quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.quote:
eens!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.
ja zekers! Als ik dan naar mezelf kijk vind ik wel dat ik me wat dat betreft perfect kleed eigenlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is belangrijk om je te kleden naar hoe je in het leven staat.
Ah, ik snap het helemaal! Fris is idd een mooie omschrijvingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zeg het ook weer te zwart-wit. Ik vind het wel leuk als jonge meisjes zich 'fris' kleden. Bloemetjesjurk, bloemetje in het haar, dat. En dan past krullend haar, of een krullende pony er wel goed bij.
Even toevoeging: en graag uit wil stralen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is belangrijk om je te kleden naar hoe je in het leven staat.
Mag je trots op zijn! En dat ben je ook.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zekers! Als ik dan naar mezelf kijk vind ik wel dat ik me wat dat betreft perfect kleed eigenlijk
Oh ja, dat is ook erg belangrijk daarin, wat wil je uitstralen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even toevoeging: en graag uit wil stralen.
[..]
Mag je trots op zijn! En dat ben je ook.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Na de eerste helft voetbal is het precies 21.30 uur en dan ga ik zien of ik blijf hangen of terug ga zappen.
Eeeeeeeeeeejquote:
Een goed begin is het halve werkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:33 schreef Disana het volgende:
Vandaag beginnen we maar meteen met tit grabbing.
Maar wel met een maagverkleining toch?quote:
jaaahaaa en precies die heb ik ook!! Echt exact dezelfdequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:37 schreef MissJ het volgende:
[..]
jaaahaaa en precies die heb ik ook!! Echt exact dezelfde
ja he. Zullen ze bij mij ook doen denk ik, inclusief een reettikquote:
Er is maar 1 manier om daar achter te komenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja he. Zullen ze bij mij ook doen denk ik, inclusief een reettik
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
MissJ gaat Trinny en Susannah stylen. En spanken.
en dat is?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er is maar 1 manier om daar achter te komen
nehhhhquote:
ik denk ook de titsquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken ook maar aan 1 ding
Ik denk dat alleen haar hoofd onder handen nemen al veel goeds doetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er van dat trainingspakkie gemaakt wordt, kan nog best goed uitpakken.
Er zijn wel hippere trainingspakken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er van dat trainingspakkie gemaakt wordt, kan nog best goed uitpakken.
Denk het ook.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen haar hoofd onder handen nemen al veel goeds doet
Beide hoeft geen probleem te zijn, maar ze leek een junkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Dertiger met haar vast en geen make-up. Veel slechter kan het niet worden
Dat zeg ik; Pools bekkiequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beide hoeft geen probleem te zijn, maar ze leek een junk
Jij wil de buik zien?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom moeten al die vrouwen in iets wat de buik bedekt?
Nee, maar ja. Die ene had best een prima slanke buik. En hoppa stofje erover.quote:
Ben je me aan het voorbereiden of wat.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ons nog steeds allemaal zitten, tussen Vaduschk zijn familie, wachtend tot hij het podium opkomt
Dames gaan voorquote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je me aan het voorbereiden of wat.
Neequote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben je me aan het voorbereiden of wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |