Ik bedoelde 3 weken vantevoren leren hé.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik stop niet met drinken in het algemeen, maar ik zou meerdere dagen van tevoren niet meer naar een borrel gaan. Ik ken mezelf, dan ben je een avond kwijt door de borrel en dan nog praktisch een dag er na ook.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:09 schreef Speedy_T het volgende:
Mensen die op donderdagavond een borrel afzeggen omdat ze volgende week vrijdag (!!!!) een tentamen hebben. Echt..
Nouja, een avondje borrelen en de dag erna gewoon brak hoor!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:24 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik moet wel heel veel drinken wil ik de dag daarna ook niks meer kunnen doen
Je mag wel een dagje meelopen met mijn leven, gaan we zuipen in de keet zoals een goede twentenaar dat doetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:27 schreef Tchock het volgende:
Boterbartje is zo stoer ik wou dat ik hem was
''de keet''quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje meelopen met mijn leven, gaan we zuipen in de keet zoals een goede twentenaar dat doet
aaah, krijgen we het alquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je mag wel een dagje meelopen met mijn leven, gaan we zuipen in de keet zoals een goede twentenaar dat doet
kratje moet mij zonder al te veel ellende ook wel lukken als je het een beetje uitsmeert en ook wat water drinkt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
Die ketenHeel hip hier in de omgeving ook bij vmbo'ers. 1 krat per persoon en dan zuipen tot je wakker wordt met een soa.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:30 schreef Tchock het volgende:
Die ketenHeel hip hier in de omgeving ook bij vmbo'ers. 1 krat per persoon en dan zuipen tot je wakker wordt met een soa.
Als ik op een avond een heel kratje wegtik kun je me opvegen. En met mij vele mensen die zeggen dat ze het wel kunnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
kratje moet mij zonder al te veel ellende ook wel lukken als je het een beetje uitsmeert en ook wat water drinkt.
Tussen 21-3 lukt dat wel denk ik![]()
Maar goed, ik ben geen 14 jarige vmbo'r en drink niet om het drinken
Het is letterlijk een keet. Vaak oude bouwkeet ofzo.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Keyos het volgende:
"Keet" , de naam beloofd al niet heel erg veel goeds. Doe maar gewoon een Irish Pub moet goed bier en live muziek.
Als je wel eens in den haag komt, moet je naar ocaseys gaan en dan de super irish beefburger bestellenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Keyos het volgende:
"Keet" , de naam beloofd al niet heel erg veel goeds. Doe maar gewoon een Irish Pub moet goed bier en live muziek.
baasquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:33 schreef Keyos het volgende:
Nu krijg ik honger... Vanavond in ieder geval naar de wok lopend buffet met ochtendpersoneel van m'n supermarkt (helaas door personeel georganiseerd; geen betaling door manager).quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je wel eens in den haag komt, moet je naar ocaseys gaan en dan de super irish beefburger bestellen![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ik waarschuw je, hij is echt heel groot.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Keyos het volgende:
Zo damn, die burger ziet er niet verkeerd uit. Ben benieuwd of hij mijn favoriete burger kan overtreffen:
De Wendy's Triple Burger Bacon:
[ afbeelding ]
Jij drinkt rode wijn en neemt nog een melba toastje met geitenkaas tot je?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef Tchock het volgende:
Godver wat zijn jullie een cliché-mannen zeg
Nee, uiteraard niet, maar eerst beweren dat je een kratje prima kan hebben en vervolgens opscheppen over de grootte van je hamburger is wel het andere uiterste.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij drinkt rode wijn en neemt nog een melba toastje met geitenkaas tot je?
jij zou niet 6 uur lang een biertje per kwartier kunnen wegtikken? En dit is gewoon mijn favo burgerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar eerst beweren dat je een kratje prima kan hebben en vervolgens opscheppen over de grootte van je hamburger is wel het andere uiterste.
jaaaa burgerbarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:40 schreef Speedy_T het volgende:
Dan moet je sowieso ook de Kobe burger @ burgerbar amsterdam een keer checken.
Kost wel wat maar dan heb je ook een burger waar je nog vaak aan terug zal denken.
Ik zag 'm staan en had bijna besteld maar nee. Te duur. Wat precies is het?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:40 schreef Speedy_T het volgende:
Dan moet je sowieso ook de Kobe burger @ burgerbar amsterdam een keer checken.
Kost wel wat maar dan heb je ook een burger waar je nog vaak aan terug zal denken.
duurste vlees ter wereldquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zag 'm staan en had bijna besteld maar nee. Te duur. Wat precies is het?
8 euro?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik waarschuw je, hij is echt heel groot.
moet je op maandag gaan trouwens, kost ie 8 euro en alle pints/flesjes bier 3.50
Ik ga mij er niet aan wagen, biertje per kwartier. Ik ben maar 65 kg bij 1,83M , na 8 pilsjes in 2 uur lig ik wel plat. best vervelend als je wat drinkt met mensen die meer kunnen hebben aangezien je het tempo niet kan volgen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:40 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij zou niet 6 uur lang een biertje per kwartier kunnen wegtikken? En dit is gewoon mijn favo burger
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:34 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je wel eens in den haag komt, moet je naar ocaseys gaan en dan de super irish beefburger bestellen![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ditquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga mij er niet aan wagen, biertje per kwartier. Ik ben maar 65 kg bij 1,83 , na 8 pilsjes in 2 uur lig ik wel plat.
65?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga mij er niet aan wagen, biertje per kwartier. Ik ben maar 65 kg bij 1,83M , na 8 pilsjes in 2 uur lig ik wel plat. best vervelend als je wat drinkt met mensen die meer kunnen hebben aangezien je het tempo niet kan volgen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:37 schreef Keyos het volgende:
Zo damn, die burger ziet er niet verkeerd uit. Ben benieuwd of hij mijn favoriete burger kan overtreffen:
De Wendy's Triple Burger Bacon (Amerikaanse hamburgerketen waar ik nog steeds van hoop dat het ooit eens naar Europa gaat komen):
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu krijg ik honger... Vanavond in ieder geval naar de wok lopend buffet met ochtendpersoneel van m'n supermarkt (helaas door personeel georganiseerd; geen betaling door manager).
Ze zitten naast bea der paleis je op het noordeinde. Tot kroeg, mocht je ooit in den haag ergens willen eten, daar heen gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |