Goed plan ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stop ik mijn pener maar weer terug in mijn boxer.
[..]
Jeff Bridges of Ainsley Harriott?
Ja. Dan kreeg ik een kusje van Myra.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef twi het volgende:
Godverdomme, moet je mijn naam en piemels nu wéér in één regel zetten?
Kifquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
Mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KifBlijf 'm leuk vinden
MooizoNog veel voor de boeg?
Bedenk wie er in je gedachte springen wanneer je aan de slechtste film ooit gemaakt en aan een negerkok denkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Misschien is het wel n booty call.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
De telefoon rinkelt maar ik heb geen zin om op te staan en 'm te pakken
Kijk, goed op wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.
Ik betwijfel dat die op de huistelefoon komt, mijn mobiel ligt naast mequote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff. Zo heb ik er ook jarenlang bijgelopen. Wat een lichtend voorbeeld is de Dude.
Alleen had ik rood-bruin ipv grijs.
[ afbeeolding ]
The Ains.Kookboos pur sang. Tikkeltje gay met zijn mooie shirts (me jelly).
Hij ondervindt de zelfde problemen als Heloef. Daar gebruikt hij extra virgine olijfolie voor.
[ afbeelding ]
Kijk, dat is mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Goed om te horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Jup, nu maar weer m'n hoofd op de dagelijkse dingen richten, we zien verder wel hoe 't loopt..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Went out on a walk on lunch. Saw a ghost.
Sterktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, nu maar weer m'n hoofd op de dagelijkse dingen richten, we zien verder wel hoe 't loopt..
Zo flauwquote:
Een babytje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
Het is klein, mollig, roze en krijst recht in mijn gehoorgang.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
Het is klein, mollig, roze en krijst recht in mijn gehoorgang.
Zeker. Hij is zo'n baas.quote:
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
Maar nee, ik heb nog steeds leuker gezien.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Hij is zo'n baas.
[..]
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.
It sure is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Hij is zo'n baas.
[..]
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.
Ding, ding, ding. U gaat door voor de wasmachine.quote:
Bazen.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ding, ding, ding. U gaat door voor de wasmachine.
Heeft ze jou ook al gemeet dan?quote:
Die ziet er best geefbaar uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Fera, eentje voor jou:
[ afbeelding ]
Ridiculously photogenic homeless guy (from Curitiba, Brazil)
Ik vind het 3x niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Fera, eentje voor jou:
[ afbeelding ]
Ridiculously photogenic homeless guy (from Curitiba, Brazil)
Hijs hem in een mooi pak en elke vrouw kwijlt tot ze neervallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al gemeet dan?
[..]
Die ziet er best geefbaar uit.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hijs hem in een mooi pak en elke vrouw kwijlt tot ze neervallen.
Niet mijn type.quote:
Dat helaas nog nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al gemeet dan?
[..]
Die ziet er best geefbaar uit.
Grappig, toch lijk je precies te weten wat we mooi vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw
[..]
Dat bleek al ja
Misschien verkeerde zinsconstructiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, toch lijk je precies te weten wat we mooi vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik nog een kilo of 5 afval (mijn buikvetjes) dan voel ik me prima.
Dan voel ik me zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vraag me af of die wel fatsoenlijk naar de plee kan...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe fucking vet is dit kostuum:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even nog wat piemels in dit topic.Kan ik het weer niet zien, want mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je moet er iets voor over hebben héquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag me af of die wel fatsoenlijk naar de plee kan...
Je kan gewoon op spoiler drukken ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik het weer niet zien, want mobiel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik het weer niet zien, want mobiel.
Nou lekker, op slechte dagen moet ik elk uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben hé
Ik zag alleen urls.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan gewoon op spoiler drukken ?
Die dagen heb ik ook wel, fucking irritantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou lekker, op slechte dagen moet ik elk uurNo way dat ik dan zo'n lastig uit te trekken pak aandoe..
Gracias.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, was toen ik op de spoiler klikte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, was dat niet in een qoute ?
Apart welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was toen ik op de spoiler klikte.
Omdat de nummers die ik van jou geluisterd heb tot nu toe me nog niet bevallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom vraagt niemand mij ooit om muziektips?
Vraag Kaneel, ik zit mobiel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, Fera, heb jij nog muziektips ?
Succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag Kaneel, ik zit mobiel.
Ik ga nu aan de poets bij mams. Later schatjes.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de nummers die ik van jou geluisterd heb tot nu toe me nog niet bevallenMaar ik zeg: doe nog eens een poging
Doei Feraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ik hier allemaal neer heb gezet opzich.
Hier 5 liedjons.
De laatste 3 zijn vooral geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ik hier allemaal neer heb gezet opzich.
Hier 5 liedjons.
Ze noemt me schatjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Vuurpiemel ken ik dankzij jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De laatste 3 zijn vooral geweldig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe fucking vet is dit kostuum:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kan je er niet bij helpen helaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een geweldig en origineel idee maar de inspiratie komt nog niet
Symfonisch is niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuurpiemel ken ik dankzij jou
Ik vind de CD Epica, van Kamelot echt geweldig.
Die is ook vetjes ja.quote:
Symfonischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Symfonisch is niet helemaal mijn ding
En voor Turmion Katilot zijn mijn oren nog niet klaar
Symfonie-orkestenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Echte symfonieën daarentegen
Ik ben Mahler-bewonderaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is![]()
Tuurlijk, ik ben een man met smaak.quote:
Ik heb een cd van hem liggen. Eens luisteren vanavond.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Echte symfonieën daarentegen
Ik ben Mahler-bewonderaar
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Dat zijn niet mijn foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een man met smaak.
[..]
Ik heb een cd van hem liggen. Eens luisteren vanavond.
Ik ben meer een Vivaldi persoon zelf.
Of Bach.
[..]
Dat zijn niet mijn foto's!
vinniequote:
jofuquote:
Werksequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot vanavond, ouwe hosselbazen en -bazinnen van me.
voor vandaag welquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tot vanavond, ouwe hosselbazen en -bazinnen van me.
moequote:
Lekker op tijd vrijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor vandaag wel
en morgen om 4 uur beginnen
Ik mag straks even naar Charleroi, schooltje ophalen van 't vliegveld en weer terug..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor vandaag wel
en morgen om 4 uur beginnen
vanwaar uit moet je komen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mag straks even naar Charleroi, schooltje ophalen van 't vliegveld en weer terug..
zo maar even gaan pittenquote:
Hoogvliet, dus zeg maar Rotterdamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanwaar uit moet je komen?
gitaarquote:
dat is nog een flinke ritquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoogvliet, dus zeg maar Rotterdam
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is nog een flinke rit
hoe rij je dan ga je over antwerpen en dan brussel?quote:
Antwerpen, Brussel/Zaventhem en dan daar richting Charleroiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe rij je dan ga je over antwerpen en dan brussel?
hoe laat moet je daar zijn?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Antwerpen, Brussel/Zaventhem en dan daar richting Charleroi
Half 9 geloof ik, maar ben er dus rond 20:00 al enzo ivm rusttijd..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe laat moet je daar zijn?
dan mag je onderhand al vertrekkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Half 9 geloof ik, maar ben er dus rond 20:00 al enzo ivm rusttijd..
Straks om 4 uur omkleden en richting de zaak, tegen de tijd dat ik daar ben is het wel opgelost grotendeels...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan mag je onderhand al vertrekken![]()
E19 naar antwerpen staat dicht![]()
en bij Brussel is het al niet beter
Heb met mij geen medelijden, is niet nodigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aan het uitzieken, kapot vervelen, medelijden met je hebben, en verder wel goed
Jawel, ik verveel me na 3 dagen al kapot, dat moet een hel voor je zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb met mij geen medelijden, is niet nodig
Wel klote dat je ziek bent man
en toen ging de wekkerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Straks om 4 uur omkleden en richting de zaak, tegen de tijd dat ik daar ben is het wel opgelost grotendeels...
Are you kidding me?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en toen ging de wekker![]()
Ring Antwerpen en Brussel stonden gisteren om 8 uur nog potdicht
jammer genoeg nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Are you kidding me?![]()
Hmm.. Dan maar snel dooreten en omkleden
Huu, ik hou niet van onbekende wegen nemenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jammer genoeg niet![]()
en het is ook nog Donderdag dan is het altijd extra druk om een of andere onduidelijk reden![]()
bij Brussel kan je de file vermijden door niet naar zavetem te rijden maar de ander kant op te gaan en dan via waterloo de E411 op te gaan
Heb je geen navigatie?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huu, ik hou niet van onbekende wegen nemen
Jawel, maar naar zoiets makkelijks als Zaventhem en Charleroi waar ik toch wel gemiddeld elke maand kom vind ik het not donequote:
Kun je mooi testen of ie het doetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel, maar naar zoiets makkelijks als Zaventhem en Charleroi waar ik toch wel gemiddeld elke maand kom vind ik het not done
Hij doet hetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kun je mooi testen of ie het doet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Huu, ik hou niet van onbekende wegen nemen
Eind van volgende maand of eind van deze maandquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij doet het
Volgende maand een nieuwe halen denk ik.. Tenminste, eind van de maand..
Eind deze, 25e payday en allesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eind van volgende maand of eind van deze maand
Bij mij ookquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eind deze, 25e payday en alles
Yeuyquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij mij ook![]()
Nog een weekje, precies op tijd voor volgend weekend
Nope, sorry Gitaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iemand hier ervaring met het ombouwen van een Xbox360 Slim?
Ik ben nu bijna de hele week "vrij", maar ik mag officieel niet het huis uitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yeuy![]()
Dan nog een weekje werken en ben ik een week vrij![]()
Ziektewet sucksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben nu bijna de hele week "vrij", maar ik mag officieel niet het huis uit
Ziek zijn sucksquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ziektewet sucks
Ik ben dan echt vakantie-vrij
Werkse, we zien je posts straks wel verschijnen als je in de file staatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me maar eens melden op de zaak
werk ze jofuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga me maar eens melden op de zaak
geen internet in belgenlandquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werkse, we zien je posts straks wel verschijnen als je in de file staat
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
Ik ga goed. Logeerkamer en mijn kamer zijn schoon. Incl. ramen
Had ik die vrouwentik maarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
Nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:04 schreef Fera het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had ik die vrouwentik maar
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik faal. Ik zocht een film, maar ipv dat ik bij minimale bestandsgrootte 500 invul, vul ik dat in bij minimale "oudheid" inToen vond ik het gek dat hij die film niet kon vinden
![]()
Jij bent goed bezigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kwam er pas na 3 films achter
Zijn wel allemaal recente films uit 2012, dus ik dacht "oh, zal daar wel aan liggen". Toen ging nog maar even wat beter kijkenquote:
Ja, die zijn geen 500 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal recente films uit 2012, dus ik dacht "oh, zal daar wel aan liggen". Toen ging nog maar even wat beter kijken
Dagen. Maar dat kan ook nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, die zijn geen 500 jaar oud ofzo
Niet echtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh nee, dat kan niet echt nee
Halloquote:
Alleen als je het met me eens bent.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mag ik ook een beetje gelijk?
Ligt eraan wat jouw mening isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als je het met me eens bent.
Mag ik dan ook wat?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als je het met me eens bent.
Gelijk hebben is niet altijd mening. Ook gewoon feiten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jouw mening is
Wat?quote:
Gelijk hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk hebben is niet altijd mening. Ook gewoon feiten.
Ik ben van de feiten.
[..]
Wat?
Zoals ik tegen KT ook zei; alleen als je het met me eens bentquote:
Feiten zijn feiten, daar valt niet over te twisten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelijk hebben is niet altijd mening. Ook gewoon feiten.
Ik ben van de feiten.
[..]
Wat?
I knowquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals ik tegen KT ook zei; alleen als je het met me eens bent
Precies. En aangezien ik van de feiten ben ik heb ik altijd gelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Feiten zijn feiten, daar valt niet over te twisten.
Hmm, daar kan eigenlijk niemand tegenopquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies. En aangezien ik van de feiten ben ik heb ik altijd gelijk
Dat bedoel ik maar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, daar kan eigenlijk niemand tegenop
Niks. Het is werkelijk doodsaai op FOK!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar.
Genoeg daarover. Wat heb ik gemist vandaag?
Ik merk het. Normaal zitten er minstens 10 posts tussen mijn ene en mijn volgende post.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks. Het is werkelijk doodsaai op FOK!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik merk het. Normaal zitten er minstens 10 posts tussen mijn ene en mijn volgende post.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nu kan ik gewoon gaan spammen als ik dat wil.
hooooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ECHO, Echo, echo, ECHO, echo
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ECHO, Echo, echo, ECHO, echo
heey manquote:
Nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man
zo en het is weekend voor giertje
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor mij pas zondagochtend 6uquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey man
zo en het is weekend voor giertje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zeker wel ik ga mooi eens een weekendje compleet niks doen voor de veranderingquote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mja jij bent altijd in het weekend aan het werk of nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
voor mij pas zondagochtend 6u
Vinnie.
Tgnd.
Zo ziet mijn weekend er tot nu toe ook nog uit, en daar ben ik helemaal niet blij meequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
zeker wel ik ga mooi eens een weekendje compleet niks doen voor de verandering
Helloquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
voor mij pas zondagochtend 6u
Vinnie.
Tgnd.
Nee ik loop niet achter. Ik postte hem naar aanleiding van jouw postquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep. 9gag. Je loopt achter
om de week de zaterdag, in principe.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja jij bent altijd in het weekend aan het werk of niet
Weet ik, maar vanmiddag postte je ook allemaal 9gags die ik gisteren of eergisteren al had gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik loop niet achter. Ik postte hem naar aanleiding van jouw post
Het is volgende week toch pas Halloween?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zaterdag naar Halloween Fright Nights met wat vrienden
Zondag werken
Oh, dat zou kunnenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet ik, maar vanmiddag postte je ook allemaal 9gags die ik gisteren of eergisteren al had gezien
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is volgende week toch pas Halloween?
Ja, goed. Diep in mn boek gezeten vandaag en loop nu weer op schema met mn schoolwerk!quote:
Dat doe ik altijd. Ik loop daarom ook altijd bijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat zou kunnenIk keek er op uit verveling
ik heb het altijd wel druk in de weekenden maar nu dus een keer nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo ziet mijn weekend er tot nu toe ook nog uit, en daar ben ik helemaal niet blij mee
Haha, ahwquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, goed. Diep in mn boek gezeten vandaag en loop nu weer op schema met mn schoolwerk!
Moe wel nu, maar voldaan!
En met jou?
[..]
Dat doe ik altijd. Ik loop daarom ook altijd bij
Hehequote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb het altijd wel druk in de weekenden maar nu dus een keer niet
maar goed mij kennende zal ik uit eindelijk toch wel het een en ander gaan doen
ga je verkleed?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zaterdag naar Halloween Fright Nights met wat vrienden
Zondag werken
komp wel goedquote:
Omdat ze niet maar 1 weekend kunnen doen en het hele park dan bomvol zit met iedereen die erheen wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zijn die Fright Nights (oid) dan dit weekend al
Euw oke, dat wist ik niet. Nog nooit bij zoiets geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze niet maar 1 weekend kunnen doen en het hele park dan bomvol zit met iedereen die erheen wil.
[ afbeelding ]
jawel maar misschien was het nu andersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zag je mijn quote nou niet?
is wel lachen ben er vroeger wel eens geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ze niet maar 1 weekend kunnen doen en het hele park dan bomvol zit met iedereen die erheen wil.
[ afbeelding ]
wtfquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
jawel maar misschien was het nu anders
Walibi Fright Nights. Ik ga er al 3 jaar achter elkaar heen, and many years to come.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Euw oke, dat wist ik niet. Nog nooit bij zoiets geweest
In die paar minuten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef JJH het volgende:
[..]
jawel maar misschien was het nu anders
Ben wel benieuwd hoe het isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Walibi Fright Nights. Ik ga er al 3 jaar achter elkaar heen, and many years to come.
Ja, kom maar eens onder die steen vandaan.quote:
Ik zat er al aan te denkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kom maar eens onder die steen vandaan.
is echt leuk hoor het hele park in thema enzoquote:
Klopt, kloptquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Soms voor de seks gaat het minder, maar dan een paar minuten later is het ineens top.
Oh ik kan eigenlijk bijna altijd welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, klopt![]()
Seks, vanmorgen was ik wel heel erg in the mood, maar nu...
Ja!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
is echt leuk hoor het hele park in thema enzo
I don't know, alleen gaan is het toch niks aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Giertje het volgende:
[..]
is echt leuk hoor het hele park in thema enzo
Haha. Dan passen jij en Knetter goed bij elkaarquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh ik kan eigenlijk bijna altijd wel
oow ik ken vrienden van me die gaan ook gewoon verkleed omdat ze dat leuk vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja!
Maar niemand, behalve de acteurs, gaat verkleed. Dat weet je toch?
Die is zwanger, functie van seks is wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha. Dan passen jij en Knetter goed bij elkaar
Ik heb het iig nog nooit gezienquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ik ken vrienden van me die gaan ook gewoon verkleed omdat ze dat leuk vinden
Nee hoor. Functie van seks is lekker. Lekker kan altijd.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is zwanger, functie van seks is weg
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm.. ik faal een beetje.
Iedereen weet dat JJH aan het werk is
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Functie van seks is lekker. Lekker kan altijd.
wanneer kun je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor. Functie van seks is lekker. Lekker kan altijd.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:15 schreef JJH het volgende:
OMG.. ik hoor/lees net dat knetter naar huis is van werk
misschien is ze wel zwaar aan het seksen met een hele groot geschapen man met manboobs
Gefeliciteerd!quote:
als je trouwens nog herrie zoekt om je huisgenote te stangen moet je dit maar effe opzettenquote:
gisteravond is er trouwens officieel oorlog uitgeroepen aan beide kantenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je trouwens nog herrie zoekt om je huisgenote te stangen moet je dit maar effe opzetten
Hehe, wat dan?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gisteravond is er trouwens officieel oorlog uitgeroepen aan beide kanten
het was 11 uur, en ik ging slapen want niet lekker en vanochtend examen. Zij komt met een kabaal thuis, doet de muziek snoeihard aan echt tering asociaal. Dus ik werd wakkerquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
het was 11 uur, en ik ging slapen want niet lekker en vanochtend examen. Zij komt met een kabaal thuis, doet de muziek snoeihard aan echt tering asociaal. Dus ik werd wakkerBen ik naar haar toegelopen, gevraagd of de muziek zachter kon en dat dit redelijk asociaal was. Toen wilde ze dit niet doen
Maarja, blij dat ik goede oordoppen heb
Inderdaad, daarom ben ik er na 20 minuten ook niet weer heengegaan toen de muziek aanbleef, gewoon oordoppen in en de strijd voortzettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ze zocht natuurlijk een manier om jou terug te pakken!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ben ik er na 20 minuten ook niet weer heengegaan toen de muziek aanbleef, gewoon oordoppen in en de strijd voortzetten
Ik gunde haar dat plezier nietquote:
BAM! Muziek aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik gunde haar dat plezier nietMaarja, ze weet niet dat ik morgen om half 5 s'ochtends de deur uitmoet
Preciesquote:
Gewoon afschuwelijke teringherrie opzettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
PreciesEn dan zeggen, ow dat vond je normaal toch?
En gewoon een rotlawaai maken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon afschuwelijke teringherrie opzetten
hier word ik juist blij vanquote:
Zwaaaaar irritantquote:
quote:
Van 10 uur lang hetzelfde deuntje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hier word ik juist blij van
als het sax is welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van 10 uur lang hetzelfde deuntje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |