SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: motivational plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 19-10-2012 22:33:03 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor![]()
Maar Ultrarunners doe je ding![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
als je app aan laat staan word je vanzelf een ultra runnerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:58 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Nou 1 uur per loopdag is wel genoeg voor mij hoor![]()
Maar Ultrarunners doe je ding![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen
Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.
opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy
http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Happy stories
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is een stoer verhaal RD
En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
hill run in de stromende regen, toen ik van huis ging hoopte ik dat het zou opklaren maar het tegendeel was waar, op een gegeven moment regende het zo hard dat ik maar omgedraaid omdat ik steeds verder de vallei in liep en verder weg van de bewoonde wereld... ik had echt zo iets van "als me nu iets overkomt kan het een mooie tijd duren voordat er een auto langs komt, met alle gevolgen van dien"
in het vervolg toch maar een survivalblanket mee in mijn jas bij deze onstandigen, al was het alleen maar om niet nogmaals van Mrs.RD op mijn kop te krijgen
Buiten het barre weer een enorm tevreden gevoel, de doel was heuveltraining en dat is gelukt.
Ging echt fantastisch, het doel was geleidelijk over de heuvels en zowel heuvel op als heuvel af de zelfde cadans aan te houden... dus niet als een malle de heuvel af en dan met de tong uit de bek puffend de heuvel weer op.
opsteker voor het zelfvertrouwen wat training betreft...kortom, happy RD is happy
http://www.endomondo.com/workouts/lza75NTZCg8
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:29 schreef De_kluizenaar het volgende:
En damn..16 kilometer in de heuvels op die snelheid!
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
ik ben drie auto's tegen gekomenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat probleempjes met mn rugquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Yur, wat heb jij nu trouwens; ziek of blessure?F means you're fucked![]()
nachtrust je goed gedaan?quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, niet echt. Behoorljik stijf nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nachtrust je goed gedaan?F means you're fucked![]()
Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
vergeet niet Kluizenaar, Isaac Newton zei het een mooie tijd terug al: "all what goes up, has to come down"
En dat is ook wat ik zo heerlijk vind aan heuvels, dat voldane gevoel als je boven bent en dan weer naar beneden kan.
Maar ik moet zeggen, het ging ook super vandaag
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dit was gewoon op de weg hoor, alleen de laatste kilometer voor het keerpunt was grindweg.... maar je hebt gelijk, zelfs op glad asfalt met wat losse steentjes kan je lelijk onderuit gaan.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Ik zou echt bang zijn te vallen en mijzelf lelijk te verwonden eerlijk gezegd, zeker op een natte ondergrond is dat zo gebeurt. En dat in de bushbush, bikkel!
Las laatst een goede tip voor alle trail runners hier
draag wielrenhandschoenen voor als je een keer een glijer maak en je de klap opvang met je handen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kom ook bijna nooit iemand tegen als ik loop. Ik loop door een natuurgebied buiten de uren dat er veel gewandeld wordt. Af en toe een eekhoorn of een reiger die een beetje vreemd kijkt....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:33 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Vreemd om als Nederlander in een dunbevolkt gebied te rennen lijkt me.
Hier struikel je zowat over de mensen als je aan het hardlopen bent...![]()
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
dat geloof ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:32 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik zou echt 3 kwartier met de auto moeten rijden om een loop door natuurgebied en zachte ondergrond te kunnen maken.
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoor
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wacht nog even dat regengebiedje dat nu over Brabant trekt af, daarna lopen. Een vrije dag heeft zo zijn voordelen
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gisteren helaas niet gelopen, kwam toch niet goed uit. Vanavond honden training. Morgen dus lopen, en zondag ook weer 5km. Volgende week uppen naar 7.5 !Volg mijn blog! http://my-365.com/![]()
Misschien heeft hij een 30 km-kar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
dat geloof ik niet
Nederland is nou ook weer niet ZO volgebouwd hoor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: