ze langs kwam lopen.
Verklaard meteen het gebrek aan de foto's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook gezien idd, kan best dezelfde zijn geweest.
SHE ook trouwens, viel tegen.
Die oude lokatie van Mr. Coco's waar je boven kon zitten en medemeeters doodleuk saus naar beneden lieten lopen. Ik weet niet zeker of de zolderautisten niet beter warenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, meestal niet volgens de bediening.
Ja toen we buiten op het terrasje zaten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stairway toen neem ik aan, die bedoelde ik idd.
vrijdag wel met 2 crewleden afgesproken.
ja, soms ging het wel iets te ver, maar over het algemeen was het wel gewoon gezellig...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die oude lokatie van Mr. Coco's waar je boven kon zitten en medemeeters doodleuk saus naar beneden lieten lopen. Ik weet niet zeker of de zolderautisten niet beter waren.
"Keep 'em wanting more" is een klassieke strategiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Verklaard meteen het gebrek aan de foto's.
Vroeger was alles beter! Toen ik nog haar had en 60 kilo woog.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef MNR het volgende:
Meets... Degene van vroeger vond ik altijd gezellig en leuk!
En niet eens met vrouwen durfde te pratenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter! Toen ik nog haar had en 60 kilo woog.
Yup. Maar goed, Fok! te groot en veel voormalig meeters te gezapigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, soms ging het wel iets te ver, maar over het algemeen was het wel gewoon gezellig...
Ja, blijkbaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Yup. Maar goed, Fok! te groot en veel voormalig meeters te gezapig.
Die zijn engquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet eens met vrouwen durfde te praten.
Met een hele meet centrum Den Bosch afstruinen omdat reserveren niet nodig wasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef Tally het volgende:
Ik heb geloof ik van al die meets maar met 2 mee gegeten toen. Omdat er altijd wel gezeik was over waar te eten. En dan denken dat je zo maar kan aanschuiven met 20 man.
Ja, dat groepje ken ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Ripley het volgende:
Ik heb volgende week een meet met veel redelijke oldbie fokkersMaar dat is een vast groepje die dat elk jaar een keer doen
Lekker rustig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En niet eens met vrouwen durfde te praten.
The horror.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Ze zijn allemaal aan het werpen geslagen
.
geloof dat MB de enige ex is die nog niet zwanger is (geweest)quote:
quote:
Dit jaar is een jubileum want dan doen we die meet al 10 jaar, dat is op zich wel heel leuk natuurlijkquote:
LOL! Da's wel herkenbaar ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met een hele meet centrum Den Bosch afstruinen omdat reserveren niet nodig was.
Ja, blijft leuk dat soort dingenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit jaar is een jubileum want dan doen we die meet al 10 jaar, dat is op zich wel heel leuk natuurlijk
Bah. Lijkt me niets.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dit jaar is een jubileum want dan doen we die meet al 10 jaar, dat is op zich wel heel leuk natuurlijk
Q doet niet meer aan bierquote:
Oh! Nou. Dan kom ik misschien ook voor de 11e keer wel even langs. Zonder cadeau's uiteraard, zoals het hoort in de traditie.quote:
Ow, moeten we de traditie aanhouden? Dan kom ik wel veel te laat en kan ik de weg niet vinden en moet Mike me komen zoeken omdat ik niet kan uitleggen waar ik staquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Nou. Dan kom ik misschien ook voor de 11e keer wel even langs. Zonder cadeau's uiteraard, zoals het hoort in de traditie.
Dan ga ik wel weg zodra jij er bent. Dat hoort ook. Tot volgend jaar alvast. Zijn ook de enige FOK!kers die ik nog wel eens zie. Afgezien van Paultjuh dan, die zie ik regelmatig bij het stappen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, moeten we de traditie aanhouden? Dan kom ik wel veel te laat en kan ik de weg niet vinden en moet Mike me komen zoeken omdat ik niet kan uitleggen waar ik sta
Je personal stalker?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg zodra jij er bent. Dat hoort ook. Tot volgend jaar alvast. Zijn ook de enige FOK!kers die ik nog wel eens zie. Afgezien van Paultjuh dan, die zie ik regelmatig bij het stappen.Afgelopen zaterdag nog.
En je legt hem niet om? Foei Q!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan ga ik wel weg zodra jij er bent. Dat hoort ook. Tot volgend jaar alvast. Zijn ook de enige FOK!kers die ik nog wel eens zie. Afgezien van Paultjuh dan, die zie ik regelmatig bij het stappen.Afgelopen zaterdag nog.
Dan had ik mijn bier neer moeten zetten. Dat is hij niet waard.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je legt hem niet om? Foei Q!
Ook weer waarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan had ik mijn bier neer moeten zetten. Dat is hij niet waard.
Oh ja, Herald werkt in hetzelfde gebouw. Of werkte iig. Geen idee of hij er nog zit. Denk het niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Oh, vrijdag nog op een feestje geweest waar 2 foksters waren, schoot me opeens te binnen, maar dat was min of meer toeval.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Herald werkt in hetzelfde gebouw. Of werkte iig. Geen idee of hij er nog zit. Denk het niet.
Ah zoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ook leuk. Bedoel hetzelfde gebouw als ik.
De laatste keer dat ik hem sprak (en dat is niet erg lang geleden) nog wel hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh ja, Herald werkt in hetzelfde gebouw. Of werkte iig. Geen idee of hij er nog zit. Denk het niet.
Ach, als hij je foto erbij heeft denken ze dat sowieso welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit de hetero te pesten. Heb zijn werk-06+ gekregen. "Maar wel discreet he!"
Dys ik vroeg ik nou onder een meisjesnaam moest sms-en
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik durfde ook nooit naar een singles meet.
GHB is nl reukloos en kleurloos.
O ik kan je echt zo enorm een verhaal van vandaag vertellen waardoor dit nog eens extra versterkt gaat wordenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als hij je foto erbij heeft denken ze dat sowieso wel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik kan je echt zo enorm een verhaal van vandaag vertellen waardoor dit nog eens extra versterkt gaat wordenMaar ik gun het je NIET!!!
(En ik heb een baard, dus ik lijk niet op een meisje. Nou ja, niet op een Nederlands meisje. EN mijn krullen zijn afgeknipt.).
Je hebt zo'n goeie ervaring met de vorige hetero dat je op dezelfde koers verdergaat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit de hetero te pesten. Heb zijn werk-06+ gekregen. "Maar wel discreet he!"
Dys ik vroeg ik nou onder een meisjesnaam moest sms-en
Nou alleen een beetje inneuken dan, want ik heb vanavond een datequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Just teasing Angel, neuken?.
Wàt??quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef Ang3l het volgende:
(En ik heb een baard, dus ik lijk niet op een meisje. Nou ja, niet op een Nederlands meisje. EN mijn krullen zijn afgeknipt.).
Beetje lafjes ertegen aanhangen dus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou alleen een beetje inneuken dan, want ik heb vanavond een date
Deze is echt puur voor de seks. Promised!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt zo'n goeie ervaring met de vorige hetero dat je op dezelfde koers verdergaat?
Geen gewone date Angel. Een neukdate!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou alleen een beetje inneuken dan, want ik heb vanavond een date
Oke, hij mag heeel even dippen. Vooruit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje lafjes ertegen aanhangen dus?.
Zijn er zòveel leuke Gays en jij kiest een hetero. Mafkees!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze is echt puur voor de seks. Promised!
Al begint hij echt steeds meer "gewoon" te sms-en en zo. Ik zie dat niet zitten.
je bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, hij mag heeel even dippen. Vooruit.
Jamaar!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Waarom knippen die kerels steeds hun krullen af? Zijn jullie gek geworden?
Hij pikt ze gewoon allemaal in.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Zijn er zòveel leuke Gays en jij kiest een hetero. Mafkees!
Die zijn makkelijker als fuckbuddy. Want die durven geen hoi te zeggen op straatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld.
En ik ken maar weinig echt leuke gays hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ach, gewone date, neukdate.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Geen gewone date Angel. Een neukdate!
Nee das een groot verschilquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, gewone date, neukdate.
Potaaatoe, potaaaahhhhtoe
Gayfriendzoned, arme gaysquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik ken maar weinig echt leuke gays hoor
Ja. Mijn vrienden. Maar dat zijn dan vrienden.
Ach dat proef je toch, relnichtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik durfde ook nooit naar een singles meet.
GHB is nl reukloos en kleurloos.
Hij is het aan het proberen denk ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach dat proef je toch, relnicht
Naar het schijnt niet, niet in alle drankjes.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach dat proef je toch, relnicht
Trust me, you'll know, die shit is zo zout...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naar het schijnt niet, niet in alle drankjes.
Geen idee. Ik doe geen drugs. Nooit gedaan ook.
In een Bloody mary?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Trust me, you'll know, die shit is zo zout...
mwah, tis niet eens viesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef missbehavin het volgende:
Wie drinkt dat nou? Dan vraag je er om
Mij te gezondquote:
quote:
Hoe kunnen ze het dan in godsnaam rape drug noemen en stiekem in je drankje doen als je dat met 1 slok al proeft?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
GHB ja?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, goeie eigenlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het dan in godsnaam rape drug noemen en stiekem in je drankje doen als je dat met 1 slok al proeft?
Omdat iedereen het verwart met rohypnolquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze het dan in godsnaam rape drug noemen en stiekem in je drankje doen als je dat met 1 slok al proeft?
Uhuh heel viesquote:
Tja, in ghb zit ook gootsteenontstopperquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik ken van die mensen die... iets soortgelijks aan GHB doen.... en dat schijnt velgenreiniger te zijn
Bah
mij hebben ze het een keer gegeven toen ik pas aan mijn 2e of 3e pilsje bezig was. tenminste dat denk ik, maar niks van gemerkt. verder weet ik niks meer van de rest van de avond, en kon ik op een gegeven moment niks meer, levenloos leek wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef missbehavin het volgende:
En omdat ze het ms geven aan mensen die al bezopen zijn en het nietbmeer proeven?
Dan denk ik eerlijk gezegd niet dat het ghb was hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
mij hebben ze het een keer gegeven toen ik pas aan mijn 2e of 3e pilsje bezig was. tenminste dat denk ik, maar niks van gemerkt. verder weet ik niks meer van de rest van de avond, en kon ik op een gegeven moment niks meer, levenloos leek wel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
Aaaargh!!!!!!!!
Godverdomme!!!
heb ik eindelijk dat jasje te pakken dat ik wou hebben en besteld, krijg ik een: oops iets is fout gegaan mail
dus ik net meteen weer naar de webwinkel is ie verdomme uitverkocht!
Godverdomme, daar heb ik een daar op zitten azen
ik ben echt heel sip nu
oh niet gescheurd!! verrektquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe is het met je gescheurde spier?
wat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan denk ik eerlijk gezegd niet dat het ghb was hoor
En pien in de poep'rd?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef dawg het volgende:
[..]
mij hebben ze het een keer gegeven toen ik pas aan mijn 2e of 3e pilsje bezig was. tenminste dat denk ik, maar niks van gemerkt. verder weet ik niks meer van de rest van de avond, en kon ik op een gegeven moment niks meer, levenloos leek wel.
Geen idee, ik date rape niet veel mensenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
wat dan?
bij ghb en alcohol word je toch slaperig en blackouts enzo of niet?
Dat mensen dat vrijwillig in hun lijf stoppen is me echt een raadsel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, in ghb zit ook gootsteenontstopper
oki. nouja, ik heb het overleefd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ik date rape niet veel mensenMaar genoeg ghb in een biertje om half out te gaan proef je wel..
Niet verkracht ook?quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
nope. of nouja, ik weet helemaal niks meer van die avond. maar mijn hol deed geen pijn.![]()
En een zoute smaak in de bek komt dan toch ook van de GHBquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een zoute smaak in de bek komt dan toch ook van de GHB.
Nou ja zeg, ik had kei veel ananas gegeten hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En een zoute smaak in de bek komt dan toch ook van de GHB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Morgen als logee er isquote:
Niet als je al flink dronken bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen idee, ik date rape niet veel mensenMaar genoeg ghb in een biertje om half out te gaan proef je wel..
Ja, dat heb ik ook ergens gepost hierbovenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet als je al flink dronken bent.
True story![]()
.
leuke webshop!quote:
Oh idd, snel weg daarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuke webshop!
ken jij trouwens ellis faas? make upjes bedoel ik
Dat is lief.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
aaah zo lief! ik zit hier heel eenzaam en lame te studeren, komt mijn lief een kopje thee met een liga brengen
Geen eens bier? Wat een lul.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:40 schreef rhubarbje het volgende:
aaah zo lief! ik zit hier heel eenzaam en lame te studeren, komt mijn lief een kopje thee met een liga brengen
neeej bier zou niet lief zijn want ik lust geen bierquote:
Idd, klappen zou ie moeten krijgen.quote:
Thanxquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
leuke webshop!
ken jij trouwens ellis faas? make upjes bedoel ik
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh idd, snel weg daarhebberig!
Nuhuh, en ik droog brood zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:51 schreef Burdie het volgende:
[..]![]()
Kijk nog maar even rond hoor, dan kan ik nog eens sushi eten
Voor als je een beetje alleen bent. Kan je tegen dat kwakje aan schurkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Douchen met placenta's?!
Heb er wel een tijd mijn gezicht mee ingesmeerd, maar douchen?!
Wel nog warm?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou nee. Ik was aan t fietsen, stond op de trappers om mijn vrienden in te halen... en toen trapte de fiets door en vloog ik voorover van de fiets op en ving me op met mijn gezicht. Toen ik in t ziekenhuis wakker werd als een soort Twoface van Batman heb ik een helende zalf gekregen en een van de bestandsdelen was placenta
Dus we kunnen LE dr placenta aan je doneren?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Liever zalf met placenta dan met slakkenslijm
Die wilde ik op MP zetten eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus we kunnen LE dr placenta aan je doneren?
Gewoon in een vlaai stoppen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of opeten? Lokale delicatesse in Limburg?
Gewoon niet bij nadenken denk ikquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:56 schreef CherryLips het volgende:
Liever zalf met placenta dan met slakkenslijm
Ok, ff wat vrouwen zwanger maken, BRBquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Angels perzikenhuidje komt daar dus door
Run op placenta's, trek ze eruit!
De kinderen mag je zelf houden hoor.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ff wat vrouwen zwanger maken, BRB.
Wat hebben kinderen er nou weer mee te maken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kinderen mag je zelf houden hoor.
alsof we er daar nog niet genoeg van hebben hier...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, ff wat vrouwen zwanger maken, BRB.
je moet alles een keer geprobeerd hebben he!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Misschien is kindertjesbloed ook wel goed voor je huid. Zoals die gek in Hongarije ofzo die baadde in maagdenbloed.
Die zijn van plan het te houden (denk ik dan, bij sommigen weet je het nooit)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
alsof we er daar nog niet genoeg van hebben hier...
Liever jij dan hij natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:
Mijn zoon schiet helemaal in de stress van al die babies in de omgeving ineens, is als de dood dat ik ook weer wil
Ik weet niet of hij het daar mee eens isquote:
Sowieso niets mis mee, met later beginnen. Ik probeer een serie altijd pas te kijken als hij is afgelopen, dan download ik alles in 1 keer Ik HAAT elke week wachten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:51 schreef L-E het volgende:
Ik heb Dexter ontdekt, Ja, een paar jaar later dan anderen. Nu droom ik steeds over seriemoordenaars.
inderdaad. Laten we het gewoon weer over neuken hebben in plaats van over de gevolgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
Jullie praten echt over niets anders tegenwoordig he
Dat valt best mee, trust me.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog aan Dexter beginnen, maar ik vrees dat ik moeite ga hebben om de hoofdrolspeler anders te zien dan de homoseksuele David uit mijn allerfavorieetigste serie Six Feet Under
En dan zeiden jullie dat ik erg wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:49 schreef L-E het volgende:
Jullie praten echt over niets anders tegenwoordig he
Neukenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
inderdaad. Laten we het gewoon weer over neuken hebben in plaats van over de gevolgen.
Doe ik ook liever idd. Maar ze zijn geobsedeerd hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
inderdaad. Laten we het gewoon weer over neuken hebben in plaats van over de gevolgen.
SC relatie is eentje verderopquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:56 schreef HeatWave het volgende:
OK, valt er hier nog wat te neuken?.
So much to watch, so little time...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:56 schreef L-E het volgende:
SFU ga ik ook nog kijken ja. Hoor er goede verhalen over.
Nou idd. Dit weekend beginnen met het nieuwe seizoen American Horror Storyquote:
ja, die hebben dus allemaal een relatie, dhuuuuhquote:
Dat doe ik altijd met True Blood. Altijd, vier keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso niets mis mee, met later beginnen. Ik probeer een serie altijd pas te kijken als hij is afgelopen, dan download ik alles in 1 keer Ik HAAT elke week wachten.
Al moet dat met Dexter nu dus wel.
Six Feetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog aan Dexter beginnen, maar ik vrees dat ik moeite ga hebben om de hoofdrolspeler anders te zien dan de homoseksuele David uit mijn allerfavorieetigste serie Six Feet Under
Ik denk dat ik die ook op ga sparen. Al heeft een vaste kijk-uurtje per week ook wel watquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou idd. Dit weekend beginnen met het nieuwe seizoen American Horror Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |