Ik ook niet heel strikt met extra chins en dips. En eventueel als ik tijd over heb nog wat dragon flags voor abs.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:36 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar wel met wat extra iso. Dus strikt genomen eigenlijk niet
Ach goed voelen is mijn doel, niet zo zeer heel groot of sterk worden(op dl na dat is wel vet). Maar wel bewondering voor dergelijke lifts en zo weinig massaquote:
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Hey boys, newbie squat form check please. Much appreciated.
Watch Poppiholla's Newbie Squat
ziet er best goed uit. Wel je bar wat lager leggen (op de achterkant van je schouders i.p.v. je nekwervel). 't is wat lastig te zien, maar je hebt hem volgens mij op je nek liggen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Over het algemeen heel netjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:38 schreef Poppiholla het volgende:
Mijn streeffysiek is Frank Zane, maar dat ga ik niet redden zonder AAS hè?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
Iedereen klaagt de hele tijd over fitness dit fitness dat en dat dit een bodybuildtopic is maar ik zie allemaal fitnesslijven als streeffysiek. Of zie ik dit nou verkeerd?
Probeer 30 graden aan te houden, volgens mij zit je nu op >45graden.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:47 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Volgens mij moeten je voeten wat meer naar binnen wijzen. Deed toen ook zo´n positie maar kreeg na een paar weken last van m´n enkels. Je moet goed kijken of je knieën daadwerkelijk in een lijn liggen met je voeten. Bij mij was dat dus niet.
Verder ziet er wel goed uit, voor zover mijn ervaring telt, that is.
Ligt eraan welke periode. Frank Zane's massa valt inderdaad reuze mee vergeleken met andere BB'ers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:30 schreef Mithras82 het volgende:
Denk dat je best in de buurt kan komen zonder aas eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel vooral de triceps hier echt massief zijn, valt bijvoorbeeld de massa in zijn borst wel mee (ook als je bedenkt dat hij maar 1,74m was).
Maar dit bijvoorbeeld ga je niet redden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
That´s me brah. Alleen een foto van twee maanden terug, nu zit er weer een laagje vet overheen; vandaar streeffysiekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:00 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat jij dat was! tot ik naar beneden scrolde.. Zeker een mooi fysiek.
Ik denk 15-16% man. Zit ongeveer op hetzelfde vetpercentagequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:52 schreef Dalliance het volgende:
Zit ik hier op ongeveer 16-17% bf of meer (180cm)?
[ afbeelding ]
Ga je scherenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik denk 15-16% man. Zit ongeveer op hetzelfde vetpercentage
Elke dag lijkt mij wat overdreven.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SunTzu het volgende:
Merk wel echt dat ik scherper ben tijdens het vastenik vind mijn chest het zwakste punt van mijn lichaam omdat het niet vol genoeg is dus ik ben vanaf gisteren het extra gaan trainen. Ik wil ze elke dag gaan pakken, goed idee toch? Elke dag dumbell benchpress en flies. Heb thuis 2 dumbells van 20kg.
Wat overdreven? Dat is waanzinnigquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
Elke dag lijkt mij wat overdreven.
Elke dag dezelfde spiergroep trainen, 350% meer groei dan als je het 2x per week zou doen. Waarom niet twee keer per dag, elke dag dezelfde spiergroep trainen? Gaat het nog eens 2x sneller!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil ze elke dag gaan pakken, goed idee toch?
Die met 110 kg is de squat? 125 kg BP... damn..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:49 schreef Shefkee het volgende:
Inderdaad. Sowieso niet genoeg rusturen voor optimaal herstel.
Overigens mijn stats op 1rm, ongeveer:
Bp: 125 kg
DL: 150 kg
Het lachertje van het stel, denk: 110 kg
Db Sp: 40 kg
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:01 schreef Zith het volgende:
[..]
Elke dag dezelfde spiergroep trainen, 350% meer groei dan als je het 2x per week zou doen. Waarom niet twee keer per dag, elke dag dezelfde spiergroep trainen? Gaat het nog eens 2x sneller!![]()
kom op, je weet toch hoe het werkt...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakken
Ik zou het niet doen. Je hebt voor 99% zeker niet de stamina die Arnold had.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:02 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Ik wil ze dus elke dag pakken tot ze goed zijn, dit omdat Arnold de achterstand in zijn kuiten ook wegtrainde door ze elke dag aan te pakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |