Goed plan ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan stop ik mijn pener maar weer terug in mijn boxer.
[..]
Jeff Bridges of Ainsley Harriott?
Ja. Dan kreeg ik een kusje van Myra.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:00 schreef twi het volgende:
Godverdomme, moet je mijn naam en piemels nu wéér in één regel zetten?
Kifquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
Mooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, gaat wel lekker met leren Fera en Kif
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
KifBlijf 'm leuk vinden
MooizoNog veel voor de boeg?
Bedenk wie er in je gedachte springen wanneer je aan de slechtste film ooit gemaakt en aan een negerkok denkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:04 schreef Fera het volgende:
Piemels
@Kaneel: pics vd mannen die je net noemde?
Misschien is het wel n booty call.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:06 schreef Vinniiee het volgende:
De telefoon rinkelt maar ik heb geen zin om op te staan en 'm te pakken
Kijk, goed op wegquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo nog 2 hoofdstukken, net 2 gedaan. Dan nog even de bodyscan en alles loopt weer volgens planning.
Ik betwijfel dat die op de huistelefoon komt, mijn mobiel ligt naast mequote:
Ik had het kunnen weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jeff. Zo heb ik er ook jarenlang bijgelopen. Wat een lichtend voorbeeld is de Dude.
Alleen had ik rood-bruin ipv grijs.
[ afbeeolding ]
The Ains.Kookboos pur sang. Tikkeltje gay met zijn mooie shirts (me jelly).
Hij ondervindt de zelfde problemen als Heloef. Daar gebruikt hij extra virgine olijfolie voor.
[ afbeelding ]
Kijk, dat is mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Goed om te horen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beter dan gisteren
Goed gesprek gehad enzo..
Jup, nu maar weer m'n hoofd op de dagelijkse dingen richten, we zien verder wel hoe 't loopt..quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Vinniiee het volgende:
[ afbeelding ]
Went out on a walk on lunch. Saw a ghost.
Sterktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jup, nu maar weer m'n hoofd op de dagelijkse dingen richten, we zien verder wel hoe 't loopt..
Zo flauwquote:
Een babytje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
Het is klein, mollig, roze en krijst recht in mijn gehoorgang.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:13 schreef Fera het volgende:
Het is klein, mollig, roze en krijst recht in mijn gehoorgang.
Zeker. Hij is zo'n baas.quote:
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten.
Maar nee, ik heb nog steeds leuker gezien.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Hij is zo'n baas.
[..]
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.
It sure is.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Hij is zo'n baas.
[..]
Dat moet dan wel een verdomd knappe man zijn.
Ding, ding, ding. U gaat door voor de wasmachine.quote:
Bazen.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ding, ding, ding. U gaat door voor de wasmachine.
Heeft ze jou ook al gemeet dan?quote:
Die ziet er best geefbaar uit.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Fera, eentje voor jou:
[ afbeelding ]
Ridiculously photogenic homeless guy (from Curitiba, Brazil)
Ik vind het 3x niks.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:16 schreef Vinniiee het volgende:
Fera, eentje voor jou:
[ afbeelding ]
Ridiculously photogenic homeless guy (from Curitiba, Brazil)
Hijs hem in een mooi pak en elke vrouw kwijlt tot ze neervallen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al gemeet dan?
[..]
Die ziet er best geefbaar uit.
Spreek voor jezelf.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hijs hem in een mooi pak en elke vrouw kwijlt tot ze neervallen.
Niet mijn type.quote:
Dat helaas nog nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze jou ook al gemeet dan?
[..]
Die ziet er best geefbaar uit.
Grappig, toch lijk je precies te weten wat we mooi vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw
[..]
Dat bleek al ja
Misschien verkeerde zinsconstructiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Grappig, toch lijk je precies te weten wat we mooi vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik nog een kilo of 5 afval (mijn buikvetjes) dan voel ik me prima.
Dan voel ik me zo:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vraag me af of die wel fatsoenlijk naar de plee kan...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe fucking vet is dit kostuum:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even nog wat piemels in dit topic.Kan ik het weer niet zien, want mobiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Je moet er iets voor over hebben héquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag me af of die wel fatsoenlijk naar de plee kan...
Je kan gewoon op spoiler drukken ?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik het weer niet zien, want mobiel.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ik het weer niet zien, want mobiel.
Nou lekker, op slechte dagen moet ik elk uurquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet er iets voor over hebben hé
Ik zag alleen urls.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan gewoon op spoiler drukken ?
Die dagen heb ik ook wel, fucking irritantquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou lekker, op slechte dagen moet ik elk uurNo way dat ik dan zo'n lastig uit te trekken pak aandoe..
Gracias.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, was toen ik op de spoiler klikte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, was dat niet in een qoute ?
Apart welquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, was toen ik op de spoiler klikte.
Omdat de nummers die ik van jou geluisterd heb tot nu toe me nog niet bevallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom vraagt niemand mij ooit om muziektips?
Vraag Kaneel, ik zit mobiel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:36 schreef Vinniiee het volgende:
Oke, Fera, heb jij nog muziektips ?
Succesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag Kaneel, ik zit mobiel.
Ik ga nu aan de poets bij mams. Later schatjes.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat de nummers die ik van jou geluisterd heb tot nu toe me nog niet bevallenMaar ik zeg: doe nog eens een poging
Doei Feraquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Even luisteren.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ik hier allemaal neer heb gezet opzich.
Hier 5 liedjons.
De laatste 3 zijn vooral geweldigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer wat ik hier allemaal neer heb gezet opzich.
Hier 5 liedjons.
Ze noemt me schatjequote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Vuurpiemel ken ik dankzij jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De laatste 3 zijn vooral geweldig
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe fucking vet is dit kostuum:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik kan je er niet bij helpen helaasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een geweldig en origineel idee maar de inspiratie komt nog niet
Symfonisch is niet helemaal mijn dingquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuurpiemel ken ik dankzij jou
Ik vind de CD Epica, van Kamelot echt geweldig.
Die is ook vetjes ja.quote:
Symfonischquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Symfonisch is niet helemaal mijn ding
En voor Turmion Katilot zijn mijn oren nog niet klaar
Symfonie-orkestenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Echte symfonieën daarentegen
Ik ben Mahler-bewonderaar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]HeheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is![]()
Tuurlijk, ik ben een man met smaak.quote:
Ik heb een cd van hem liggen. Eens luisteren vanavond.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Echte symfonieën daarentegen
Ik ben Mahler-bewonderaar
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]Dat zijn niet mijn foto's!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even spammen omdat hij geweldig is
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik ben een man met smaak.
[..]
Ik heb een cd van hem liggen. Eens luisteren vanavond.
Ik ben meer een Vivaldi persoon zelf.
Of Bach.
[..]
Dat zijn niet mijn foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |