En heb je buiten fok dan al wel de ware gevonden?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ja positieve ervaringen... das wat anders dan de ware vinden he?
Ja, want ik post hier ook zo vaakquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hoe je in het hele gebeuren staat. Spat van je berichten af man.
Hier ook alleen maar positieve ervaringen (oké, nog niet de ware, maar die vindt je op een datingsite meestal ook niet direct).quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:55 schreef Spezza19 het volgende:
Als ik zie dat er hier onderling het nodige met elkaar gedate/geneukt/en uit elkaar gaat, denk ik niet dat ik met Fokkers zal gaan daten..... Blijkbaar weinig succes stories
Niet vaak maar wel eigenlijk alleen kritisch en negatief. Dat moet er ook zijn bij de datingsite-ervaringen maar ik ben het wel met tommy eens eigenlijk. Je komt erg kritisch over.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, want ik post hier ook zo vaak
Mja, misschien ben ik ook wel geïrriteerd dat het mij maar steeds niet lukt om die ene leuke meid te vinden die op dezelfde manier in het leven staat als ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet vaak maar wel eigenlijk alleen kritisch en negatief. Dat moet er ook zijn bij de datingsite-ervaringen maar ik ben het wel met tommy eens eigenlijk. Je komt erg kritisch over.
Hmm lastig iets over te zeggen maar het enige dat ik kan bedenken is misschien eens met een meid afspreken die niet gelijk helemaal bij je lijkt te passen? Hetzelfde in het leven staan is nogal breed, zijn het zulke specifieke dingen die belangrijk voor je zijn? En ik heb nog nooit een relatie uit een vriendschap gehad bijvoorbeeld, dus vaak als er wat meer in zit is er die chemie ook wel op een eerste date, of je nou gelijk elkaar plat zoent of niet.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien ben ik ook wel geïrriteerd dat het mij maar steeds niet lukt om die ene leuke meid te vinden die op dezelfde manier in het leven staat als ik.
Ik heb een aantal dingen die ik erg belangrijk vind en uit ervaring breekpunten bleken te zijn in relaties... maar blijkbaar zijn er gewoon geen dames die bij mij passen... en na 5 jaar single zijn is dat wel frustrerend... Ik bedoel, het zijn helemaal geen gekke dingen ofzo....
Dus misschien dat dat mijn negatieve reacties voedt...
Ik ben het gewoon beu om elke keer te horen, "je bent een superlieve leuke jongen, maar ik voel geen klik" (na 1 date)... terwijl al mijn relaties altijd zijn voortgekomen uit langere vriendschappen...
Ik ben ook ondertussen alweer 5jaar vrijgezel en heb zo ook m'n mindere momenten daardoor. Want ook ik kom heel zelden iemand tegen waarvan ik denk "dit zou wel eens leuk kunnen zijn" en dan moet je maar net het geluk hebben dat die andere hetzelfde erover denkt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, misschien ben ik ook wel geïrriteerd dat het mij maar steeds niet lukt om die ene leuke meid te vinden die op dezelfde manier in het leven staat als ik.
Ik heb een aantal dingen die ik erg belangrijk vind en uit ervaring breekpunten bleken te zijn in relaties... maar blijkbaar zijn er gewoon geen dames die bij mij passen... en na 5 jaar single zijn is dat wel frustrerend... Ik bedoel, het zijn helemaal geen gekke dingen ofzo....
Dus misschien dat dat mijn negatieve reacties voedt...
Ik ben het gewoon beu om elke keer te horen, "je bent een superlieve leuke jongen, maar ik voel geen klik" (na 1 date)... terwijl al mijn relaties altijd zijn voortgekomen uit langere vriendschappen...
Dames die niet dezelfde dingen leuk vinden, daar wordt het gewoon niks mee.... Dat is gewoon mijn ervaring.... Dus afspreken met dames die die dingen niet leuk vinden, dat heeft gewoon geen zin...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hmm lastig iets over te zeggen maar het enige dat ik kan bedenken is misschien eens met een meid afspreken die niet gelijk helemaal bij je lijkt te passen? Hetzelfde in het leven staan is nogal breed, zijn het zulke specifieke dingen die belangrijk voor je zijn? En ik heb nog nooit een relatie uit een vriendschap gehad bijvoorbeeld, dus vaak als er wat meer in zit is er die chemie ook wel op een eerste date, of je nou gelijk elkaar plat zoent of niet.
Zou het meer in de getallen zien, er zijn echt maar weinig mensen bij wie het gelijk raak is hoor, of het nou via internet is of in het echt. Je zou eventueel als je een meid echt leuk vond en ze wil vriendschappelijk contact kunnen peilen waarom ze zich niet verder aangetrokken voelde maar denk toch dat jezelf blijven het beste is.
Pure interesse, maar wat is daar zo moeilijk aan dan? Kun je niet dingen los van elkaar doen en leuk vinden? Ik heb een tijd met een LARPer gedate. Nou, hoe leuk zijn pakkie ook was ik had daar verder niks mee maar totaal geen probleem als hij een aantal dagen weg moest voor een veldslag hoor. Ik vind het juist leuk om wat nieuws van mijn partner mee te krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dames die niet dezelfde dingen leuk vinden, daar wordt het gewoon niks mee.... Dat is gewoon mijn ervaring.... Dus afspreken met dames die die dingen niet leuk vinden, dat heeft gewoon geen zin...
Keer op keer wordt dat bij dates bewezen...
Misschien wel, maar ik ben 32 en dat is een leeftijd waarop je weinig nieuwe vriendschappen meer maakt.... Veel mensen op die leeftijd zijn gesetteld en hebben hun eigen vriendengroepje of wat dan ook... Dus dat zal lastig worden...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben ook ondertussen alweer 5jaar vrijgezel en heb zo ook m'n mindere momenten daardoor. Want ook ik kom heel zelden iemand tegen waarvan ik denk "dit zou wel eens leuk kunnen zijn" en dan moet je maar net het geluk hebben dat die andere hetzelfde erover denkt.
Maar misschien moet jij het dan niet echt van het daten moeten hebben, maar eerder (richting) vriendschappen opbouwen, zodat ze je niet na 1 of 2x afschrijven, maar je beter leren kennen als vriend. En vanuit daar kan je altijd weer verder zien.
Verenigingen, teamsporten, vrijwilligerswerk? Aan dat laatste heb ik leuke vriendschappen overgehouden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben 32 en dat is een leeftijd waarop je weinig nieuwe vriendschappen meer maakt.... Veel mensen op die leeftijd zijn gesetteld en hebben hun eigen vriendengroepje of wat dan ook... Dus dat zal lastig worden...
En voordat mensen komen met: je moet de stoute schoenen aantrekken en naar de kroeg gaan.... NEE! Ik ga al niet naar de kroeg met vrienden, dus waarom wel in mijn eentje? Ik ben geen kroegpersoon...
Omdat de dingen die ik leuk vind, juist dingen zijn waar ik eindelijk graag eens iemand vind die dat ook leuk vindt, aangezien er in mijn vriendengroep ook geen mensen zitten die die dingen leuk vinden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:34 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Pure interesse, maar wat is daar zo moeilijk aan dan? Kun je niet dingen los van elkaar doen en leuk vinden? Ik heb een tijd met een LARPer gedate. Nou, hoe leuk zijn pakkie ook was ik had daar verder niks mee maar totaal geen probleem als hij een aantal dagen weg moest voor een veldslag hoor. Ik vind het juist leuk om wat nieuws van mijn partner mee te krijgen.
Waarom is fok dan neit een plek voor jou om te daten? Want blijkbaar kom je dus niet op plekken waar je mensen / vrouwen ontmoet. Dan werkt het internet juist aan een grotere groep van mogelijke potentieel leuke vrouwen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik ben 32 en dat is een leeftijd waarop je weinig nieuwe vriendschappen meer maakt.... Veel mensen op die leeftijd zijn gesetteld en hebben hun eigen vriendengroepje of wat dan ook... Dus dat zal lastig worden...
En voordat mensen komen met: je moet de stoute schoenen aantrekken en naar de kroeg gaan.... NEE! Ik ga al niet naar de kroeg met vrienden, dus waarom wel in mijn eentje? Ik ben geen kroegpersoon...
Nee, nee en nee....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:36 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Verenigingen, teamsporten, vrijwilligerswerk?
Ik had het over de ware vinden via Fok, niet over vriendschappenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is fok dan neit een plek voor jou om te daten? Want blijkbaar kom je dus niet op plekken waar je mensen / vrouwen ontmoet. Dan werkt het internet juist aan een grotere groep van mogelijke potentieel leuke vrouwen.
En via fok worden veel vriendschappen gesloten en heb je niet de extra druk die achter een datingsite zit.
Omdat het misschien handig is om dus eventueel in contact te komen met anderen? Je hoeft natuurlijk niets tegen je zin te doen, maar een beetje water bij de wijn doen en het eens proberen is natuurlijk ook niet verkeerdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:38 schreef Spezza19 het volgende:
Nee, nee en nee....
Als ik die dingen leuk had gevonden, dan had ik ze al gedaan zonder daar voor een vriendin te zoekenDus waarom zou ik ze nu opeens WEL gaan doen als daar mijn behoefte/interesse niet naar is?
De ware is net zo lastig/gemakkelijk te vinden op fok als via andere wegen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:40 schreef Spezza19 het volgende:
Ik had het over de ware vinden via Fok, niet over vriendschappen
Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef Ballard het volgende:
wat voor freaky interesses heb jij dan spezza? dat niemand anders ze heeft
Mja, waarom zou ik iemand daten die mijn genoemde punten niet leuk vindt? Dan gaan we dus nooit samen een weekendje weg, lekker er op uit of samen op vakantie... Leuke relatie wordt dat...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef Cue_ het volgende:
Je noemt qua damesreacties wel echt het tegenovergestelde. En die bestaan zeker.
Maar er zijn er genoeg die weinig met facebook hebben en absoluut houden van campingvakanties.
Kom je die niet tegen, dan date je toch echt een 'verkeerd soort' vrouw.
en zou je eens moeten daten met iemand die jij als 'niet mijn type' beschouwd en wie weet kom je dan voor verrassingen te staan
Naar Engeland verhuizenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Om de highlights even te noemen, en de eerste is al vaak een afknapper voor dames:
Ik houd van Engeland en alles wat daar bij komt kijken. Ik ga er meerdere malen per jaar heen en ben gek op Britse komedies, Engelse muziek, en BBC is mijn favoriete zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |