quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.quote:
eens!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.
ja zekers! Als ik dan naar mezelf kijk vind ik wel dat ik me wat dat betreft perfect kleed eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is belangrijk om je te kleden naar hoe je in het leven staat.
Ah, ik snap het helemaal! Fris is idd een mooie omschrijvingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.
Even toevoeging: en graag uit wil stralen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is belangrijk om je te kleden naar hoe je in het leven staat.
Mag je trots op zijn! En dat ben je ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers! Als ik dan naar mezelf kijk vind ik wel dat ik me wat dat betreft perfect kleed eigenlijk
Oh ja, dat is ook erg belangrijk daarin, wat wil je uitstralen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even toevoeging: en graag uit wil stralen.
[..]
Mag je trots op zijn! En dat ben je ook.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Na de eerste helft voetbal is het precies 21.30 uur en dan ga ik zien of ik blijf hangen of terug ga zappen.
Eeeeeeeeeeejquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |