mwoa...quote:
Ben blij dat mijn meisje dat niet deedquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 14:11 schreef lovely_sunset het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik toen ook... Maar had beter gewoon weg kunnen rennen
Beter?quote:
Ze gaat toch alleen wat drinken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:43 schreef Dauntl3ss het volgende:
Waarom neem je genoegen met seks wanneer het hem uitkomt wanneer je eigenlijk meer wil, weet dat dat er niet in zit en zelfs al weet dat je hierdoor met een kutgevoel naar huis gaat?
Dat moet je toch niet willen voor jezelf?
Tja. Nu wachten op antwoord van de ts.quote:
Ben benieuwd, misschien is het wel afgelopen in iets romantisch en willen ze elkaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:20 schreef Zertab het volgende:
[..]
Tja. Nu wachten op antwoord van de ts.
quote:
Dat maken jullie ervan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef Scorpie het volgende:
Wow, TS komt erachter dat ze gebruikt wordt als neukertje. Ben benieuwd hoe de afloop was...
JA vertel ons eens wat er gebeurd is danquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat maken jullie ervan.
Was het niet, niet voor hem en niet voor mij. Topic niet erg goed begrepen, of ik heb het niet goed uitgelegd.
misschien gaat hij hard in haar kutje rammenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:56 schreef Karina het volgende:
Waarom denk je dat jij meer wil dan hij? En als het gezellig is ga je toch niet met een kutgevoel naar huis
haha dit topic is echt hilarischquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:41 schreef Doedelzak77 het volgende:
Precies is er nou nog gene-ukt of niet....dat is en blijft de HAM-vraag......nou nou....??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |