80% is op moment van typen ook bedekt met Hepiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
Zo te zien gaan de Hepie's m niet met rust laten hoor V1z
Je MOET niks, maar als je Kcal wil tellen dan zou ik wel alles meetellen waar calorieën inzitten en wat je naar binnen giet/schuift/werktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
O - 2 boterhammen met Johma
S : 1 uur cardio
T : Handje vol cashewnoten
L : 2 boterhammen met grilworst
D : Spaghetti
T : Fruitsalade
Dit heb ik tot nu, maar ik pak vanavond denk ik nog een handje cashewnoten, is dat erg?
En ik wil voor me zelf bijhouden hoeveel Kcal ik in neem, om niet te veel der onder te gaan zitten. Moet ik dan ook bijhouden hoeveel kcal ik verbrand, en had vanochtend een glaasje melk, moet ik dat ook gewoon erbij tellen?
ik snap deze post nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
Zo te zien gaan de Hepie's m niet met rust laten hoor V1z
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Indiase bruiloften zijn geweldig idd. Vooral als je er alle dagen bij bent. Ik was ooit bij een bruiloft in Dehli en mocht meelopen in de dansende menigte met de bruidegom op een wit paard en een dweilorkest enzo.![]()
Zo ontzettend leuk.
Nu tijd voor de great british food revival op de BBC.
V1z hoopte dat de katten aka hepies, zn muismat met rust gingen laten, maar op de foto die hij postte zag je er al een kat op zittenquote:
Ziequote:
En (uit laatste post in vorig topic)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4Serieus, zo'n 40% breder en langer
/Awesomeness!
Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten
not quite forever dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Probability het volgende:
Mijn BFF van de basisschool is getrouwd en heeft een babyDus.
Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de misterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie
[..]
En (uit laatste post in vorig topic)
[ afbeelding ]
^ Hepie in actie...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de mister![]()
Wat een gigamuismat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 17-10-2012 22:30:41 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Juist welquote:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.quote:
datquote:
Die had ik ook gewoon opgegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Juist wel. Ik denk dat ik teveel bloem/te weinig boter had. En daarna te lang gebakken. Ze waren wel te eten, vikje vond ze wel lekker genoeg geloof ik. maar falen in bakken doe ik gemiddeld 1 keer per jaar. jammer dat het vanavond was. de vorige was de "exploding cupcake disaster" van 2011...
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
datwel jammer van jouw gapen
![]()
En de koekjes waren prima te eten, maar ik ben dan ook geen fijnproever.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef Goodbye het volgende:
Pff, wat naar XM, beterschap!![]()
Hm, zo begint je eerste week niet echt lekker, hè Phaidra? Regen zal ook wel niet meewerken aan een zonnig humeur.![]()
Planning
O: volk. boterham hummus+paprika, 2 mandarijntjes
T: nog zo'n boterham, appel
L: restje zuurkoolschotel van gisteren met een plakje katenspek
T: handje nootjes, worteltjes + paprika
D: wiener schnitzel, gebakken aardappels, broccoli/bloemkool/wortel
mmm, hotelontbijt. Ik heb 3 grote zelfgebakken zuurdezemboterhammen gehad. helft hagelslag, helft jam. ook heerlijk. Daar keek ik gisteravond al voor het avondeten naar uit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Morning! Zeeer uitgebreid ontbijt gehadplanning:
O: klein beetjee van: roerei, bacon, tomaat, komkommer, Klein hard broodje, paar happen special K met melk. Verse jus.
L: hoop op een lekkere salade of vis met groenten
T: appel
T: zakje zoutjes onderweg
D: hoop tortilla met tomatensalade
Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, wat ontzettend jammer van je solliCliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt
Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week
Bij ons noemen ze dat gewoon tochtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, wat ontzettend jammer van je solliCliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt
Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week
Oh, ja, die vriendin is niet zo van God, dus ik denk dat ze dat sowieso niet erbij zou zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raam
Voor spit? Ik denk niet dat ze dat doen. Ze kunnen er verder ook weinig aan doen. Ik bel straks wel ff met het telf. spreekuur en bespreek het dan wel.quote:
Of: ieder einde is een nieuw beginquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze dat gewoon tocht
Eng idee inderdaad. Gelukkig was alles door de fbi in scene gezet en kon de man daardoor gelijk opgepakt worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie dat meegekregen van die bijna-aanslag in NY? Nou, daar waren wij dus vlakbij vanmorgen
Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessuresquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
XM, als je weet dat het spit is, valiumpje erin en 3 dagen niet autorijden? Of is een spierverslapper niet handig met eds?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik heb paprika op brood, had je dat gezien? Ben je trots?
Wij kunnen niet bij je in de kast/koelkast kijken natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
Pindakaas? Vleeswaren? (Geiten)kaas?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
wat ben je blij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
En de zon schijnt en ik hoef niet eens een jas aan
jonge, ik zou je niet zo druk maken, en ook bedneken dat eten lekker hoeft te zijn. Eten is niet alleen functioneel. Dus neem lekker die boterham met kaas, of gooi wat honing, suiker of jam door de yoghurt. Of wat fruit ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
Honing? Met mate is dat prima! Antioxidantenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
^^quote:
Waar de f. zit jij? Niet thuis iig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
En de zon schijnt en ik hoef niet eens een jas aan
Nee joh, die was toch al lang terug uit Italie? Majo zit in Rome.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij zit Per in Italië. Rome?
Nee! Maar ik post niet altijd waar ik Ben als ik wegga, niet nodig dat dat op fok staat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij zit Per in Italië. Rome?
Da's bagger!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessures
waarom vind je het eng? Als het onverantwoord zou zijn zou de reisorganisatie er echt niet heen gaan hoor!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ja 39 graden in Wadi Rum, dat zijn geen lekkere temperaturen meer.
Boekje gehad van reisorganisatie met een reisverslag van de reis die wij gaan maken. Krijg er helemaal zin in, maar vind het ook nog steeds eng.
Da's waardeloos!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessures
Norit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Ik moet nog iets tegen diarree hebben. Tips?
Buffet restaurants mijden als de pest, eten wat de locals eten en water uit flessen drinken. Regelmatig cola drinken en lekker banaantjes eten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
loperamide, en niet eten van stalletjes langs de straat (al zal HPKW daar wat anders over zeggen). Ook ijsblokjes in je drinken en sla vermijden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Goede tips!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Buffet restaurants mijden als de pest, eten wat de locals eten en water uit flessen drinken. Regelmatig cola drinken en lekker banaantjes eten.
of gewoon even wat halen bij de apotheek of drogist, maar ik heb het nog nooit hoeven gebruiken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
loperamide, en niet eten van stalletjes langs de straat (al zal HPKW daar wat anders over zeggen). Ook ijsblokjes in je drinken en sla vermijden.
gewoon bij de drogist. hier althans wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx! Loperamide las ik idd al. Kan ik dat gewoon bij de drogist krijgen of alleen via de apotheek?
hangt er ook een beetje vanaf denk ik hoe sterk je maag is. Ik ben er nooit ziek van geweest, maar ik geloof ook dat wij wat meer gewend zijn dan vik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]Wat zijn we toch allemaal heerlijk voorspelbaar
Ik ben groot fan van streetfood en ben er nog nooit ziek van geworden.![]()
Heb 1 keer echt last gehad van mn darmen en dat was na het drinken van een warme chocolademelk met slagroom op het vliegveld van Bangkok.
Gewoon diarreeremmers van de kruidvat deden hun werk prima bij mijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
In Egypte hetzelfde. En dan midden in de woestijn diarree hebben. Bergje zoeken en kakken terwijl de woestijnvosjes naar je zitten te starenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Peru/Bolivia gelet op water uit flessen, geen ijs in dranken, goed doorbakken eten, geen rauwkost (want mogelijk gewassen in kraanwater), eten bij tentjes waar het druk is (dan kan het eten nooit lang al liggen), niet van kraampjes enzo tenzij het goed verhit voer is. En ik heb al die maatregelen genomen en toch keer goed de speedkak gehad. Was toen erg blij met de loperamide op een busreis van 8 uur
.
Water drink je. Kraanwater vermijden lijkt me betrekkelijk verstandig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Gewoon diarreeremmers van de kruidvat deden hun werk prima bij mij. 'Eten wat locals eten' moesten wij juist níet doen, want de locals dronken kraanwater wat bij ons garant stond voor een paar dagen rennen naar het toilet
.
Dan zou ik vitaminepillen meenemen en verder leven op gekookte rijst, cola en fruit wat je zelf kunt schillen. En een enorme voorraad sultana;s meenemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben zo teer. Ik neem geen risico's. Zonde om ziek te worden tijdens zo'n dure reis
.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef An24 het volgende:
[..]
In Egypte hetzelfde. En dan midden in de woestijn diarree hebben. Bergje zoeken en kakken terwijl de woestijnvosjes naar je zitten te staren
Ja zo ging het ook ongeveer. Tot je onder de sterren ligt te slapen en die beestjes je beginnen af te lebberen, om vervolgens je schoenen te stelenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou dan echt mixed feelings hebben![]()
Zo van: "Areuhhhh malaiiiiseWOESTIJNVOSJES
oeiiii kakken in de woestijn
![]()
Jamaar woestijnvosjes!
"
Ergens in de woestijn loopt nu een heel fashionable woestijnvosje op nikes...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja zo ging het ook ongeveer. Tot je onder de sterren ligt te slapen en die beestjes je beginnen af te lebberen, om vervolgens je schoenen te stelen( dat laatste overkwam niet mij, ik was zo verstandig om ze in de jeep te leggen
)
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ergens in de woestijn loopt nu een heel fashionable woestijnvosje op nikes...
Wordfeudquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dokter gebeld en die vertelde me wat ik al wist. Als het langer dan een week aanhoudt: fysio. Maar goed, morgen lukt t me nog niet om de fysio per voiture te bereiken, maar heb via de mail wat tips voor oefeningen van mn fysio gekregen. En z'n wordfeud-naam.
De in kraanwater gewassen groentes en ijsblokjes eet je. Net als de droge vis met vliegen. Ik poetste zelfs mn tanden met flessenwaterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Water drink je. Kraanwater vermijden lijkt me betrekkelijk verstandig.
Zit weinig goeds in, toch koolhydraten met veul zout.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef marcie216 het volgende:
Zijn van die dunne zouten dingen ook goed, die bruine stengels.
Gekookte eitjes, reepjes paprika met hummus?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
ik zoek nog iets lekkers als tussendoor, op noten na..
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef An24 het volgende:
[..]
In Egypte hetzelfde. En dan midden in de woestijn diarree hebben. Bergje zoeken en kakken terwijl de woestijnvosjes naar je zitten te staren
Nouhou, dat was een grapje. Ik ga wel gewoon alle normale maaltijden daar doen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Water drink je. Kraanwater vermijden lijkt me betrekkelijk verstandig.
[..]
Dan zou ik vitaminepillen meenemen en verder leven op gekookte rijst, cola en fruit wat je zelf kunt schillen. En een enorme voorraad sultana;s meenemen.
Je gaat immers niet op een expeditie van 3 maanden, dus daar overleef je het best wel op.
Overigens zou ik geen ORS meenemen maar zakjes bouillon. En dus cola drinken. Werkt net zo goed en is een stuk minder smerig.
Veel moeilijker. Misschien zijn ze goedkoper bij cheapass winkels als kruidvat.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sorry.
Ik heb twee doosjes loperamide. Ze raden ook een tekentang aan maar die was meteen 8 euro bij Intersport. Kun je eventuele teken niet gewoon met een pincet verwijderen?
Waar ging je ook alweer naartoe? NY toch?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wordfeud!
Ik begin een beetje kriebels te krijgenmn gedachten zijn niet bij werk in elk geval...
Aan de onderkant ook 6 gaatjes maken met perforator. Onderkant ophangen aan andere doucherail en voila, je hebt een douchehangmatquote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Bij mijn douchegordijn zitten twaalf ringen, maar maar zes gaatjes? Snap ik iets niet of is dat douchegordijn gewoon niet goed?
Ja, in je onderbroek zeker!quote:
quote:
Surequote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]Nee, die man heet echt Jan Piel, zit bij me in de biljartcompetitie.
Verkeerde... beeldvorming... Piel.... biljarten....quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:
[..]Nee, die man heet echt Jan Piel, zit bij me in de biljartcompetitie.
iedereen z'n eigen voorkeuren, toch? ik vind het ook fijn om rustig op reis te gaan, en overal goed over na te denken voordat ik wegga. Maar goed, ervaring met reizen maakt dat je er lagnzaam anders mee omgaat. WAar ik vroeger ver van te voren bezig ging met tas pakken doe ik dat nu rustig op de dag zelf, etc.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Scheelt wel dat ik nu een stuk beter voorbereid ben op een eventuele volgende verre reis. Heb veel al in huis nu en weet nu waar ik aan moet denken (kledingvoorschriften enzo). Voelde me een beetje een sissy dat ik niet hpkw-stijl nog ging werken de dag voor vertrek, maar ben nu toch maar blij dat ik vrij ben om nog dingen te kunnen kopen
.
Vaiz heeft het eindelijk voor elkaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verkeerde... beeldvorming... Piel.... biljarten....
*mind is blown*
ik zie het ook al voor me:quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaiz heeft het eindelijk voor elkaar.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Verkeerde... beeldvorming... Piel.... biljarten....
*mind is blown*
Ik maak altijd een lijstje, pakken gebeurt meestal heel laat 's nachts voor we vertrekken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
iedereen z'n eigen voorkeuren, toch? ik vind het ook fijn om rustig op reis te gaan, en overal goed over na te denken voordat ik wegga. Maar goed, ervaring met reizen maakt dat je er lagnzaam anders mee omgaat. WAar ik vroeger ver van te voren bezig ging met tas pakken doe ik dat nu rustig op de dag zelf, etc.
Aftiklijstjes zijn fijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lijstje, pakken gebeurt meestal heel laat 's nachts voor we vertrekken.
Hoeveel borden warm eten neem je?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef marcie216 het volgende:
Oke mijn lijstje :
O : 2 boterhammen met pindakaas + glas melk (500 kcal)
L : bak yoghurt met walnoten - 200kcal
T : Koekje 100kcal
D : Rijst met varkenshaas en een saus - 1000 (?) kcal
S : 1,5 uur voetballen
T : 3 ongezonde rijstwafels (zitten per 3 verpakt) zo; n 250 kcal.
Kom ik iets boven de 2000 uit. Gaat opzich nog wel.
Mijn moeder lust ook geen paprika, mijn moeder lust trouwens bijna geen groente, en zij kookt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat voor groente vindt je wel lekker dan? en dat paprika's keigezond zijn zet je niet over de streep?
Die van mij alleen maar dat je moet eten wat de pot schaft, dat is ook voldoende voor velenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Perruche het volgende:
Lekker zo'n moeder. Ik Ben echt blij dat die van mij superlekker en gezond kookte en me echt liefde voor eten heeft meegegeven. Mijn vriend eet gelukkig ook alles wat ik hem voorzet...
Boks!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriend eet gelukkig ook alles wat ik hem voorzet...
hier als er maar genoeg kaas inzit. Hence de extra kilo's.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hier ook! Als er maar geen kaas in zit
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Cartoon Network fans onder ons
Oh jaquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef Ml-etje het volgende:
*binnenrolt tijdens werkdip.
Vaiz? Hoe is het met dat meisje?
quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat mag vanavond, het blijft dus bij 2 dagen, niet eens de kans om m'n eikeligheid te portretteren...
T: koffie, 3 bok biertjes gok ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 koffie, gekookt ei, 2 boterhammen
L: 5 boterhammen, 3 met hagelslag, cup a soup, 2 bekers melk
T: koffie, appel
D: AGV
Weg met die luiquote:
Ehh? Sorry maar zelfs met terugzoeken snap ik het nietquote:
Aww! Beterschap!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Afvallen en galstenen, vind ik niet leuk. Vanuit ziekenhuisbed.
quote:
Ohw jeetje. Dat schijnt erg pijnlijk te kunnen zijn. Sterktequote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Het is voorbijquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh? Sorry maar zelfs met terugzoeken snap ik het niet
Het klinkt niet positief helaas...
Beterschap! Moet ie eruit?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ohquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap BJ!hebben elkaar twee keer gezien, An, lig er verder niet wakker om
toch bedankt
Mja, vind het wel iets creepy, vooral die lange hallo...
[..]
Het is voorbij
Nou ja, zou het leuk vinden als je ienand vindtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap BJ!hebben elkaar twee keer gezien, An, lig er verder niet wakker om
toch bedankt
Mja, vind het wel iets creepy, vooral die lange hallo...
[..]
Het is voorbij
Ah okee dan is het goedquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef An24 het volgende:
[..]
Nou ja, zou het leuk vinden als je ienand vindt
Haha, als de beste man zelf niet schrok van zijn reactie, zou ik je gelijk geven. Nu was het meer schattig
Ik had laatst een hele makkelijke salade met witlof, avocado, munt en grapefruit, die absoluut niet naar witlof smaakte (niet dat bittere). Recept hebben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mijn moeder lust ook geen paprika, mijn moeder lust trouwens bijna geen groente, en zij kookt.
Ik wil 'm sowieso wel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had laatst een hele makkelijke salade met witlof, avocado, munt en grapefruit, die absoluut niet naar witlof smaakte (niet dat bittere). Recept hebben?
Zal binnenkort uittikken. Komt uit dit boek, ik word echt blij als ik er doorheen bladerquote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Prut zeg BJ!
An, ik dacht er een GeeBee smiley bijIs het een perv?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die van mij houdt niet zo van broccoli. En ontbijt met suikerbrood.
Maar hij is wel lief.
Naast mij zit iemand de Party te lezen. Ik kees half mee en viel mijn hersencellen afsterven.
Vik, waarom begin je nu pas met dingen verzamelen voor je vakantie? Ik zie he enorm veel dingen noemen die je 2 maanden geleden veel makkelijker kon kopen.
Hmmm. Ja. Ik voel me altijd zo snel schuldig. En moet ik het dan wel of niet vertellen. Eigenlijk ben ik gewoon niet zo erg gemaakt voor casual relaties geloof ik. Ik heb me gewoon weer enorm gehecht natuurlijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef Perruche het volgende:
Co, je hebt toch niets serieus met die jonge kerel! Ozu gewoon eens daten met die op papier ideaal iemand en zien offie irl ook zo ideaal is!
^^quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef Perruche het volgende:
Als je die iemand in de kroeg tegen gekomen zou zijn had je er een praatje mee gemaakt. Alleen ga je nu 'doelbewust'.
Ik snap overigens je dilemma we'll eigenlijk. Maar goed, T kan er niet moeilijk over doen toch? Hij heeft je niet ten huwelijk gevraagd ofzo. Zou je het naar vinden als hij zoiets zou doen zonder te vertellen? Dan we'll vertellen.
Maar ja dan ga je alweeer richting de committed relaties en dat hebben zij niet :pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
^^
Al zou ik het zelf geloof ik wel naar vinden en het daarom niet doen.
^^quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
^^
Al zou ik het zelf geloof ik wel naar vinden en het daarom niet doen.
Een match op papier is nog geen match in werkelijkheid. Maar snap het wel dat je het moeilijk vind, ik kan ook niet meerdere tegelijk daten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef conleche het volgende:
Nee, niet expliciet exclusief. Maar in de praktijk kwam het daar, (op 1 weekend na) wel op neer. Vroeger deed ik er ook minder moeilijk over, ik denk ook dat ik weet hoe dat komt. Als je toen een lange afstand relatie had, dan belde je 1 of twee x in de week. Oma vertelt, dus ik heb het over het pre-internetale tijdperk. En ik kan je vertellen, dan verwatert de boel vrij snel.
Nu heb je dagelijks contact en wat doe je dan als iemand vraagt: wat heb jij gedaan vandaag? Iets verzwijgen is tot daaraantoe, maar dan wordt het dus liegen of eerlijk zijn.
Maar rationeel is het natuurlijk beter om een in potentie prima match even te bekijken op prima-heid.
Keer koffie drinken met op-papier-ideaal, geen klik? pech... Wel klik, situatie met T. nog eens onder de loep nemen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
Wat moet ik doen? Bij de leuke maar veel te jonge dude blijven, die ook nog eens nu voor minstens 2 maanden in Azie zit?
Of gaan daten met een op papier ideaal iemand? Hij is ook maar 1 jaar jonger.
Maar ik vind m'n T. nog best leuk.
Dilemma.
Oeh BJ!! Pijnlijk lijkt mij! Beterschap!
Viezzz, je hebt nooit precies verteld waarom het uit was. Je zei alleen dat ze ziek was en toen was het ineens ook uit.
En ik was vandaag zo druk in de galerie. Lang geleden. Wel fijn vind ik dat eigenlijk. Dat je nauwelijks tijd hebt om te lunchen.
Zeuren? Na twee keer ontmoeten al?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Keer koffie drinken met op-papier-ideaal, geen klik? pech... Wel klik, situatie met T. nog eens onder de loep nemen.
Mja, zat al snel beetje de klad in de gesprekken na de tweede keer treffen. Toen de bedoeling om nog even weekendje leuke dingen te doen, maar toen werd ze ziek. Heb zaterdag dus nog even gebeld, ging ze zeuren en daar had ik geen zin in...
Auw! Das niet handig nee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Bel je op om te vragen hoe het is, krijg je om de oren 'had eigenlijk al eerder een telefoontje verwacht' en dan ook serieus bedoeld...
Dank je de koekoek! Als het zo begint duurt zo'n gesprek niet bijster lang bij mij als ik je pas net ken.
Jajajja, typfoutje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]@ meekezen.
Verder: beetje onderschat hoeveel voeten in de aarde zo'n reisje nog heeft. Gebeurt me niet weer. Ik zal wel blij zijn als ik er ben, ik ben echt onrustig
.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Bel je op om te vragen hoe het is, krijg je om de oren 'had eigenlijk al eerder een telefoontje verwacht' en dan ook serieus bedoeld...
Dank je de koekoek! Als het zo begint duurt zo'n gesprek niet bijster lang bij mij als ik je pas net ken.
Zeuren is iets dat feitelijk zo lang mogelijk uitgesteld moet, maar ik ben ook slecht in teleurstelling verbergen.. maar bel dan een vriendin ofzo en zeur daar ff tegen over dat je het zo jammer vindt denk ik danquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeuren doe je pas als je committed bent toch! Lekker even zagen tegen je vriendjeAls het daar al mee begint kan ik me zo voorstellen dat het daarna alleen maar erger wordt o.O
Co, ik snap de ballen van vrije relaties en de regels daarin dus ik houd me er maar buitenT leuk genoeg ja of nee, lijkt me vooral de vraag, en of je nu wel een vrije relatie wil of een Relaaasie-relatie?
Of flirt er over, in plaats van je teleurstelling te laten merken....zou ik doen in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]niet bijdehand nee.
Die zat nog niet lekker in haar velletje.
[..]
Zeuren is iets dat feitelijk zo lang mogelijk uitgesteld moet, maar ik ben ook slecht in teleurstelling verbergen.. maar bel dan een vriendin ofzo en zeur daar ff tegen over dat je het zo jammer vindt denk ik dan
Co, wat doet T eigks? Is die monogaam?
Nu heb ik van jou al wat geleerd maarehh? Deze snap ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Of flirt er over, in plaats van je teleurstelling te laten merken....zou ik doen in ieder geval.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Of flirt er over, in plaats van je teleurstelling te laten merken....zou ik doen in ieder geval.
Nou ja, het is ook niet een per se vrije relatie, maar meer eentje zonder toekomstverwachting en hij is niet hier waar ik wel ben. Gedurende het hele jaar hebben we elkaar best vaak gezien en dat was erg leuk, dus op zich zou ik er nu niet mee stoppen mocht hij hier zijn. Dus dan zou ik er een gewone relatie mee hebben van beperkte duur.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeuren doe je pas als je committed bent toch! Lekker even zagen tegen je vriendjeAls het daar al mee begint kan ik me zo voorstellen dat het daarna alleen maar erger wordt o.O
Co, ik snap de ballen van vrije relaties en de regels daarin dus ik houd me er maar buitenT leuk genoeg ja of nee, lijkt me vooral de vraag, en of je nu wel een vrije relatie wil of een Relaaasie-relatie?
Ohw echt? Nu word ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu heb ik van jou al wat geleerd maarehh? Deze snap ik niet
Heb je voor jezelf duidelijk waar je echt bent en waar je heen wilt?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet een per se vrije relatie, maar meer eentje zonder toekomstverwachting en hij is niet hier waar ik wel ben. Gedurende het hele jaar hebben we elkaar best vaak gezien en dat was erg leuk, dus op zich zou ik er nu niet mee stoppen mocht hij hier zijn. Dus dan zou ik er een gewone relatie mee hebben van beperkte duur.
Dus T is leuk genoeg, maar hij is niet hier. Daar komt het op neer.
En Viezzz, misschien voelde ze zich heel ziek & zielig? Maar het is niet heel slim van d'r, dat geef ik toe. Maar denk dat je haar dan sws niet heel leuk vond, anders had je waarschijnlijk vanzelf wel eerder gebeld.
Ik weet het niet. Als hij al iets uitspookt dan blijft hij er in ieder geval niet slapen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
Co, wat doet T eigks? Is die monogaam?
Voornamelijk leeftijd. Ik heb het niet over 3 jaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef the85mc het volgende:
Co, ik vind het maar vaag.
Je vindt het erg leuk met hem en tegelijk zeg je dat het geen toekomstperspectief heeft. Ik vraag me dan af wat er mist dat het geen 'echte' relatie kan worden. Alleen zijn leeftijd? Of is het de letter T, dat je aan tussendoortje moet denken
Ok, dat kan soms lastig zijn.. Vooral als hij voor zijn leeftijd misschien niet heel volwassen is. Had beetje zelfde met zeilmeisje, zij was 5 jaar jonger, maar het verschil leek veel groter.. Mijn vrienden vonden het maar raar dat ik zei dat ik haar te jong vond..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Voornamelijk leeftijd. Ik heb het niet over 3 jaar.
Verliefd? Hmmmm, laat ik het zo zeggen: ik vind het fijn hem om me heen te hebben en dat heb ik niet vaak.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef Nallie het volgende:
Lastig Co, ik snap t dilemma.
Puur rationeel zou ik zeggen ga voor de perfecte papierman! Maar zo is het in de liefde gelukkig niet.
Ben je verliefd?
Oh en je mag de papierman ook wel doorschuiven naar mij hoor, ik zoek nog
Veel schildersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef the85mc het volgende:
Even iets heel anders: in het BB topic is het heel normaal om een fohn te hebben als man... Ja ja..
Metroman blabla allemaal, maar in het BB topic had ik dat niet zo snel verwacht. Ik heb niet eens een fohn terwijl ik redelijk ijdel ben..
Zo, echt wel. Grote taalfouten zou ik echt een afknapper vinden.quote:
Ahzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Ohw echt? Nu word ik nieuwsgierig
Nou ja, je kan ook op een leuke manier laten merken dat je op een telefoontje wacht toch? Beetje spanning opbouwen.
En ik ben helemaal niet devious
Wat fohnen ze dan? Hun biceps? Elk topic verandert ook in een SC!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef the85mc het volgende:
Even iets heel anders: in het BB topic is het heel normaal om een fohn te hebben als man... Ja ja..
Metroman blabla allemaal, maar in het BB topic had ik dat niet zo snel verwacht. Ik heb niet eens een fohn terwijl ik redelijk ijdel ben..
Ik ben niet zo jong meer hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Verliefd? Hmmmm, laat ik het zo zeggen: ik vind het fijn hem om me heen te hebben en dat heb ik niet vaak.
Voor jou is papierman te oud, of val je op oud? Want: geen kinderen, reislustig, ziet er voor zover ik kan beoordelen prima uit en maakt geen spelfouten!
Ik vind leeftijdsverschil wel wat anders dan uiterlijk. Ik zou leeftijd meer vergelijken met opleidingsniveau. Klein verschil prima, maar als het te groot wordt werkt het niet (voor mij dan). Het is leuk dat je met elkaar over van alles kan praten, niet dat de 1 continu praat en de ander alleen maar luistert.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Leeftijd... echt hoor als je het daardoor laat 'mislukken' dat is wel het domste en misschien wel net zo'n goed argument als:; Nee, het moet maar niks serieus worden want ze is toch 20 kg te dik...
Het gaat natuurlijk om dingen die daar bij komen kijken. Zoals kinderwens en dergelijke. Het cijfer an sich interesseert me geen zier.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Leeftijd... echt hoor als je het daardoor laat 'mislukken' dat is wel het domste en misschien wel net zo'n goed argument als:; Nee, het moet maar niks serieus worden want ze is toch 20 kg te dik...
Okee, dat is duidelijk. Er zit wel iets achter gelukkigquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk om dingen die daar bij komen kijken. Zoals kinderwens en dergelijke. Het cijfer an sich interesseert me geen zier.
Zo zwart wit zal het niet zijn lijkt mij. Ik kan niet tegen zeurende vrouwen en zeuren om een incidentele taalfout vind ik irritant. Maar ik ben wel verliefd op XM en CO, dat lijkt mij logisch. Verliefdheid is als een toverbal jongen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
XM & Co, puur voor de vorm, door mijn taalfouten zou ik bij jullie dus een gigantische afknapper zijn?
Even indenken dat ik qua uiterlijk wel in de smaak zou vallen
Reken zelf persoonlijk niet een vrouw af op bijvoorbeeld rekenvaardigheid of het vermogen tot het begrijpen van andere dingen die voor mij logisch zijn.
Al geef ik toe dat ik enig vermogen ertoe wel aantrekkelijk vind
"Oh, je kunt geen matrix inverteren? Sorry dan wordt het niks"![]()
willen investeren in een relatie vind ik dan weer iets moois. Perfect bestaat niet dus dat zal toch nooit gebeurenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja leeftijdsverschil dat blijft een leuke maar als je beide niet duidelijk bent dan zit daar wellicht wat meer achter Co?
Tegenwoordig loop ik mensen tegen het lijf die op hun 25ste al "vastgeroest" zitten omdat ze bang zijn "nooit meer iemand anders tegen te komen".
Daar krijg ik het spontaan van op mijn heupen enzo.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
XM & Co, puur voor de vorm, door mijn taalfouten zou ik bij jullie dus een gigantische afknapper zijn?
Reken zelf persoonlijk niet een vrouw af op bijvoorbeeld rekenvaardigheid of het vermogen tot het begrijpen van andere dingen die voor mij logisch zijn.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zo zwart wit zal het niet zijn lijkt mij. Ik kan niet tegen zeurende vrouwen en zeuren om een incidentele taalfout vind ik irritant. Maar ik ben wel verliefd op XM en CO, dat lijkt mij logisch. Verliefdheid is als een toverbal jongen.
Tja, wie is er niet verliefd op Co en XM?!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
[..]
Zo zwart wit zal het niet zijn lijkt mij. Ik kan niet tegen zeurende vrouwen en zeuren om een incidentele taalfout vind ik irritant. Maar ik ben wel verliefd op XM en CO, dat lijkt mij logisch. Verliefdheid is als een toverbal jongen.
Dat absoluutquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
willen investeren in een relatie vind ik dan weer iets moois. Perfect bestaat niet dus dat zal toch nooit gebeuren
Bah, wat vermoeiend! Sterkte.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek, tamelijk belabberd. Ik mag helaas geen spierverslappers. Het is op de tanden bijten en wachten op betere tijden. Maar het doet gemeen zeer.
toch beter zoeken op je werkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
Als je nou, puur voor de vorm, steeds "me taalfouten" zou schrijven, dan zou ik daarop afknappen. Her en der een d of t verkeert best.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
Nope, jij maakt geen irritante taalfouten. Bovendien weet ik dat je er op let, want je schrijft echt zoveel beter dan in het begin!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
Ken niemand waarvoor dat geldt. Of ze zijn 50+, maar zelf dan kan het nogquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat absoluutmaar om nou elkaar te gaan zitten vervelen
dat snap ik niet.
Oeh, interessant. Welke afspraken heb je met T. en wie date hij als hij in Azië is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
Wat moet ik doen? Bij de leuke maar veel te jonge dude blijven, die ook nog eens nu voor minstens 2 maanden in Azie zit?
Of gaan daten met een op papier ideaal iemand? Hij is ook maar 1 jaar jonger.
Maar ik vind m'n T. nog best leuk.
Dilemma.
Geen spelfouten? Jaquote:
Ik.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja, wie is er niet verliefd op Co en XM?!
Thx.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jajajja, typfoutje.![]()
Ik zag anders nog wel dat het allerlaatste interview van Gert (die van Gert en Hermien, die van "alle duiven op de dam shalalalie shalalala") in de Party staat.
Ik dacht dat die man allang dood was.
Vind het wel grappig om te zien hoe je dit allemaal op het laatste moment regelt, terwijl je in mijn ogen ontzettend gestructureerd en planmatig werkt normaliter.
Zonnebrand koop je overigens het beste in de aanbieding in de zomer.Of bij de Lidl (schijnt erg goed getest te zijn en kost bijna niets!) en de action heeft ook wel eens wat staan.
En je neemt het XM niet kwalijk dat zij dat niet kan, gok ik zo.quote:
Het komt allemaal goed. Echt, als je je paspoort en geld bij je hebt is de rest bijzaak!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
En ja, daarom ben ik nu ook zenuwachtig. Het verloopt me te chaotisch allemaal. En nu zit ik morgen nog een hele dag tegen de reis aan te hikken, meh. Komt wel goed als ik in Amman geland ben
.
Mind = blown!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Als je consequent dezelfde spelfouten maakt ben je misschien nog wel beter in taal dan mensen die zo nu en dan een spelfout maken.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe gaat het met je XM? Heb je al spierverslappers enzo?
Vik, ik vind je toch een partij lief
Rustig aan, lekker genieten, veel plezier hebbenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Thx.
En ja, daarom ben ik nu ook zenuwachtig. Het verloopt me te chaotisch allemaal. En nu zit ik morgen nog een hele dag tegen de reis aan te hikken, meh. Komt wel goed als ik in Amman geland ben
.
En CI-accu's en opladerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Het komt allemaal goed. Echt, als je je paspoort en geld bij je hebt is de rest bijzaak!
Wat Co zegt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, jij maakt geen irritante taalfouten. Bovendien weet ik dat je er op let, want je schrijft echt zoveel beter dan in het begin!
En UKS!!![]()
Nou.........Als om 5 uur in de ochtend de oproep tot gebed klinkt.......of heb je hem 's nachts uit?quote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En je neemt het XM niet kwalijk dat zij dat niet kan, gok ik zo.
Omdat je zo lekker 'paniekerig' bent nuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]waarom dat?
Ik word hier thuis maar irritant gevonden atm.
Duidelijk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Nope, jij maakt geen irritante taalfouten. Bovendien weet ik dat je er op let, want je schrijft echt zoveel beter dan in het begin!
En UKS!!![]()
Moest gniffelen toen ik dat over flaporen lasquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Als je nou, puur voor de vorm, steeds "me taalfouten" zou schrijven, dan zou ik daarop afknappen. Her en der een d of t verkeert best.
Ik reken trouwens mannen zeer zeker wel af op logisch denkvermogen. Niks zo aantrekkelijk als logica en niets zo onaantrekkelijk als domorigheid. Bij mij is bijna alles daaraan ondergeschikt. Binnen de subgroep van niet al te domme mannen ga ik dan wel kijken naar spelfouten en flaporen of karakter. En hij moet goed ruiken. Ik denk dat dat op gelijke hoogte met de logica staat.
Uit. Maar ik heb drie accu's mee die anderhalve dag leeggaan. Daarna is het stil. Zou toch een beetje jammer zijn als ik 7,5 dag zonder geluid zitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou.........Als om 5 uur in de ochtend de oproep tot gebed klinkt.......of heb je hem 's nachts uit?
Het zou vast lastig zijn van XM te houden als je rekenvaardigheid als criterium voor liefde hebtquote:
Ik weet niet eens wat het zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En je neemt het XM niet kwalijk dat zij dat niet kan, gok ik zo.
Wut?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef V1z0R het volgende:
Echt, UKS, was dat nou nodig?Dat kutnummer zit nu in m'n hoofd
Mijn man mag uberhaupt geen aftershave of deo opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef V1z0R het volgende:
Echt, UKS, was dat nou nodig?Dat kutnummer zit nu in m'n hoofd
[..]
Duidelijk.En bedankt!
Ik let er ook meer op sinds ik hier rondhang...
En ook enigszins begrijpelijk, heb zelf tegenwoordig heel vaak dat ik mij stoor aan verkeerd gebruik van na en naar.
Op het werk gaat het hem niet worden, PuffIn m'n werkveld misschien wel, al heb ik vaak meer met vrouwen die me aanvullen op andere gebieden. Natuurlijk wel met veel gedeelde interesses maar ook die mij kunnen uitdagen op andere vlakken.
Dames die me van de kruk af sleuren om samen op een vol terras de macarena te gaan dansen bijvoorbeeld
Oh god, de nostalgie naar m'n vakantie begint al
[..]
Moest gniffelen toen ik dat over flaporen las![]()
En bij goed ruiken neem ik ook aan dat daaronder valt het niet verstikken van je omgeving met een halve fles aftershave?!
Ja. Haar wiskundeknobbel is een deuk.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Het zou vast lastig zijn van XM te houden als je rekenvaardigheid als criterium voor liefde hebt.
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaalles is liefdeeeeh!
Vriendje schrijft ook niet vlekkeloos maar dat is wel verbeterd sinds ie bij mij is![]()
Achjaaa ik snap nu ook meer van computers dan toen
Ik vind het wel belangrijk dat ie geen slapjanus/domoor/durkaderpface is, maar dat lijkt me logisch.
O bedanktquote:
Verliefdheid is een toverbalquote:
In meer dan duizend smaken, zou Cupido je raken, dan schreeuw je t van de daken.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 is te jong maar anders........... dan werd het niks want ik zeur teveel
Ik ken de tekst van Obituary: chopped in half en Gorefest: confessions of a serial killer...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ken de melodie en de tekst van dat nummer niet. Sjalalie sjalala.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
V1 is te jong maar anders........... dan werd het niks want ik zeur teveel
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rijstepap met krenten. Griesmeelpap
. Pannenkoeken
. Nom nom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |