abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118098114
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 1% gewijzigd door V1z0R op 17-10-2012 21:20:27 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118098316
Shit :{ Herkenbaarheid, zeg maar even of TT aangepast moet worden bij te veel herkenbaarheid, Maria :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118098514
Zo te zien gaan de Hepie's m niet met rust laten hoor V1z ;)
Be someone that makes you happy
pi_118098551
Indiase bruiloften zijn geweldig idd. Vooral als je er alle dagen bij bent. Ik was ooit bij een bruiloft in Dehli en mocht meelopen in de dansende menigte met de bruidegom op een wit paard en een dweilorkest enzo. O+
Zo ontzettend leuk. O+

Nu tijd voor de great british food revival op de BBC. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118098600
O - 2 boterhammen met Johma
S : 1 uur cardio
T : Handje vol cashewnoten
L : 2 boterhammen met grilworst
D : Spaghetti
T : Fruitsalade

Dit heb ik tot nu, maar ik pak vanavond denk ik nog een handje cashewnoten, is dat erg?
En ik wil voor me zelf bijhouden hoeveel Kcal ik in neem, om niet te veel der onder te gaan zitten. Moet ik dan ook bijhouden hoeveel kcal ik verbrand, en had vanochtend een glaasje melk, moet ik dat ook gewoon erbij tellen?

[ Bericht 30% gewijzigd door marcie216 op 17-10-2012 21:07:35 ]
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_118098725
Om het nog iets leuker te maken, The great british food revival gaat nu over de O+ framboos O+

En ik ga morgen weer sporten. Echt waar. :Y
Doe wat je niet durft.
pi_118099139
Ja, drinken met voedingswaarde tellen, dus ook melk.
Bij jouw generatie zie je tegenwoordig zelfs dat een extreem deel van de kcals uit drinken komt.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
80% is op moment van typen ook bedekt met Hepie :') Dit keer de langharige variant.
* bij de andere dingen die tijdens afwezigheid opgeborgen moeten worden zet *

* Ferme doch galante trap onder HPKW's welgevallige achterwerk ter aanmoediging *
pi_118099147
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
O - 2 boterhammen met Johma
S : 1 uur cardio
T : Handje vol cashewnoten
L : 2 boterhammen met grilworst
D : Spaghetti

Dit heb ik tot nu, maar ik pak vanavond denk ik nog een handje cashewnoten, is dat erg?
En ik wil voor me zelf bijhouden hoeveel Kcal ik in neem, om niet te veel der onder te gaan zitten. Moet ik dan ook bijhouden hoeveel kcal ik verbrand, en had vanochtend een glaasje melk, moet ik dat ook gewoon erbij tellen?
Je MOET niks, maar als je Kcal wil tellen dan zou ik wel alles meetellen waar calorieën inzitten en wat je naar binnen giet/schuift/werkt :)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:15:14 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118099386
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
ik snap deze post niet :@
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118099469
Mijn BFF van de basisschool is getrouwd en heeft een baby :o Dus.
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:16:50 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118099471
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Indiase bruiloften zijn geweldig idd. Vooral als je er alle dagen bij bent. Ik was ooit bij een bruiloft in Dehli en mocht meelopen in de dansende menigte met de bruidegom op een wit paard en een dweilorkest enzo. O+
Zo ontzettend leuk. O+

Nu tijd voor de great british food revival op de BBC. O+
:D Dit is dan een hindu bruiloft in Nepal, van twee vrij grote 'huizen', waardoor ze ook een hotel afhuren voor een paar dagen :D

Incluus veel dansen en orkesten en ceremonies begreep ik idd!
pi_118099479
Plaatje in de OP doet het niet V1z!
En bedankt voor de schop. Vandaag hoef ik niet van mezelf, want ik had een longfunctietest waarbij ze een hoop meuk naar binnen spuiten en daar word je nu niet bepaald fitter en levenslustiger van. >:O

En echt je stinkende best doen om naar die bruiloft te gaan Maria. Dat is gewoon zo'n ontzettend leuke en toffe ervaring. O+ :D
Ik word nog steeds blij als ik terugdenk aan die bruiloft waar ik een avondje bij was en dan kende ik het bruidspaar niet eens. :D
Doe wat je niet durft.
pi_118099603
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

V1z hoopte dat de katten aka hepies, zn muismat met rust gingen laten, maar op de foto die hij postte zag je er al een kat op zitten ;)
pi_118099632
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:15 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Zie
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4 :D Serieus, zo'n 40% breder en langer :o
/Awesomeness!

Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten :+
En (uit laatste post in vorig topic)

^ Hepie in actie...
pi_118099781
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Probability het volgende:
Mijn BFF van de basisschool is getrouwd en heeft een baby :o Dus.
not quite forever dus.
pi_118100130
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

not quite forever dus.
_O-

:* trouwens voor je sollicitatie, bagger is dat.
pi_118100443
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

not quite forever dus.
Ja of hoe noem je dat :P Vriendinnetje van toen
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:34:42 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118100644
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zie

[..]

En (uit laatste post in vorig topic)
[ afbeelding ]
^ Hepie in actie...
Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de mister :')

Wat een gigamuismat! :o
pi_118100695
Hartttsvriendin O+

Ik spreek niemand meer van toen. Ben zo slecht in contact onderhouden :{
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:36:02 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118100731
Hij heeft gewoon een hele kleine muis :P.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 21:39:53 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118100973
Kat en muisspel!

*badum-TISH*
pi_118101273
_O-
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de mister :')

Wat een gigamuismat! :o
:D

:Y 45cm x 35cm :') wel blij dat ik weer precisie in het muizen heb...
* potje UT gaat doen om te testen *

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 17-10-2012 22:30:41 ]
pi_118103812
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen roomboter B-)
Juist wel :'(. Ik denk dat ik teveel bloem/te weinig boter had. En daarna te lang gebakken. Ze waren wel te eten, vikje vond ze wel lekker genoeg geloof ik. maar falen in bakken doe ik gemiddeld 1 keer per jaar. jammer dat het vanavond was. de vorige was de "exploding cupcake disaster" van 2011...

quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]

E.lsbeth L.
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.
Kwak
pi_118103843
Het was gezellig theeën met Vikje! :D
Kwak
pi_118104342
"Exploding" is wanneer je natijd minimaal een half uur vloekend de tegels/oven/gasstel loopt te boenen.... }:|

^O^ leuk dat theeën leuk was.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:50:08 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118104887
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:31 schreef kwakz0r het volgende:
Het was gezellig theeën met Vikje! :D
dat :D wel jammer van jouw gapen ;) :D

En de koekjes waren prima te eten, maar ik ben dan ook geen fijnproever :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 22:50:50 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118104933
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Juist wel :'(. Ik denk dat ik teveel bloem/te weinig boter had. En daarna te lang gebakken. Ze waren wel te eten, vikje vond ze wel lekker genoeg geloof ik. maar falen in bakken doe ik gemiddeld 1 keer per jaar. jammer dat het vanavond was. de vorige was de "exploding cupcake disaster" van 2011...

[ afbeelding ]

[..]

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.
Die had ik ook gewoon opgegeten :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_118105098
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

dat :D wel jammer van jouw gapen ;) :D

En de koekjes waren prima te eten, maar ik ben dan ook geen fijnproever :').
:'( /kras
Kwak
pi_118107446
De afslag gemist :') maar ik ben er en het is rustig.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 01:46:02 #30
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118112138
Hebben jullie dat meegekregen van die bijna-aanslag in NY? Nou, daar waren wij dus vlakbij vanmorgen :X
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118113826
Hè gets, Tink, wat een eng idee :X.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 07:30:45 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118113912
Creepy idd. Wat ik wel begreep was dat ie het van plan was, maar niet zozeer op de dag van gisteren zelf. Tenminste, dat haalde ik eruit.

Heb mezelf net ziek gemeld. Geen oog dichtgedaan door m'n rug. Kan echt niks. Draai me moeizaam op een zij, denk dan 'oh ja, zo lig ik wel even goed' en 5 minuten later crepeer ik weer van de pijn. Rechtop staan / zitten gaat niet en autorijden al helemaaaal niet :X. Zie mezelf ook morgen niet naar m'n fysio rijden, dus zo maar mailen voor wat tips. Hete douches en kruik zijn al included.

Bah -O-
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118114144
Misschien ook even de huisarts bellen XM? Of zeg ik dan iets geks?
Doe wat je niet durft.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 08:04:54 #34
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118114163
Nee hoor, staat op de planning. Telefonisch spreekuur vanmiddag. Assistente kan niks en afspraak maken is geen optie, want ik kom niet bij de praktijk op het moment.
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 08:23:29 #35
70532 loveli
N
pi_118114357
Thuisvisite?
crap in = crap out
pi_118114390
Sterkte XM :*

Tink dat lijkt me behoorlijk eng :X.

De hele week geen treinen op mijn traject en de bussen rijden erg willekeurig. Ben het alweer behoorlijk beu :(.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118114647
Pff, wat naar XM, beterschap! :*

Hm, zo begint je eerste week niet echt lekker, hè Phaidra? Regen zal ook wel niet meewerken aan een zonnig humeur. :+

Planning

O: volk. boterham hummus+paprika, 2 mandarijntjes
T: nog zo'n boterham, appel
L: restje zuurkoolschotel van gisteren met een plakje katenspek
T: handje nootjes, worteltjes + paprika
D: wiener schnitzel, gebakken aardappels, broccoli/bloemkool/wortel
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118114700
Morning! Zeeer uitgebreid ontbijt gehad :') planning:
O: klein beetjee van: roerei, bacon, tomaat, komkommer, Klein hard broodje, paar happen special K met melk. Verse jus.
L: hoop op een lekkere salade of vis met groenten
T: appel
T: zakje zoutjes onderweg
D: hoop tortilla met tomatensalade
pi_118114933
Mogguh!

Beterschap XM! :* Heeft het ook te maken met je EDS dat het bij jou dan direct zo extreem is? :@

Schrikken, Tink! :o Maar gelukkig waren het nep explosieven dus is er nooit echt gevaar geweest.
pi_118115037
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef Goodbye het volgende:
Pff, wat naar XM, beterschap! :*

Hm, zo begint je eerste week niet echt lekker, hè Phaidra? Regen zal ook wel niet meewerken aan een zonnig humeur. :+

Planning

O: volk. boterham hummus+paprika, 2 mandarijntjes
T: nog zo'n boterham, appel
L: restje zuurkoolschotel van gisteren met een plakje katenspek
T: handje nootjes, worteltjes + paprika
D: wiener schnitzel, gebakken aardappels, broccoli/bloemkool/wortel
:D indeed!

Ik baal gewoon een beetje, want hoe eerder ik op het werk ben, hoe eerder ik ook weer weg kan. En nu was ik dus pas om 8.50 hier. Gister was ik bijna een uur eerder (gebracht door de meneer), terwijl ik op dezelfde tijd vertrokken ben. Zo zonde van de tijd...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118115062
Mogge :)

Nog een dagje werken! Gelukkig is die dude nu opgepakt dus is t veilig ;)
En gelukkig gaat de zon daar wel schijnen komende week!

Sterkte XM.. klinkt niet goed!
pi_118115064
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Morning! Zeeer uitgebreid ontbijt gehad :') planning:
O: klein beetjee van: roerei, bacon, tomaat, komkommer, Klein hard broodje, paar happen special K met melk. Verse jus.
L: hoop op een lekkere salade of vis met groenten
T: zakje zoutjes onderweg
D: hoop tortilla met tomatensalade
mmm, hotelontbijt. Ik heb 3 grote zelfgebakken zuurdezemboterhammen gehad. helft hagelslag, helft jam. ook heerlijk. Daar keek ik gisteravond al voor het avondeten naar uit!
pi_118115105
Puff, wat ontzettend jammer van je solli -O- Cliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt :Y

Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week :)
pi_118115115
Tink, jasses, daar krijg je wel even de kriebels van idd!
pi_118115122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, wat ontzettend jammer van je solli -O- Cliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt :Y

Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week :)
Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raam :P
pi_118115134
quote:

Bij ons noemen ze dat gewoon tocht :+
pi_118115144
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raam :P
Oh, ja, die vriendin is niet zo van God, dus ik denk dat ze dat sowieso niet erbij zou zeggen :+
pi_118115170
Oh, en XM, beterschap! :*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:20:33 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118115274
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 08:23 schreef loveli het volgende:
Thuisvisite?
Voor spit? Ik denk niet dat ze dat doen. Ze kunnen er verder ook weinig aan doen. Ik bel straks wel ff met het telf. spreekuur en bespreek het dan wel.

V1z, geen idee. Rug is altijd zwakke plek geweest. Heb dit 1x per jaar/twee jaar en dan ben ik gewoon een week uitgeschakeld.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 09:27:15 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118115411
quote:

Of: ieder einde is een nieuw begin O+

Wasje 1 is klaar, heb afgewassen, ben aan het opruimen, nu aan het ontbijten, zo wasje 1 ophangen en wasje 2 erin en intussen op de man van de woningbouwvereniging wachten. Als die geweest is, kan ik de stad in. Broeken zoeken :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118115920
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bij ons noemen ze dat gewoon tocht :+
_O-

Ik heb paprika op brood, had je dat gezien? Ben je trots? :7
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 09:51:45 #52
70532 loveli
N
pi_118116071
XM, als je weet dat het spit is, valiumpje erin en 3 dagen niet autorijden? Of is een spierverslapper niet handig met eds?
crap in = crap out
pi_118116142
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_118116164
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie dat meegekregen van die bijna-aanslag in NY? Nou, daar waren wij dus vlakbij vanmorgen :X
Eng idee inderdaad. Gelukkig was alles door de fbi in scene gezet en kon de man daardoor gelijk opgepakt worden.
pi_118116245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
XM, als je weet dat het spit is, valiumpje erin en 3 dagen niet autorijden? Of is een spierverslapper niet handig met eds?
Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessures :X
pi_118116339
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O-

Ik heb paprika op brood, had je dat gezien? Ben je trots? :7
^O^ :Y als een pauw! :P

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
Wij kunnen niet bij je in de kast/koelkast kijken natuurlijk :+

Hoeft trouwens geen brood te wezen, kunt bijvoorbeeld yoghurt met noten nemen.
pi_118116445
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
Pindakaas? Vleeswaren? (Geiten)kaas?

Of wat ik persoonlijk ook heel lekker vind: een banaantje op brood (met een beetje kerriepoeder) :9~ .
pi_118116513
Pindakaas en banaan op brood :9

Nog even slapen en dan sportschool.
pi_118116529
Hmm kan ook yoghurt pakken inderdaad met een handje cashewnoten.
pi_118116569
Of sambal en komkommer, of gewoon dippen in een soepje!

Oeh lekker zo vroeg aan het werk, heerlijk productief!
pi_118116592
En de zon schijnt en ik hoef niet eens een jas aan O+
pi_118116603
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
pi_118116658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
wat ben je blij! O+
pi_118116678
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
jonge, ik zou je niet zo druk maken, en ook bedneken dat eten lekker hoeft te zijn. Eten is niet alleen functioneel. Dus neem lekker die boterham met kaas, of gooi wat honing, suiker of jam door de yoghurt. Of wat fruit ofzo.
pi_118116683
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Honing? Met mate is dat prima! Antioxidanten :)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:18:27 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118116831
Yoghurt met verse ananas :9. Geen suiker of honing meer nodig.

Pff, irri als mensen 'tussen 8 en 12 komen'.
Niet meer actief op Fok!
pi_118116857
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat ben je blij! O+
Jaaaaah vitamine D!!
pi_118116907
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jaaaaah vitamine D!!
pff. het is hier al weken grijs en grauw. zo saai.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:22:02 #69
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118116926
Tocht :D

Blije parkiet O+

Hotelontbijtjes :9

Beterschap XMert!

Ik werk al 3 dagen thuis, luiwammes to the max :+
pi_118116927
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:19 schreef Perruche het volgende:

[..]

Jaaaaah vitamine D!!
^^

Ik merk het bij mezelf ook!
pi_118116933
In Amsterdam ook hoor, donker, regen en meh :{
pi_118117106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
Waar de f. zit jij? Niet thuis iig. :') Het komt hier nogal met bakken uit de lucht.

Jammer Puff, maar een half jaar wachten is te overzien toch? En beterschap XMert.

Lijstje:
O: gekookt eitje, 1 kaaspanini van een volkoren vloerkadet, glaasje cranberriesap
L: 2x geroosterd boerenvolkoren met filet A. en ui
T: grote appel
T: cup a soup
T: wodka, ovenchips
D: kliekje van gisteren. (gegrilde kip, groenten, maar nu met mihoen of mie ipv rijst)
T: blokje extra pure choco
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:30:13 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118117169
Volgens mij zit Per in Italië. Rome?
Niet meer actief op Fok!
pi_118117222
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee joh, die was toch al lang terug uit Italie? Majo zit in Rome.
pi_118117242
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Nee! Maar ik post niet altijd waar ik Ben als ik wegga, niet nodig dat dat op fok staat.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:34:13 #76
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118117294
Oh, dat meende ik af te kunnen leiden uit je post op FB :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118117364
-O- -O-
pi_118117457
quote:
Gelukkig ben je niet naar Zweden verhuisd voor t weer ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:39:56 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118117486
quote:
Kun je beter in Jordanië zitten:

http://www.weeronline.nl/Midden-Oosten/Jordanie/83
Niet meer actief op Fok!
pi_118118035
Jordanie is gewoon heet zelfs..

Ik wilde komend weekend gaan surfen, gaat het niet echt waaien zo lijkt het.. Denk dat dit het laatste weekend van 2012 word dat het qua temperatuur nog te doen is. Als watertemperatuur onder de 10 graden zakt stop ik ermee.. Heb ik eerder wel eens gedaan, maar dat zit je gegarandeerd te kuchen te week erna.
Na ja, dan maar wat anders bedenken.

Lijstplanning:
O: gestoomde broccoli, 2 eieren, handje noten, beker melk.
L 2 boterhammen, hele kipfilet, 60 gram noten, worteltjes
T: banaan
D: ik denk een of andere stamppot, huisgenoot gaat koken.
T: 250 gram kwark
Misschien ga ik aan het begin van de avond nog wel even stukje mtben, is alweer te lang geleden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 10:58:45 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118118091
Ja 39 graden in Wadi Rum, dat zijn geen lekkere temperaturen meer.
Boekje gehad van reisorganisatie met een reisverslag van de reis die wij gaan maken. Krijg er helemaal zin in, maar vind het ook nog steeds eng :').
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 10:59:09 #82
70532 loveli
N
pi_118118101
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessures :X
Da's bagger!
crap in = crap out
pi_118118140
Ga je ook naar Petra enzo toe? (dat is eigenlijk het enige wat ik weet over Jordanie..)
pi_118118213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 10:58 schreef Viking84 het volgende:
Ja 39 graden in Wadi Rum, dat zijn geen lekkere temperaturen meer.
Boekje gehad van reisorganisatie met een reisverslag van de reis die wij gaan maken. Krijg er helemaal zin in, maar vind het ook nog steeds eng :').
waarom vind je het eng? Als het onverantwoord zou zijn zou de reisorganisatie er echt niet heen gaan hoor!

En niet alle niet-westerse mensen zijn eng...
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 11:03:25 #85
70532 loveli
N
pi_118118245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 09:56 schreef An24 het volgende:

[..]

Da's waardeloos!
crap in = crap out
pi_118118261
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's waardeloos!
bagger en waardeloos..wow! :+
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 11:04:28 #87
70532 loveli
N
pi_118118275
of je edit mobiel :')
crap in = crap out
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:05:35 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118118312
Ik moet nog iets tegen diarree hebben. Tips?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 11:06:56 #89
70532 loveli
N
pi_118118352
cola :P
crap in = crap out
pi_118118369
quote:
5s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:05 schreef Viking84 het volgende:
Norit?
pi_118118374
quote:
Buffet restaurants mijden als de pest, eten wat de locals eten en water uit flessen drinken. Regelmatig cola drinken en lekker banaantjes eten.
of gewoon even wat halen bij de apotheek of drogist, maar ik heb het nog nooit hoeven gebruiken
Doe wat je niet durft.
pi_118118380
quote:
loperamide, en niet eten van stalletjes langs de straat (al zal HPKW daar wat anders over zeggen). Ook ijsblokjes in je drinken en sla vermijden.
pi_118118443
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Buffet restaurants mijden als de pest, eten wat de locals eten en water uit flessen drinken. Regelmatig cola drinken en lekker banaantjes eten.
of gewoon even wat halen bij de apotheek of drogist, maar ik heb het nog nooit hoeven gebruiken
Goede tips!

Edit: spuitelf
pi_118118451
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

loperamide, en niet eten van stalletjes langs de straat (al zal HPKW daar wat anders over zeggen). Ook ijsblokjes in je drinken en sla vermijden.
:D Wat zijn we toch allemaal heerlijk voorspelbaar :D
Ik ben groot fan van streetfood en ben er nog nooit ziek van geworden. :)
Heb 1 keer echt last gehad van mn darmen en dat was na het drinken van een warme chocolademelk met slagroom op het vliegveld van Bangkok.
Doe wat je niet durft.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:10:41 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118118494
Thx! Loperamide las ik idd al. Kan ik dat gewoon bij de drogist krijgen of alleen via de apotheek?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:11:34 #96
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118118519
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef the85mc het volgende:

[..]

Goede tips!

Edit: spuitelf
Wel grappig dat je exact hetzelfde zei als jagär _O-
Niet meer actief op Fok!
pi_118118551
Voorlopige lijst :

O : 2 boterhammen met pindakaas (400 kcal)
L : yoghurt met handje cashewnoten (kcal komt later)
D : Geen idee, mijn moeder is niet thuis
S : 1,5 uur voetballen
T : handje cashewnoten
pi_118118582
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:10 schreef Viking84 het volgende:
Thx! Loperamide las ik idd al. Kan ik dat gewoon bij de drogist krijgen of alleen via de apotheek?
gewoon bij de drogist. hier althans wel.
pi_118118621
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

:D Wat zijn we toch allemaal heerlijk voorspelbaar :D
Ik ben groot fan van streetfood en ben er nog nooit ziek van geworden. :)
Heb 1 keer echt last gehad van mn darmen en dat was na het drinken van een warme chocolademelk met slagroom op het vliegveld van Bangkok.
hangt er ook een beetje vanaf denk ik hoe sterk je maag is. Ik ben er nooit ziek van geweest, maar ik geloof ook dat wij wat meer gewend zijn dan vik.

In zimbabwe dronk ik nooit leidingwater, behalve voor m'n tanden poetsen (geloof ik). Voor de rest at ik eigenlijk alles wel.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:16:21 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118118683
Ja, ik ben zo teer ;). Ik neem geen risico's. Zonde om ziek te worden tijdens zo'n dure reis :).
Niet meer actief op Fok!
pi_118119469
quote:
Gewoon diarreeremmers van de kruidvat deden hun werk prima bij mij :+. 'Eten wat locals eten' moesten wij juist níet doen, want de locals dronken kraanwater wat bij ons garant stond voor een paar dagen rennen naar het toilet :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_118119641
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:04 schreef loveli het volgende:
of je edit mobiel :')
:+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 11:46:51 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118119687
In Peru/Bolivia gelet op water uit flessen, geen ijs in dranken, goed doorbakken eten, geen rauwkost (want mogelijk gewassen in kraanwater), eten bij tentjes waar het druk is (dan kan het eten nooit lang al liggen), niet van kraampjes enzo tenzij het goed verhit voer is. En ik heb al die maatregelen genomen en toch keer goed de speedkak gehad :+. Was toen erg blij met de loperamide op een busreis van 8 uur :X.
pi_118120046
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Peru/Bolivia gelet op water uit flessen, geen ijs in dranken, goed doorbakken eten, geen rauwkost (want mogelijk gewassen in kraanwater), eten bij tentjes waar het druk is (dan kan het eten nooit lang al liggen), niet van kraampjes enzo tenzij het goed verhit voer is. En ik heb al die maatregelen genomen en toch keer goed de speedkak gehad :+. Was toen erg blij met de loperamide op een busreis van 8 uur :X.
In Egypte hetzelfde. En dan midden in de woestijn diarree hebben. Bergje zoeken en kakken terwijl de woestijnvosjes naar je zitten te staren :')
pi_118120175
Hai!

Vik, wat ik ook erg prettig vond was een middel tegen misselijkheid als je bijv. Lang in de bus moet zitten...
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:02:48 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118120278
Domperidon! En ik _O_ nog steeds voor m'n drukpunt-armbandje tegen misselijkheid :Y.
pi_118120544
Haal ook zakjes ORS bij de apotheek (ik weet niet zeker of de drogist het ook heeft; buitensportwinkels vaak wel). Áls je dan ziek wordt, zorg je zo dat je niet uitdroogt. En uitdrogen doe je snel bij 39 graden... Ga je je alleen maar slechter door voelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:12:25 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118120631
Verkopen ze ook bij de drogist volgens mij :Y.
pi_118120922
Gaat Vik nou op vakantie of op een survival-tocht :?
pi_118121093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:40 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Gewoon diarreeremmers van de kruidvat deden hun werk prima bij mij :+. 'Eten wat locals eten' moesten wij juist níet doen, want de locals dronken kraanwater wat bij ons garant stond voor een paar dagen rennen naar het toilet :P.
Water drink je. Kraanwater vermijden lijkt me betrekkelijk verstandig.
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:16 schreef Viking84 het volgende:
Ja, ik ben zo teer ;). Ik neem geen risico's. Zonde om ziek te worden tijdens zo'n dure reis :).
Dan zou ik vitaminepillen meenemen en verder leven op gekookte rijst, cola en fruit wat je zelf kunt schillen. En een enorme voorraad sultana;s meenemen.
Je gaat immers niet op een expeditie van 3 maanden, dus daar overleef je het best wel op.

Overigens zou ik geen ORS meenemen maar zakjes bouillon. En dus cola drinken. Werkt net zo goed en is een stuk minder smerig. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:31:15 #111
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118121352
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef An24 het volgende:

[..]

In Egypte hetzelfde. En dan midden in de woestijn diarree hebben. Bergje zoeken en kakken terwijl de woestijnvosjes naar je zitten te staren :')

Ik zou dan echt mixed feelings hebben :o

Zo van: "Areuhhhh malaiiiise ;( WOESTIJNVOSJES O+ oeiiii kakken in de woestijn :@ :') Jamaar woestijnvosjes! O+ "
pi_118121388
Maar een zakje ORS kan je altijd in je tas stoppen, geen extra gewicht en altijd te maken (midden in de nacht! water heb je altijd wel bij je). Cola is niet altijd voor handen en zwaarder om mee te zeulen naast water. Voor bouillon moet je weer warm water hebben.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118121452
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou dan echt mixed feelings hebben :o

Zo van: "Areuhhhh malaiiiise ;( WOESTIJNVOSJES O+ oeiiii kakken in de woestijn :@ :') Jamaar woestijnvosjes! O+ "
Ja zo ging het ook ongeveer. Tot je onder de sterren ligt te slapen en die beestjes je beginnen af te lebberen, om vervolgens je schoenen te stelen :') ( dat laatste overkwam niet mij, ik was zo verstandig om ze in de jeep te leggen :D )
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:37:19 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118121534
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:34 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja zo ging het ook ongeveer. Tot je onder de sterren ligt te slapen en die beestjes je beginnen af te lebberen, om vervolgens je schoenen te stelen :') ( dat laatste overkwam niet mij, ik was zo verstandig om ze in de jeep te leggen :D )
Ergens in de woestijn loopt nu een heel fashionable woestijnvosje op nikes... :7
pi_118121596
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ergens in de woestijn loopt nu een heel fashionable woestijnvosje op nikes... :7
:+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 12:40:48 #116
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118121651
Dokter gebeld en die vertelde me wat ik al wist. Als het langer dan een week aanhoudt: fysio. Maar goed, morgen lukt t me nog niet om de fysio per voiture te bereiken, maar heb via de mail wat tips voor oefeningen van mn fysio gekregen. En z'n wordfeud-naam :D.
pi_118122319
O: 2 koffie, gekookt ei, 2 boterhammen
L: 5 boterhammen, 3 met hagelslag :') , cup a soup, 2 bekers melk
T: koffie, appel
D: AGV
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_118122491
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dokter gebeld en die vertelde me wat ik al wist. Als het langer dan een week aanhoudt: fysio. Maar goed, morgen lukt t me nog niet om de fysio per voiture te bereiken, maar heb via de mail wat tips voor oefeningen van mn fysio gekregen. En z'n wordfeud-naam :D.
Wordfeud :D!

Ik begin een beetje kriebels te krijgen :') mn gedachten zijn niet bij werk in elk geval...
pi_118122805
Bijna weg, nallster! Leuk!

Ik had als lunch quiche met salade :9 zo nog een laatste meeting en dan klaar!
pi_118122837
Yay. Ben er uitgekomen met werk! We vliegen nu op eerste kerstdag, maar ben dan daarna wel 'van m'n contract af', hoef dus niet eerder weg en de 24e is m'n laatste werkdag dus we kunnen ook gewoon rustig aandoen met kerst in NL! *O*

O: 2 geroosterde boterhammen, banaan, mok melk
B: 4 uur vakkenvullen :')
L: scrambled eggs met een halve rode paprika, halve courgette, wat champignons, een likje mayo en wat kaas
B: fietsen naar uni. (en terug later)
T: appel, sinaasappel
T: Friesch roggebrood (100 gram)
D: broodje hamburger met pompoen en aardappeltjes uit de oven
Ja doei.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:19:19 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118122903
Ik vind WF nog steeds leuk :@. Heb nu een aantal mensen waarbij we erg aan elkaar gewaagd zijn. Dat is leuk spelen :Y. Als je zelf telkens wint of steeds verliest, wordt 't toch minder interessant.

En Nallie, vakantievoorpret is zalig!
pi_118122933
Mr.Mo vindt het ook nog leuk :+
Ja doei.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:44:17 #123
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118123898
Jammer Puff! Stomme motivatie ook.

Enige keer op reis last gehad van mijn buik was in Peru, maar dat was door de hoogte en niet door het eten... India ook overleefd zonder diarree en met drinken van de vers geperst fruit standjes op straat... Maar inderdaad geen kraantjeswater (wel om tanden te poetsen). En indien diarree: cola + zout chips, veel lekkerder dan ORS ;).

Lijstje:
O: 1/4 van omelet van 3 eitjes met 3 preistengels, 1 paprika en een klein geutje room
T: 1/4 van omelet
L: Biefstukje met bloemkool en aardappeltjes. Kom rauwkost. Appel.
T: 1/4 van omelet. Kwark met muesli en een kiwi.
D: 4 volkoren boterhammen met geitenkaas, zon gedroogde tomaat en gerookte ham.
S: 2 uur badmintonnen
T: Kwark met ananas
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 13:45:43 #124
70532 loveli
N
pi_118123950
Mooie lijst, Sjaapje.
crap in = crap out
pi_118123958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

De in kraanwater gewassen groentes en ijsblokjes eet je. Net als de droge vis met vliegen. Ik poetste zelfs mn tanden met flessenwater :').

ORS brrrrrr. Ik vertikte het om dat spul te nemen, tot mn pis donker kleurde. Het is zó ongelooflijk vies. Dan inderdaad liever cola en chips.
pi_118123981
Hoe kan je een omelet bewaren :P?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 13:48:46 #127
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118124062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:46 schreef marcie216 het volgende:
Hoe kan je een omelet bewaren :P?
In een bakje... En daarna in de frigo.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_118124275
Zijn van die dunne zouten dingen ook goed, die bruine stengels.
pi_118124971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:54 schreef marcie216 het volgende:
Zijn van die dunne zouten dingen ook goed, die bruine stengels.
Zit weinig goeds in, toch koolhydraten met veul zout.

Weer een gekke droom: ik ging 2 specialisaties tegelijk doen in een soort campus en het was heel corporaal en raar.
pi_118125128
ik zoek nog iets lekkers als tussendoor, op noten na..
pi_118125276
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 14:12 schreef marcie216 het volgende:
ik zoek nog iets lekkers als tussendoor, op noten na..
Gekookte eitjes, reepjes paprika met hummus?
Ja doei.
pi_118125665
Fruit, tomaatjes, stukken komkommer, paprika, rijstwafels met iets erop, stuk (gerookte) kip, kwark....
pi_118126189
Rijstwafels kan ik wel pakken.
Lus geen paprika, en weet niet wat al die moeilijke dingen zijn, moet het aan mijn moeder opgeven als ze boodschappen gaat doen vandaar ;)
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:14:02 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118127595
Zo.

Dunne zandkleurige broek in de uitverkoop check.
Allerlei meuk van de drogist (paracetamol, diarreestuf, ORS, pleisters) check. Morgen nog even zoeken naar zonnebrand spf 50.
Wereldstekkers check.
Zaklamp check.
Marilyn Monroe-douchegordijn check *)

Denk dat ik daar een hoofddoek ga kopen, maar ik neem ook een sjaal mee. Ik had ook een heel tof multifunctioneel doekje, maar dat kan ik niet vinden ;(.

Weet iemand toevallig of je bij ABN AMRO je pas ook moet activeren voor buiten Europa? Moet bij Rabo wel, namelijk.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:16:54 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118127735
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 11:57 schreef An24 het volgende:

[..]

Sorry :@.

Ik heb twee doosjes loperamide. Ze raden ook een tekentang aan maar die was meteen 8 euro bij Intersport. Kun je eventuele teken niet gewoon met een pincet verwijderen? :@
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:18:32 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118127806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 12:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[..]

Dan zou ik vitaminepillen meenemen en verder leven op gekookte rijst, cola en fruit wat je zelf kunt schillen. En een enorme voorraad sultana;s meenemen.
Je gaat immers niet op een expeditie van 3 maanden, dus daar overleef je het best wel op.

Overigens zou ik geen ORS meenemen maar zakjes bouillon. En dus cola drinken. Werkt net zo goed en is een stuk minder smerig. B-)
Nouhou, dat was een grapje. Ik ga wel gewoon alle normale maaltijden daar doen hoor :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118127819
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Sorry :@.

Ik heb twee doosjes loperamide. Ze raden ook een tekentang aan maar die was meteen 8 euro bij Intersport. Kun je eventuele teken niet gewoon met een pincet verwijderen? :@
Veel moeilijker. Misschien zijn ze goedkoper bij cheapass winkels als kruidvat.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:29 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118127845
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wordfeud :D!

Ik begin een beetje kriebels te krijgen :') mn gedachten zijn niet bij werk in elk geval...
Waar ging je ook alweer naartoe? NY toch?
Niet meer actief op Fok!
pi_118127881
Vakantie en reizen O+

Ik moet eigenlijk gaan opruimen en wat poetsen. Blergh.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:22:10 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118127963
Scheelt wel dat ik nu een stuk beter voorbereid ben op een eventuele volgende verre reis. Heb veel al in huis nu en weet nu waar ik aan moet denken (kledingvoorschriften enzo :')). Voelde me een beetje een sissy dat ik niet hpkw-stijl nog ging werken de dag voor vertrek, maar ben nu toch maar blij dat ik vrij ben om nog dingen te kunnen kopen :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:23:23 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118128022
Bij mijn douchegordijn zitten twaalf ringen, maar maar zes gaatjes? Snap ik iets niet of is dat douchegordijn gewoon niet goed?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:26:30 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118128149
Oh en ik heb bijna Frans Weisglas van z'n sokken gereden net. Hij lette niet op en zei sorry :P. Wat je al niet meemaakt in Den Haag :').
Niet meer actief op Fok!
pi_118128189
Ik kwam vanmorgen Jan Piel tegen...
pi_118128235
O+
Ja doei.
pi_118128240
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:23 schreef Viking84 het volgende:
Bij mijn douchegordijn zitten twaalf ringen, maar maar zes gaatjes? Snap ik iets niet of is dat douchegordijn gewoon niet goed?
Aan de onderkant ook 6 gaatjes maken met perforator. Onderkant ophangen aan andere doucherail en voila, je hebt een douchehangmat :7
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:28:27 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118128242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik kwam vanmorgen Jan Piel tegen...
Ja, in je onderbroek zeker!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:29:26 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118128293
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet meer actief op Fok!
pi_118128312
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D Nee, die man heet echt Jan Piel, zit bij me in de biljartcompetitie.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:30:23 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118128336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sure :P
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:39:53 #150
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118128788
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Verkeerde... beeldvorming... Piel.... biljarten....

*mind is blown*
pi_118128899
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:22 schreef Viking84 het volgende:
Scheelt wel dat ik nu een stuk beter voorbereid ben op een eventuele volgende verre reis. Heb veel al in huis nu en weet nu waar ik aan moet denken (kledingvoorschriften enzo :')). Voelde me een beetje een sissy dat ik niet hpkw-stijl nog ging werken de dag voor vertrek, maar ben nu toch maar blij dat ik vrij ben om nog dingen te kunnen kopen :P.
iedereen z'n eigen voorkeuren, toch? ik vind het ook fijn om rustig op reis te gaan, en overal goed over na te denken voordat ik wegga. Maar goed, ervaring met reizen maakt dat je er lagnzaam anders mee omgaat. WAar ik vroeger ver van te voren bezig ging met tas pakken doe ik dat nu rustig op de dag zelf, etc.
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 15:43:57 #152
70532 loveli
N
pi_118128964
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mind is blown*
Vaiz heeft het eindelijk voor elkaar.
crap in = crap out
pi_118129244
Mijn moeder is ook de snuggerste niet _O-
Vraag ik om rijstwafels, brengt ze die met yoghurt erop mee, die zijn niet gezond..
pi_118129355
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Vaiz heeft het eindelijk voor elkaar.
ik zie het ook al voor me:
'He Piel, stoten met die keu van je! En dit keer niet het laken scheuren!' :')
pi_118129395
quote:
9s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:39 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mind is blown*
  donderdag 18 oktober 2012 @ 15:58:27 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118129551
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:54 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D Da's dan wel weer een lief plaatje O+
pi_118129666
Oke mijn lijstje :

O : 2 boterhammen met pindakaas + glas melk (500 kcal)
L : bak yoghurt met walnoten - 200kcal
T : Koekje 100kcal
D : Rijst met varkenshaas en een saus - 1000 (?) kcal
T : 3 ongezonde rijstwafels (zitten per 3 verpakt) zo; n 250 kcal.

Kom ik iets boven de 2000 uit. Gaat opzich nog wel.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:03:49 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118129796

Voor de Cartoon Network fans onder ons :+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:04:16 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118129817
Lijstje so far

O: kom kwark met een banaan en klein beetje muesli
T: 2 mandarijnen
L: 3 bth: dubbele met kaas, 1x grillworst
D: zuurkoolquiche :9 calorieënbom met eieren, bladerdeeg, room, kaas en zuurkool :P

oO<
  donderdag 18 oktober 2012 @ 16:18:41 #160
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118130375
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 15:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

iedereen z'n eigen voorkeuren, toch? ik vind het ook fijn om rustig op reis te gaan, en overal goed over na te denken voordat ik wegga. Maar goed, ervaring met reizen maakt dat je er lagnzaam anders mee omgaat. WAar ik vroeger ver van te voren bezig ging met tas pakken doe ik dat nu rustig op de dag zelf, etc.
Ik maak altijd een lijstje, pakken gebeurt meestal heel laat 's nachts voor we vertrekken.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_118130407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:18 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik maak altijd een lijstje, pakken gebeurt meestal heel laat 's nachts voor we vertrekken.
Aftiklijstjes zijn fijn :)
Heb alsnog geslapen tot 15:00 :@ ben echt een marmotje
pi_118130663
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:01 schreef marcie216 het volgende:
Oke mijn lijstje :

O : 2 boterhammen met pindakaas + glas melk (500 kcal)
L : bak yoghurt met walnoten - 200kcal
T : Koekje 100kcal
D : Rijst met varkenshaas en een saus - 1000 (?) kcal
T : 3 ongezonde rijstwafels (zitten per 3 verpakt) zo; n 250 kcal.

Kom ik iets boven de 2000 uit. Gaat opzich nog wel.
Hoeveel borden warm eten neem je?
Normale portie varkenshaas 100 kcal
bord rijst: 240 kcal
saus als ik een vette soort neem hooguit 200 kcal..
dat zijn er dan dus met een beetje moeite 600 kcal voor je D en geen 1000 en geen groente, foei mama van Marcie!
pi_118130771
Oh en ohai!
Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, plakje ontbijtkoek met boter
L: 4 rijstwafels kaas, komkommer, ham, gekookt ei, karnemelk
T: yoghurt met een banaan
B: wandelen
T: cappuccino
T: cashewnootjes
D: rode bietjes met gebakken uitjes en runderburger
T: kwark met 2 kiwi's
pi_118130775
Neem meestal wel best veel, weet niet precies wat normale porties zijn. 800 denk ik, ja geen groente, ik vroeg er nog om van kan je er wat groente in doen maar ik lust geen Ui-paprika, mijn zus lust weer andere groenten niet, en zo ook bij mijn vader-moeder.
pi_118130828
wat voor groente vindt je wel lekker dan? en dat paprika's keigezond zijn zet je niet over de streep?
pi_118130881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
wat voor groente vindt je wel lekker dan? en dat paprika's keigezond zijn zet je niet over de streep?
Mijn moeder lust ook geen paprika, mijn moeder lust trouwens bijna geen groente, en zij kookt.
pi_118131097
Lekker zo'n moeder. Ik Ben echt blij dat die van mij superlekker en gezond kookte en me echt liefde voor eten heeft meegegeven. Mijn vriend eet gelukkig ook alles wat ik hem voorzet...
pi_118131122
Ik heb trek :')
pi_118131143
Mijn moeder kookt ook gewoon goed hoor ;)
Ach, misschien eten we wel groente, zou het dalijk wel laten weten.
pi_118131186
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Perruche het volgende:
Lekker zo'n moeder. Ik Ben echt blij dat die van mij superlekker en gezond kookte en me echt liefde voor eten heeft meegegeven. Mijn vriend eet gelukkig ook alles wat ik hem voorzet...
Die van mij alleen maar dat je moet eten wat de pot schaft, dat is ook voldoende voor velen :P
pi_118131232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriend eet gelukkig ook alles wat ik hem voorzet...
Boks! *) :P
Ja doei.
pi_118131270
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boks! *) :P
Hier ook! Als er maar geen kaas in zit :+
pi_118131378
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hier ook! Als er maar geen kaas in zit :+
hier als er maar genoeg kaas inzit. Hence de extra kilo's.

Oh, en geen vlees voor de mr. Of vis.
pi_118131400
Ik woon alleen :)
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]

Voor de Cartoon Network fans onder ons :+
pi_118131476
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:41 schreef V1z0R het volgende:
Ik woon alleen :)

[..]

Hepie en hepie dan :(
pi_118131498
Die van mij eet echt alles. Soms vind ie het minder lekker maar dan zegt ie dat en eet ie het alsnog op. Ook in mijn ogen mislukte gerechten verdwijnen in zijn buik :')
pi_118131654
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hepie en hepie dan :(
Oh ja :+

Maar ik eet niet van hun brokken en blikjes en zij eten (meestal) niet van mijn bord. :P
pi_118131809
:W *binnenrolt tijdens werkdip.

Vaiz? Hoe is het met dat meisje?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_118131987
Die van mij houdt niet zo van broccoli. En ontbijt met suikerbrood.
Maar hij is wel lief. O+

Naast mij zit iemand de Party te lezen. Ik kees half mee en viel mijn hersencellen afsterven. :o

Vik, waarom begin je nu pas met dingen verzamelen voor je vakantie? Ik zie he enorm veel dingen noemen die je 2 maanden geleden veel makkelijker kon kopen. :o
Doe wat je niet durft.
pi_118132191
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:50 schreef Ml-etje het volgende:
:W *binnenrolt tijdens werkdip.

Vaiz? Hoe is het met dat meisje?
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat mag vanavond, het blijft dus bij 2 dagen, niet eens de kans om m'n eikeligheid te portretteren...
}:|
pi_118132240
Afvallen en galstenen, vind ik niet leuk. Vanuit ziekenhuisbed.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118132425
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 13:02 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
O: 2 koffie, gekookt ei, 2 boterhammen
L: 5 boterhammen, 3 met hagelslag :') , cup a soup, 2 bekers melk
T: koffie, appel
D: AGV
T: koffie, 3 bok biertjes gok ik

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

Weg met die lui

[ Bericht 25% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 18-10-2012 17:08:50 ]
pi_118132435
quote:

[..]

[..]

Ehh? Sorry maar zelfs met terugzoeken snap ik het niet :@
Het klinkt niet positief helaas...

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:59 schreef Beessie-Jen het volgende:
Aww! Beterschap!!
pi_118132456
Oeps BJ, sterkte!

Henk, meekezen _O-
pi_118132597
quote:

[..]

[..]

;( :*

Nallie, lekker he, vakantievoorpret O+

XM: lekker lijstje had je daar!

Wat goed Vik dat je nog een broek hebt gescoord!

Ik had vandaag een zakelijke afspraak. Ik netjes in groene kokerrok, truitje en lange zwarte jas....Voelde mij al helemaal top zakelijk. Word ik opgehaald door mijn gespreksparter: "ohw... Ooooohw? Mevrouw .... Hallooooo!" :') ik vatte het op als compliment, is wel okay toch? :+
pi_118132662
quote:
Ohw jeetje. Dat schijnt erg pijnlijk te kunnen zijn. Sterkte :*
pi_118132756
Beterschap BJ!

:D hebben elkaar twee keer gezien, An, lig er verder niet wakker om :P toch bedankt :Y
Mja, vind het wel iets creepy, vooral die lange hallo...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:03 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ehh? Sorry maar zelfs met terugzoeken snap ik het niet :@
Het klinkt niet positief helaas...
Het is voorbij :)
pi_118132889
quote:
Beterschap! Moet ie eruit?
pi_118132903
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap BJ!

:D hebben elkaar twee keer gezien, An, lig er verder niet wakker om :P toch bedankt :Y

[..]

Oh -O- ben nu zoals verwacht nieuwsgierig naar de context :@
pi_118133036
He bah, beterschap BJ!
pi_118133062
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:10 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap BJ!

[..]

Nou ja, zou het leuk vinden als je ienand vindt ;)

Haha, als de beste man zelf niet schrok van zijn reactie, zou ik je gelijk geven. Nu was het meer schattig :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:17:35 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118133076
Sterkte BJ!

Leuk compliment An! En ben ook wel blij met m'n lijstje. Oh bij de taart nog een salade :9
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:19:15 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118133146
Prut zeg BJ!

An, ik dacht er een GeeBee smiley bij :') Is het een perv?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:19:39 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118133168
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:17 schreef An24 het volgende:

[..]

Nou ja, zou het leuk vinden als je ienand vindt ;)

Haha, als de beste man zelf niet schrok van zijn reactie, zou ik je gelijk geven. Nu was het meer schattig :')
Ah okee dan is het goed :+
pi_118133213
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:29 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Mijn moeder lust ook geen paprika, mijn moeder lust trouwens bijna geen groente, en zij kookt.
Ik had laatst een hele makkelijke salade met witlof, avocado, munt en grapefruit, die absoluut niet naar witlof smaakte (niet dat bittere). Recept hebben?
pi_118133242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:20 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had laatst een hele makkelijke salade met witlof, avocado, munt en grapefruit, die absoluut niet naar witlof smaakte (niet dat bittere). Recept hebben?
Ik wil 'm sowieso wel! :9
Ja doei.
pi_118133349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik wil 'm sowieso wel! :9
Zal binnenkort uittikken. Komt uit dit boek, ik word echt blij als ik er doorheen blader O+ (leuke sfeerfotografie en allemaal verse producten enzo).

http://www.bol.com/nl/p/marie-claire-fresh-fast/1001004006407281/
pi_118133392
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Prut zeg BJ!

An, ik dacht er een GeeBee smiley bij :') Is het een perv?
:')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:29:49 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118133600
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 16:54 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die van mij houdt niet zo van broccoli. En ontbijt met suikerbrood.
Maar hij is wel lief. O+

Naast mij zit iemand de Party te lezen. Ik kees half mee en viel mijn hersencellen afsterven. :o

Vik, waarom begin je nu pas met dingen verzamelen voor je vakantie? Ik zie he enorm veel dingen noemen die je 2 maanden geleden veel makkelijker kon kopen. :o
:D @ meekezen.

Verder: beetje onderschat hoeveel voeten in de aarde zo'n reisje nog heeft. Gebeurt me niet weer ;). Ik zal wel blij zijn als ik er ben, ik ben echt onrustig :').
Niet meer actief op Fok!
pi_118133878
Wat moet ik doen? Bij de leuke maar veel te jonge dude blijven, die ook nog eens nu voor minstens 2 maanden in Azie zit?

Of gaan daten met een op papier ideaal iemand? Hij is ook maar 1 jaar jonger.

Maar ik vind m'n T. nog best leuk.

Dilemma.

Oeh BJ!! Pijnlijk lijkt mij! Beterschap!

Viezzz, je hebt nooit precies verteld waarom het uit was. Je zei alleen dat ze ziek was en toen was het ineens ook uit.

En ik was vandaag zo druk in de galerie. Lang geleden. Wel fijn vind ik dat eigenlijk. Dat je nauwelijks tijd hebt om te lunchen.
pi_118133978
Co, je hebt toch niets serieus met die jonge kerel! Ozu gewoon eens daten met die op papier ideaal iemand en zien offie irl ook zo ideaal is!
pi_118134093
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:38 schreef Perruche het volgende:
Co, je hebt toch niets serieus met die jonge kerel! Ozu gewoon eens daten met die op papier ideaal iemand en zien offie irl ook zo ideaal is!
Hmmm. Ja. Ik voel me altijd zo snel schuldig. En moet ik het dan wel of niet vertellen. Eigenlijk ben ik gewoon niet zo erg gemaakt voor casual relaties geloof ik. Ik heb me gewoon weer enorm gehecht natuurlijk. :P

Maar misschien heb je gelijk. Een keer ontmoeten kan misschien geen kwaad.
pi_118134201
Ben je exclusief met T? zo niet, dan zou ik het denk ik proefondervindelijk uitvinden, maar soms is mijn moraal wat vrij ;)
pi_118134535
Nee, niet expliciet exclusief. Maar in de praktijk kwam het daar, (op 1 weekend na :@ ) wel op neer. Vroeger deed ik er ook minder moeilijk over, ik denk ook dat ik weet hoe dat komt. Als je toen een lange afstand relatie had, dan belde je 1 of twee x in de week. Oma vertelt, dus ik heb het over het pre-internetale tijdperk. En ik kan je vertellen, dan verwatert de boel vrij snel.
Nu heb je dagelijks contact en wat doe je dan als iemand vraagt: wat heb jij gedaan vandaag? Iets verzwijgen is tot daaraantoe, maar dan wordt het dus liegen of eerlijk zijn.

Maar rationeel is het natuurlijk beter om een in potentie prima match even te bekijken op prima-heid.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 17:59:52 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118134747
Wat zij zeggen Co :Y. Keer een drankje doen lijkt me geen kwaad kunnen. Je weet snel genoeg of het wat zou kunnen zijn.
pi_118134848
Als je die iemand in de kroeg tegen gekomen zou zijn had je er een praatje mee gemaakt. Alleen ga je nu 'doelbewust'.

Ik snap overigens je dilemma we'll eigenlijk. Maar goed, T kan er niet moeilijk over doen toch? Hij heeft je niet ten huwelijk gevraagd ofzo :P. Zou je het naar vinden als hij zoiets zou doen zonder te vertellen? Dan we'll vertellen.
pi_118134986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:02 schreef Perruche het volgende:
Als je die iemand in de kroeg tegen gekomen zou zijn had je er een praatje mee gemaakt. Alleen ga je nu 'doelbewust'.

Ik snap overigens je dilemma we'll eigenlijk. Maar goed, T kan er niet moeilijk over doen toch? Hij heeft je niet ten huwelijk gevraagd ofzo :P. Zou je het naar vinden als hij zoiets zou doen zonder te vertellen? Dan we'll vertellen.
^^

Al zou ik het zelf geloof ik wel naar vinden en het daarom niet doen.
pi_118135145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^^

Maar ja dan ga je alweeer richting de committed relaties en dat hebben zij niet :p
pi_118135200
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

^^

^^

Mijn geweten zou me ook in de weg zitten. Maar ik denk dan ook: zulke dingen bespreek je toch met elkaar als je een lange 'afstandsrelatie' hebt? Of ligt dan nou aan mij? :')
pi_118135210
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:53 schreef conleche het volgende:
Nee, niet expliciet exclusief. Maar in de praktijk kwam het daar, (op 1 weekend na :@ ) wel op neer. Vroeger deed ik er ook minder moeilijk over, ik denk ook dat ik weet hoe dat komt. Als je toen een lange afstand relatie had, dan belde je 1 of twee x in de week. Oma vertelt, dus ik heb het over het pre-internetale tijdperk. En ik kan je vertellen, dan verwatert de boel vrij snel.
Nu heb je dagelijks contact en wat doe je dan als iemand vraagt: wat heb jij gedaan vandaag? Iets verzwijgen is tot daaraantoe, maar dan wordt het dus liegen of eerlijk zijn.

Maar rationeel is het natuurlijk beter om een in potentie prima match even te bekijken op prima-heid.
Een match op papier is nog geen match in werkelijkheid. Maar snap het wel dat je het moeilijk vind, ik kan ook niet meerdere tegelijk daten.
Ik zou een keer met die perfecte match afspreken voor een drankje en kijken of het klikt. Klikt het niet, dan ben je geen uitleg aan T verschuldigd. (Eigenlijk sowieso niet als het meer een friends with benefits is..) Klikt het wel, ja dan wordt het moeilijker. Maar is T monogaam of weet je dat niet?
pi_118135223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef conleche het volgende:
Wat moet ik doen? Bij de leuke maar veel te jonge dude blijven, die ook nog eens nu voor minstens 2 maanden in Azie zit?

Dilemma.

Oeh BJ!! Pijnlijk lijkt mij! Beterschap!

Viezzz, je hebt nooit precies verteld waarom het uit was. Je zei alleen dat ze ziek was en toen was het ineens ook uit.

En ik was vandaag zo druk in de galerie. Lang geleden. Wel fijn vind ik dat eigenlijk. Dat je nauwelijks tijd hebt om te lunchen.
Keer koffie drinken met op-papier-ideaal, geen klik? pech... Wel klik, situatie met T. nog eens onder de loep nemen.

Mja, zat al snel beetje de klad in de gesprekken na de tweede keer treffen. Toen de bedoeling om nog even weekendje leuke dingen te doen, maar toen werd ze ziek. Heb zaterdag dus nog even gebeld, ging ze zeuren en daar had ik geen zin in...
pi_118135406
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Keer koffie drinken met op-papier-ideaal, geen klik? pech... Wel klik, situatie met T. nog eens onder de loep nemen.

Mja, zat al snel beetje de klad in de gesprekken na de tweede keer treffen. Toen de bedoeling om nog even weekendje leuke dingen te doen, maar toen werd ze ziek. Heb zaterdag dus nog even gebeld, ging ze zeuren en daar had ik geen zin in...
Zeuren? Na twee keer ontmoeten al?

Ligt er natuurlijk ook aan wat jij onder zeuren verstaat.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:22:36 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118135806
Zeuren doe je pas als je committed bent toch! Lekker even zagen tegen je vriendje :7 Als het daar al mee begint kan ik me zo voorstellen dat het daarna alleen maar erger wordt o.O

Co, ik snap de ballen van vrije relaties en de regels daarin dus ik houd me er maar buiten :+ T leuk genoeg ja of nee, lijkt me vooral de vraag, en of je nu wel een vrije relatie wil of een Relaaasie-relatie?
pi_118135885
Bel je op om te vragen hoe het is, krijg je om de oren 'had eigenlijk al eerder een telefoontje verwacht' en dan ook serieus bedoeld...
Dank je de koekoek! Als het zo begint duurt zo'n gesprek niet bijster lang bij mij als ik je pas net ken.
pi_118136055
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
Bel je op om te vragen hoe het is, krijg je om de oren 'had eigenlijk al eerder een telefoontje verwacht' en dan ook serieus bedoeld...
Dank je de koekoek! Als het zo begint duurt zo'n gesprek niet bijster lang bij mij als ik je pas net ken.
Auw! Das niet handig nee.
pi_118136155
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:29 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D @ meekezen.

Verder: beetje onderschat hoeveel voeten in de aarde zo'n reisje nog heeft. Gebeurt me niet weer ;). Ik zal wel blij zijn als ik er ben, ik ben echt onrustig :').
Jajajja, typfoutje. :D
Ik zag anders nog wel dat het allerlaatste interview van Gert (die van Gert en Hermien, die van "alle duiven op de dam shalalalie shalalala") in de Party staat.
Ik dacht dat die man allang dood was. :P

Vind het wel grappig om te zien hoe je dit allemaal op het laatste moment regelt, terwijl je in mijn ogen ontzettend gestructureerd en planmatig werkt normaliter.
Zonnebrand koop je overigens het beste in de aanbieding in de zomer. B-) Of bij de Lidl (schijnt erg goed getest te zijn en kost bijna niets!) en de action heeft ook wel eens wat staan. :)
Doe wat je niet durft.
pi_118136166
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:24 schreef V1z0R het volgende:
:D niet bijdehand nee.
Die zat nog niet lekker in haar velletje.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeuren doe je pas als je committed bent toch! Lekker even zagen tegen je vriendje :7 Als het daar al mee begint kan ik me zo voorstellen dat het daarna alleen maar erger wordt o.O

Co, ik snap de ballen van vrije relaties en de regels daarin dus ik houd me er maar buiten :+ T leuk genoeg ja of nee, lijkt me vooral de vraag, en of je nu wel een vrije relatie wil of een Relaaasie-relatie?
Zeuren is iets dat feitelijk zo lang mogelijk uitgesteld moet, maar ik ben ook slecht in teleurstelling verbergen.. maar bel dan een vriendin ofzo en zeur daar ff tegen over dat je het zo jammer vindt denk ik dan :)

Co, wat doet T eigks? Is die monogaam?
pi_118136228
Ze had zeker geen hoepeloorbellen, viz?

Co., heb je nu een lange afstandsrelatie die geen relatie is?
pi_118136241
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:D niet bijdehand nee.
Die zat nog niet lekker in haar velletje.

[..]

Zeuren is iets dat feitelijk zo lang mogelijk uitgesteld moet, maar ik ben ook slecht in teleurstelling verbergen.. maar bel dan een vriendin ofzo en zeur daar ff tegen over dat je het zo jammer vindt denk ik dan :)

Of flirt er over, in plaats van je teleurstelling te laten merken....zou ik doen in ieder geval.
pi_118136316
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Of flirt er over, in plaats van je teleurstelling te laten merken....zou ik doen in ieder geval.
Nu heb ik van jou al wat geleerd maarehh? Deze snap ik niet :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:37:45 #221
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118136485
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:32 schreef An24 het volgende:

[..]

:D Het is maar goed dat jij al getrouwd bent, zulke deeeviousness loslaten op de wereld, pfoei! :D

V1z, 'dank je de koekoek' _O- Maareh ja, gesnopen :+ Troela zonder hoepels, tsss.
pi_118136494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

Nou ja, het is ook niet een per se vrije relatie, maar meer eentje zonder toekomstverwachting en hij is niet hier waar ik wel ben. Gedurende het hele jaar hebben we elkaar best vaak gezien en dat was erg leuk, dus op zich zou ik er nu niet mee stoppen mocht hij hier zijn. Dus dan zou ik er een gewone relatie mee hebben van beperkte duur.

Dus T is leuk genoeg, maar hij is niet hier. Daar komt het op neer. :P

En Viezzz, misschien voelde ze zich heel ziek & zielig? Maar het is niet heel slim van d'r, dat geef ik toe. Maar denk dat je haar dan sws niet heel leuk vond, anders had je waarschijnlijk vanzelf wel eerder gebeld. :P
pi_118136725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nu heb ik van jou al wat geleerd maarehh? Deze snap ik niet :D
Ohw echt? Nu word ik nieuwsgierig :D

Nou ja, je kan ook op een leuke manier laten merken dat je op een telefoontje wacht toch? Beetje spanning opbouwen.

En ik ben helemaal niet devious ;(
pi_118136874
Lastig Co, ik snap t dilemma.
Puur rationeel zou ik zeggen ga voor de perfecte papierman! Maar zo is het in de liefde gelukkig niet.
Ben je verliefd?

Oh en je mag de papierman ook wel doorschuiven naar mij hoor, ik zoek nog ;)
pi_118136885
Co, ik vind het maar vaag.
Je vindt het erg leuk met hem en tegelijk zeg je dat het geen toekomstperspectief heeft. Ik vraag me dan af wat er mist dat het geen 'echte' relatie kan worden. Alleen zijn leeftijd? Of is het de letter T, dat je aan tussendoortje moet denken ;)
pi_118136977
Eens met An!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou ja, het is ook niet een per se vrije relatie, maar meer eentje zonder toekomstverwachting en hij is niet hier waar ik wel ben. Gedurende het hele jaar hebben we elkaar best vaak gezien en dat was erg leuk, dus op zich zou ik er nu niet mee stoppen mocht hij hier zijn. Dus dan zou ik er een gewone relatie mee hebben van beperkte duur.

Dus T is leuk genoeg, maar hij is niet hier. Daar komt het op neer. :P

En Viezzz, misschien voelde ze zich heel ziek & zielig? Maar het is niet heel slim van d'r, dat geef ik toe. Maar denk dat je haar dan sws niet heel leuk vond, anders had je waarschijnlijk vanzelf wel eerder gebeld. :P
Heb je voor jezelf duidelijk waar je echt bent en waar je heen wilt? :@

Misschien, maar gedurende de week al eerder wat 'rare' berichtjes gehad en zo. Van die berichten die je in zo'n fase gewoon niet echt verwacht.
Zelfde als dat ik niet zomaar een scheet laat wapperen.

:D klopt ook wel, was daarom ook de bedoeling weekend goede sex te hebben en daarna het onvermijdelijke maar aan te zien. Na onvoorziene uitstel nog gegokt op een dagje, maar na telefoontje daar ook geen zin in.
pi_118137007
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef Ml-etje het volgende:

Ik weet het niet. Als hij al iets uitspookt dan blijft hij er in ieder geval niet slapen. :')
Het kan vreemd lijken om hier geen afspraken over te maken en normaal is het ook wel duidelijker, maar hier heb ik het bewust casual gehouden. Omdat het van voorbijgaande aard is, wil ik niks in de weg staan. Dus zo bekeken zou ik ook mezelf niet in de weg moeten staan. Maar ik geloof dat zowel hij als ik last hebben van hetzelfde: wel weten dat het zo is, maar er niet echt naar handelen.

Naja, genoeg hierover, ik ga eens te badde en daarna koken.
pi_118137106
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef the85mc het volgende:
Co, ik vind het maar vaag.
Je vindt het erg leuk met hem en tegelijk zeg je dat het geen toekomstperspectief heeft. Ik vraag me dan af wat er mist dat het geen 'echte' relatie kan worden. Alleen zijn leeftijd? Of is het de letter T, dat je aan tussendoortje moet denken ;)
Voornamelijk leeftijd. Ik heb het niet over 3 jaar. :+
pi_118137257
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef conleche het volgende:

[..]

Voornamelijk leeftijd. Ik heb het niet over 3 jaar. :+
Ok, dat kan soms lastig zijn.. Vooral als hij voor zijn leeftijd misschien niet heel volwassen is. Had beetje zelfde met zeilmeisje, zij was 5 jaar jonger, maar het verschil leek veel groter.. Mijn vrienden vonden het maar raar dat ik zei dat ik haar te jong vond..
pi_118137301
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:47 schreef Nallie het volgende:
Lastig Co, ik snap t dilemma.
Puur rationeel zou ik zeggen ga voor de perfecte papierman! Maar zo is het in de liefde gelukkig niet.
Ben je verliefd?

Oh en je mag de papierman ook wel doorschuiven naar mij hoor, ik zoek nog ;)
Verliefd? Hmmmm, laat ik het zo zeggen: ik vind het fijn hem om me heen te hebben en dat heb ik niet vaak.

Voor jou is papierman te oud, of val je op oud? Want: geen kinderen, reislustig, ziet er voor zover ik kan beoordelen prima uit en maakt geen spelfouten!
pi_118137451
Is dat serieus een criterium? :@
pi_118137546
Even iets heel anders: in het BB topic is het heel normaal om een fohn te hebben als man... Ja ja..
Metroman blabla allemaal, maar in het BB topic had ik dat niet zo snel verwacht. Ik heb niet eens een fohn terwijl ik redelijk ijdel ben..
pi_118137586
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef the85mc het volgende:
Even iets heel anders: in het BB topic is het heel normaal om een fohn te hebben als man... Ja ja..
Metroman blabla allemaal, maar in het BB topic had ik dat niet zo snel verwacht. Ik heb niet eens een fohn terwijl ik redelijk ijdel ben..
Veel schilders
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:05:22 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118137596
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef V1z0R het volgende:
Zo, echt wel. Grote taalfouten zou ik echt een afknapper vinden.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:07:19 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118137676
Leeftijd... echt hoor als je het daardoor laat 'mislukken' dat is wel het domste en misschien wel net zo'n goed argument als:; Nee, het moet maar niks serieus worden want ze is toch 20 kg te dik... :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118137714
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Ohw echt? Nu word ik nieuwsgierig :D

Nou ja, je kan ook op een leuke manier laten merken dat je op een telefoontje wacht toch? Beetje spanning opbouwen.

En ik ben helemaal niet devious ;(
Ahzo :D ja maar dan moet je eerst wel tot dat level gekomen zijn.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:08:37 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118137729
Hoe gaat het met je XM? Heb je al spierverslappers enzo?

Vik, ik vind je toch een partij lief O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118137780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef the85mc het volgende:
Wat fohnen ze dan? Hun biceps? Elk topic verandert ook in een SC! :P

Viezzzz, nou ja....eigenlijk wel ja. Iemand die het heeft over 'me moeder', of: 'ik ga me eigen even omkleden', of zoiets lelijks, die valt af. Ik heb het niet over een kleine typo, die maakt iedereen wel eens.
pi_118137811
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Verliefd? Hmmmm, laat ik het zo zeggen: ik vind het fijn hem om me heen te hebben en dat heb ik niet vaak.

Voor jou is papierman te oud, of val je op oud? Want: geen kinderen, reislustig, ziet er voor zover ik kan beoordelen prima uit en maakt geen spelfouten!
Ik ben niet zo jong meer hoor ;) 27.

Maar ik zou vooral op je gevoel afgaan! Je kan wel settelen voor degelijk en veilig, maar je leeft maar 1 keer, lekker cliche maar t is wel zo :')
En ik hou van spannende liefdesverhalen :D
pi_118137869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Leeftijd... echt hoor als je het daardoor laat 'mislukken' dat is wel het domste en misschien wel net zo'n goed argument als:; Nee, het moet maar niks serieus worden want ze is toch 20 kg te dik... :r
Ik vind leeftijdsverschil wel wat anders dan uiterlijk. Ik zou leeftijd meer vergelijken met opleidingsniveau. Klein verschil prima, maar als het te groot wordt werkt het niet (voor mij dan). Het is leuk dat je met elkaar over van alles kan praten, niet dat de 1 continu praat en de ander alleen maar luistert.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:12:10 #241
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118137899
Perr, je had wel een heel klein ontbijtje voor een buffet :D

Lijst
O: kwark en vla
T's: 2 appels, plakje groninger notenkoek , cappuccino
L: tarwebol met boter en laag ham, meergranenbol met 4 plakken kaas (waarvan ik toch echt 2 in de uilnisemmer heb gegooid), wit puntje met een heerlijk vers gebakken kroket en mosterd, 2 kommen champignonssoep met ballen
T's: peer, mandarijn, augurk met ham, tomaat
D: een bloemkool, doperwten, kipfilet, gegrilde courgette en ui, aardappelkroketten
pi_118137915
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Het gaat natuurlijk om dingen die daar bij komen kijken. Zoals kinderwens en dergelijke. Het cijfer an sich interesseert me geen zier.
pi_118137936
Hmm ja leeftijdsverschil dat blijft een leuke maar als je beide niet duidelijk bent dan zit daar wellicht wat meer achter Co?

Tegenwoordig loop ik mensen tegen het lijf die op hun 25ste al "vastgeroest" zitten omdat ze bang zijn "nooit meer iemand anders tegen te komen".
Daar krijg ik het spontaan van op mijn heupen enzo.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:13:25 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118137947
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Het gaat natuurlijk om dingen die daar bij komen kijken. Zoals kinderwens en dergelijke. Het cijfer an sich interesseert me geen zier.
Okee, dat is duidelijk. Er zit wel iets achter gelukkig :Y
pi_118138120
XM & Co, puur voor de vorm, door mijn taalfouten zou ik bij jullie dus een gigantische afknapper zijn?
Even indenken dat ik qua uiterlijk wel in de smaak zou vallen :P
Reken zelf persoonlijk niet een vrouw af op bijvoorbeeld rekenvaardigheid of het vermogen tot het begrijpen van andere dingen die voor mij logisch zijn.
Al geef ik toe dat ik enig vermogen ertoe wel aantrekkelijk vind :@

"Oh, je kunt geen matrix inverteren? Sorry dan wordt het niks" :+ :D
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:17:56 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118138142
Uniek, tamelijk belabberd. Ik mag helaas geen spierverslappers. Het is op de tanden bijten en wachten op betere tijden. Maar het doet gemeen zeer -O-.
pi_118138205
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef V1z0R het volgende:
XM & Co, puur voor de vorm, door mijn taalfouten zou ik bij jullie dus een gigantische afknapper zijn?
Reken zelf persoonlijk niet een vrouw af op bijvoorbeeld rekenvaardigheid of het vermogen tot het begrijpen van andere dingen die voor mij logisch zijn.

Zo zwart wit zal het niet zijn lijkt mij. Ik kan niet tegen zeurende vrouwen en zeuren om een incidentele taalfout vind ik irritant. Maar ik ben wel verliefd op XM en CO, dat lijkt mij logisch. Verliefdheid is als een toverbal jongen.
pi_118138252
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm ja leeftijdsverschil dat blijft een leuke maar als je beide niet duidelijk bent dan zit daar wellicht wat meer achter Co?

Tegenwoordig loop ik mensen tegen het lijf die op hun 25ste al "vastgeroest" zitten omdat ze bang zijn "nooit meer iemand anders tegen te komen".
Daar krijg ik het spontaan van op mijn heupen enzo.
willen investeren in een relatie vind ik dan weer iets moois. Perfect bestaat niet dus dat zal toch nooit gebeuren :)
pi_118138254
quote:

:D moet eerlijk zeggen dat enig bijdehand zijn wel op prijs wordt gesteld hoor :)
Spelfouten die volcontinu doorgaan vind ik persoonlijk ook irritant maar ben zelf geen ster qua d/t.

Plus ik wil thuis gewoon relaxt zijn dus als je dan ook nog volcontinu slim moet doen *zucht.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:21:32 #250
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118138309
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Zo zwart wit zal het niet zijn lijkt mij. Ik kan niet tegen zeurende vrouwen en zeuren om een incidentele taalfout vind ik irritant. Maar ik ben wel verliefd op XM en CO, dat lijkt mij logisch. Verliefdheid is als een toverbal jongen.
:D :')
pi_118138319
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:

[..]

Tja, wie is er niet verliefd op Co en XM?!
pi_118138324
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:20 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

willen investeren in een relatie vind ik dan weer iets moois. Perfect bestaat niet dus dat zal toch nooit gebeuren :)
Dat absoluut :Y maar om nou elkaar te gaan zitten vervelen :@ dat snap ik niet.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:21:49 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118138327
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uniek, tamelijk belabberd. Ik mag helaas geen spierverslappers. Het is op de tanden bijten en wachten op betere tijden. Maar het doet gemeen zeer -O-.
Bah, wat vermoeiend! Sterkte.

V1, geen matriks? :')

Me fiets e.d. daar kan ik mij wel aan ergeren, echte spreektaalzinnen dan weer niet, dat valt mij nl. niet op :D
pi_118138337
quote:

toch beter zoeken op je werk :s)
pi_118138368
quote:

Als je nou, puur voor de vorm, steeds "me taalfouten" zou schrijven, dan zou ik daarop afknappen. Her en der een d of t verkeert best.

Ik reken trouwens mannen zeer zeker wel af op logisch denkvermogen. Niks zo aantrekkelijk als logica en niets zo onaantrekkelijk als domorigheid. Bij mij is bijna alles daaraan ondergeschikt. Binnen de subgroep van niet al te domme mannen ga ik dan wel kijken naar spelfouten en flaporen of karakter. En hij moet goed ruiken. Ik denk dat dat op gelijke hoogte met de logica staat :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118138387
quote:

Nope, jij maakt geen irritante taalfouten. Bovendien weet ik dat je er op let, want je schrijft echt zoveel beter dan in het begin! :Y

En UKS!! O+ _O-
pi_118138418
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat absoluut :Y maar om nou elkaar te gaan zitten vervelen :@ dat snap ik niet.
Ken niemand waarvoor dat geldt. Of ze zijn 50+, maar zelf dan kan het nog :)
  Vis een optie? donderdag 18 oktober 2012 @ 19:42:57 #258
70532 loveli
N
pi_118139409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 17:36 schreef conleche het volgende:

Dilemma.
Oeh, interessant. Welke afspraken heb je met T. en wie date hij als hij in Azië is?

Ken je de ideale papieren iemand ook in den lijve?
crap in = crap out
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:43:43 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef V1z0R het volgende:
Geen spelfouten? Ja :P.

Trouwens, sinds ik het werk doe dat ik doe ben ik er wel achter dat er heel weinig mensen zijn die geen spelfouten maken. Zelfs degenen die van zichzelf denken dat ze geen spelfouten maken :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:43:45 #260
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118139438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Tja, wie is er niet verliefd op Co en XM?!
Ik.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:44:41 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118139473
Aaaalles is liefdeeeeh!

Vriendje schrijft ook niet vlekkeloos maar dat is wel verbeterd sinds ie bij mij is :@ :') Achjaaa ik snap nu ook meer van computers dan toen :+ Ik vind het wel belangrijk dat ie geen slapjanus/domoor/durkaderpface is, maar dat lijkt me logisch.
pi_118139486
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik.
Want alleen op XM! O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:45:05 #263
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 18:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Jajajja, typfoutje. :D
Ik zag anders nog wel dat het allerlaatste interview van Gert (die van Gert en Hermien, die van "alle duiven op de dam shalalalie shalalala") in de Party staat.
Ik dacht dat die man allang dood was. :P

Vind het wel grappig om te zien hoe je dit allemaal op het laatste moment regelt, terwijl je in mijn ogen ontzettend gestructureerd en planmatig werkt normaliter.
Zonnebrand koop je overigens het beste in de aanbieding in de zomer. B-) Of bij de Lidl (schijnt erg goed getest te zijn en kost bijna niets!) en de action heeft ook wel eens wat staan. :)
Thx.

En ja, daarom ben ik nu ook zenuwachtig. Het verloopt me te chaotisch allemaal. En nu zit ik morgen nog een hele dag tegen de reis aan te hikken, meh :P. Komt wel goed als ik in Amman geland ben :Y.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:45:17 #264
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118139501
quote:
3s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Want alleen op XM! O+
En ik kan matrices inverteren. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_118139525
Als je consequent dezelfde spelfouten maakt ben je misschien nog wel beter in taal dan mensen die zo nu en dan een spelfout maken.
pi_118139527
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

En je neemt het XM niet kwalijk dat zij dat niet kan, gok ik zo.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:46:58 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118139585
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nu houdt V1z van jou! O+
pi_118139602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thx.

En ja, daarom ben ik nu ook zenuwachtig. Het verloopt me te chaotisch allemaal. En nu zit ik morgen nog een hele dag tegen de reis aan te hikken, meh :P. Komt wel goed als ik in Amman geland ben :Y.
Het komt allemaal goed. Echt, als je je paspoort en geld bij je hebt is de rest bijzaak!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:48:13 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118139665
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Als je consequent dezelfde spelfouten maakt ben je misschien nog wel beter in taal dan mensen die zo nu en dan een spelfout maken.
Mind = blown!

donderdag 18 oktober 2012 @ 19:48:25 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139675
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe gaat het met je XM? Heb je al spierverslappers enzo?

Vik, ik vind je toch een partij lief O+
:o waarom dat? :@

Ik word hier thuis maar irritant gevonden atm :').
Niet meer actief op Fok!
pi_118139681
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Thx.

Rustig aan, lekker genieten, veel plezier hebben ^O^
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:48:50 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139696
quote:
3s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Het komt allemaal goed. Echt, als je je paspoort en geld bij je hebt is de rest bijzaak!
En CI-accu's en oplader :P.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:50:46 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139813
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Nope, jij maakt geen irritante taalfouten. Bovendien weet ik dat je er op let, want je schrijft echt zoveel beter dan in het begin! :Y

En UKS!! O+ _O-
Wat Co zegt.

Ik betrap je zelden op een taalfout, Viz, en een fout in de categorie teveel vs. te veel vind ik veel minder storend dan een d/t-fout. Dat zou ik zelfs een vrouw vergeven :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118139817
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En CI-accu's en oplader :P.
Nou.........Als om 5 uur in de ochtend de oproep tot gebed klinkt.......of heb je hem 's nachts uit?
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:51:12 #275
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118139849
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Inderdaad. :P
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:51:53 #276
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118139896
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o waarom dat? :@

Ik word hier thuis maar irritant gevonden atm :').
Omdat je zo lekker 'paniekerig' bent nu :D Vind dat zo lief :P En ik gun je zo een heerlijke vakantie!
pi_118139963
Echt, UKS, was dat nou nodig? }:| Dat kutnummer zit nu in m'n hoofd ;(

quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef conleche het volgende:

[..]

En UKS!! O+ _O-
Duidelijk. :) En bedankt!
:@ Ik let er ook meer op sinds ik hier rondhang...
En ook enigszins begrijpelijk, heb zelf tegenwoordig heel vaak dat ik mij stoor aan verkeerd gebruik van na en naar. :o

Op het werk gaat het hem niet worden, Puff :') In m'n werkveld misschien wel, al heb ik vaak meer met vrouwen die me aanvullen op andere gebieden. Natuurlijk wel met veel gedeelde interesses maar ook die mij kunnen uitdagen op andere vlakken.
Dames die me van de kruk af sleuren om samen op een vol terras de macarena te gaan dansen bijvoorbeeld :D
Oh god, de nostalgie naar m'n vakantie begint al :{

quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Als je nou, puur voor de vorm, steeds "me taalfouten" zou schrijven, dan zou ik daarop afknappen. Her en der een d of t verkeert best.

Ik reken trouwens mannen zeer zeker wel af op logisch denkvermogen. Niks zo aantrekkelijk als logica en niets zo onaantrekkelijk als domorigheid. Bij mij is bijna alles daaraan ondergeschikt. Binnen de subgroep van niet al te domme mannen ga ik dan wel kijken naar spelfouten en flaporen of karakter. En hij moet goed ruiken. Ik denk dat dat op gelijke hoogte met de logica staat :D.
Moest gniffelen toen ik dat over flaporen las :@ :')
En bij goed ruiken neem ik ook aan dat daaronder valt het niet verstikken van je omgeving met een halve fles aftershave?! :D

Duvel heeft wel (wat ik gehoord heb) een awesome treincollectie, Maria, hmmm...
Nee, kan ik XM niet aandoen :+ :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:53:10 #278
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118139978
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou.........Als om 5 uur in de ochtend de oproep tot gebed klinkt.......of heb je hem 's nachts uit?
Uit. Maar ik heb drie accu's mee die anderhalve dag leeggaan. Daarna is het stil. Zou toch een beetje jammer zijn als ik 7,5 dag zonder geluid zit :P. Wel jammer om zo afhankelijk te zijn van elektronica. Hopelijk kan de volgende CI ook met gewone batterijen.
Niet meer actief op Fok!
pi_118139981
quote:
7s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Duvel het volgende:

[..]

Inderdaad. :P
Het zou vast lastig zijn van XM te houden als je rekenvaardigheid als criterium voor liefde hebt :+.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:55:18 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118140096
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:45 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat het zijn :').
pi_118140145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef V1z0R het volgende:
Wut?
pi_118140175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:52 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Duidelijk. :) En bedankt!
:@ Ik let er ook meer op sinds ik hier rondhang...
En ook enigszins begrijpelijk, heb zelf tegenwoordig heel vaak dat ik mij stoor aan verkeerd gebruik van na en naar. :o

Op het werk gaat het hem niet worden, Puff :') In m'n werkveld misschien wel, al heb ik vaak meer met vrouwen die me aanvullen op andere gebieden. Natuurlijk wel met veel gedeelde interesses maar ook die mij kunnen uitdagen op andere vlakken.
Dames die me van de kruk af sleuren om samen op een vol terras de macarena te gaan dansen bijvoorbeeld :D
Oh god, de nostalgie naar m'n vakantie begint al :{

[..]

Moest gniffelen toen ik dat over flaporen las :@ :')
En bij goed ruiken neem ik ook aan dat daaronder valt het niet verstikken van je omgeving met een halve fles aftershave?! :D
Mijn man mag uberhaupt geen aftershave of deo op :N.

Ik hoop toch zo dat je binnenkort een beeldschone euh aanvullende dame tegen het lijf loopt. Je verdient het. Ook al zullen we je hier missen :+.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:57:34 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118140233
Lastig probleem trouwens, Co. Het is makkelijker om in zo'n situatie te blijven hangen, zolang het leuk blijft, maar het maakt het ook lastiger om verder te gaan als het niet is wat je echt wilt. Als T. ook weet dat het van tijdelijke aard is, dan zou ik toch eens kijken of meneer-ideaal-op-papier wat is, denk ik...
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:57:37 #284
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_118140238
quote:
14s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Het zou vast lastig zijn van XM te houden als je rekenvaardigheid als criterium voor liefde hebt :+.
Ja. Haar wiskundeknobbel is een deuk.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_118140246
quote:
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaaalles is liefdeeeeh!

Vriendje schrijft ook niet vlekkeloos maar dat is wel verbeterd sinds ie bij mij is :@ :') Achjaaa ik snap nu ook meer van computers dan toen :+ Ik vind het wel belangrijk dat ie geen slapjanus/domoor/durkaderpface is, maar dat lijkt me logisch.
pi_118140293
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

O bedankt :D verliefdheid is als een toverbal dus
pi_118140310
quote:
Verliefdheid is een toverbal }:|
  donderdag 18 oktober 2012 @ 19:59:54 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118140374
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Verliefdheid is een toverbal }:|
In meer dan duizend smaken, zou Cupido je raken, dan schreeuw je t van de daken.

Niet meer actief op Fok!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:00:45 #289
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118140415
V1 is te jong maar anders........... dan werd het niks want ik zeur teveel
pi_118140427
Ik ken de melodie en de tekst van dat nummer niet. Sjalalie sjalala.
pi_118140494
Thanks sigme! O+
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:03:04 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118140543
quote:
0s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ik ken de melodie en de tekst van dat nummer niet. Sjalalie sjalala.
Ik ken de tekst van Obituary: chopped in half en Gorefest: confessions of a serial killer...
Maar het smurfenlied ook heus wel
pi_118140870
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef uniekhoorn het volgende:
:D O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:09:54 #294
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118140910
Ik wil CHIPS en stroopwafels en ik geef de kroket en witbrood de schuld..
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:19:30 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118141451
Rijstepap met krenten :9. Griesmeelpap :9. Pannenkoeken :9. Nom nom!
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:20:01 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118141479
Komen er nu wel nieuwe afl. van 2 voor 12?

Mijn nieuwe verslaving doperwten/broccoli/sperziebonen met maggi :')
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:20:36 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118141517
quote:
1s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Rijstepap met krenten :9. Griesmeelpap :9. Pannenkoeken :9. Nom nom!
:9
pi_118141546
Uniekje en ik vullen elkaars slechte eigenschappen ook teveel aan. :')

Zie ons al zo in een tokkie-buurt wonen en de hele dag bier en berenburg drinken, klagen over 'diknekken' en te fitten op elkaar terwijl de radio de hele dag keihard staat...
Dan moet ik van uniek weer de crackhoer van ernaast aanspreken op het feit dat ze de wieldoppen van onze auto heeft verpatst voor een pakkie shag, raak ik slaags met de buurman, dondert hij met z'n harses op de grond om dat hij al straalbezopen is om 9u 's ochtends. Vervolgens beland ik in de bak omdat ik zogenaamd hem heb mishandelt...
Uiteindelijk eindig ik dan als een 65-jarige oud-ijzer boer met een stuk of 20 tattoo's van Groningens meest slechte en meest bezopen tatoeëerder, en drie stipjes bij m'n duim en wijsvinger die ik zelf gezet heb.
:D :')

Toch, lijkt me dat nog wel gezellig met uniekje. O+
  donderdag 18 oktober 2012 @ 20:21:57 #299
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118141592
Ik zie een spelfout!
pi_118141637
quote:
10s.gif Op donderdag 18 oktober 2012 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie een spelfout!
XM zoekt fittie!
Ja doei.
pi_118141638
Ik zie er wel meer dan één.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')