Alles is zo dubbel in zulke affaires, vooral bij de niet geïnformeerde volger die staat nu onmiddellijk klaar met zijn genadeschot maar stelde zich 10 jaar terug geen vragen. Dat vind ik ook wel een spijtige kant aan de zaak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voor jou en mij niet. Voor het gewone volk wel.
Ik hoor niet anders dan gezeik op de werkvloer.
Ze denken ook allemaal dat ik zwaar geschokt ben dat Armstrong een pakhaas was en dat je dit echt niet zag aankomenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:19 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Alles is zo dubbel in zulke affaires, vooral bij de niet geïnformeerde volger die staat nu onmiddellijk klaar met zijn genadeschot maar stelde zich 10 jaar terug geen vragen. Dat vind ik ook wel een spijtige kant aan de zaak.
Ja niet zo gek he, als je nu gaat peilen. Peil volgend jaar in juli en je hebt weer een heel ander resultaat. Maar goed.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Jup, dat zei die ook over onderzoek onder de raboklanten. Wielrennen is nu 'opeens' een no go.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
Eindelijk, dat moeten alle grote sponsoren doen zodat al die valsspelers het gaan voelen op de bankrekening. Zodra doping hun geld gaat kosten zal het draagvlak om het stil te houden snel weg zijn en dan worden de valsspelers wel verraden door mensen wiens baan ook in gevaar is.
Er zullen ongetwijfeld tal van oorzaken aan ten grondslag liggen. Hoewel op zichzelf niet doorslaggevend, waren de laatste twee jaren de resultaten in de belangrijke koersen niet goed. Dan komt het USADA rapport dat de gehele wielersport in kwaad daglicht stelt, met een bijzondere positie voor Rabobank door de bekentenis van Leipheimer. Dan heb je Barredo waartegen een onderzoek gestart wordt, Menchov die weer in de Ferrari-zaak genoemd wordt (allebei ook in hun Rabobank-periode), de Rasmussen zaak die binnenkort weer groot in de publiciteit komt, de nationale dopingautoriteit die vandaag bekend maakt dat ze een onderzoek gaan starten naar aanleiding van het USADA-rapport...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wij denken dat dit een gevolg is van het usada rapport, maar kan het niet te maken hebben met het Rasmussen proces (einde deze maand toch?)?
Zullen de kijkcijfers echt minder worden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Voor jou en mij niet. Voor het gewone volk wel.
Ik hoor niet anders dan gezeik op de werkvloer.
Dude, dan kan je de hele sport wel opdoekenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:24 schreef Wespensteek het volgende:
Eindelijk, dat moeten alle grote sponsoren doen zodat al die valsspelers het gaan voelen op de bankrekening. Zodra doping hun geld gaat kosten zal het draagvlak om het stil te houden snel weg zijn en dan worden de valsspelers wel verraden door mensen wiens baan ook in gevaar is.
Dat zou best eens kunnen maar dat is dan ook terecht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:01 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude, dan kan je de hele sport wel opdoeken
Sport in zijn geheel dan maar afschaffen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat zou best eens kunnen maar dat is dan ook terecht.
betaalde sport en teruggaan naar de aloude Olympische gedachte dat sporters niet mogen betaald worden voor het uitoefenen van sport.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Sport in zijn geheel dan maar afschaffen?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
betaalde sport en teruggaan naar de aloude Olympische gedachte dat sporters niet mogen betaald worden voor het uitoefenen van sport.
Bovendien alsof er dan niet meer gebruikt wordt. Er zijn mensen die vals spelen bij een potje kolonisten van catan. Aard van het beestje.quote:
Dat is nooit een regel geweest, maar een interne afspraak van de AIGCP, waar ploegen zich vanaf minuut nul al niet aan hielden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Schorsing van 2 jaar en daarna 2 jaar niet uitkomen voor een Protour ploeg.
Dat was toen een regel, die helaas maar van korte duur was.
Ze speelden al vals op de aller-eerste Olympiadequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef kl1172 het volgende:
[..]
betaalde sport en teruggaan naar de aloude Olympische gedachte dat sporters niet mogen betaald worden voor het uitoefenen van sport.
Ik schreef toch ook (2 post later) dat je het met ironie moest lezen, want eenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:12 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ze speelden al vals op de aller-eerste Olympiade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |