Nee. Gewoon neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Was het niet vaak praktischer om iemand te regelen die op je eigen (fitheids-)niveau zit? Iemand die van hardlopen houdt, rent rondjes om Q. Wel een goede oefening natuurlijk...
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Litpho het volgende:
Nu gaat "dame gezocht voor wederzijds vermaak, moet hard kunnen rennen" natuurlijk wel interessante kandidaten opleveren.
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef L-E het volgende:
Fokkers zijn net mensen. Ik weet wel hoe mensen eruit zien.
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Tally het volgende:
[..]
En van sommige wil je niet eens weten hoe ze er uit zien
Maar dat zijn dan vaak diegene waar je het ongevraagd te zien van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
Leuk, veel plezier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Vent is thuis en we gaan zo echo laten maken
Succes!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geloof me, Q. is heel gemakkelijk te motiveren met een lekker wijf bij m in de buurt. Die loopt dan binnen een half jaar de halve marathonquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook niet bij hardlopen? Elkaar een beetje optrekken, ok, maar iemand die probeert de 100m te lopen zonder dood neer te vallen matchen met iemand die oefent voor een halve marathon zie ik niet werken.
Laat ons maar weer in de steek voor een ventquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja dag ik ga al
Geen droomvrouw dusquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon pijn van het verslikken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt ook al als een wijf voor hem gerend??
Da's meer... een rondje dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]. Ik heb wel eens bier voor hem gehaald, daar bleef het bij.
Maar je kan zo goed "zoef" doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
Toen was hij nog mager, dus dat was niet helemaal de inspanning waar je aan denktquote:
Vergeet het bier niet. Daar doet hij een moord voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Geloof me, Q. is heel gemakkelijk te motiveren met een lekker wijf bij m in de buurt. Die loopt dan binnen een half jaar de halve marathon
Briljant!
An!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vergeet het bier niet. Daar doet hij een moord voor.
Zoals binnen nu en een half uur weer gedemonstreerd zal worden op een niet nader genoemde lokatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar je kan zo goed "zoef" doen.
dan ben je al bijna zijn ideale vrouwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Litpho het volgende:
Die heb ik wel al vaak gezien bij verschillende meetsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben best benieuwd naar Q in het echt
Some girls have all the luckquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik wel al vaak gezien bij verschillende meets
Ik ook wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
We hebben vaak zat bier gedronken saampjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Some girls have all the luck
Ik heb in z'n bed gelegenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ja dat hoeft dan weer niet. Bier drink ik alleen op de after-afterparty, als al het andere op is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben vaak zat bier gedronken saampjes
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb in z'n bed gelegen
En in dat van Air
Ik ken te weinig hier, dan zou ik naar ze allemaal nieuwsgierig moeten zijn op 2 of 3 na.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Welk bed ligt beter?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in dat van Air
Ik heb het niet bij iedereen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ken te weinig hier, dan zou ik naar ze allemaal nieuwsgierig moeten zijn op 2 of 3 na.
Ik heb ook nog 3 katten waar je op kan "passen".quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En in dat van Air
Namen!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij iedereen hoor
Is that all it takes?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb ook nog 3 katten waar je op kan "passen".
Ik voel me gepasseerd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Tally het volgende:
Als ik nieuwsgierig ben dan zorg ik er vaak voor dat ik ook wel een afspraak maak met diegene
Ik kijk wel uitquote:
Mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef HeatWave het volgende:
Q, MissMSX, MissB, tally, Annie, wie heb ik niet gezien op meets?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |