quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:34 schreef m.k het volgende:
[..]
zijn genoeg eckte eckte dingen die je met tablets kan doen hoor
Lachequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:35 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tegen de muur gooien? Koffie op morsen? Op kwijlen?
Ga jij nou maar slapen graftakquote:
Dat zijn dan ook geen echte dingen hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Mensen die college-aantekeningen maken op een tablet. Ik snap niet hoe dat comfortabel kan zijn.
Oja, je tablet als kussen gebruiken. Maar dat is ook niet echt comfortabel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook geen echte dingen he
BY GOD NO!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef BredeBradda het volgende:
Sam, jij hebt toch zo'n Dre Beats?
Zo grappig... zuurstofff ... moet ademenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oja, je tablet als kussen gebruiken. Maar dat is ook niet echt comfortabel.
Wat danquote:
Nee, ik heb dat ding niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik zweer dat jij dat een x hebt gezegt
Dat was ik moppie.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Ik zweer dat jij dat een x hebt gezegt
Hier, heb wat van mijn zuurstof.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:38 schreef m.k het volgende:
[..]
Zo grappig... zuurstofff ... moet ademen
heb jij zo'n dingquote:
dijenkletser, ik blijf er inquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hier, heb wat van mijn zuurstof.
Zeker, lekker makkelijk in de winter: geen gay oorwarmers op maar gewoon een koptelefoon.quote:
Misschien moet je wat met je talent voor humor doen, allicht dat je daar nog wel kans van slagen hebtquote:
Je hebt neppertsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zeker, lekker makkelijk in de winter: geen gay oorwarmers op maar gewoon een koptelefoon.
Tevens boeit extreme kwaliteit me niet. Even de bass wel wat verminderen en het is gewoon leuk geluid. Al zou ik er nooit de volle prijs voor betalen.
Trip kikker was te shine voor deze donkere plekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |