Ah kak. Is het wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was gisteren gratis. Heb bijna de hele avond gespeeld.
Wou net zeggen, heb hem gister ook gratis gedownload voor de iPad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was gisteren gratis. Heb bijna de hele avond gespeeld.
PizzaGeit was er vannacht.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PizzaGeit heeft ook gekeken maar die zie ik hier nooit meer.
verkapte ik heb een ipad postquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wou net zeggen, heb hem gister ook gratis gedownload voor de iPad.
Jij bent mijn internet muziek vriend.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Saind het volgende:
Hmmm die tietjes op de cover van Blind Faith
Vannacht was het nog even gezellig met dat jochquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
PizzaGeit heeft ook gekeken maar die zie ik hier nooit meer.
hij staat fucking hard aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij bent mijn internet muziek vriend.
Lekkere grootheidswaanzinquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vannacht was het nog even gezellig met dat joch
Goeje ouwe tijd. Worms World Party binnenhalen over een 56k modem en je ouders maar boos zijn om de internet rekening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd zonde van mijn geld gevonden, luisterde mee van de cd's van me broer en kort daarna leerde ik downloaden met Napster, WinMX en Kazaa.
Las het jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef SjaakBauer het volgende:
RvP, KJH, Nigel en die kleine Marokkaan hebben lekker Roemeense hoertjes gepakt dinsdag?
quote:
Of ik de kinderen op bed wilde doen. Hell no, carmageddon aan het spelen. En daarna een begripvol knikje van haar.quote:Heb bijna de hele avond gespeeld.
Die moet echt nokken met zijn gedrag want ik word het echt een beetje zatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vannacht was het nog even gezellig met dat joch
In mijn tijd kon je die shit niet downloaden. Dan moest je met een fucking cassettebandje de hele top 40 afluisteren om het nummer dat je wilde te kunnen tapen. En dan maar hopen dat zo'n irritante dj niet door het nummer heen zou praten...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Altijd zonde van mijn geld gevonden, luisterde mee van de cd's van me broer en kort daarna leerde ik downloaden met Napster, WinMX en Kazaa.
Ik hoor niets hier.quote:
Wij proberen het hem al tijden te vertellen maar hij snapt het niet. Zelfs niet als hij een ban heeft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Serieus, wat een kankerkind is dat zeg
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral de foto's van zijn secretaresses. Al staan deze enkel openbaar voor paar gelukkigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |