Goed plan ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stop ik mijn pener maar weer terug in mijn boxer.
[..]
Jeff Bridges of Ainsley Harriott?
Ja. Dan kreeg ik een kusje van Myra.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef twi het volgende:
Godverdomme, moet je mijn naam en piemels nu wéér in één regel zetten?
Kifquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
Mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KifBlijf 'm leuk vinden
MooizoNog veel voor de boeg?
Bedenk wie er in je gedachte springen wanneer je aan de slechtste film ooit gemaakt en aan een negerkok denkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Misschien is het wel n booty call.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
De telefoon rinkelt maar ik heb geen zin om op te staan en 'm te pakken
Kijk, goed op wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.
Ik betwijfel dat die op de huistelefoon komt, mijn mobiel ligt naast mequote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff. Zo heb ik er ook jarenlang bijgelopen. Wat een lichtend voorbeeld is de Dude.
Alleen had ik rood-bruin ipv grijs.
[ afbeeolding ]
The Ains.Kookboos pur sang. Tikkeltje gay met zijn mooie shirts (me jelly).
Hij ondervindt de zelfde problemen als Heloef. Daar gebruikt hij extra virgine olijfolie voor.
[ afbeelding ]
Kijk, dat is mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Goed om te horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |