abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118163583
Voor jou en mij niet. Voor het gewone volk wel.

Ik hoor niet anders dan gezeik op de werkvloer.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:19:27 #152
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118163915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

Alles is zo dubbel in zulke affaires, vooral bij de niet geïnformeerde volger die staat nu onmiddellijk klaar met zijn genadeschot maar stelde zich 10 jaar terug geen vragen. Dat vind ik ook wel een spijtige kant aan de zaak.
pi_118163984
Precies ;)
pi_118164043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:19 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Alles is zo dubbel in zulke affaires, vooral bij de niet geïnformeerde volger die staat nu onmiddellijk klaar met zijn genadeschot maar stelde zich 10 jaar terug geen vragen. Dat vind ik ook wel een spijtige kant aan de zaak.

Ze denken ook allemaal dat ik zwaar geschokt ben dat Armstrong een pakhaas was en dat je dit echt niet zag aankomen :')!
pi_118164083
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Jup, dat zei die ook over onderzoek onder de raboklanten. Wielrennen is nu 'opeens' een no go.
Ja niet zo gek he, als je nu gaat peilen. Peil volgend jaar in juli en je hebt weer een heel ander resultaat. Maar goed.
pi_118164107
Eindelijk, dat moeten alle grote sponsoren doen zodat al die valsspelers het gaan voelen op de bankrekening. Zodra doping hun geld gaat kosten zal het draagvlak om het stil te houden snel weg zijn en dan worden de valsspelers wel verraden door mensen wiens baan ook in gevaar is.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:27:09 #157
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_118164203
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
Eindelijk, dat moeten alle grote sponsoren doen zodat al die valsspelers het gaan voelen op de bankrekening. Zodra doping hun geld gaat kosten zal het draagvlak om het stil te houden snel weg zijn en dan worden de valsspelers wel verraden door mensen wiens baan ook in gevaar is.
:')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_118164511
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wij denken dat dit een gevolg is van het usada rapport, maar kan het niet te maken hebben met het Rasmussen proces (einde deze maand toch?)?
Er zullen ongetwijfeld tal van oorzaken aan ten grondslag liggen. Hoewel op zichzelf niet doorslaggevend, waren de laatste twee jaren de resultaten in de belangrijke koersen niet goed. Dan komt het USADA rapport dat de gehele wielersport in kwaad daglicht stelt, met een bijzondere positie voor Rabobank door de bekentenis van Leipheimer. Dan heb je Barredo waartegen een onderzoek gestart wordt, Menchov die weer in de Ferrari-zaak genoemd wordt (allebei ook in hun Rabobank-periode), de Rasmussen zaak die binnenkort weer groot in de publiciteit komt, de nationale dopingautoriteit die vandaag bekend maakt dat ze een onderzoek gaan starten naar aanleiding van het USADA-rapport...

Uiteindelijk is het wel of niet sponsoren van een ploeg gewoon een zakelijke beslissing. En de mensen van de bank die hier over gaan zullen tot de conclusie gekomen zijn dat nog langer in de wielersport blijven meer schade voor de reputatie geeft dan dat het positieve publiciteit oplevert.
pi_118164523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

Zullen de kijkcijfers echt minder worden?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_118165572
quote:
Dude, dan kan je de hele sport wel opdoeken :')
pi_118165659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:01 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dude, dan kan je de hele sport wel opdoeken :')
Dat zou best eens kunnen maar dat is dan ook terecht.
pi_118165681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zou best eens kunnen maar dat is dan ook terecht.
Sport in zijn geheel dan maar afschaffen?
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:07:32 #163
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118165829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef TheArt het volgende:

[..]

Sport in zijn geheel dan maar afschaffen?
betaalde sport en teruggaan naar de aloude Olympische gedachte dat sporters niet mogen betaald worden voor het uitoefenen van sport.
pi_118165855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef kl1172 het volgende:

[..]

betaalde sport en teruggaan naar de aloude Olympische gedachte dat sporters niet mogen betaald worden voor het uitoefenen van sport.

This is 2012 calling.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:09:36 #165
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118165921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

This is 2012 calling.
;)
pi_118165928
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:

[..]

This is 2012 calling.
Bovendien alsof er dan niet meer gebruikt wordt. Er zijn mensen die vals spelen bij een potje kolonisten van catan. Aard van het beestje.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:11:38 #167
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118166010
Was ook een meer ironisch op te vatten opmerking natuurlijk. ;) ;) ;) ^O^
Want dan krijg je weer van die financiële constructies...
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:42:23 #168
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_118167082
Wat een volslagen belachelijke beslissing.

Lekker ook voor Breukink en Van Houwelingen. Er genadeloos uitgegooid worden omdat de sponsor dat zo graag wil, en dan rot die sponsor een paar weekjes later zelf op.

Respect voor Rabobank is compleet weg en ik denk dat dit veel grotere schade doet dan welke dopingzaak er ooit naar buiten komt. Sterker nog, juist ómdat Rabobank nú eruit stapt, brengen ze zichzelf in verband met doping.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:47:18 #169
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_118167266
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Schorsing van 2 jaar en daarna 2 jaar niet uitkomen voor een Protour ploeg.
Dat was toen een regel, die helaas maar van korte duur was.
Dat is nooit een regel geweest, maar een interne afspraak van de AIGCP, waar ploegen zich vanaf minuut nul al niet aan hielden.
pi_118168263
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef kl1172 het volgende:

[..]

Ze speelden al vals op de aller-eerste Olympiade ;)
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:15:33 #171
308660 kl1172
De zomer van '83...
pi_118168371
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ze speelden al vals op de aller-eerste Olympiade ;)
Ik schreef toch ook (2 post later) dat je het met ironie moest lezen, want een ;) bleek niet genoeg. :D
pi_118168644
Ja je hebt gelijk ;) ;)
pi_118170123
Ik vond Gesink ook wel opvallend:" 'We waren de laatste jaren juist een andere weg ingeslagen. Ik denk dat ik de eerste man ben van de nieuwe generatie. " Suggereert hij hier nou mee dat zijn voorgangers (Dekker? Boogerd? Menchov? Ten Dam?) daadwerkelijk aan de doping zaten?
pi_118170273
Zoals altijd weer een goed stuk van InnerRing

http://inrng.com/2012/10/rabobank/#comment-30330
pi_118171108
Inzake dat witwasonderzoek: volgens Gazzetta zou heel Astana 2009 deelgenomen hebben. Dus ook Appie Contador.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:49:27 #176
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_118171740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:03 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik vond Gesink ook wel opvallend:" 'We waren de laatste jaren juist een andere weg ingeslagen. Ik denk dat ik de eerste man ben van de nieuwe generatie. " Suggereert hij hier nou mee dat zijn voorgangers (Dekker? Boogerd? Menchov? Ten Dam?) daadwerkelijk aan de doping zaten?
Gesink zat er eerder dan Ten Dam :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_118171944
Gut nu je het zegt... al is het afhankeljk van hoe je het bekijkt. En Lau was ook maar als overtreffende trap bedoeld.

Als we trouwens cynisch willen zijn: Als komend jaar ineens een hoop Rabos (effectief) einde contract zijn, is dat niet het traditionele jaar om extra aan de doping te gaan?
(Disclaimer: Nee. Niet nu.)
pi_118172111
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:55 schreef thijsdetweede het volgende:

Als we trouwens cynisch willen zijn: Als komend jaar ineens een hoop Rabos (effectief) einde contract zijn, is dat niet het traditionele jaar om extra aan de doping te gaan?
(Disclaimer: Nee. Niet nu.)
Zo ging het bij Gerolsteiner wel.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:35:49 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_118176058
quote:
Armstrong has been planning to speak to the crowd of about 1,700 Livestrong supporters, cancer survivors and friends. He's expected to mention the decision to step down as chairman, but not the USADA report and evidence. Armstrong remains on the board of directors.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:54:56 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_118176933
quote:
Gazzetta reveal police taps of Dr. Ferrari and Michele Scarponi

Gazzetta dello Sport has published more details of the Padua police investigation into Dr. Michele Ferrari, reporting alleged conversations between Michele Scarponi and Dr Ferrari and revealing how he secretly worked with dozens of riders.

The Italian newspaper says the Italian police bugged the camper van Dr. Ferrari used when testing riders on the Monzuno climb near Bologna or at pre-arranged secret places, capturing a conversation on September 27, 2010 between the two about the Giro d'Italia.

"(Scarponi) tells Ferrari that he could have won the Giro and Ferrari replies that if he'd had a bag, he could have had a chance," Gazzetta reports the police report as saying.

Scarponi then talks through his training programme, criticising Dr. Ferrari for mistakes he made.

"The asterisk you did was wrong," Scarponi indicates going to indicate "the period when I had the virus, the asterisk to indicate period at altitude, then when he left for the Canaries, then the asterisk put there near the end when I was already high…."

"Scarponi also says that that his values are going higher and higher in April…. He asks is altitude works to stimulate and Ferrari says that he'd need three periods before the Giro, advising him Teide or Etna."

Scarponi finished fourth in the 2010 Giro d'Italia, while riding for Gianni Savio's Androni Giocattoli team. He joined the team in 2008 after completing an 18-month ban for his involvement in Operacion Puerto.

Scarponi has always denied doping but now risks a life-time ban for working with Dr Ferrari –who was banned from Italian sport in 2002. Scarponi also faces a detailed investigation by the Italian Olympic Committee.

It seems Scarponi continued to work with Dr Ferrari even in 2011, when he finished second behind Alberto Contador in the Giro d'Italia and was later named as the winner of the race following the Spaniard's doping suspension.

Scarponi's hotel room and bags were searched while training on Mount Etna in April 2011, after joining Lampre. Gazzetta claim he had secured 700,000 Euro contract with the team and is also caught up with the investigation into suspicious image rights contracts registered in Monte Carlo.

Menchov also named

Denis Menchov also appears in the Gazzetta story. The Russian stage race rider and currently team leader at Katusha is caught speaking to his agent Raimondo Scimone.

"(Menchov) wants that all the cyclists that work him are followed by Ferrari, especially Dimitri," Gazzetta report, suggesting that Dimitri indicates Dimitri Kozonchuk –who raced with Menchov at Rabobank and is currently with the RusVelo team.

On Thursday Scimone issued a statement deny any involvement in doping. However he risks being banned for the financial doping uncovered by the Padua investigation. It has revealed suspicious payments and image rights contracts that may have been transferred from Monte Carlo to Switzerland to pay Dr. Ferrari for his services.

Working with Interpol and the investigators from USADA as part of the investigation into Lance Armstrong, Padua public prosecutor Benedetto Roberti carefully followed the money and discovered a series of contracts and secret payments totaling a reported 30 million Euro.

Scimone, Dr. Ferrari and his son Stefano are under investigation in Italy for criminal association, smuggling, the sale, administering and use of doping products, tax avoidance and money laundering.

Gazzetta report that police documents claim that Ferrari "put in place a strategy to secretly follow (as a de facto team doctor) cyclists from Astana, RadioShack and many others."

"To help the two teams, under pressure from the media, he got his son Stefano to physically work with the teams, ding tests, analysis and coaching, even if he didn’t have the qualifications to do the work of his father."

Dr Ferrari has always denied doping despite being named hundreds of times in the USADA investigation evidence.

http://www.cyclingnews.co(...)and-michele-scarponi
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:56:04 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_118176966
TheRaceRadio twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 14:48:26 La Gazzetta reporting UCI will give it's position on USADA/Armstrong Monday reageer retweet
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_118181624
Jammer dat Rabo stopt.
Voor het profwielrennen is dit geen ramp, ik denk wel voor het niveau daaronder.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:35 schreef marcodej het volgende:

[..]

Zullen de kijkcijfers echt minder worden?
Ik verwacht het niet, misschien dat kijkers juist afhaken omdat "onze" nationale Oranje wielerploeg niet meer meedoet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef Zelva het volgende:

[..]

Dat is nooit een regel geweest, maar een interne afspraak van de AIGCP, waar ploegen zich vanaf minuut nul al niet aan hielden.
Daar zat ik dan fout.
pi_118183830
quote:
Scarponi hits back at Dr. Ferrari accusations

Lampre-ISD riders claims he only underwent tests with disgraced doctor

Michele Scarponi responded to accusations that he is a client of Dr. Michele Ferrari with a carefully worded statement.

On Friday Gazzetta dello Sport published extracts from police documents allegedly giving details of conversations between the Lampre-ISD rider and Dr. Ferrari. A conversation apparently captured by a listening device in Dr. Ferrari’s camper concerns what Scarponi may have needed to win the Giro d’Italia.

"(Scarponi) tells Ferrari that he could have won the Giro, and Ferrari replies that if he'd had a bag, he could have had a chance," Gazzetta reports the police report as saying in investigative documents.

Scarponi replied in a press release issued by his agent Raimondo Scimone, who is also embroiled in the Padua investigation into Dr. Ferrari. Scimone has admitted he is also under investigation but has denied this is for any doping crimes.

Last year he denied ever working with Dr. Ferrari to Cyclingnews. Now he has changed his version, claiming he only underwent two tests with the disgraced Italian sports doctor. He also claims he did not work with Ferrari after signing a contract with Lampre in 2011. Scarponi finished fourth in the 2010 Giro d'Italia and was declared the winner of the 2011 Giro after Alberto Contador was disqualified as part of his doping ban.

Ferrari was banned for life by the Italian Olympic Committee in 2002, and Scarponi now risks a getting a ban for working with him.

Filippo Pozzato was banned for three months for his links with Dr. Ferrari recently. Other riders may face similar bans and could be involved in doping investigation following the revelations of the USADA documents.

“There is only one truth: In September 2010, on my own initiative, I did a test, divided over two different days, in the presence of Dr. Ferrari,” Scarponi says in the statement.

“After I signed my contract with Lampre, which started on January 1, 2011, I followed the orders of the team and the Mapei Center for all my preparation and training.”

“I was searched in April 2011 while I was training at altitude on Etna with other members of the team and at the same time at home, and also received official notification about the investigation by the Padua investigators. I showed the statement (from the search) to my team, which stated that no illegal drugs had been found (the article claims that illegal drugs were found in all the searches).”

“Any other affirmations other than these are not true and to be considered false and damaging to my image and that of the team. As a result, the authors will have responsibility for them and will be called to do so by my lawyers. They have already contacted the Italian Anti-Doping investigators to explain my position, as was already done in June.”

The June hearing was pushed back upon the request of Scarponi. The Padua police have refused to reveal the details of the evidence they have on Scarponi and any other Italian riders, fearful of leaks that could compromise the case.

They expected to formally conclude their investigation in a month’s time and so the full details will soon emerge.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2012 20:01:15 ]
pi_118184682
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 14:03 schreef thijsdetweede het volgende:
Ik denk dat hij niet op specifieke personen doelt maar op het 'oude' wielrennen in het algemeen. En mocht hij toch bepaalde personen bedoelen bijv. Boogerd dan kan je redeneren dat iemand als Boogerd zonder doping nooit zou kunnen winnen omdat in het oude wielrennen doping 'normaal' was.

Persoonlijk vind ik het jammer dat Rabo gestopt is want wat dat betreft ben ik het met de huidige renners eens. Ben je schoon aan het rondrijden ben je verdorie de pias en je ziet de 'veelwinners' nog heerlijk 'onschuldig' rondrijden..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_118184919
quote:
Eens.

Ik hoop dat in de onderzoeken die nu naar Fuentes en Ferrari ook de andere sporten eens grondig onderzocht worden. Want eigenlijk heb ik het vermoeden dat b.v. tennis en voetbal nog veel corrupter zijn dan het wielrennen.
Als dat dan uitkomt en sponsoren zich terugtrekken worden de commerciële belangen misschien eens wat geringer en kan er eens écht schoon schip gemaakt worden.
Hoewel aan de andere kant als er een hoop shit uitkomt het de bonden misschien eerder er in zal sterken dat het niet nog eens uit moet komen. En dat ze dus nog meer hun best doen om het in de doofpot te stoppen.
pi_118185061
Even een opvallend citaatje (voor mij was het nieuw iig) uit de NRC van vanmiddag:
quote:
'Gaan voor geel' luidt eind 2001 het nieuwe motto, als de bank het sponsorcontract met de wielerploeg vernieuwt. De sponsor wil desnoods met buitenlandse aankopen streven naar de Tourzege. Tot ongenoegen van de ploegleiding - manager Raas, arts Leinders en de ploegleiders Theo de Rooij en Adri van Houwelingen. Na een reeks dopingaffaires is bij iedereen duidelijk dat de ploeg bij te hoge Tourambities medische gevaren loopt. 'Gevaren die met name het grijpen naar verboden middelen kunnen inhouden', staat in een interne mail van de ploegleiding, in het bezit van deze krant.

Als de toenmalige Rabotopman Heemskerk in februari 2002 bij de ploegpresentatie op Papendal desondanks openlijk spreekt over Tourwinst, wendt Van Houwelingen geschrokken het hoofd af. De bank strijdt achter de schermen met manager Raas, die in 2003 gedwongen wordt om te vertrekken en De Rooij als opvolger krijgt. De Zeeuw gaat nooit in op de achtergrond van zijn afscheid, op één zin na in een biografie in 2009. "Wanneer ik mijn dossier over diverse gebeurtenissen in en rond de ploeg zou laten lekken, bestond er allang geen Rabowielerploeg meer."
Vanuit de Rabobank zelf is dus druk op de ploeg gezet om voor een Tourzege te gaan, ondanks dat de gehele dagelijkse leiding van de ploeg daar tegen was omdat het dopinggebruik in de hand zou werken. Toch heeft de Rabobank doorgezet en zelfs Raas vervangen omdat hij teveel tegenstand bood tegen de opgelegde Tourambities. Rabobank heeft als sponsor dus willens en wetens risico's opgezocht met te hoge ambities in een peloton waarin nog volop doping werd gebruikt.
pi_118194260
Al jaren snap ik niet hoe omgegaan wordt met doping. Elke sport test op zijn eigen manier, sommige sporters hoeven een paar keer per jaar na een wedstrijd een plasje in te leveren en wielrenners hebben out-of-competition testen, bloed-paspoorten en moeten altijd doorgeven waar ze verblijven. Ook is de strafmaat voor een overtreding niet uniform, maar deze wordt door lokale bonden bepaalt. Deze lokale bonden hebben eigenlijk ook helemaal geen belang bij het ernstig straffen van hun nationale helden.

Nu komt een Rabobank met een stelling dat het wielrennen verpest is, maar ik denk dat veel sporten net zo verpest zijn. Ik denk dat epo een fantastisch middel is om te herstellen tijdens tennis competities, waar sporters elke week ongeveer een nieuw toernooi in gaan (schaatsen en zwemmen zijn ook sporten die heel veel baat hebben bij doping). Ik gok dat achter de schermen heel veel tennissers de hand boven de hoofd wordt gehouden en puur omdat de publieke opinie is dat tennis een relatieve schone sport is kunnen ze zich dat permitteren.

Wat mij een logische gang van zaken lijkt, is dat het IOC alle Olympische sporten verplicht een uniform dopingbeleid te voeren. Alle testen gelijk en alle overtredingen op dezelfde manier bestraft. Een onafhankelijke organisatie als het WADA kan de testen doen bijvoorbeeld. Als blijkt dat dit goed werkt zullen alle niet Olympische sporten vanzelf volgen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 23:45:01 #188
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_118194679
bij boogschieten gebruiken ze nog doping om een vastere hand te hebben, het is gewoon overal!
pi_118195430
Idd, zeg maar rustig dat alle sporten verpest zijn.
pi_118197831
Als het goed is begint die persconferentie om 1:00 Nederlandse tijd met ook Armstrong aan het woord. Iemand enig idee of het nog ergens live is te volgen?
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 00:55:16 #191
6941 APK
Factual, I think.
pi_118197896
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Als het goed is begint die persconferentie om 1:00 Nederlandse tijd met ook Armstrong aan het woord. Iemand enig idee of het nog ergens live is te volgen?
Hij gaat het niet toegeven hoor :P
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_118197952
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Wombcat het volgende:
Klopt. Het feit dat zelfs Fernando Alonso genoemd werd in Operacion Puerto zegt genoeg. En dat gaat over F1, een sport waar fitheid van coureurs wel belangrijk is, maar geen limiterende factor.

Overigens heeft F1 wel een mooi systeem. Als een team denkt dat een rivaliserend team een technische regel overtreedt, kunnen ze om opheldering vragen, waarna de FIA specifiek gaat testen voor die regel. Is dat wellicht een idee dat (in aangepaste vorm) ook werkzaam kan zijn voor andere sporten?
pi_118198090
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:55 schreef APK het volgende:

[..]

Hij gaat het niet toegeven hoor :P
Waarschijnlijk niet nee maar dat maakt niet uit. Wat hij ook zegt, ik moet het zien natuurlijk.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:03:23 #194
6941 APK
Factual, I think.
pi_118198150
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 01:01 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet nee maar dat maakt niet uit. Wat hij ook zegt, ik moet het zien natuurlijk.
Fair enough ;)
pi_118198464
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Wombcat het volgende:
Schaken nog niet :D
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 01:18:54 #196
6941 APK
Factual, I think.
pi_118198497
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 01:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Schaken nog niet :D
Yogurt met straling! :Y
pi_118198518
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 01:18 schreef APK het volgende:

[..]

Yogurt met straling! :Y
Fischer was wel een beetje de weg kwijt ja :@
pi_118198519
Ik heb zojuist vernomen dat een oud kogelstoter betrapt is op dopinggebruik. Hij moet zijn titel inleveren.
If not now, then when.
pi_118198569
Pearcesport twitterde op zaterdag 20-10-2012 om 01:11:29 Lance Armstrong due to speak for about 5 minutes at 0130 BST. Media not allowed in room, but speech will be released on YouTube half later reageer retweet
pi_118201258
quote:
"I think it’s up to us to prove to the world that cycling is more clean. I think the big problems are behind us," he said.

"It’s the older generation. Of course there are still some problems sometimes but it’s maybe less than one percent of the new cycling generation. I think we’re all pretty clean and we have a new style and a new image with riders like Wiggo, who’s pretty special, and it brings some new interest to cycling. We are a new generation and it’s good for our sport."
http://www.cyclingnews.co(...)s-current-generation

Aldus Gilbert :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')