quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef twi het volgende:
Maar Batman zal zijn buurman nog nooit hebben ontmoet. Noch zal hij het huis van de buurman vanaf zijn balkon kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je interesse?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Xratedmind het volgende:
ME,las dat je weer available was....lol
Dordrecht. Volg borden centrumquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waar ehh, woont je bed ergens?
Heb je een routeplanner?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]Hij heeft ook een landhuis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vind je die muziek minder tof worden wanneer het bekender wordt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
Magentronkoffie : wat luister jij dan? Iets niet commerciels
Iik vind de meest onbekendere muziek het tofs
Effe opzoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
Magentronkoffie : wat luister jij dan? Iets niet commerciels
Iik vind de meest onbekendere muziek het tofs
Ah nee, laat maar zitten danquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dordrecht. Volg borden centrum
Ja godverdomme, dat bedoelde ik in eerste instantie voordat ik mijn fantastische tweede grap bedacht.quote:
Kloptquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:20 schreef Xratedmind het volgende:
ME,las dat je weer available was....lol
Nee, het viel me gewoon op dat iedereen radionummertjes aan het opsommen was, thats allquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Vind je die muziek minder tof worden wanneer het bekender wordt?
Sonic Syndicate - Psychic Suicide nuquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het viel me gewoon op dat iedereen radionummertjes aan het opsommen was, thats all
Wrum?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stiekem wel, en ik vrees dordrecht een beetje.
Ik kocht vandaag bijna een enorm boek van Popeye. Ouwe reprints van Fantagraphics.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, dat bedoelde ik in eerste instantie voordat ik mijn fantastische tweede grap bedacht.
Nee sorry, ik ben bezet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hebben jij en xrated samen interesse?
Haha ga je nu openlijk hints geven richting mij, werk niet jongemanquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef Xratedmind het volgende:
[..]
K,das altijd goed natuurlijk...heb binnenkort wel paar daagjes vrij denk ik.....hinthint
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag bijna een enorm boek van Popeye. Ouwe reprints van Fantagraphics.
Maar ik mocht maar 1 boek van mezelf kopen.
ik heb altijd interessequote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Hebben jij en xrated samen interesse?
Meet in de popeye?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.
jongeman valt wel mee geloof ik...lolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haha ga je nu openlijk hints geven richting mij, werk niet jongeman
Nee, is een Amerikaanse franchise geloof ik. Die verkoopt wel meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
In Rotterdam zit een pizzatent die Popeye heet. Ik was benieuwd of ze daar alleen maar pizza's met spinazie verkopen.
Gebruik jij geen tissues, washandjes of sokken dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rotterdam, daar kom ik alleen trots in een PSV-shirt
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gebruik jij geen tissues, washandjes of sokken dan?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:25 schreef twi het volgende:
[..]
Gebruik jij geen tissues, washandjes of sokken dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |