SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCYou better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:56 schreef MaryMouse het volgende:
vier op een rij
![]()
Royyy nog even wakker blijven, mag jij (of Sine) de volgende openen
quote:
quote:
Ja dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik het wel met je eens
Toen ik in de USA zat (in een Zuiderlijke staat met duidelijke Bush invloeden), werd het meer geaccepteerd (nee ik was als VVD-stemmer-er géén Bush aanhanger) en had ik aanmerkelijk leukere discussie's dan ik hier in NL heb kunnen voeren. Ik geloof dat de gemiddelde Amerikaan meer leeft volgens het 'leef en laat leven' principe dan wij hier in Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 02:23 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook.
In januari was ik een week daar bij een vriendin in Arizona, en die liep dagenlang overal waar we heengingen in Ron Paul t-shirts rond (de Republican primaries begonnen toen net). Zoiets zou je hier echt niet moeten proberen. Als je geen idiote opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt, wordt je op z'n minst de hele dag raar aangekeken. Daar helemaal niet.Ik heb sinds de USA in meerdere landen mogen werken, en heb daardoor een genuanceerder beeld over NL en zijn 'propaganda' gekregen. Blijft een feit dat als ik in 'den vreemde ben' de Nederlandse Driekleur zie wapperen toch best trots benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Dat doet een halfuurtje alquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:52 schreef Lotusss het volgende:
Woeiii, dat uurtje langer blijven liggen scheelt echt zoveel
Verdomd, herfstvakantie.. Zat ik ook maar weer op de basisschool.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:18 schreef BredeBradda het volgende:
Goedemiddag![]()
Wat is vakantie toch fijn zeg.
Lang niet gezien Rave!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Verdomd, herfstvakantie.. Zat ik ook maar weer op de basisschool.
Hij is leuk hequote:
Laag opgeleide of minder intelligente mensen leven minder lang omdat ze niet goed met de arts kunnen communiceren. Omdat jij het toonbeeld was van verkeerde terminologie en/of omschrijvingen heb ik je verbeterd. Wees blij, leer ervan. Leef je langer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik postte over een voetprobleem in geneeskunde SC --> invasie van DEF SC in die geneesk. SC om random reden --> nu gaat het hier over meisjes die me leuk vinden en wat niet wederzijds is en die ik volgens bepaalde personen hier gewoon ''moet ballen!''.
Tot zover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |