Yep, kom gewoon niet aan terwijl ik écht niet heel weinig eet (eet ook bijna altijd vet) en al jaren gestopt ben met sporten. Ben benieuwd wanneer deze luxe van alles kunnen eten afgelopen is.quote:
63 op 1.87 is het zwaarste ondergewicht.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:46 schreef Speedy_T het volgende:
Dat is toch gewoon zwaar ondergewicht?
Dat zit het in je vaten. Veel plezier met je hartaanvalquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, kom gewoon niet aan terwijl ik écht niet heel weinig eet (eet ook bijna altijd vet) en al jaren gestopt ben met sporten. Ben benieuwd wanneer deze luxe van alles kunnen eten afgelopen is.
net bovenin groenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:48 schreef Paxcon het volgende:
http://bmi.hartstichting.nl
Volgens deze site zit ik nét op gezond gewicht.
ik heb gezond gewichtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:49 schreef Paxcon het volgende:
Oftewel: jullie hebben overgewicht als je dat van mij ''zwaar ondergewicht'' noemt
Ik let totaal niet op wat ik eet, dus nee.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb gezond gewichtjij hebt anorexia
Had ik ook. Op een gegeven moment gaat het mis.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:47 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep, kom gewoon niet aan terwijl ik écht niet heel weinig eet (eet ook bijna altijd vet) en al jaren gestopt ben met sporten. Ben benieuwd wanneer deze luxe van alles kunnen eten afgelopen is.
Ga dan gewoon eens wat pushups en sittups doenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik let totaal niet op wat ik eet, dus nee.
fattiequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Had ik ook. Op een gegeven moment gaat het mis.
Nee man... geen zin inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga dan gewoon eens wat pushups en sittups doen
Bohquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je wel eens in den haag komt, moet je naar ocaseys gaan en dan de super irish beefburger bestellen![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:
Krat per persoon wil wel lukken.. eerst gingen er 15 krat per week door, maar dan kwamen er soms ook nog wat mensen gezellig langs en deden we 2 avonden in de week.. nu het winter is doen we gewoon met de kameraden dus maar 8-10 man, en dan 3 a 4 kratjes op een avond. filmpje erop.. beetje dartenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
Die ketenHeel hip hier in de omgeving ook bij vmbo'ers. 1 krat per persoon en dan zuipen tot je wakker wordt met een soa.
Maar alleen in samenhang met bier, tieten en steak.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Hebben we het nou over elkaars gewicht?
Stelletje wijven
Straks even een biefstuk klaarmakenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar alleen in samenhang met bier, tieten en steak.
Nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:55 schreef Yreal het volgende:
Burgerbar in Amsterdam is ook baas trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef Tchock het volgende:
Foto's van eten word ik altijd een beetje onpasselijk van. Het ziet er nooit lekker uit.
Kom op man, die eerste burger van jou lijkt een verongelukte koe. Hoewel het in het echt waarschijnlijk heerlijk is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:56 schreef Yreal het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat gezicht maakte ik letterlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |