80% is op moment van typen ook bedekt met Hepiequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
Zo te zien gaan de Hepie's m niet met rust laten hoor V1z
Je MOET niks, maar als je Kcal wil tellen dan zou ik wel alles meetellen waar calorieën inzitten en wat je naar binnen giet/schuift/werktquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:02 schreef marcie216 het volgende:
O - 2 boterhammen met Johma
S : 1 uur cardio
T : Handje vol cashewnoten
L : 2 boterhammen met grilworst
D : Spaghetti
T : Fruitsalade
Dit heb ik tot nu, maar ik pak vanavond denk ik nog een handje cashewnoten, is dat erg?
En ik wil voor me zelf bijhouden hoeveel Kcal ik in neem, om niet te veel der onder te gaan zitten. Moet ik dan ook bijhouden hoeveel kcal ik verbrand, en had vanochtend een glaasje melk, moet ik dat ook gewoon erbij tellen?
ik snap deze post nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:00 schreef Nallie het volgende:
Zo te zien gaan de Hepie's m niet met rust laten hoor V1z
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Indiase bruiloften zijn geweldig idd. Vooral als je er alle dagen bij bent. Ik was ooit bij een bruiloft in Dehli en mocht meelopen in de dansende menigte met de bruidegom op een wit paard en een dweilorkest enzo.![]()
Zo ontzettend leuk.
Nu tijd voor de great british food revival op de BBC.
V1z hoopte dat de katten aka hepies, zn muismat met rust gingen laten, maar op de foto die hij postte zag je er al een kat op zittenquote:
Ziequote:
En (uit laatste post in vorig topic)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4Serieus, zo'n 40% breder en langer
/Awesomeness!
Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten
not quite forever dus.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:16 schreef Probability het volgende:
Mijn BFF van de basisschool is getrouwd en heeft een babyDus.
Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de misterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zie
[..]
En (uit laatste post in vorig topic)
[ afbeelding ]
^ Hepie in actie...
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht dat dat ging over mij en de mister![]()
Wat een gigamuismat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door V1z0R op 17-10-2012 22:30:41 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Juist welquote:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.quote:
datquote:
Die had ik ook gewoon opgegetenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Juist wel. Ik denk dat ik teveel bloem/te weinig boter had. En daarna te lang gebakken. Ze waren wel te eten, vikje vond ze wel lekker genoeg geloof ik. maar falen in bakken doe ik gemiddeld 1 keer per jaar. jammer dat het vanavond was. de vorige was de "exploding cupcake disaster" van 2011...
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Ik was niet bevriend met haar, denk dat ze me niet kent.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
datwel jammer van jouw gapen
![]()
En de koekjes waren prima te eten, maar ik ben dan ook geen fijnproever.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:44 schreef Goodbye het volgende:
Pff, wat naar XM, beterschap!![]()
Hm, zo begint je eerste week niet echt lekker, hè Phaidra? Regen zal ook wel niet meewerken aan een zonnig humeur.![]()
Planning
O: volk. boterham hummus+paprika, 2 mandarijntjes
T: nog zo'n boterham, appel
L: restje zuurkoolschotel van gisteren met een plakje katenspek
T: handje nootjes, worteltjes + paprika
D: wiener schnitzel, gebakken aardappels, broccoli/bloemkool/wortel
mmm, hotelontbijt. Ik heb 3 grote zelfgebakken zuurdezemboterhammen gehad. helft hagelslag, helft jam. ook heerlijk. Daar keek ik gisteravond al voor het avondeten naar uit!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 08:47 schreef Perruche het volgende:
Morning! Zeeer uitgebreid ontbijt gehadplanning:
O: klein beetjee van: roerei, bacon, tomaat, komkommer, Klein hard broodje, paar happen special K met melk. Verse jus.
L: hoop op een lekkere salade of vis met groenten
T: appel
T: zakje zoutjes onderweg
D: hoop tortilla met tomatensalade
Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, wat ontzettend jammer van je solliCliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt
Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week
Bij ons noemen ze dat gewoon tochtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
Puff, wat ontzettend jammer van je solliCliché, maar een vriendin van mij zegt altijd "als er ergens een deur sluit, opent er een raam". Of zoiets in ieder geval... En bij haar heeft dat tot nu toe ook nog altijd prima zo gewerkt
Over klein uurtje de stad in met schoonzusje & nieuw nichtje. Eens kijken of ik iets bruiloftswaardig kan vinden voor volgende week
Oh, ja, die vriendin is niet zo van God, dus ik denk dat ze dat sowieso niet erbij zou zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik ken m alleen zo: Als God een deur sluit, opent hij ergens anders een raam
Voor spit? Ik denk niet dat ze dat doen. Ze kunnen er verder ook weinig aan doen. Ik bel straks wel ff met het telf. spreekuur en bespreek het dan wel.quote:
Of: ieder einde is een nieuw beginquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bij ons noemen ze dat gewoon tocht
Eng idee inderdaad. Gelukkig was alles door de fbi in scene gezet en kon de man daardoor gelijk opgepakt worden.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 01:46 schreef Tinkepink het volgende:
Hebben jullie dat meegekregen van die bijna-aanslag in NY? Nou, daar waren wij dus vlakbij vanmorgen
Dat! De propriocepsis is al slecht. Je spieren nemen het werk van de banden over, dus grotere kans op meer blessuresquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
XM, als je weet dat het spit is, valiumpje erin en 3 dagen niet autorijden? Of is een spierverslapper niet handig met eds?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
Ik heb paprika op brood, had je dat gezien? Ben je trots?
Wij kunnen niet bij je in de kast/koelkast kijken natuurlijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
Pindakaas? Vleeswaren? (Geiten)kaas?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 09:54 schreef marcie216 het volgende:
hmm, ik ga zo ontbijten, maar weet echt niks op mijn brood. We hebben geen eieren in huis, iemand anders een paar ideeén?
wat ben je blij!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef Perruche het volgende:
En de zon schijnt en ik hoef niet eens een jas aan
jonge, ik zou je niet zo druk maken, en ook bedneken dat eten lekker hoeft te zijn. Eten is niet alleen functioneel. Dus neem lekker die boterham met kaas, of gooi wat honing, suiker of jam door de yoghurt. Of wat fruit ofzo.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
Honing? Met mate is dat prima! Antioxidantenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:09 schreef marcie216 het volgende:
Maar deze yoghurt die we hebben is volgens mij best zuur, wat gezonde dingen die er in kunnen om het wat zoeter te maken?(geen suiker )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |