Nee dat snapte ik wel haha, maar bedoel Cashewnoten, en ook van die noten die je nog moet pellen, zit dan zo'n gleuf in en moet je hem open breken.quote:
het gaat om de balans. van gezonde vetjes word je ook te dik als je teveel eet. maaarrrrr meestal heb je minder trek en snoeperige buien als je voldoende vullende andere dingen eet, zoals boterhammen met pindakaas en nootjes, en avocado, en vette vis. het totaal aan kcal van een dag netjes eten met veel gezonde vetjes en eiwitten zal lager liggen dan een dag met lightproducten, suikers zoals hagelslag op brood en een halve zak chips.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik wel haha, maar bedoel Cashewnoten, en ook van die noten die je nog moet pellen, zit dan zo'n gleuf in en moet je hem open breken.
Nallie, is pindakaas ook goed? Dat vind ik erg lekker op brood als ik naar school ga (nu vakantie). Maar ik zag de Kcal en dacht, dat ga ik toch maar wat minder eten. Maar het is dus niet erg als je een paar 100 kcal meer binnen krijgt, als je daardoor ook gezonde vetten binnen krijgt?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee dat snapte ik wel haha, maar bedoel Cashewnoten, en ook van die noten die je nog moet pellen, zit dan zo'n gleuf in en moet je hem open breken.
Nallie, is pindakaas ook goed? Dat vind ik erg lekker op brood als ik naar school ga (nu vakantie). Maar ik zag de Kcal en dacht, dat ga ik toch maar wat minder eten. Maar het is dus niet erg als je een paar 100 kcal meer binnen krijgt, als je daardoor ook gezonde vetten binnen krijgt?
Pistaches zijn gezond ja, al zie ik die bijna nooit ongezouten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is lijkt me de hele truc van gezond etenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Nallie het volgende:
[..]gewoon alles met mate, dus niet 6 boterhammen met pindakaas ofzo! Of 2 met een halve pot
Dat zegt voedingscentrum, maar dat is ondertussen wel een beetje achterhaald. Je moet gewoon zorgen voor een goede balans tussen eiwitten vetten en koolhydraten. V1z weet welke...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is lijkt me de hele truc van gezond eten![]()
Overigens, volgens mijn huisarts moet je wel ongeveer zes boterhammen op een dag eten, of heeft zij het fout?
Ik pak 1 keer per week een bakje chips, weet niet of dat al te erg isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het gaat om de balans. van gezonde vetjes word je ook te dik als je teveel eet. maaarrrrr meestal heb je minder trek en snoeperige buien als je voldoende vullende andere dingen eet, zoals boterhammen met pindakaas en nootjes, en avocado, en vette vis. het totaal aan kcal van een dag netjes eten met veel gezonde vetjes en eiwitten zal lager liggen dan een dag met lightproducten, suikers zoals hagelslag op brood en een halve zak chips.
Oke. Ik zou eens het lijstje maken wat ik op een dag dat ik naar school ga eet :quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Nallie het volgende:
[..]gewoon alles met mate, dus niet 6 boterhammen met pindakaas ofzo! Of 2 met een halve pot
Die naam zocht ik!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Pistaches zijn gezond ja, al zie ik die bijna nooit ongezouten.
Je kan best af en toe wat lekkers nemen! Dat houdt het leukquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik pak 1 keer per week een bakje chips, weet niet of dat al te erg is
[..]
Oke. Ik zou eens het lijstje maken wat ik op een dag dat ik naar school ga eet :
O : 1 boterham
T : 1 boterham
L : 2 boterham
T : koekje
D : ALtijd iets anders, moeder kookt
T : koekje
Neem altijd 4 boterhammen per dag, kan ik er 2 met pindakaas doen, en de andere met kipfilet oid.
Ja, ik vind nootjes wel lekker, gekookt eitje is ook een goed idee, maar dat moet eigenlijk op een boterham met mayonaisequote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:
[..]
Je kan best af en toe wat lekkers nemen! Dat houdt het leuk
Ontbijt kan je bijvoorbeeld ook yoghurt met muesli nemen, ter afwisseling!
De koekjes kan je dus beter vervangen door iets anders. Fruit/nootjes/bakje yoghurt/kwark/gekookt eitje bijvoorbeeld. Dan kom je al een heel eind!
Klopt, soms is het ook wel wat meer. Maar ik heb 's ochtends echt maar trek tot 1 boterham, daarna krijg ik het niet meer op. Op school 3 boterhammen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
Ik vind dat je best weinig eet overdag. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je 's avonds eet, maar dit lijkt een beetje crashen.. Hoe groot ben je en als jongen ben je nog aan het groeien en dit lijkt me te weinig..
Beter eet je wat meer bij ontbijt en lunch en fruit als tussendoortje.
ter vergelijking, toen ik 16 was at ik makkelijk 10 boterhammen per dag.. En daarvan werd ik niet dik. Toen woog ik ook ongeveer 75-80 kg.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind 4 boterhammen, avondeten en 2 koekjes nou niet als crashen klinken... we hebben het wel over iemand in de groei, dus een beetje meer moet kunnen, maar dan nog, als iemand licht overgewicht heeft lijkt het schrappen van koekjes en cola en gezond beleg me een prima start.
kinderen van zestien moeten niet dieten. believe me, ik ben er een geweest...
Ik Diet ook niet erg streng, maar 3 kilo er af zou mooi zijn. Frisdranken laat ik al een tijdje staan, soms pak ik wel Fanta Zero, maar niet vaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind 4 boterhammen, avondeten en 2 koekjes nou niet als crashen klinken... we hebben het wel over iemand in de groei, dus een beetje meer moet kunnen, maar dan nog, als iemand licht overgewicht heeft lijkt het schrappen van koekjes en cola en het eten van gezond beleg me een prima start.
kinderen van zestien moeten niet dieten. believe me, ik ben er een geweest...
We eten niet veel groente, bijna niets eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Goodbye het volgende:
Havermout of brinta is ook lekker als ontbijt!![]()
En nootjes, fruit, eitje, gerookte kip/avocado als tussendoortje zij ook lekker!Maakt je moeder avondeten met genoeg groente? Als dat niet zo is zou je ook bijv. wat worteltjes mee kunnen nemen of bijv. paprika toevoegen aan je boterham (niet als je pindakaas eet, dat lijkt me dan weer niet zo lekker
).
Ik ben een man jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef Goodbye het volgende:
Ben je trouwens een jongen of een meisje? Je profiel zegt man en dan zou je wel ietsje meer kunnen eten.
Kan je zoals Kwak zegt idd aan je moeder vragen. En anders dus overdag proberen meer groente te eten. Wat eet je dan zoal 's avonds dat dat geen groente bevat?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
We eten niet veel groente, bijna niets eigenlijk.
Oké, dan doe ik het helemaal verkeerd dusquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat zegt voedingscentrum, maar dat is ondertussen wel een beetje achterhaald. Je moet gewoon zorgen voor een goede balans tussen eiwitten vetten en koolhydraten. V1z weet welke...
Ja we eten soms van die ovenschotels, zitten dan boontjes in. Soms Sla maar dat was het ook wel. Ik heb een groeispurt gehad, ben toen in 1 jaar iets van 14 centimeter gegroeid. Hoop dat ik er nog 1 krijg, moet toch lukken want ben net 16.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou zeggen: gezond eten, niet minder eten, groente introduceren bij je moederen wachten op een groeispurt
Spaghetti, Ovenschotels (wel groente), vandaag aardappels met groenten en varkenshaas etcquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Kan je zoals Kwak zegt idd aan je moeder vragen. En anders dus overdag proberen meer groente te eten. Wat eet je dan zoal 's avonds dat dat geen groente bevat?
ja dan vind ik 4 boterhammen per dag wel weinig. En fiets je ver naar school?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik ben een man ja
Ben ook niet zo groot, 1,73 denk ik.
Ik fietste 15-20 minuten, maar heb nu een scooter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
ja dan vind ik 4 boterhammen per dag wel weinig. En fiets je ver naar school?
Probeer de koekjes/chips/cola en zo wat minder te eten. Daar zit niks in waar je lichaam beter van wordt. Je kunt dan beter een boterham kip eten of een klein handje nootjes als je zin hebt in een tussendoortje. Dat zit vol bouwstoffen.
En je groeit vast nog wel, ik was pas op mijn 17e uitgegroeid.
Drink alleen drank als ik op een feest ben, een paar biertjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
en frisdrank (en eventueel drank?) minderen werkt ook altijd goed
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is lijkt me de hele truc van gezond eten![]()
Overigens, volgens mijn huisarts moet je wel ongeveer zes boterhammen op een dag eten, of heeft zij het fout?
Nee hoor heb hem pas 1 maand.quote:
Naja, van haar heb ik voedingsadvies gekregen (naja, daarop ben ik ook wel 42kg afgevallen hoor), maar dat komt neer opquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]moeten?
Er zijn geen essentiële koolhydraten, wel essentiële vetten en eiwitten.
Tja... ik ben yoghurt en zo als tussendoor gaan eten omdat het meer zin heeft dan brood (meer voedt). Alleen in de ochtend wil ik echt gewoon een bammetje (wel met een ei erop) en om nou in de collegezaal half lauwe yoghurt te eten, brrr...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dat ook niet verkeerd CotS, maar de meeste posters hier zijn wat minder voor brood en wat meer voor eiwitten enzo. als jij 42 kilo bent afgevallen en je kunt het hiermee op peil houden zou ik dat lekker doen,
Wowquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje dan maar:
O: kwark en vla
T's: 250 gr rauwe wortels, halve komkommer, cupn a soup kerrie, peer
L": 2 boterhammen met tonijn, tomaat, 2 bekers melk, kom mosterdsoep met room en spekjes
T's: boterham kaas, paar dropjes, mandarijn, pruim, appel, blokje choco
D: veul spruitjes, rijst met zelfgemaakte satesaus, biefstuk met champignons/ui/paprika/courgette, spinazie met een ei erdoor
Etc = veggies?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ei
O: gekookt ei, 2 koffie, 2 boterhammen
T: beker melk
L: 4 boterhammen, cup à soup, gekookt ei
D: nasi Goreng, dit dat (gebakken ei etc)
T: appel, koffie
Heb je de AMA gelezen van Tard' owner?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Zeg niet dat het niet kan, maar het hoeft niet.
Ik moet altijd zo lachen om Tard
[ afbeelding ]
73kg, dacht ik. Onze weegschaal is kapot maar zo veel woog ik een tijdje geleden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef the85mc het volgende:
Maar wat weeg je eigenlijk? Misschien valt het best wel mee. Als je groeit moet je eigenlijk niet dieten..
Ja en seroendeng, gebakken uitjes, sambal, wat kroepoekquote:
Dat moet in die tijd wel te halen zijn. Gewoon wat minderen met tussendoortjes en gaan sporten. Af en toe de scooter laten staan en de fiets pakken. Zit je nu ook op een sport?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
Oja, mijn doel is eigenlijk om in februari 3-5kg af te zijn gevallen. Ik ga dan op vakantie en wat minder vet (op mijn buik) is wel gewenst
Persoonlijk denk ik van niet. Er zitten veel zouten en koolhydraten in die je niet echt nodig hebt. En dan zwijg ik nog over de conserveringsmiddelenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
Oja, mijn doel is eigenlijk om in februari 3-5kg af te zijn gevallen. Ik ga dan op vakantie en wat minder vet (op mijn buik) is wel gewenst
Ik ga voortaan ook wel dat lijstje bijhouden hier met wat ik heb gegeten. Even een vraag : Van die noodles (gewoon van de Plus waar je water in moet doen), is dat een goede lunch of niet?
Jep, ik voetbal 3x per week, vanavond is toevallig de training afgelastquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat moet in die tijd wel te halen zijn. Gewoon wat minderen met tussendoortjes en gaan sporten. Af en toe de scooter laten staan en de fiets pakken. Zit je nu ook op een sport?
Ok, lekker bezig dus!quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jep, ik voetbal 3x per week, vanavond is toevallig de training afgelast.
Verder wil ik minimaal 1x per week naar de fitness gaan om zo; n 45 min cardio te doen, en 20/25 min kracht.
Dat is wat ik wil gaan doen. Ik ben wat aangekomen omdat ik een tijdje frisdrank dronk, te veel chips en snoepjes.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ok, lekker bezig dus!
Net postte je een lijstje wat je at. Was dat een lijstje voordat je aan het dieten begon? of is dat een dieetlijstje?
Want ik kan me niet voorstellen dat je op dat lijstje aan bent gekomen met 3x per week sport..
Ik vind het lastig in te schatten, omdat je nog in de groei bent. De richtlijn voor volwassen mannen is 2500 kcal per dag als ze niet veel sporten. Daar moet je niet meer dan 500 onder zitten, want anders ben je aan het crashen en dat is slecht voor je lichaam. Dus eigenlijk moet je iets rond de 2000 kcal per dag eten, misschien wat meer. Om te vergelijken: ik verbruik per dag ongeveer 3000 kcal (1,84 meter en sport redelijk veel).quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is wat ik wil gaan doen. Ik ben wat aangekomen omdat ik een tijdje frisdrank dronk, te veel chips en snoepjes.
Dit wil ik :
Ontbijt : 2 boterhammen
Tussendoor : --
Lunch - 2 boterhammen
T : handje nootjes/stuk fruit
D : Elke keer iets anders, zo vaak mogelijk met groente erbij.
T : Handje nootjes/stuk fruit/smoothie (zelf gemaakt)
Als ik het zo doe zou het dan moeten lukken?
Ik hoorde net dat mijn oma vanavond komt, en normaal vieren wij een verjaardag niet, maar ze heeft gebak mee gebracht. Mijn Tussendoortje vanavond wordt dus gebak, dat is helaas wel ongezond.
Boter of margarine?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef marcie216 het volgende:
Boter eet ik sowieso niet, lust ik niet.
Gewoon dat spul wat ik alleen op een boterham smeer bij hagelslag om het te laten plakken.quote:
Nogmaals: boter of margarine.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon dat spul wat ik alleen op een boterham smeer bij hagelslag om het te laten plakken.
Ik moet dus gewoon rond de 2300 kcal per dag eten, dat moet wel lukken.
0,5kg per week is ook mooi. Dan ben ik 2 maanden op mijn gewicht
Hij zegt geen boter te lusten. Als hij op margarine doelt kan het best zijn dat hij boter wel lekker vindt. Ik dacht namelijk ook altijd dat ik 'boter' vies vond. Vandaar. Chill.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
jeez. laat mensen gewoon margarine lekker vinden already... (ik lust beide niet overigens)
Weet niet, weet ook het verschil niet. Wij hebben hier blue band.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nogmaals: boter of margarine.
Margarine = vies
boter = lekker
Margarine dus. Probeer het eens een keer met een laagje roomboter; betere vetten en lekkerder*. Licht gezouten roomboter doet ook veel voor de smaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Weet niet, weet ook het verschil niet. Wij hebben hier blue band.
sorry, ben wat heetgebakerd vandaagquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij zegt geen boter te lusten. Als hij op margarine doelt kan het best zijn dat hij boter wel lekker vindt. Ik dacht namelijk ook altijd dat ik 'boter' vies vond. Vandaar. Chill.
dat is dan weer gewoon onaardig.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Margarine dus. Probeer het eens een keer met een laagje roomboter; betere vetten en lekkerder*. Licht gezouten roomboter doet ook veel voor de smaak.
*volgens velen maar niet iedereen maar wel volgens mij, dus ik zal het niet als feit presenteren om het tere zieltje van kwak niet te kreuken.
Allemaal extra kcal, maar kan het gaan proberenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Margarine dus. Probeer het eens een keer met een laagje roomboter; betere vetten en lekkerder*. Licht gezouten roomboter doet ook veel voor de smaak.
*volgens velen maar niet iedereen maar wel volgens mij, dus ik zal het niet als feit presenteren om het tere zieltje van kwak niet te kreuken.
^^quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:12 schreef Phaidra het volgende:
HPKW & Skoap: werken ging wel goed! Ben nog niet zo heel veel aan écht werken toegekomen, maar het was best fijn om weer onder collega's te zijn. Ik was veel tijd kwijt aan kolven (en uitvinden waar ik moest zijn) en op de gang kom je een collega tegen en die wil weten hoe het gaat, wanneer je weer begonnen bent, hoe het met de mini gaat, enz
. Had er een dagtaak aan!
De mini was idd op het kdv, ging ook goed. Hij was al een paar keer geweest om te wennen, dat vond ik wel fijn. Ik ben nu eenmaal niet zo snel thuis als er iets zou zijn...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zag dit en moest lachen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo en Kwak beide vonkjes, komt wel weer goe lijkt me!
Ik zag dit en moest lachen![]()
[ afbeelding ]
De ene week 24, de andere week 32 uur. Ik zie wel wat op tegen de weken van 32 uur, lijkt me nu erg veel. Maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Fijn dat het allemaal lekker gaat met je eerste dagen werken, Phaidra! Hoeveel uur werk je nu?
Dat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Fijn dat het allemaal lekker gaat met je eerste dagen werken, Phaidra! Hoeveel uur werk je nu?
Dat..quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
Ik vind dat je best weinig eet overdag. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je 's avonds eet, maar dit lijkt een beetje crashen.. Hoe groot ben je en als jongen ben je nog aan het groeien en dit lijkt me te weinig..
Beter eet je wat meer bij ontbijt en lunch en fruit als tussendoortje.
Nee, wel gelezen morgen even terug kijken. Zo heb je overal extremen bijquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef LieLie het volgende:
Iemand die 'je zal het maar zijn' nu kijkt?
Wat ziek...
Niet alles tegelijk willenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
Dus jullie raadden mij aan om meer te gaan eten, en variatie?
Morgen even nootjes kopen, en fruitsalade maken met Appels, Bananen en Kaki's. Mmmm
1800 kcals volgens eetmetert! Alleen ontbijt is beetje bagger, maar had gisteren heel veel & heel laat gegeten en ik had gewoon echt geen trekquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
The Great British Bakeoff! Heb je dat niet gezien dan Perr?! Dat is pas echt toffe televisie. Jammer dat het weer afgelopen is.
Dat is toch gewoon heel netjes?quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
1800 kcals volgens eetmetert! Alleen ontbijt is beetje bagger, maar had gisteren heel veel & heel laat gegeten en ik had gewoon echt geen trek
Ja ben uiteindelijk ook wel tevree, veel vitamientjes! Eten voor morgen is ook gemaakt; grote bak havermout voor de ochtend en een frittata voor gedurende de dag als snack, met 2 eieren, aardappel, halve paprika en broccoliquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon heel netjes?
Hehehe, goed punt.quote:
Gezond eten is ook afwisselen is mij geleerd. De ene dag wat meer dan de andere.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja ben uiteindelijk ook wel tevree, veel vitamientjes! Eten voor morgen is ook gemaakt; grote bak havermout voor de ochtend en een frittata voor gedurende de dag als snack, met 2 eieren, aardappel, halve paprika en broccoli.
Heb je goede begeleiding? In de groei en krachttraining is een combo waarbij je winst kunt pakken, maar ook goed de mist in kunt gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jep, ik voetbal 3x per week, vanavond is toevallig de training afgelast.
Verder wil ik minimaal 1x per week naar de fitness gaan om zo; n 45 min cardio te doen, en 20/25 min kracht.
Totaal geen begeleidingquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je goede begeleiding? In de groei en krachttraining is een combo waarbij je winst kunt pakken, maar ook goed de mist in kunt gaan.
Ga eens info zoeken op internet? Weet niet hoe fanatiek je bent.. In het BB-topic kunnen ze ook wel helpen.quote:
Al geweest ,maar snap niet wat er mis isquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ga eens info zoeken op internet? Weet niet hoe fanatiek je bent.. In het BB-topic kunnen ze ook wel helpen.
Voor goed instructies over hoe je degelijk KT kunt doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Al geweest ,maar snap niet wat er mis is?
Ik weet hoe je ze uit moet oefenen want dat staat aan gegeven. Doe het 1 of 2x per week en je moet nooit je armen helemaal strekken.
Hier nog steedsquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:10 schreef Perruche het volgende:
Ohai! De lucht was net zo mooi roze/oranje
Goeie aanbiedingquote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef loveli het volgende:
Garmin forerunner 405HRM bij http://www.ibood.com/nl/nl/ voor 159 euro.
Nog iemand op facebook heeft dit linkje gedeeld. Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Zij had met hem op de middelbare school gezeten...quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Hier ook maar even t linkje... jongen vermist in A'dam. Ik ben nooit zo van het verspreiden, maar dit is een oud-schoolgenootje van me, Geen vriend van mij, maar wel eh, tweedegraads zeg maar. We hebben wel eens feetsjes gevierd samen. Gek idee...
http://www.foliaweb.nl/studenten/student-neerlandistiek-vermist/
Gezien de afscheidsbrief vrees ik het ergste...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog iemand op facebook heeft dit linkje gedeeld. Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Zij had met hem op de middelbare school gezeten...
Ik hoop dat hij snel terecht is, boh.
^^quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gezien de afscheidsbrief vrees ik het ergste....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Heb je de AMA gelezen van Tard' owner?
Tard
Doen velen hier? Een planning maken helpt te voorkomen dat je verkeerde keuzes maakt. Eindlijstjes komen niet altijd overeen met beginlijstjes, maar plannen helpt zeker welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:32 schreef marcie216 het volgende:
MarMar, hoe kan jij nu al voorspellen wat je uiteindelijk allemaal gaat eten?
Geen lunch vandaag?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan maak ik er ook 1 :
O : 2 boterhammen (met grilworst) + glas melk
S : naar fitness als het stopt met regenen (1 uur cardio)
T : Fruitsalade
T : Handje nootjes
D : Geen idee
T : Nootjes/fruitsalade
Helemaal vergeten, even edittenquote:
Tjaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Brief werd een 'afscheidsbrief' genoemd en zijn vader had ook gezegd dat hij in het verleden zwaar op de hand was geweest. 1 + 1.
Schijnt niet te hoeven, omdat we in andere teamopstelling een wedstrijd varen. En de vervanger is lichter, dus kan ik iets boven de 80 zitten. Maar wil wat lager in (snelle) koolhydraten eten.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Lukt het al beetje om op juiste gewicht te komen, Mc? Moest weer naar de 80 toch?
[..]
Tja
*Tard foto's gaat kijken voor de blij*
48 kcal per portie dacht ik. Dus valt mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik van die Johma salades zit wel veel meuk denk ik? Al zijn ze idd best lekkerAnders eens zelf maken van geprakte gekookte eitjes en een lik mayo en kruiden?
![]()
Boh slapenLaatste tijd ben ik mn bed niet uit te branden op werkdagen, word ook steeds moe wakker
Waar staat die E voor? Vroeg het me pas af van iemand van mijn bedrijf.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij een beetje stress![]()
Ik heb over een uurtje een meeting met een EVP, en dat hoorde ik een uur geledenEn nu moet ik de chaos in mijn hoofd omtoveren tot een zinnig verhaal en er ook nog fab uitzien. (zegt ze terwijl ze in haar trainingsbroek/capuchontrui achter de compu zit).
Wat ze bedoelt is dat kcal niet alles zegt. Het gaat ook om gezond; wat is gezonder 100 kcal aan chocola of 100 kcal aan fruit?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
48 kcal per portie dacht ik. Dus valt mee.
Salades kan ik nooit smeren in de voorgeschreven porties.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat er allemaal in zit :quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wat ze bedoelt is dat kcal niet alles zegt. Het gaat ook om gezond; wat is gezonder 100 kcal aan chocola of 100 kcal aan fruit?
In zo'n kant en klare salade zitten wat ongezonde toevoegingen. Maar het is beter dan bijvoorbeeld chocoladepasta, maar minder goed dan een gekookt eitje.
Maria bedoelt niet de kcal's maar wat erin gaat. Er zit gehard vet in, gemodificeerd zetmeel et cetera.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat scheelt weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef the85mc het volgende:
[..]
Schijnt niet te hoeven, omdat we in andere teamopstelling een wedstrijd varen. En de vervanger is lichter, dus kan ik iets boven de 80 zitten. Maar wil wat lager in (snelle) koolhydraten eten.
Laatst at ik best slecht, veel chocola en de kilo's vlogen eraan.Van 78kg naar bijna 85 in kleine 3 maanden. Dat ging veel te snel, dus even aan de rem trekken. Nu weer in de 83.
Laten we zo zeggen: voor eiersalade zou ei + kruiden + evt mayo ofzo logisch zijn. Deze waslijst lijkt me wat overbodigquote:gekookte vrije uitloop eieren 62%, raapolie, water, scharreleigeel, suiker, natuurazijn, mosterd, glucosestroop, geheel gehard palmpitvet, zout, zuurteregelaars: natriumacetaat/natriumlactaat, verdikkingsmiddelen: guarpitmeel/xanthaangom, gistpoeder, conserveermiddelen: kaliumsorbaat/E211, emulgatoren: azijnzure esters van mono- en diglyceriden/mono- en diglyceriden, specerijen (bevat mosterd, selderij), gemodificeerd zetmeel, voedingszuur: melkzuur, natuurlijk aroma (bevat selderij), melkeiwit, bieslook, aroma, citroensap, smaakversterkers: mononatriumglutamaat/natriumguanylaat/E631, stabilisator: E340, kleurstoffen: caroteen/karamel, melasse, gehydrolyseerd soja-eiwit, sojabonenpoeder, tarwemeel.
Oi, succes! Tijd voor een fairy godmother (haha tikte eerst dogmotherquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:
Ik heb volgens mij een beetje stress![]()
Ik heb over een uurtje een meeting met een EVP, en dat hoorde ik een uur geledenEn nu moet ik de chaos in mijn hoofd omtoveren tot een zinnig verhaal en er ook nog fab uitzien. (zegt ze terwijl ze in haar trainingsbroek/capuchontrui achter de compu zit).
No problemo, dan weet je het voor de volgende keer!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke, ach ja het is niet erg gezond. Maar de boterhammen zijn al op.
Dat weet ik niet zo goed. Benen zijn dikker, dat is wel spier. Maar taille ookquote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Executive, li.
Succes Aurum!
[..]
Maria bedoelt niet de kcal's maar wat erin gaat. Er zit gehard vet in, gemodificeerd zetmeel et cetera.
[..]
Dat scheelt weer.da's een boel inderdaad, voornamelijk vet dan of ook meer massa?
Volgens wikipedia is de volgordequote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat klinkt hoger dan SVP?
/confused
Beetje apart dat iemand eerst evp is en daarna svp. Hat de indruk dat 'ie niet gedegradeerd is.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Volgens wikipedia is de volgorde
Senior Executive VP
Executive VP
Senior VP
/net zo confused
Zal wel met de taak te maken hebben gok ik?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 10:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Beetje apart dat iemand eerst evp is en daarna svp. Hat de indruk dat 'ie niet gedegradeerd is.
Om af te vallenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik gebruik het eigenlijk alleen om te kijken of er vooruitgang in zit.
Waarom ga je trouwens cardio doen? Je voetbalt al 3x per week toch? Zou dan in de sportschool ijzer tillen...
Ijzertillen zou ik nog niet doen. Hij is 16, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid en dan kan teveel krachttrainen niet goed voor je lichaam zijn. Vooral je pezen krijgen het dan zwaar te verduren. Op mijn sportschool vroeger mocht je eigenlijk onder de 18 geen echte krachttraining doen om die reden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef V1z0R het volgende:
Ik gebruik het eigenlijk alleen om te kijken of er vooruitgang in zit.
Waarom ga je trouwens cardio doen? Je voetbalt al 3x per week toch? Zou dan in de sportschool ijzer tillen...
Oh jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ijzertillen zou ik nog niet doen. Hij is 16, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid en dan kan teveel krachttrainen niet goed voor je lichaam zijn. Vooral je pezen krijgen het dan zwaar te verduren. Op mijn sportschool vroeger mocht je eigenlijk onder de 18 geen echte krachttraining doen om die reden.
Jammer dat het niet de 410 is, deze kost sowieso maar 169 ofzo en heeft niet zo'n goede reviews.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef loveli het volgende:
Garmin forerunner 405HRM bij http://www.ibood.com/nl/nl/ voor 159 euro.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net als T warme chocolademelk met opgeklopte melk gehad, en een stroopwafel. Precies zoals vroeger bij m'n moeder thuis.
Hahahaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Krijg jij daar geen honger van CotS? Als laatste T fruit. Als ik dat doe dan kan ik altijd maar moeilijk slapen daarom doe ik juist kwark voor het slapen, zit ik lekker vol.
[..]
Vind het soms ook heerlijk van die nostalgische dingetjes te doen. Half jaar geleden nog op een zaterdag beschuitepannekoek gemaakt en spoetnik gedronken
Ja, maar dat eet ik rond een uur of negen en ga om een uur of twaalf slapen. Tussendoor worden mijn tanden nog wel gepoetstquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Fruit voor het slapen gaan schijnt niet goed te zijn, weet even niet meer waarom niet. Sowieso niet voor de tanden, maar ook niet voor de maag, geloof ik. Iets met gisteren?
Mijn ouders doen het ook altijd.
Gazeusequote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha.
Cola met suiker en koffiemelk. Ik wist niet dat dat een spoetnik heette, maar daar moest ik meteen aan denken toen je dit zei en het klopt ook nog
.
Ja... die ontdekking heb ik hier gedaan nadat ik de nickname had verzonnenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Spoetnik klinkt raar en ik hou nog wel van cola/suiker!![]()
Bij de afkorting 'CotS' lees ik in mn hoofd steeds 'kots'Datkanheuldebedoelingnietzijn
Kan alleen geen betere afkorting bedenken, wellicht houd ik het dan wel bij CS
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bij de afkorting 'CotS' lees ik in mn hoofd steeds 'kots'Datkanheuldebedoelingnietzijn
![]()
Met gazeuse heb je het dan ook nog in verschillende funky kleurtjesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:
![]()
Die bruine kende ik wel, de rest niet!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Nog wat meer fruit Lutte? 1 mandarijntje is wel erg magertjes.
[..]
Met gazeuse heb je het dan ook nog in verschillende funky kleurtjes
[ afbeelding ]
Yessquote:
Fernandes cream gingerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die bruine kende ik wel, de rest niet!Net Fernandes
Zooo dat heb ik al een tijd niet op trouwens!
![]()
's avonds fruit kan best, maar niet vlak voordat je tanden gaat poetsen want dan poets je je glazuur eraf. Als er minimaal een uurtje tussen het fruit eten en tanden poetsen in zit, niets aan de hand.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Yess
Één mandarijn is inderdaad wel weinig en heb ook nog geen avond T (pas half acht thuis dus laat eten), doe ik daarna nog een appel/pruim. Ook al blijkt 's avonds fruit dus niet oke
Vroeger was ik echt fan van Cherry Bouquet, net bubble gumquote:
Inspecteur Maria!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Nallie!Waarheen gaat de reis?
Extra functieomschrijving: Inspector Gadget! Fake accounts ontmaskeren, hoezee
Wow klinkt goed! Hoe lang ga je?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Inspecteur Maria!Klinkt wel tof!
Ga een weekje naar New York! Vriendinnetje opzoeken en ik had heimwee
Wauwiesquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Wow klinkt goed! Hoe lang ga je?
Wil ook nog graag een keer terug, bijzondere stad..
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Vroeger was ik echt fan van Cherry Bouquet, net bubble gumMaar ik bedenk me net dat ik er momenteel helemaal niet naar taal
Uhoh.
En de groene!
Veel plezier, Nallie! Ik vind het na Amsterdam de leukste stad die ik ken! Zou er zo een jaar willen wonen. Vond Brooklyn ook erg leuk. Ik weet niet of jij van de vintage kleding bent, maar er zit daar een superwinkel! (Beacon's closet)quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Nallie het volgende:
Haha ja een week dus
Dit is de 5e keer dat ik ga...![]()
Ben in 2010 drie maanden daar geweest voor stage, dus ken de stad nu wel erg goed! Heb heeeeel veel zin ook![]()
Zuurkoolstamp! LekkerHad ik vorige week! Enige leuke van de winter, stamppot met worst!
Jij reist ook de hele wereld over alsof het niets isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:48 schreef Nallie het volgende:
Goede instelling Marcie!
Pff ik heb de concentratie van een fruitvliegje vandaag...
Gelukkig vroeg klaar, vanavond naar de Thai en over 2 nachtjes vakantie
Ikke Spaanse suède laarzen voor 39$ Echt supertof, al helemaal mooi ingedragen!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef Nallie het volgende:
Dank voor de plezier-wensen
En die ken ik Cohad toen een superwarm vest gekocht van kasjmier daar voor $20
Hoor wie t zegtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij reist ook de hele wereld over alsof het niets is. HPKW de tweede
.
Nog twee uurtjes hier![]()
![]()
![]()
in het kwadraat
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Nallie het volgende:
[..]
Hoor wie t zegt
Maar het is wel een doel waar ik mn geld graag aan uitgeef
Ah oke ik win, al is dit de eerste keer dit jaar buiten Europaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]Ik ben nog nooit buiten Europa geweest hoor
.
In april was ik een week in Madrid en daarvoor ben ik in 2008 voor het laatst op vakantie geweest, naar Praag.
Nu jij weer.
New York staat ook nog een keer op mijn lijstje, maar ik hoop over een jaar of twee een maand naar de VS te gaan, kan ik NYC wellicht ook meepakken.
Is die ovenchips ovenbaked van lays?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ikke Spaanse suède laarzen voor 39$ Echt supertof, al helemaal mooi ingedragen!
Lijstje ook maar:
O: gekookt eitje, 2 meergranen biscottes met boter en frambozenjam
L: geroosterd boerenvolkoren met een half zakje Hollandsche rauwkost, met 1 eetlepel mayo, kerrie en een stukje koude kip
T: grote appel
T: indien nog trek: geroosterd boerenvolkoren met filet A. en ui
T: wodka, ovenchips
D: gegrilde kipdijfilet met paksoi, ui, paprika en snijbonen en wat rijst.
T: glas cranberriesap
Yup! Ik heb de paprika variant. Vind ze heel lekker! Ik neem een bakje van 30 gram en dat is dan 122 kcals. Ik zeg niet dat het gezond is hoor, want er zit weliswaar veel minder vet in, maar wel meer suiker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Is die ovenchips ovenbaked van lays?
Ja klopt, wij hebben de paprika ook. Hoe weet je wat 30 gram isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Yup! Ik heb de paprika variant. Vind ze heel lekker! Ik neem een bakje van 30 gram en dat is dan 122 kcals. Ik zeg niet dat het gezond is hoor, want er zit weliswaar veel minder vet in, maar wel meer suiker.
Dat weeg ik af op een keukenweegschaaltje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja klopt, wij hebben de paprika ook. Hoe weet je wat 30 gram is?
ah dat hebben we nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat weeg ik af op een keukenweegschaaltje!
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze schijnen in het legale circuit verkrijgbaar te zijn.
Herinneringen aan de microscale weegschalen op de oude locatie, die achter een deur met cijferslot stonden omdat ze te vaak gejat/gebruikt werden door de Amsterdamse junksquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze schijnen in het legale circuit verkrijgbaar te zijn.
ik heb net heerlijk een kontje van m'n vers gebakken zuurdezembrood gehad, met nutella. En daarna nog een plak. Ik heb vandaag echt een vreselijke lamtakkendag. Thuis werken gaat soms heel goed, en soms absoluut niet, blijkt wel weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen gluten dus ik eet 't vooral daarom. Het is nou niet overdreven lekker ofzo
Ik heb liever een kontje tijgerbrood met nutella
En gister verkeerde ik echt in lamme tak modus en dan ben ik makkelijk en eet ik rijstewafels
Vandaag is een betere dag
ooo en dan in het tosti-ijzerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt!
Ik heb nu trek in een boterham met pindakaas, nutella en banaan...
was dat die voor de opleiding tot huisarts?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kut, afgewezen bij de solli. Even mn leven opnieuw organiseren.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
jeetje Puff, wat vreselijk jammer! Bah... Nog een reden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee wel nog een keer meedoen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Puff, wat een tegenvaller
Je kan zeker niet bezwaar maken oid?
ik weet t niet zo goed, afscheidsbrief klinkt slecht, maar hij is gisteren in België gezien schijnt. Ik ken hem overigens niet goed, maar hij kwam altijd op de verjaardagsfeestjes van een vriendinnetje van mij.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 08:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nog iemand op facebook heeft dit linkje gedeeld. Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Zij had met hem op de middelbare school gezeten...
Ik hoop dat hij snel terecht is, boh.
Ik volgde je berekening niet helemaal maar ok. Ik eet juist meer als ik sport/train.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Probability het volgende:
O en sporten moet ik van de psycholoog.
Dus het is niet eens in de eerste plaats om af te vallen of strakker te worden of zo.
O is m'n verhaal chaotischquote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Billy, ik zou het gewoon doen.
Maar ik geloof dat je verhaal wel aangeeft waar je probleem zit en waarom je psycholoog vindt dat je moet gaan sporten. Je bent veel te druk in je hoofd, ontzettend chaotisch en dat werkt ontzettend tegen je in je communicatie met anderen. Sporten zorgt voor rust in je hoofd en dat kun je wel gebruiken.
Enigszins.quote:
Geen flauw idee, niet zo veel geloof ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Puff!
En 85mc hoeveel gram carbs eet je vandaag?
Wel alles gebakken en in laagjes gedaan maar niet nog eens in de oven met kaasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef loveli het volgende:
Vooral het gedeelte tussen haakjes vind ik verontrustend
Geen roomboterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, puffsel, wat kut van je solli
Verder geloof ik dat mijn failsafe-koekjes aan het mislukken zijn. Why?!?
Dankje, ik heb er totaal geen honger van gehad gek genoeg.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Perruche het volgende:
Nog een zuivel T tussen je L en je D en dan vind ik het een vrij aardig lijstje, Marcie! Al zou ik er honger van hebben
Oh Puff, wat klote! Moet je nu wachten tot volgend jaar voor een nieuwe kans?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jerny kaagman parkinson! Dat verklaart.
/ offtopic en ontkenning: fase 1 in het rouwproces.
Oh wat stomquote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
Half jaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:
[..]
Oh Puff, wat klote! Moet je nu wachten tot volgend jaar voor een nieuwe kans?
Ik heb 2 sportscholen in de buurt van mijn huis, beide zijn ketens maar ik zit bij de gene die niet naast m'n werk isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef anna82 het volgende:
Billy, als het dezelfde keten is, kan je dan niet van locatie wisselen (evt voor een kleine bijdrage)?
En je kan ook in de pauze gaan hardlopen, dat is gratis. Maar als je daar graag wilt sporten, dan wil ik best zeggen dat je het moet doen
Richting het supersetten dus? Dan moet je inderdaad wat meer KH's innemen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef the85mc het volgende:
[..]
Geen flauw idee, niet zo veel geloof ik.
Edit: mijn kh/eiwit/vet was eerst (met 8 boterhammen per dag) 50/30/20, soms zelfs nog wat meer dan 50% khs. Dat zal nu wel lager liggen iig.
Merk verder weinig verschil. Alleen na krachttraining voelde ik mijn armspieren wat 'strakker' /opgepompter dan anders. Kan ook aan hebben gelegen dat ik pushups, pullups, butterflies en daarna nog gewoon gecurld heb. Normaal doe ik met iets meer rust er tussen.
Kan ik niet in m'n pauze doenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet naar een sportschool, fietsen, wandelen, zwemmen e.d. is natuurlijk ook ontzettend goed!
Had een grote stronk boerenkool van schoonpa gekregen, ruim een uur bezig geweest om schoon te maken. Resultaat qua eiwitten 3 rupsen en 2 slakken
Nou ja, het is nu shcoon, gesneden en in de vrizer gedaan, kunnen we dat dit weekend eten
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Als je nu begint met fietsen ben je er wel in februari!
Arkefly, eens per week, vanaf 700 euro.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor goed nieuws had ik?Ik heb serieus teruggezocht maar ik kon het niet vinden
![]()
Wel ander tof nieuws: ik ben uitgenodigd voor een hindu bruiloft in Kathmandu, Nepal!Dat was er dus waarvoor er gebeld moest worden
Hoe tof is dat! Ik (en vriendje ook) mag dan ongeveer 4 dagen in een gastenhotel
Jammer dat vluchten zo duur zijn, kijken of het geregeld kan worden voor een okaye prijs! Is in februari.
E.lsbeth L.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik weet t niet zo goed, afscheidsbrief klinkt slecht, maar hij is gisteren in België gezien schijnt. Ik ken hem overigens niet goed, maar hij kwam altijd op de verjaardagsfeestjes van een vriendinnetje van mij.
@Phaidra: als zij ook op het groene hart lyceum locatie tolstraat heeft gezeten, dan wel. hoe heet ze?
Ik had een retour gevonden voor 820!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Arkefly, eens per week, vanaf 700 euro.
Doen! Wordt een geweldige ervaring!
Wat een watje!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een retour gevonden voor 820!Vriendje is niet zo happig
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Ben ik wel slank als ik daar arriveer!
![]()
Ik had eerst 'aan kom' geschreven ipv arriveer maar ja, dan krijg ik daar weer opmerkingen over natuurlijk![]()
Briljante quote weer Uniekquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, doen! Dood ga je toch wel dus dan kan je beter nog leuke dingen doen. Die 800 euro kan je toch niet meenemen, herinneringen blijven sowieso
H dubbel À Kquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Je laatste jas die heeft geen zakken inderdaad, uniekje.
[..]![]()
Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4Serieus, zo'n 40% breder en langer
/Awesomeness!
Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten
Ga je toch alleen, al zal hij dan wel meegaan. Mooi tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had een retour gevonden voor 820!Vriendje is niet zo happig
De waarheid als een koei dat welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, doen! Dood ga je toch wel dus dan kan je beter nog leuke dingen doen. Die 800 euro kan je toch niet meenemen, herinneringen blijven sowieso
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |