http://www.whatsapp.com/quote:WhatsApp Messenger for Nokia Symbian S60 is already in public beta and soon will be available for Android OS as well. Follow us on twitter for updates.
daar zit de kop bij echte fok!ers toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
haha zijn piemel zit ter hoogte van z'n navel
Nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef zakpatat90 het volgende:
Nog mensen die een oplossing hebben om foto's te versturen? De ene keer lukt het wel en de andere keer niet....?
Godverdomme! En het is al crisisquote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:40 schreef Merkie het volgende:
Die screenshots uit de OP komen volgens nog uit 2009 ofzo.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Krijg nu net notificatie dat het gebruik van Whatsapp verlengt is tot februari 2013.
Waar verdienen die gasten dan hun geld mee?????? En waarom doen ze dit? Eerst stond er 1 jaar gratis, dan per jaar betalen. Fair enough leek mij.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:19 schreef roos85 het volgende:
[..]![]()
Ik laatst ook een berichtje dat het verlengd is tot april 2013
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar verdienen die gasten dan hun geld mee?????? En waarom doen ze dit? Eerst stond er 1 jaar gratis, dan per jaar betalen. Fair enough leek mij.
Denk 't ook. Eerst zoveel mogelijk klanten binnenhalen, zodat iedereen straks wel moet betalen. Maar ja, volgens mij hadden ze best alvast kunnen beginnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.
Klopt, toch weer een half jaar gratis verlening gehad.
Als ik had moeten betalen had het mij niet uitgemaakt (is geloof ik 2,50 per jaar?), ik gebruik het echt super veel en vind het echt ideaal.
Ik had gelijk betaald uiteraard. Na 1 jaar ervan gebruik te hebben gemaakt weet ik hoe handig het is en hoeveel geld het scheelt, dus snap echt niet waarom ze dit doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze hun geld mee verdienen, ik denk dat ze het doen vanwege een stukje klantenbinding.
Klopt, toch weer een half jaar gratis verlening gehad.
Als ik had moeten betalen had het mij niet uitgemaakt (is geloof ik 2,50 per jaar?), ik gebruik het echt super veel en vind het echt ideaal.
Ah, het ligt dus niet aan mijquote:
Je whatsapped te weinig om het te merken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 10:57 schreef Parafernalia het volgende:
Raar...ik heb echt vrijwel nooit problemen met Whatsapp...of ik merk het niet
Whatsapp is toch echt begonnen als betaalde app op de iPhone, en het is daar nog steeds betaald.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:32 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Denk 't ook. Eerst zoveel mogelijk klanten binnenhalen, zodat iedereen straks wel moet betalen. Maar ja, volgens mij hadden ze best alvast kunnen beginnen.
Stel je telefoon gewoon normaal in, of stop eens met dat prepaidquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:44 schreef Iwanius het volgende:
Uit vrees dat hij weer ongemerkt aan mijn beltegoed vreet Whatsapp op vakantie helemaal uitgeschakeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |