quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Maar Batman zal zijn buurman nog nooit hebben ontmoet. Noch zal hij het huis van de buurman vanaf zijn balkon kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je interesse?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Xratedmind het volgende:
ME,las dat je weer available was....lol
Dordrecht. Volg borden centrumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ehh, woont je bed ergens?
Heb je een routeplanner?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]Hij heeft ook een landhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind je die muziek minder tof worden wanneer het bekender wordt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
Magentronkoffie : wat luister jij dan? Iets niet commerciels
Iik vind de meest onbekendere muziek het tofs
Effe opzoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
Magentronkoffie : wat luister jij dan? Iets niet commerciels
Iik vind de meest onbekendere muziek het tofs
Ah nee, laat maar zitten danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dordrecht. Volg borden centrum
Ja godverdomme, dat bedoelde ik in eerste instantie voordat ik mijn fantastische tweede grap bedacht.quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Xratedmind het volgende:
ME,las dat je weer available was....lol
Nee, het viel me gewoon op dat iedereen radionummertjes aan het opsommen was, thats allquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je die muziek minder tof worden wanneer het bekender wordt?
Sonic Syndicate - Psychic Suicide nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het viel me gewoon op dat iedereen radionummertjes aan het opsommen was, thats all
Wrum?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem wel, en ik vrees dordrecht een beetje.
Ik kocht vandaag bijna een enorm boek van Popeye. Ouwe reprints van Fantagraphics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dat bedoelde ik in eerste instantie voordat ik mijn fantastische tweede grap bedacht.
Nee sorry, ik ben bezet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hebben jij en xrated samen interesse?
Haha ga je nu openlijk hints geven richting mij, werk niet jongemanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
K,das altijd goed natuurlijk...heb binnenkort wel paar daagjes vrij denk ik.....hinthint
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag bijna een enorm boek van Popeye. Ouwe reprints van Fantagraphics.
Maar ik mocht maar 1 boek van mezelf kopen.
ik heb altijd interessequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hebben jij en xrated samen interesse?
Meet in de popeye?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.
jongeman valt wel mee geloof ik...lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ga je nu openlijk hints geven richting mij, werk niet jongeman
Nee, is een Amerikaanse franchise geloof ik. Die verkoopt wel meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.
Gebruik jij geen tissues, washandjes of sokken dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rotterdam, daar kom ik alleen trots in een PSV-shirt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gebruik jij geen tissues, washandjes of sokken dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
tijd om daar wat aan te doen dan...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nais, maar je kent me helemaal niet
Je komt over als een vrouw, die ook nog eens van seks houdt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Nais, maar je kent me helemaal niet
Gewoon in je voorhuid klaarkomen natuurlijk. Als een baas.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Beati pauperes spiritu.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt over als een vrouw, die ook nog eens van seks houdt.
Klinkt prima zo op het eerste oog.
Jofu heeft het het meeste nodig, ga eventjes langs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Wie wilt er seks? Word iedereen een beethe vrolijker enzo
Ligt er aan met wie hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Toeval dat ik wanneer ik kijk ik dit zie staan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Ik wil koekjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Als ik zeg wat ik wil dat je zou doen krijg ik een ban. Dus ik houd mijn mond.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Oeh thanksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je komt over als een vrouw, die ook nog eens van seks houdt.
Klinkt prima zo op het eerste oog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef MohMi het volgende:
Wow, even douchen en we zijn een topic verder. Impressive!Niet voor mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, even douchen en we zijn een topic verder. Impressive!HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow, even douchen en we zijn een topic verder. Impressive!Ik heb u wel eens zien posten in een topic elders... Herrinner mij alleen niet welk topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Wow, even douchen en we zijn een topic verder. Impressive!mohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
yo...daar maak ik wel tijd voor...maar niet meer vanavond,morgen vroeg op....tot morgen samen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef MissExpert het volgende:
Wow, even douchen en we zijn een topic verder. Impressive!HelloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KOEKJ.. Ik bedoel.. VINNIIEEquote:
Haiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOEKJ.. Ik bedoel.. VINNIIEE![]()
Wat?quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil koekjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje!
Ik moest aan je denken vanmiddag! (niet tijdens het fappen)
Op tv was een item dat Willem-Alexander op bezoek ging bij een boerderij waar allerlei zwakbegaafde kinderen met dieren werkte. Verzorgen enzo. Was echt onwijs leuk.
Maar er was een hele kamer met kinderen die cavia's aan het borstelen waren.En al dat gesqueeck maakte me zo vrolijk.
Latijn. Ik ben hoger opgeleid, dat moet ik af en toe even tonen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer voorn duivelse teksten te mopperen kaneel?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Lijkt wel een werkdag in de oude SC hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
Oké, oké, I'll take it back; ik ken bijna iedereen en snap dus ook het tempo
Ik ben meer van het bakstenen gooien. Iets lastiger maar zeer de moeite waard!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
twi verdient nog wat stokslagen MohMi, hij maakte onze tongval belachelijk hier
Niet goed, weer een SC die ik overdag moet missen omdat ik nu ook echt werkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lijkt wel een werkdag in de oude SC he
Is dat een Brabantse sport?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bakstenen gooien. Iets lastiger maar zeer de moeite waard!Zeker als je de neus vol raakt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Ik dacht even dat je me vergeleek met een zwakbegaafd iemand :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rokje!
Ik moest aan je denken vanmiddag! (niet tijdens het fappen)
Op tv was een item dat Willem-Alexander op bezoek ging bij een boerderij waar allerlei zwakbegaafde kinderen met dieren werkte. Verzorgen enzo. Was echt onwijs leuk.
Maar er was een hele kamer met kinderen die cavia's aan het borstelen waren.En al dat gesqueeck maakte me zo vrolijk.
[..]
Latijn. Ik ben hoger opgeleid, dat moet ik af en toe even tonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dat zijn er nu 3?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet goed, weer een SC die ik overdag moet missen omdat ik nu ook echt werk
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef MohMi het volgende:
Oké, oké, I'll take it back; ik ken bijna iedereen en snap dus ook het tempo
Jawohl, met jou en je arme beentje dan?quote:
Ja, ik voel me goedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawohl, met jou en je arme beentje dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je me vergeleek met een zwakbegaafd iemand :SWaarom zou ik dat ooit doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Tongval? Je bedoelt handicap?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
twi verdient nog wat stokslagen MohMi, hij maakte onze tongval belachelijk hier
Doe je wel voorzichtig verdomme?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik voel me goed
M'n knie atm wat minder, maar dat is m'n eigen schuld
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat ooit doen?
Gisteren en vandaag beetje te weinigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig verdomme?![]()
Nee, ik bedoel tongval. Het word pas een handicap als ik daardoor onverstaanbaar word en dat was bij de meet niet het geval.quote:
Nu weer braaf zijn dan stinkerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag beetje te weinig![]()
De ondertiteling hielp anders flink hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel tongval. Het word pas een handicap als ik daardoor onverstaanbaar word en dat was bij de meet niet het geval.
Mja, ik doe nu even helemaal NIKSquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nu weer braaf zijn dan stinkerd*kusje op je knie*
Geef je nou toe dat ons Brabants een tekortkoming is? Ga gauw heen jij!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondanks die tekortkoming toch nog zo moeiteloos awesome zijn
Zo mag ik het horenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik doe nu even helemaal NIKS
Jij keek tv bij te meet? Geen wonder dat je alleen zatquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef twi het volgende:
[..]
De ondertiteling hielp anders flink hoor.
Ik ken het maar al te goed, ik hoef helemaal niets te doen om mijn Leidse "r" te compenseren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
En ondanks die tekortkoming toch nog zo moeiteloos awesome zijn
Sinds ik heb gehoord hoe men in Urk spreekt, ben ik wel trotser geworden op mijn Brabantse handi...euh...accent, dat dan weer wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geef je nou toe dat ons Brabants een tekortkoming is? Ga gauw heen jij!
Leidse r, als een dame dat heeft, knap ik er zwaar op af.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed, ik hoef helemaal niets te doen om mijn Leidse "r" te compenseren.
De enige reden dat ik alleen zat is dat iedereen bang was dat Myra ze zou klappen als ze te dicht bij me kwamen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij keek tv bij te meet? Geen wonder dat je alleen zat
Wat heb je voor rare dingen gedaan dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag beetje te weinig![]()
Lopen. Beetje veel te veel gelopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heb je voor rare dingen gedaan dan?
...Nee, dat zie je echt verkeerdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:34 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ken het maar al te goed, ik hoef helemaal niets te doen om mijn Leidse "r" te compenseren.
Zolang het niet extreem is, zoals een vervelende kwallemeisje van minerva oid, die het er om doen, is het heul nie erg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leidse r, als een dame dat heeft, knap ik er zwaar op af.
Moet je Captain_Maximum ontmoeten. Beste rrrr en gggg ooit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leidse r, als een dame dat heeft, knap ik er zwaar op af.
Krijg de tering G en Rquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je Captain_Maximum ontmoeten. Beste rrrr en gggg ooit.
Heel apaaawwwwrrrrt, dit.. Typisch :$quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde 'verrrrkeerrrrd'.
Oh, jij vindt die "r" wel aantrekkelijk? Wanneer kom je dan eens naar de leuke kant van het land?quote:
Bwahahaha you like it dontchaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef twi het volgende:
Rokje komt het topic in en The Pierces beginnen m'n Spotify te stalken. Blijf eens uit m'n playlist vandaan, wil je?
JijHebtGeenWWrrrwrwrokje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Heel apaaawwwwrrrrt, dit.. Typisch :$
Tot nu toe bevalt het richting Amersfoort wel bestquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:36 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, jij vindt die "r" wel aantrekkelijk? Wanneer kom je dan eens naar de leuke kant van het land?
magnetwwrrrrrronkoffie!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik schijn ook een Leidse rrrr te hebben en ik kom niet eens uit Leiden
Oh, hij komt uit Amersfoort. Even in de gaten houden dan maar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
Tot nu toe bevalt het richting Amersfoort wel bestHet is iig een stukje dichterrrbij al.
Kut, het werkt nu al aanstekelijk, die R
Neenee, mijn naam spreek je uit op z'n Engels!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
[..]
magnetwwrrrrrronkoffie!![]()
Ik zal nu echt ophouden
Fixed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, hij komt uit Amersfoort en omstreken. Even in de gaten houden dan maar.
...Mègnietrrronkhaffie?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neenee, mijn naam spreek je uit op z'n Engels!
Ben jij niet in Den Bosch geboren dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sinds ik heb gehoord hoe men in Urk spreekt, ben ik wel trotser geworden op mijn Brabantse handi...euh...accent, dat dan weer wel!
Alles behalve jellyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joysa haat mijn R en mijn G.
She just jelly.
Neh, die brabo's en limbo's die spreken gewoon hun medeklinkers niet uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik schijn ook een Leidse rrrr te hebben en ik kom niet eens uit Leiden
Neen, maar toch ook niet in Urk gvdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben jij niet in Den Bosch geboren dan?
Je mocht willen dat je zo accentloos kon praten als ik.quote:
Neem een borreltje of 2 en kruip lekker warm in bedquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vannacht gaat een lange nacht worden...
Zuid-limburgs.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, die brabo's en limbo's die spreken gewoon hun medeklinkers niet uit.
Niks mis met ons accentje
Fuck youquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je zo accentloos kon praten als ik.
Met het risico dat ik mijn fragiele coole imago meteen weer verpulver; ik ben zo'n vreselijk persoon die ook hard moet lachen om d'r eigen grappenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Juistem!
Jij bent echt vet grappig MohMi!!![]()
Ik heb heul geen accent! Vraag maar een een willekeurig persoon in dit topic.quote:
Als je in Leiden woont, durf ik het sterk te betwijfelen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen accent! Vraag maar een een willekeurig persoon in dit topic.
Echt welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
En Engels is heul geen accent!Go Joy!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Zolang ze maar goed kreunen vind ik het allemaal best
Ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Murdera zijn sekspartners in stukken scheurde en over de regio verspreidde.quote:
Kom maarrrrrrrr opquote:
Ik woon pas 2 jaar in Leiden. Daarvoor in Leiderdorp en Oegstgeest.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je in Leiden woont, durf ik het sterk te betwijfelen.
Ligt gewoon aan jouw accent.quote:
Zal ik tijdens de meet dan allemaal lieve dingetjes in je oor fluisteren?quote:
Ik ben dan ook geen mietje en ben nog heul niet ge-/verscheurd of verspreid.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Murdera zijn sekspartners in stukken scheurde en over de regio verspreidde.
Kan ze je rustig reanimerenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom maarrrrrrrr op
Ik krijg nog een keer een hartverzakking van je.. Met je surprise posts
Nou en? het istoch maar internet, zolang je maar lol hebtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Met het risico dat ik mijn fragiele coole imago meteen weer verpulver; ik ben zo'n vreselijk persoon die ook hard moet lachen om d'r eigen grappen![]()
Heul stiekom stalk ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kom maarrrrrrrr op
Ik krijg nog een keer een hartverzakking van je.. Met je surprise posts
Leiderdorp ja?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon pas 2 jaar in Leiden. Daarvoor in Leiderdorp en Oegstgeest.
[..]
Ligt gewoon aan jouw accent.
[..]
Zal ik tijdens de meet dan allemaal lieve dingetjes in je oor fluisteren?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mocht je willen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sssssssssssssstquote:
Momentje, even een andere ond.. Nvmquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Heul stiekom stalk ik.natuurlijk hea!
Dat doe ik in het echt ook, hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou en? het istoch maar internet, zolang je maar lol hebt
We spreken gewoon ABN hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Leiderdorp ja?Daar woont m'n pa ook als 'ie in Nederland is.
Dat accent is minstens net zo vreselijk
Curses! Foiled again!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is geen nee.quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je stormt hier binnen en bent gelijk een baas!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat doe ik in het echt ook, hoorHard soms ook
Ja, zo verklaren zij het voor zichzelf.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We spreken gewoon ABN hoor.
[..]
Curses! Foiled again!Nee, ik verstijf ter plekke, laat m'n drankje uit m'n handen vallen en hoop vervolgens opgevangen te worden door Tamashii wanneer ik flauw val van angst :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is geen nee.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Jouw grappen zijn soms gewoon heel subtiel. ...en soms gewoon niet grappigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik lach niet om mijn eigen grappen, ik lach om mezelf
Ik lach ook nooit om m'n eigen grappen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
Ik lach niet om mijn eigen grappen, ik lach om mezelf
Jajajajajaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn soms gewoon heel subtiel. ...en soms gewoon niet grappig
Dat vind ik een goeie, "jouw grappen zijn gewoon heel erg subtiel". Die ga ik gebruiken wanneer ik die andere dertigers in SC Relaties weer een poging zie wagen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw grappen zijn soms gewoon heel subtiel. ...en soms gewoon niet grappig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lach ook nooit om m'n eigen grappen.
HahahahaHad ik Kaneelstokje weer beet.
Soms kan de waarheid ook gewoon vet grappig zijnquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajajajaja
Weet niet wanneer jij mij dan die grap hoorde vertellen, maar misschien was het wel gewoon waarheid
Hihihi. Blazen in je oor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Sssssssssssssst
[..]
Momentje, even een andere ond.. Nvm
Zolang het maar niet mijn drankje isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ik verstijf ter plekke, laat m'n drankje uit m'n handen vallen en hoop vervolgens opgevangen te worden door Tamashii wanneer ik flauw val van angst :$
Think so.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lukt het een beetje verder?
Mooi, dan ben ik veilig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:47 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, Kaneel valt op lesbootjes.
Don't you darequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar die kans zit er dik in.. Pik je dat?!!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn drankje is
Juist expres wel!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zolang het maar niet mijn drankje is
Ik zoek een leuk plaatje over een luiaard die ranzige dingen in een meisje haar oor fluistert. Maar kan deze niet vinden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee, ik verstijf ter plekke, laat m'n drankje uit m'n handen vallen en hoop vervolgens opgevangen te worden door Tamashii wanneer ik flauw val van angst :$
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:48 schreef twi het volgende:
[..]
Ik lach ook nooit om m'n eigen grappen.
HahahahaHad ik Kaneelstokje weer beet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik kan niet boos doen tegen Tamashiiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken ofzo hoor, maar die kans zit er dik in.. Pik je dat?!!
Laat me raden, je zusjes haar is geverfd en nu is ze kwaad?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef AldoTheApache het volgende:
Het is hier thuis een oorlog ontketend
Het ging toch over kaneelquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet boos doen tegen Tamashii
Wat, is Fera nu bij AldoTheApache?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, je zusjes haar is geverfd en nu is ze kwaad?
Mijn huisgenote gaat de strijd aan!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me raden, je zusjes haar is geverfd en nu is ze kwaad?
Oh god, kom aub terug als je wat meer levenservaring hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Oh god, we hebben weer een bi-curious meisje te pakken.
Waarom moet ik meer levenservaring opdoen? Twi zei dat hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh god, kom aub terug als je wat meer levenservaring hebt.
Mwah, ik laat de mannen liever links liggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is deze schat?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Mwah, ik laat de mannen liever links liggen.
Ze quote toch ook twi?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom moet ik meer levenservaring opdoen? Twi zei dat hoor.
/care. Zo'n onzinnige reactie voorgaande. Je kent mij niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
I'm with twi, doch niet hand in hand over straat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:57 schreef twi het volgende:
[..]
Hij ook.quote:
Liever de stiekeme lover?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
I'm with twi, doch niet hand in hand over straat.
quote:
Oh oeps verkeerd gelezenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Het ging toch over kaneel
Als je boos gaat doen tegen m'n vrouw jongeuhh.. Oeeeehhhh
Sorry verkeerd gelezenquote:
Sorry verkeerd gelezenquote:
Dat geeft niet, ik besta ook nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hij ook.![]()
Maar sorry, ik geloof helaas niet in je.
Rokjuuuuuuhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WANT ZIJ GELOOOOOOOOOOOOOFT IN.......... Wacht wat
Bruut barebacken in Bussum.quote:
Sinds wanneer ben ik schat? Je kan mij trouwens mailen op Tamashii@FOK!.nlquote:
Eindelijk een bevestiging. In al die jaren. Wauw.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik besta ook niet
Hoe is 't meisje?quote:
Kom maar terug als wat meer levenservaring hebt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Barebacken ook he... hahaha zo fout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Goed wel hoorquote:
Dunno,quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik schat? Je kan mij trouwens mailen op Tamashii@FOK!.nl
Ga je mij morgen stalken?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
WANT ZIJ GELOOOOOOOOOOOOOFT IN.......... Wacht wat
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kom maar terug als wat meer levenservaring hebt.Gozer, ik hoef twi niet te barebacken. Ik ben niet zo van de herenliefde dus die ervaring mag je houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kom naar je toe en sleep je aan je haren mee, zoals het een eckte holbewoonster betaamdquote:
Ja, nee dat kan dus niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gozer, ik hoef twi niet te barebacken. Ik ben niet zo van de herenliefde dus die ervaring mag je houden
Ja omdat je pm/dm het niet doet en in voorgaande discussies was dat niet zo handig. DUs als er iets is, mail me.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dunno,
Soms doe ik dat
Bedankt voor je emailadress
Met mij ook goed. Last van m'n schouder, maar verder wel vrolijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Goed wel hoorBeetje moe, dat wel
Met jou?
Ok.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja omdat je pm/dm het niet doet en in voorgaande discussies was dat niet zo handig. DUs als er iets is, mail me.
Nee hoor, maar we wisten al dat jij de standpunten goed naar je hand om kan buigen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee dat kan dus niet.
Volgens helder licht Tamashii.
Naja zeg dit kan toch niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nee dat kan dus niet.
Volgens helder licht Tamashii.
Gelukkigquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Met mij ook goed. Last van m'n schouder, maar verder wel vrolijk.
Maarmaar ik moet vergaderen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik kom naar je toe en sleep je aan je haren mee, zoals het een eckte holbewoonster betaamd
O, die speelt wel eens op. Als ik veel gelopen heb bijvoorbeeld, of veel in dezelfde houding heb gezeten. Ik heb één korter pootje, dus mijn schouder compenseert dat om me in balans te brengen. Op een gegeven moment doet dat zeer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gelukkig
Wats met je schouder dan
Oh, ik doe het wel anders dan, maar dat ga ik hier niet vertellenquote:
Tijd voor een goede schoudermassagequote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die speelt wel eens op. Als ik veel gelopen heb bijvoorbeeld, of veel in dezelfde houding heb gezeten. Ik heb één korter pootje, dus mijn schouder compenseert dat om me in balans te brengen. Op een gegeven moment doet dat zeer.
/einde lulverhaal
Vertel meer over je schouderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
O, die speelt wel eens op. Als ik veel gelopen heb bijvoorbeeld, of veel in dezelfde houding heb gezeten. Ik heb één korter pootje, dus mijn schouder compenseert dat om me in balans te brengen. Op een gegeven moment doet dat zeer.
/einde lulverhaal
Mohquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
/einde lulverhaal
Dat lijkt me lieftallig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh, ik doe het wel anders dan, maar dat ga ik hier niet vertellen![]()
Ik dacht dat het een schouderverhaal was.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
/einde lulverhaal
Gewoon bij de volgende meet allemaal aan haar lul been gaan hangen. Misschien trekt het dan wel bij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MohNou hopelijk trekt t gauw weer bij iig
![]()
Ze geeft je de koude schouderquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schouderverhaal was.
Hmm... Leuk onder de vergadertafel...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh, ik doe het wel anders dan, maar dat ga ik hier niet vertellen![]()
Ga The Pierces luisteren jij wollah :$quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon bij de volgende meet allemaal aan haar lul been gaan hangen. Misschien trekt het dan wel bij.
Zou wel fijn zijn, maar niet op het moment dat het zeer doet ... Dat is alleen extra pijnlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tijd voor een goede schoudermassage
Hij brandtquote:
Komt wel weer goed.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
MohNou hopelijk trekt t gauw weer bij iig
![]()
Ik verstop altijd wel ergens een lul in.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een schouderverhaal was.
Wat zijn dit voor walgelijke aannames zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm... Leuk onder de vergadertafel...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Financieen, arbo beslissingen en top down dingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Moet ik invallen? Waar gaat het over?
Een echte of nepperts? Indien het laatste, welk materiaal, hoe lang en welke diameter? Mét of zonder batterijen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Fera het volgende:
Ik verstop altijd wel ergens een lul in.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef El_Matador het volgende:
Zo, bier.Wat, zit je weer in Buenos Aires?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Financieen, arbo beslissingen en top down dingen.
Ik heb liever een echte.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een echte of nepperts? Indien het laatste, welk materiaal, hoe lang en welke diameter? Mét of zonder batterijen?
Top-down dingen hebben niets met seks te maken. ARBO-beslissingen zou misschien kunnen. Financiën weet ik niet, daar ken ik Tamashii niet goed genoeg voor en mag ik dus niet over oordelen.quote:
Jup. Laatste nacht. Morgen vlieg ik naar Lima (1 dagje).quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, dat had ik even moeten weten denk ik
De grootste?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dan de grootste die je hebt meegemaakt?
Laat me raden, vrouwen in Argentinië zijn minder dan in Peru.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jup. Laatste nacht. Morgen vlieg ik naar Lima (1 dagje).
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor walgelijke aannames zegWat denk je wel niet van mij
![]()
Hmm geen goed idee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Ik zeg niet dat het belangrijk is, het is alleen een leuk weetje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
De grootste?Waarom is dat nou weer belangrijk?
Oké. 21 of 22 cm, geloof ik. Ik heb ze niet allemaal gemeten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het belangrijk is, het is alleen een leuk weetje.
Mijn ideeën zijn altijd briljant wanneer het aankomt op vergaderingen, niet eens aan twijfelenquote:
Neuh, tis geen seks functie. In een raad, veel hoogleraren enzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:11 schreef twi het volgende:
[..]
Top-down dingen hebben niets met seks te maken. ARBO-beslissingen zou misschien kunnen. Financiën weet ik niet, daar ken ik Tamashii niet goed genoeg voor en mag ik dus niet over oordelen.
Ach, je weet maar nooit. Die doen ook aan seks.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neuh, tis geen seks functie. In een raad, veel hoogleraren enzo.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Een vraag rest alleen: hoe goed is je pokerface
Oh, wel pijnlijk op zijn tijd zeker?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. 21 of 22 cm, geloof ik. Ik heb ze niet allemaal gemeten.
Ik verbaas me over wat er rondloopt hier. Meest vormeloze schepsels in walgelijke kleding (beetje Frans/alternatief/gewoon gruwelijk) zonder hakken. Viezig, ik weet niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Laat me raden, vrouwen in Argentinië zijn minder dan in Peru.
Jep. Wel eens een ongelukje mee gehad.quote:
Ik geloof het zo. Je zou me sowieso leren vliegen, wat natuurlijk uber geniaal is. DUs ik heb hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn ideeën zijn altijd briljant wanneer het aankomt op vergaderingen, niet eens aan twijfelen![]()
![]()
Ik hoop je niet teleur te stellen en zal je ALLES geven wat ik in me hebquote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geloof het zo. Je zou me sowieso leren vliegen, wat natuurlijk uber geniaal is. DUs ik heb hoge verwachtingen.
Een squirtflirt, wat lieftallig.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik hoop je niet teleur te stellen en zal je ALLES geven wat ik in me heb
No pun
Komt door al dat verdwaalde Nazi-DNA natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik verbaas me over wat er rondloopt hier. Meest vormeloze schepsels in walgelijke kleding (beetje Frans/alternatief/gewoon gruwelijk) zonder hakken. Viezig, ik weet niet.
Ehm ja, dat is in Peru een stuk beter. In elk Latijns-Amerikaans land wat ik ken trouwens.
pedo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
I'm lovin' the chase baby lalalalala
Slecht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Een vraag rest alleen: hoe goed is je pokerface
Gescheurde toompjes lijken me wel pijnlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Wel eens een ongelukje mee gehad.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een squirtflirt, wat lieftallig.
Ik kan hier helemaal niks mee eh :$quote:
Mja, denk ut. Onverzorgd, natuurlijk heb ik Colombiaanse standaarden, waar de dames er tiptop bij lopen, maar toch. Het is echt opvallend.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Komt door al dat verdwaalde Nazi-DNA natuurlijk.
Toch niet zo'n zieke geest als ik dacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier helemaal niks mee eh :$
Ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef twi het volgende:
[..]
Gescheurde toompjes lijken me wel pijnlijk.
Inderdaad, dan liever de FARC achter je aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mja, denk ut. Onverzorgd, natuurlijk heb ik Colombiaanse standaarden, waar de dames er tiptop bij lopen, maar toch. Het is echt opvallend.
Maar het land ligt dan ook in puin. >25% inflatie!! Kirchner![]()
Die wilde wel heel graag kinderen dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.Maar ik heb wel ervaring met doorschieten naar de baarmoeder. Ook geen fijn gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |