Hehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In mijn tijd kon je die shit niet downloaden. Dan moest je met een fucking cassettebandje de hele top 40 afluisteren om het nummer dat je wilde te kunnen tapen. En dan maar hopen dat zo'n irritante dj niet door het nummer heen zou praten...
Nog aan het PES'sen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Stinho begint uit te groeien tot eindbaas
Die Ad heeft zelf ook al DNA afgestaan vrijwillig hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In principe eens, maar dat die pa zelf ook verdacht is geweest betekend wel dat hij ook een ander motief kan hebben..
Deze quote gaat in z'n plakboek.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen zijn grappen worden niet begrepen en de mensen denken echt dat hij met hun dooje opa aan het chatten is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij doet te geforceerd en denkt dat hij grappig is.
Ik vind hem soms erger dan Davyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alleen zijn grappen worden niet begrepen en de mensen denken echt dat hij met hun dooje opa aan het chatten is.
Gaat bij ons nog veel getikter zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehebizar die revolutie.
Bij mijn oma in het tehuis.. ofja bejaardencentrum is het, is iemand 102.. Dat is echt bizar wat je dan meegemaakt hebt van armoe, 2 oorlogen, paard en wagen naar smartphones, tablets, HD tv, games, magnetrons noem het maar op..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehebizar die revolutie.
Bij mijn oma in het tehuis.. ofja bejaardencentrum is het, is iemand 102.. Dat is echt bizar wat je dan meegemaakt hebt van armoe, 2 oorlogen, paard en wagen naar smartphones, tablets, HD tv, games, magnetrons noem het maar op..
Master League met Leeds United. Zit nu in 2015/2016. Vooronde CL tegen AC Milan nu bezig. Die makers van die custom option files komen binnenkort ook met de MLS en 2e divisies van Spanje, Duitsland en Italië. Speelt echt heerlijk nu moet ik zeggen.quote:
armoe, 2 oorlogen, paard en wagen naar smartphones, tablets, HD tv, games, magnetrons en wederom armoe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehebizar die revolutie.
Sowiesoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Had wat sturing nodig maar komt helemaal goed met Stinhoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Dat is ook prijzenswaardig.
Kan. Is lastig te zeggen.. zij gingen van 0/niks naar digitale shit. Wij krijgen zeg maar upgrades..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat bij ons nog veel getikter zijn.
Kritiek op PES verstomd een beetje terwijl je uit de FIFA hoek de kritiek weer steeds harder hoort aanzwellen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Master League met Leeds United. Zit nu in 2015/2016. Vooronde CL tegen AC Milan nu bezig. Die makers van die custom option files komen binnenkort ook met de MLS en 2e divisies van Spanje, Duitsland en Italië. Speelt echt heerlijk nu moet ik zeggen.
M'n opa kwam uit 1912, was mank omdat toen ie klein was de schillenkar over zn poot gereden isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hehebizar die revolutie.
'Does your name start with an N or an M?'quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zal de next-gen Derek Ogivlivieivie whatsappen met de doden?
Denk je dat ze zo achterlijk waren toen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kan. Is lastig te zeggen.. zij gingen van 0/niks naar digitale shit. Wij krijgen zeg maar upgrades..
Daarnaast wij groeien er mee op en zien in comics, tekens films, films al zeg maar dingen die bedacht zijn wat bijvoorbeeld de toekomst kan zijn.
PES draait echt goed, ik was eerst sceptisch maat raad hem van harte aan nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kritiek op PES verstomd een beetje terwijl je uit de FIFA hoek de kritiek weer steeds harder hoort aanzwellen.
Ik speelde tot fifa09 altijd PES maar daarna kwam fifa weer keihard maar ik weet niet meer of ik de stap weer wil nemen naar een anderequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES draait echt goed, ik was eerst sceptisch maat raad hem van harte aan nu
PES 4,5 en 6 schopten me toch een partij aarsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik speelde tot fifa09 altijd PES maar daarna kwam fifa weer keihard maar ik weet niet meer of ik de stap weer wil nemen naar een andere
Ik heb ze nog steeds allebei niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES draait echt goed, ik was eerst sceptisch maat raad hem van harte aan nu
Dat sowieso en fifa was echt zwaar bagger toenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES 4,5 en 6 schopten me toch een partij aars
PES 6 (?) met Adriano.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
PES 4,5 en 6 schopten me toch een partij aars
gayquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
wat de tering, kom ik thuis, fucking lieveheersbeestjes invasie
leuke garpquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Insectenplagen schijnen vaker voor te komen in de bible-belt.
Het is hier vandaag 21 graden, de apocalyps komt eraan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja hele invasie op de muur (buiten) wtf man
Dat was het maandag alquote:
quote:
Mooi rijtje.twitter:benmaller twitterde op donderdag 18-10-2012 om 15:26:08Lance Armstrong ranked 1,410th most effective product spokesperson, alongside rapper Nicki Minaj & actor Jeff Goldblum. http://t.co/OtBNzu9o reageer retweet
We hebben hier blijkbaar in november allerlei vrije dagenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Tyron het volgende:
morgen vrij
1 dag vakantie
vroeg weekend
Insecten komen op strontjong af.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Tyron het volgende:
wat de tering, kom ik thuis, fucking lieveheersbeestjes invasie
In België zijn kerst en oud&nieuw toch in november?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We hebben hier blijkbaar in november allerlei vrije dagen
beter dan op jouw wajongquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Insecten komen op strontjong af.
Ik zou nog eerder die pedo van de BBC inzetten om m'n product te presenteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
Mooi rijtje.twitter:benmaller twitterde op donderdag 18-10-2012 om 15:26:08Lance Armstrong ranked 1,410th most effective product spokesperson, alongside rapper Nicki Minaj & actor Jeff Goldblum. http://t.co/OtBNzu9o reageer retweet
Dan heb je nu waarschijnlijk lintwormen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef Caland het volgende:
Bah, dat stokbroodje met filet americain is een beetje slecht gevallen.
Meh, ik kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dan heb je nu waarschijnlijk lintwormen.
1 november Allerheiligenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
In België zijn kerst en oud&nieuw toch in november?
Gaat compleet naar de kankerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een sport dat wielrennen.![]()
Zondag, dus 5 dagen verschuiven? Erg logisch..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 november Allerheiligen
2 november Allerzielen
11 november Wapenstilstand (is zondag en wordt dus verschoven naar 16 november)
15 november feest van de dynastie
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je snel zijn. Zoeken een warm plekje. Vaak zal dat je anus zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Tyron het volgende:
oh de lievesheersbeestjes zoeken dus een slaapplekje voor de winter?
[ afbeelding ]
Wat mij betreft boycot de NOS voortaan ook die sport.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je een brugdag op vrijdag he, want de donderdag is al vrijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zondag, dus 5 dagen verschuiven? Erg logisch..
Waarom? Ik zie daar het nut niet van inquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat mij betreft boycot de NOS voortaan ook die sport.
Wat mij betreft niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Moet je snel zijn. Zoeken een warm plekje. Vaak zal dat je anus zijn.
ohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je een brugdag op vrijdag he, want de donderdag is al vrij
Zou dat betekenen dat Mart ook weg mag?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is al weg.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat Mart ook weg mag?
Op die dagen is het altijd een invasie van Belgen hiero. Moet je zorgen dat je nergens komt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
1 november Allerheiligen
2 november Allerzielen
11 november Wapenstilstand (is zondag en wordt dus verschoven naar 16 november)
15 november feest van de dynastie
In hoeverre is het nog ethisch verantwoord om een sport die door en door verziekt is aan je kijkers voor te schotelen. Helemaal in de vorm van een liveprogramma de hele dag als je de TDF ziet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie daar het nut niet van in
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, hij is de eerste freelancer ofzo. Maar staat in principe buitenspel voor volgend seizoen.
Welke sport moet je dan nog uitzenden manquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In hoeverre is het nog ethisch verantwoord om een sport die door en door verziekt is aan je kijkers voor te schotelen. Helemaal in de vorm van een liveprogramma de hele dag als je de TDF ziet.
Je moet toch een keer een grens trekken. Hebben die moffen toch ook gedaan?
Dan zitten Maarten en Herbert zonder baan, kan niet man.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, want in het wielrennen zijn er niet buitensporig veel van dat soort incidenten bedoel je. Als je het uberhaupt nog incidenten kan noemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke sport moet je dan nog uitzenden man
Etische aspect snap ik wel, maar ondanks de doping en alle andere randzaken blijft de sport altijd vermakelijk naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:44 schreef Caland het volgende:
[..]
In hoeverre is het nog ethisch verantwoord om een sport die door en door verziekt is aan je kijkers voor te schotelen. Helemaal in de vorm van een liveprogramma de hele dag als je de TDF ziet.
Je moet toch een keer een grens trekken. Hebben die moffen toch ook gedaan?
Die krijgt echt wel zijn avondetappe weer, het is de 100e Tour de France.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, hij is de eerste freelancer ofzo. Maar staat in principe buitenspel voor volgend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |