abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118042718
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be someone that makes you happy
pi_118042765
Oh en avocado, eieren... :9
pi_118042772
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, borrelnootjes niet :P
Nee dat snapte ik wel haha, maar bedoel Cashewnoten, en ook van die noten die je nog moet pellen, zit dan zo'n gleuf in en moet je hem open breken.

Nallie, is pindakaas ook goed? Dat vind ik erg lekker op brood als ik naar school ga (nu vakantie). Maar ik zag de Kcal en dacht, dat ga ik toch maar wat minder eten. Maar het is dus niet erg als je een paar 100 kcal meer binnen krijgt, als je daardoor ook gezonde vetten binnen krijgt?
Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_118042852
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:32 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Nee dat snapte ik wel haha, maar bedoel Cashewnoten, en ook van die noten die je nog moet pellen, zit dan zo'n gleuf in en moet je hem open breken.

Nallie, is pindakaas ook goed? Dat vind ik erg lekker op brood als ik naar school ga (nu vakantie). Maar ik zag de Kcal en dacht, dat ga ik toch maar wat minder eten. Maar het is dus niet erg als je een paar 100 kcal meer binnen krijgt, als je daardoor ook gezonde vetten binnen krijgt?
het gaat om de balans. van gezonde vetjes word je ook te dik als je teveel eet. maaarrrrr meestal heb je minder trek en snoeperige buien als je voldoende vullende andere dingen eet, zoals boterhammen met pindakaas en nootjes, en avocado, en vette vis. het totaal aan kcal van een dag netjes eten met veel gezonde vetjes en eiwitten zal lager liggen dan een dag met lightproducten, suikers zoals hagelslag op brood en een halve zak chips.
Kwak
pi_118042860
quote:

[..]

:Y gewoon alles met mate, dus niet 6 boterhammen met pindakaas ofzo! Of 2 met een halve pot :P
pi_118042871
quote:

[..]

Pistaches zijn gezond ja, al zie ik die bijna nooit ongezouten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118042907
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

:Y gewoon alles met mate, dus niet 6 boterhammen met pindakaas ofzo! Of 2 met een halve pot :P
Dat is lijkt me de hele truc van gezond eten ;)

Overigens, volgens mijn huisarts moet je wel ongeveer zes boterhammen op een dag eten, of heeft zij het fout?
pi_118042946
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Overigens, volgens mijn huisarts moet je wel ongeveer zes boterhammen op een dag eten, of heeft zij het fout?
Dat zegt voedingscentrum, maar dat is ondertussen wel een beetje achterhaald. Je moet gewoon zorgen voor een goede balans tussen eiwitten vetten en koolhydraten. V1z weet welke... ;)
pi_118042989
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het gaat om de balans. van gezonde vetjes word je ook te dik als je teveel eet. maaarrrrr meestal heb je minder trek en snoeperige buien als je voldoende vullende andere dingen eet, zoals boterhammen met pindakaas en nootjes, en avocado, en vette vis. het totaal aan kcal van een dag netjes eten met veel gezonde vetjes en eiwitten zal lager liggen dan een dag met lightproducten, suikers zoals hagelslag op brood en een halve zak chips.
Ik pak 1 keer per week een bakje chips, weet niet of dat al te erg is :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:34 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oke. Ik zou eens het lijstje maken wat ik op een dag dat ik naar school ga eet :

O : 1 boterham
T : 1 boterham
L : 2 boterham
T : koekje
D : ALtijd iets anders, moeder kookt

Neem altijd 4 boterhammen per dag, kan ik er 2 met pindakaas doen, en de andere met kipfilet oid.
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
pi_118043018
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Pistaches zijn gezond ja, al zie ik die bijna nooit ongezouten.
Die naam zocht ik!
pi_118043084
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:37 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik pak 1 keer per week een bakje chips, weet niet of dat al te erg is :P

[..]

Oke. Ik zou eens het lijstje maken wat ik op een dag dat ik naar school ga eet :

O : 1 boterham
T : 1 boterham
L : 2 boterham
D : ALtijd iets anders, moeder kookt

Neem altijd 4 boterhammen per dag, kan ik er 2 met pindakaas doen, en de andere met kipfilet oid.
Je kan best af en toe wat lekkers nemen! Dat houdt het leuk ;)

Ontbijt kan je bijvoorbeeld ook yoghurt met muesli nemen, ter afwisseling!
De koekjes kan je dus beter vervangen door iets anders. Fruit/nootjes/bakje yoghurt/kwark/gekookt eitje bijvoorbeeld. Dan kom je al een heel eind!
pi_118043135
Ik vind dat je best weinig eet overdag. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je 's avonds eet, maar dit lijkt een beetje crashen.. Hoe groot ben je en als jongen ben je nog aan het groeien en dit lijkt me te weinig..
Beter eet je wat meer bij ontbijt en lunch en fruit als tussendoortje.
pi_118043232
ik vind 4 boterhammen, avondeten en 2 koekjes nou niet als crashen klinken... we hebben het wel over iemand in de groei, dus een beetje meer moet kunnen, maar dan nog, als iemand licht overgewicht heeft lijkt het schrappen van koekjes en cola en het eten van gezond beleg me een prima start.

kinderen van zestien moeten niet dieten. believe me, ik ben er een geweest...
Kwak
pi_118043233
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:38 schreef Nallie het volgende:

[..]

Je kan best af en toe wat lekkers nemen! Dat houdt het leuk ;)

Ontbijt kan je bijvoorbeeld ook yoghurt met muesli nemen, ter afwisseling!
De koekjes kan je dus beter vervangen door iets anders. Fruit/nootjes/bakje yoghurt/kwark/gekookt eitje bijvoorbeeld. Dan kom je al een heel eind!
Ja, ik vind nootjes wel lekker, gekookt eitje is ook een goed idee, maar dat moet eigenlijk op een boterham met mayonaise :(
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:41:43 #15
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118043249
over die noten he? Ik heb hier een zak ongezouten gemengde noten; met een paar cashews, verder hazelnoten, amandelen en walnoten... is dat de goede variant?
(ze zijn in elk geval lekker ;))

en ik ben niet bijgelezen hoor, drukke dag hiero ;)
*zwaait ff rond*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_118043271
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
Ik vind dat je best weinig eet overdag. Ik weet natuurlijk niet hoeveel je 's avonds eet, maar dit lijkt een beetje crashen.. Hoe groot ben je en als jongen ben je nog aan het groeien en dit lijkt me te weinig..
Klopt, soms is het ook wel wat meer. Maar ik heb 's ochtends echt maar trek tot 1 boterham, daarna krijg ik het niet meer op. Op school 3 boterhammen.
pi_118043305
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind 4 boterhammen, avondeten en 2 koekjes nou niet als crashen klinken... we hebben het wel over iemand in de groei, dus een beetje meer moet kunnen, maar dan nog, als iemand licht overgewicht heeft lijkt het schrappen van koekjes en cola en gezond beleg me een prima start.

ter vergelijking, toen ik 16 was at ik makkelijk 10 boterhammen per dag.. En daarvan werd ik niet dik. Toen woog ik ook ongeveer 75-80 kg.
pi_118043310
Havermout of brinta is ook lekker als ontbijt! O+

En nootjes, fruit, eitje, gerookte kip/avocado als tussendoortje zij ook lekker! :9 Maakt je moeder avondeten met genoeg groente? Als dat niet zo is zou je ook bijv. wat worteltjes mee kunnen nemen of bijv. paprika toevoegen aan je boterham (niet als je pindakaas eet, dat lijkt me dan weer niet zo lekker :+ ).
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118043320
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind 4 boterhammen, avondeten en 2 koekjes nou niet als crashen klinken... we hebben het wel over iemand in de groei, dus een beetje meer moet kunnen, maar dan nog, als iemand licht overgewicht heeft lijkt het schrappen van koekjes en cola en het eten van gezond beleg me een prima start.

Ik Diet ook niet erg streng, maar 3 kilo er af zou mooi zijn. Frisdranken laat ik al een tijdje staan, soms pak ik wel Fanta Zero, maar niet vaak.
pi_118043374
Ben je trouwens een jongen of een meisje? Je profiel zegt man en dan zou je wel ietsje meer kunnen eten. ;)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118043378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:42 schreef Goodbye het volgende:
Havermout of brinta is ook lekker als ontbijt! O+

En nootjes, fruit, eitje, gerookte kip/avocado als tussendoortje zij ook lekker! :9 Maakt je moeder avondeten met genoeg groente? Als dat niet zo is zou je ook bijv. wat worteltjes mee kunnen nemen of bijv. paprika toevoegen aan je boterham (niet als je pindakaas eet, dat lijkt me dan weer niet zo lekker :+ ).
We eten niet veel groente, bijna niets eigenlijk.
pi_118043398
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef Goodbye het volgende:
Ben je trouwens een jongen of een meisje? Je profiel zegt man en dan zou je wel ietsje meer kunnen eten. ;)
Ik ben een man ja :P
Ben ook niet zo groot, 1,73 denk ik.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:44:56 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118043417
en o god ik voel me oud... heel oud als ik zulke dingen lees.
Echt OMG ik ben de mama; en ik moet zo koken voor mijn kinderen.....

:o
pi_118043441
ik zou zeggen: gezond eten, niet minder eten, groente introduceren bij je moeder ;) en wachten op een groeispurt ;)
Kwak
pi_118043478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:

[..]

We eten niet veel groente, bijna niets eigenlijk.
Kan je zoals Kwak zegt idd aan je moeder vragen. En anders dus overdag proberen meer groente te eten. Wat eet je dan zoal 's avonds dat dat geen groente bevat?
pi_118043479
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat zegt voedingscentrum, maar dat is ondertussen wel een beetje achterhaald. Je moet gewoon zorgen voor een goede balans tussen eiwitten vetten en koolhydraten. V1z weet welke... ;)
Oké, dan doe ik het helemaal verkeerd dus ;)
pi_118043483
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik zou zeggen: gezond eten, niet minder eten, groente introduceren bij je moeder ;) en wachten op een groeispurt ;)
Ja we eten soms van die ovenschotels, zitten dan boontjes in. Soms Sla maar dat was het ook wel. Ik heb een groeispurt gehad, ben toen in 1 jaar iets van 14 centimeter gegroeid. Hoop dat ik er nog 1 krijg, moet toch lukken want ben net 16.
pi_118043514
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:46 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Kan je zoals Kwak zegt idd aan je moeder vragen. En anders dus overdag proberen meer groente te eten. Wat eet je dan zoal 's avonds dat dat geen groente bevat?
Spaghetti, Ovenschotels (wel groente), vandaag aardappels met groenten en varkenshaas etc
pi_118043527
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:44 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ik ben een man ja :P
Ben ook niet zo groot, 1,73 denk ik.
ja dan vind ik 4 boterhammen per dag wel weinig. En fiets je ver naar school?

Probeer de koekjes/chips/cola en zo wat minder te eten. Daar zit niks in waar je lichaam beter van wordt. Je kunt dan beter een boterham kip eten of een klein handje nootjes als je zin hebt in een tussendoortje. Dat zit vol bouwstoffen.

En je groeit vast nog wel, ik was pas op mijn 17e uitgegroeid.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:47:38 #30
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118043530
en frisdrank (en eventueel drank?) minderen werkt ook altijd goed ;)
pi_118043564
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:

[..]

ja dan vind ik 4 boterhammen per dag wel weinig. En fiets je ver naar school?

Probeer de koekjes/chips/cola en zo wat minder te eten. Daar zit niks in waar je lichaam beter van wordt. Je kunt dan beter een boterham kip eten of een klein handje nootjes als je zin hebt in een tussendoortje. Dat zit vol bouwstoffen.

En je groeit vast nog wel, ik was pas op mijn 17e uitgegroeid.
Ik fietste 15-20 minuten, maar heb nu een scooter.
pi_118043577
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:47 schreef Beessie-Jen het volgende:
en frisdrank (en eventueel drank?) minderen werkt ook altijd goed ;)
Drink alleen drank als ik op een feest ben, een paar biertjes.

Een nadeel is ook dat we meestal vroeg eten, net zoals nu.
pi_118043594
scooter weg = 5 kilo eraf :P
Kwak
pi_118043596
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:D moeten?
Er zijn geen essentiële koolhydraten, wel essentiële vetten en eiwitten.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118043609
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef kwakz0r het volgende:
scooter weg = 5 kilo eraf :P
Nee hoor heb hem pas 1 maand.
pi_118043666
Maar wat weeg je eigenlijk? Misschien valt het best wel mee. Als je groeit moet je eigenlijk niet dieten..
pi_118043706
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D moeten?
Er zijn geen essentiële koolhydraten, wel essentiële vetten en eiwitten.
Naja, van haar heb ik voedingsadvies gekregen (naja, daarop ben ik ook wel 42kg afgevallen hoor), maar dat komt neer op
O. 2 boterhammen
T 1 boterham
L. 3 boterhammen
T wat ever als het maar niet te groot is
D. Gewone maaltijd
T fruit 2x

(maar dat red ik bij lange na niet en meestal neem ik yoghurt, fruit of groente als tussendoor, want anders heb ik snel weer honger, maar dat was wel het advies. Dus ik zit ik vier boterhammen gemiddeld, op een lange schooldag vijf)
pi_118043755
ik vind dat ook niet verkeerd CotS, maar de meeste posters hier zijn wat minder voor brood en wat meer voor eiwitten enzo. als jij 42 kilo bent afgevallen en je kunt het hiermee op peil houden zou ik dat lekker doen,
Kwak
pi_118043829
Zeg niet dat het niet kan, maar het hoeft niet.

Ik moet altijd zo lachen om Tard _O-

O+
pi_118043843
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:53 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind dat ook niet verkeerd CotS, maar de meeste posters hier zijn wat minder voor brood en wat meer voor eiwitten enzo. als jij 42 kilo bent afgevallen en je kunt het hiermee op peil houden zou ik dat lekker doen,
Tja... ik ben yoghurt en zo als tussendoor gaan eten omdat het meer zin heeft dan brood (meer voedt). Alleen in de ochtend wil ik echt gewoon een bammetje (wel met een ei erop) en om nou in de collegezaal half lauwe yoghurt te eten, brrr...

Ja, ik wil nog een kilo of 5 of 8 verliezen (ben 1m58, schommel nu rond de 58kg)
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:56:11 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118043874
Lijstje dan maar:
O: kwark en vla
T's: 250 gr rauwe wortels, halve komkommer, cupn a soup kerrie, peer
L": 2 boterhammen met tonijn, tomaat, 2 bekers melk, kom mosterdsoep met room en spekjes
T's: boterham kaas, paar dropjes, mandarijn, pruim, appel, blokje choco
D: veul spruitjes, rijst met zelfgemaakte satesaus, biefstuk met champignons/ui/paprika/courgette, spinazie met een ei erdoor
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118043920
Avocado :9

*lepelt*
Ja doei.
pi_118043939
Vandaag:

O: yoghurt
T: mandarijn
L: twee bth palingworst (had er nog nooit van gehoord tot nu :D :@ ) en bth kipfilet
T: kippensoep :9~
D: wortelenstamp met hachee
T: pruim, appel
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_118043994
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
Avocado :9

*lepelt*
Jaloers!
maar eetsmakelijk :D
pi_118044039
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijstje dan maar:
O: kwark en vla
T's: 250 gr rauwe wortels, halve komkommer, cupn a soup kerrie, peer
L": 2 boterhammen met tonijn, tomaat, 2 bekers melk, kom mosterdsoep met room en spekjes
T's: boterham kaas, paar dropjes, mandarijn, pruim, appel, blokje choco
D: veul spruitjes, rijst met zelfgemaakte satesaus, biefstuk met champignons/ui/paprika/courgette, spinazie met een ei erdoor
Wow :D _O_
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118044172
Mijn smaak begint nu al te veranderen lijkt het wel. Eet een appel en wat wortels tussendoor en ik vind die appel echt megazoet. Apart...
pi_118044359
Ei

O: gekookt ei, 2 koffie, 2 boterhammen
T: beker melk
L: 4 boterhammen, cup à soup, gekookt ei
D: nasi Goreng, dit dat (gebakken ei etc)
T: appel, koffie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:08:23 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118044426
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:00 schreef Lutte het volgende:

[..]

Wow :D _O_
Wat kan ze eten hè O+ En maar superslank blijven :{w ;)
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:11:50 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118044603
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:07 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Ei

O: gekookt ei, 2 koffie, 2 boterhammen
T: beker melk
L: 4 boterhammen, cup à soup, gekookt ei
D: nasi Goreng, dit dat (gebakken ei etc)
T: appel, koffie
Etc = veggies? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_118044760
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:54 schreef V1z0R het volgende:
Zeg niet dat het niet kan, maar het hoeft niet.

Ik moet altijd zo lachen om Tard _O-
[ afbeelding ]
O+
Heb je de AMA gelezen van Tard' owner?

Tard O+
pi_118044798
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:50 schreef the85mc het volgende:
Maar wat weeg je eigenlijk? Misschien valt het best wel mee. Als je groeit moet je eigenlijk niet dieten..
73kg, dacht ik. Onze weegschaal is kapot maar zo veel woog ik een tijdje geleden.
pi_118044845
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:11 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Etc = veggies? :P
Ja en seroendeng, gebakken uitjes, sambal, wat kroepoek :9
pi_118044937
Oja, mijn doel is eigenlijk om in februari 3-5kg af te zijn gevallen. Ik ga dan op vakantie en wat minder vet (op mijn buik) is wel gewenst ;)

Ik ga voortaan ook wel dat lijstje bijhouden hier met wat ik heb gegeten. Even een vraag : Van die noodles (gewoon van de Plus waar je water in moet doen), is dat een goede lunch of niet?

[ Bericht 29% gewijzigd door marcie216 op 16-10-2012 17:23:59 ]
pi_118045168
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:
Oja, mijn doel is eigenlijk om in februari 3-5kg af te zijn gevallen. Ik ga dan op vakantie en wat minder vet (op mijn buik) is wel gewenst ;)
Dat moet in die tijd wel te halen zijn. Gewoon wat minderen met tussendoortjes en gaan sporten. Af en toe de scooter laten staan en de fiets pakken. Zit je nu ook op een sport?
pi_118045203
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:18 schreef marcie216 het volgende:

Ik ga voortaan ook wel dat lijstje bijhouden hier met wat ik heb gegeten. Even een vraag : Van die noodles (gewoon van de Plus waar je water in moet doen), is dat een goede lunch of niet?
Persoonlijk denk ik van niet. Er zitten veel zouten en koolhydraten in die je niet echt nodig hebt. En dan zwijg ik nog over de conserveringsmiddelen
pi_118045291
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:24 schreef the85mc het volgende:

[..]

Dat moet in die tijd wel te halen zijn. Gewoon wat minderen met tussendoortjes en gaan sporten. Af en toe de scooter laten staan en de fiets pakken. Zit je nu ook op een sport?
Jep, ik voetbal 3x per week, vanavond is toevallig de training afgelast :(.
Verder wil ik minimaal 1x per week naar de fitness gaan om zo; n 45 min cardio te doen, en 20/25 min kracht.
pi_118045378
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Verder wil ik minimaal 1x per week naar de fitness gaan om zo; n 45 min cardio te doen, en 20/25 min kracht.
Ok, lekker bezig dus!

Net postte je een lijstje wat je at. Was dat een lijstje voordat je aan het dieten begon? of is dat een dieetlijstje?
Want ik kan me niet voorstellen dat je op dat lijstje aan bent gekomen met 3x per week sport..
pi_118045478
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ok, lekker bezig dus!

Net postte je een lijstje wat je at. Was dat een lijstje voordat je aan het dieten begon? of is dat een dieetlijstje?
Want ik kan me niet voorstellen dat je op dat lijstje aan bent gekomen met 3x per week sport..
Dat is wat ik wil gaan doen. Ik ben wat aangekomen omdat ik een tijdje frisdrank dronk, te veel chips en snoepjes.
Dit wil ik :
Ontbijt : 2 boterhammen
Tussendoor : --
Lunch - 2 boterhammen
T : handje nootjes/stuk fruit
D : Elke keer iets anders, zo vaak mogelijk met groente erbij.
T : Handje nootjes/stuk fruit/smoothie (zelf gemaakt)

Als ik het zo doe zou het dan moeten lukken?
Ik hoorde net dat mijn oma vanavond komt, en normaal vieren wij een verjaardag niet, maar ze heeft gebak mee gebracht. Mijn Tussendoortje vanavond wordt dus gebak, dat is helaas wel ongezond.
pi_118045962
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:31 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Dat is wat ik wil gaan doen. Ik ben wat aangekomen omdat ik een tijdje frisdrank dronk, te veel chips en snoepjes.
Dit wil ik :
Ontbijt : 2 boterhammen
Tussendoor : --
Lunch - 2 boterhammen
T : handje nootjes/stuk fruit
D : Elke keer iets anders, zo vaak mogelijk met groente erbij.
T : Handje nootjes/stuk fruit/smoothie (zelf gemaakt)

Als ik het zo doe zou het dan moeten lukken?
Ik hoorde net dat mijn oma vanavond komt, en normaal vieren wij een verjaardag niet, maar ze heeft gebak mee gebracht. Mijn Tussendoortje vanavond wordt dus gebak, dat is helaas wel ongezond.
Ik vind het lastig in te schatten, omdat je nog in de groei bent. De richtlijn voor volwassen mannen is 2500 kcal per dag als ze niet veel sporten. Daar moet je niet meer dan 500 onder zitten, want anders ben je aan het crashen en dat is slecht voor je lichaam. Dus eigenlijk moet je iets rond de 2000 kcal per dag eten, misschien wat meer. Om te vergelijken: ik verbruik per dag ongeveer 3000 kcal (1,84 meter en sport redelijk veel).

Als ik grof schat eet je ongeveer dit aantal calorieen:
O: 250 L: 250
T fruit: 100/ nootjes 200
D kan behoorlijk varieren van 500-1000 (pizza zit bijv rond de 1000kcal)
T fruit 100 /nootjes 200

Als je fruit eet als tussendoortjes en kleine portie avondeten zit je op 1200 kcal per dag, als je nootjes eet en grote portie avondeten zit je op ongeveer 1900kcal per dag. Ik denk dat je niet onder de 2000 kcal moet zitten omdat je dan te weinig eet. Met dit lijstje zou ik zeggen dat je wat te weinig eet.
Maar ik weet niet goed wat een lichaam in de groei voor bouwstoffen nodig heeft. Misschien weet iemand anders dat wel hier. (oh ja, ik lees trouwens helemaal geen zuivel in je lijstje. Eet/drink je dat niet of ben je dat vergeten?)

Je kunt je calorie verbruik hier berekenen. http://fitness.rubriek.nl/fitness/bmr.php
Als ik dat voor jou invul met gemiddelde activiteit zit je op 2800 kcal per dag. Als dat klopt zou je per dag dus ongeveer 2300 kcal moeten eten. Als je elke dag 500 kcal onder je verbruik eet per dag val je ongeveer 0,5 kg per week af.

[ Bericht 8% gewijzigd door the85mc op 16-10-2012 17:51:38 ]
pi_118046198
Boter eet ik sowieso niet, lust ik niet.
S'ochtends pak ik of een glas Chocomel Lite of een glas melk.
En hoeveel Kcal is een bruine boterham ? Want als ik daar pindakaas op doe, is dat wel meer dan 250 kcal
pi_118046219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef marcie216 het volgende:
Boter eet ik sowieso niet, lust ik niet.
Boter of margarine?
Ja doei.
pi_118046283
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Boter of margarine?
Gewoon dat spul wat ik alleen op een boterham smeer bij hagelslag om het te laten plakken.
Ik moet dus gewoon rond de 2300 kcal per dag eten, dat moet wel lukken.

0,5kg per week is ook mooi. Dan ben ik 2 maanden op mijn gewicht :D
pi_118046322
Boterham zelf is iets van 80 kcal, pindakaas weet ik zo niet. Ligt er aan hoe dik je het erop smeert ;) Kip bijvoorbeeld is maar erg weinig. Op http://www.calorietabel.nl/ kun je bijna alles vinden.
Ik heb in het begin een 'eetdagboek' bijgehouden. Ik had echt geen flauw idee wat ik at. Als je dat een tijdje doet, weet je wel ongeveer hoeveel kcal ergens inzitten. Dan kun je ook zien of je teveel of te weinig eet.
pi_118046342
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Gewoon dat spul wat ik alleen op een boterham smeer bij hagelslag om het te laten plakken.
Ik moet dus gewoon rond de 2300 kcal per dag eten, dat moet wel lukken.

0,5kg per week is ook mooi. Dan ben ik 2 maanden op mijn gewicht :D
Nogmaals: boter of margarine.

Margarine = vies
boter = lekker
Ja doei.
pi_118046393
jeez. laat mensen gewoon margarine lekker vinden already... (ik lust beide niet overigens)
Kwak
pi_118046424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef kwakz0r het volgende:
jeez. laat mensen gewoon margarine lekker vinden already... (ik lust beide niet overigens)
Hij zegt geen boter te lusten. Als hij op margarine doelt kan het best zijn dat hij boter wel lekker vindt. Ik dacht namelijk ook altijd dat ik 'boter' vies vond. Vandaar. Chill. :{w
Ja doei.
pi_118046438
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nogmaals: boter of margarine.

Margarine = vies
boter = lekker
Weet niet, weet ook het verschil niet. Wij hebben hier blue band.
  Moderator dinsdag 16 oktober 2012 @ 17:59:14 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118046443
Over een uurtje vliegen :s) nu wachten tot de gate bekend wordt dus even tijd voor fok :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118046468
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Weet niet, weet ook het verschil niet. Wij hebben hier blue band.
Margarine dus. Probeer het eens een keer met een laagje roomboter; betere vetten en lekkerder*. Licht gezouten roomboter doet ook veel voor de smaak.

*volgens velen maar niet iedereen maar wel volgens mij, dus ik zal het niet als feit presenteren om het tere zieltje van kwak niet te kreuken.
Ja doei.
pi_118046497
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij zegt geen boter te lusten. Als hij op margarine doelt kan het best zijn dat hij boter wel lekker vindt. Ik dacht namelijk ook altijd dat ik 'boter' vies vond. Vandaar. Chill. :{w
sorry, ben wat heetgebakerd vandaag :* binnenbrandje is geblust.

@Marcie, het verschil tussen margarine en boter niet weten vind ik dan weer wél erg.
Kwak
pi_118046507
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Margarine dus. Probeer het eens een keer met een laagje roomboter; betere vetten en lekkerder*. Licht gezouten roomboter doet ook veel voor de smaak.

*volgens velen maar niet iedereen maar wel volgens mij, dus ik zal het niet als feit presenteren om het tere zieltje van kwak niet te kreuken.
dat is dan weer gewoon onaardig.
Kwak
pi_118046529
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Allemaal extra kcal, maar kan het gaan proberen :P
pi_118046709
Ach, ik hou vanaf nu gewoon hier het lijstje bij met wat ik heb gegeten, kan ik meteen 's avonds kijken of ik rond de 2300 ben uit gekomen, en er van leren.
En natuurlijk van jullie tips!
pi_118046875
Bijna thuis, honger!
pi_118047302
Ontbijt (+ drinken ) 300 kcal
Tussendoor : 270 kcal
T : 82 kcal
D : 750
T : Stuk gebak (300 kcal denk ik)

Heb vandaag niet gesport, dus iets te weinig gegeten maar dat komt ook omdat ik pas om 10:30 wakker was.
pi_118048086
Lijstje:

O: havermout met banaan en kokos
T: appel, koffie verkeerd
L: kleine bh pindakaas, 2 kleine bh geitenkaas
T: gele paprika, wat cherrytomaatjes
B: half uur fietsen
T: rijstwafel pindakaas
D: hamburger en een salade van jumbobonen/tomaat/komkommer/pompoenpitten en mozzarella
S: uur boksen
T: kiwi met wat kwark
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:00:53 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118048623
Vik nog een paar daagjes dan lekker op vakantie!! tof *O*

Hou niet van boter/margarine, dat plakt zo aan je \verhemelte behalve dan met vlokken/hagelslag en suiker en op warme pannenkoeken met poedersuiker of op poffertjes met poedersuiker... NOM

Ik haat bedrijfslunches, overmorgen weer en dan krijg je witte zachte bollen met een lading margarine en 4 plakken kaas of 4 plakken ham en kroketten.
1. ik hou wel eens van witbrood maar dan zonder margarine en 1 plakje beleg (hou van brood) dus als ik dat er wat van af piel dan krijg ik allerlei commentaar.
2. krentenbol van dubieuze kwaliteit met dezelfde lading boter
3. kroketten zijn heerlijk maar deze zijn een uur eerder al gebakken in frituurvet waar je U tegen zegt.

Eigen brood meenemen is een optie maar dan krijg ik alleen nog maar meer opmerkingen... zucht..
Als ik eet dan wil ik ook dat het voedzaam is en als ik wil zondigen doe ik het liever met echt lekekre dingen.
/freak
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118048669
Nou, Mr.Mo begint nu al met later van z'n werk weg gaan :{w :{w :P

Maar hij is straks lekker bij mij thuis en kruipt naast mij in bed O+ O+ *O*
Ja doei.
pi_118049008
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 18:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat is dan weer gewoon onaardig.
^^

Neemt niet weg dat ik ook roomboter eet sinds kort, proef ook echt het verschil. En met de mate waarin ik boter eet zijn het ook niet zoveel extra calorieën ofzo.
pi_118049096
Lijstje:

O: bakje havermout met appel en kaneel
S: uurtje fitness
L: 2 gebakken eieren op 2 volkoren boterham, sinaasappel
T: bekertje warme chocolademelk, 2 biscuitjes
T: volk. boterham banaan met een beetje 65% pure hagelslag
D: wraps met kip, champignons en mais, zelfgemaakte guacamole en salsa
pi_118049112
HPKW & Skoap: werken ging wel goed! Ben nog niet zo heel veel aan écht werken toegekomen, maar het was best fijn om weer onder collega's te zijn :). Ik was veel tijd kwijt aan kolven (en uitvinden waar ik moest zijn) en op de gang kom je een collega tegen en die wil weten hoe het gaat, wanneer je weer begonnen bent, hoe het met de mini gaat, enz :D. Had er een dagtaak aan!

De mini was idd op het kdv, ging ook goed. Hij was al een paar keer geweest om te wennen, dat vond ik wel fijn. Ik ben nu eenmaal niet zo snel thuis als er iets zou zijn...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118049128
Oh, en het boeit me niet zoveel dat dat 'dan weer' onaardig wordt gevonden, want ik vond de post van kwak ook niet aardig en tikte die post dan ook voor het excuus kwam voor de felle reactie, ik vond het gewoon een nare reactie waar ik ook gewoon hard op terug reageerde in het licht van die post en vond die niet per se onaardiger dan de eerste post van kwak. Ben vandaag niet van de kussiekroel. Het zij zo.
Ja doei.
pi_118049423
Fijn dat het allemaal lekker gaat met je eerste dagen werken, Phaidra! Hoeveel uur werk je nu?
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:20:52 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118049427
Mo en Kwak beide vonkjes, komt wel weer goe lijkt me!

Ik zag dit en moest lachen :')

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:21:33 #85
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118049456
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:12 schreef Phaidra het volgende:
HPKW & Skoap: werken ging wel goed! Ben nog niet zo heel veel aan écht werken toegekomen, maar het was best fijn om weer onder collega's te zijn :). Ik was veel tijd kwijt aan kolven (en uitvinden waar ik moest zijn) en op de gang kom je een collega tegen en die wil weten hoe het gaat, wanneer je weer begonnen bent, hoe het met de mini gaat, enz :D. Had er een dagtaak aan!

De mini was idd op het kdv, ging ook goed. Hij was al een paar keer geweest om te wennen, dat vond ik wel fijn. Ik ben nu eenmaal niet zo snel thuis als er iets zou zijn...
*O* Klinkt goed en prettig, ondanks druk :Y
pi_118049457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:

[ afbeelding ]
:')
Ja doei.
pi_118049484
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mo en Kwak beide vonkjes, komt wel weer goe lijkt me!

[ afbeelding ]
_O-
pi_118049594
Update.
O: 2 boterhammen nutella
T: handje chocoladepepernoten
L: 2 boterhammen met kipfilet en halve avocado, kom left-over soep
T: banaan en krentenbol
T: glas optimel limoen

D: pasta met pompoen en spekjes
T: bakje yoghurt, speculaasje
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118049696
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Fijn dat het allemaal lekker gaat met je eerste dagen werken, Phaidra! Hoeveel uur werk je nu?
De ene week 24, de andere week 32 uur. Ik zie wel wat op tegen de weken van 32 uur, lijkt me nu erg veel. Maar we zullen zien.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118049716
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 19:20 schreef Goodbye het volgende:
Dat.
Ja doei.
pi_118050238
Fijn dat het goed ging Phaidra en zo'n rustige start is juist wel fijn!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:56:29 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118050975
Boter, voor in bladerdeeg e.d. dat moet boter zijn, geen margarine. Op brood is margarine heus niet een heel verkeerde keus. Ieder zijn smaak.

Vroeger bij ons op de boerderij haalden wij rauwe melk uit de koelopslagtank, gewoon 15 liter in een emmer, op laten romen en dan de room eraf scheppen, opkloppen met suker is het lekkerste slagroom.

Boter is er in allerlei smaken, het is maar net welk soort zuursel je er bij gooit, wel/geen zout e.d.

Zuurselcultuur is het belangrijkste voor boter smaak... zo ook voor kaas trouwens
pi_118051504
Eindstand:
O: 2 mandarijnen
L: 300 gr rauwkost, kom noodlesoep,150 ml straciatellayoghurt
T: evergreen
T: peer
D: 2 kippenpoten en salade van 1/3e komkommer, halve paprika, ijsbergsla en 1 avocado, met honing-mosterddressing
T: 3 blokjes pure choco
S: bodybalance
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:23:37 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118052627
Perr.. dat is te weinig
pi_118052727
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 16:39 schreef the85mc het volgende:
Dat..
Op die leeftijd had ik zes boterhammen en 2 stuks fruit mee naar school en ontbeet ik met een bord havermout of 3 boterhammen of zulks.

Ik vind behalve een beetje weinig ook weinig variatie, brood en koekjes en warm eten.. ik mis fruit en zuivel (al zijn daar de meningen over verdeeld) en die groeispurt, die kan ook nog best komen.
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:34:24 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118053342
Zuivel, fruit, boter, margarine, cake, sultana, suiker, wit brood, speklappen met zwoerd, kilo's groente, rauwe fruitvliegjes.

ALLE meningen zijn verdeeld, wat voor jou werk dat moet je zelf uitzoeken.
Maar doe vooral waar jij jezelf goed bij voelt en vol kan houden.

Je krijgt sowieso overal kanker van, dus dat maakt ook al niet uit.

Zelf vind ik dat je je lichaam moet voeden met voor mij: groente (rauw en gekookt, het liefst groen met gekleurd/wit om en om) , fruit (wat zijn de elstars lekker! en ook de mandarijnen zijn heerlijk al) , volkorenproducten (brood, rijst), zuivel (kaas, melk en kwark), gewoon voor de lekker (soep op het werk) en de dagelijkse zondes (blokje choco en een paar dropjes)
pi_118053427
Iemand die 'je zal het maar zijn' nu kijkt?
Wat ziek...
pi_118053799
nope, wij kijken zoolander :P
Kwak
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:47:16 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118054159
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:36 schreef LieLie het volgende:
Iemand die 'je zal het maar zijn' nu kijkt?
Wat ziek...
Nee, wel gelezen morgen even terug kijken. Zo heb je overal extremen bij
pi_118054305
Dus jullie raadden mij aan om meer te gaan eten, en variatie?
Morgen even nootjes kopen, en fruitsalade maken met Appels, Bananen en Kaki's. Mmmm
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:05:55 #101
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118055365
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:49 schreef marcie216 het volgende:
Dus jullie raadden mij aan om meer te gaan eten, en variatie?
Morgen even nootjes kopen, en fruitsalade maken met Appels, Bananen en Kaki's. Mmmm
Niet alles tegelijk willen :D

Maar gezond is heeeeeeeeeeeeeeel lekker, vergeet dat niet!
Succes...

Zo, vakantie geboekt in maart naar gran canaria, via Tjingo.. ben benieuwd
  dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:06:21 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118055395
Ja ik kijk! Voel me heel slank :P. En die Lotte ;(. Zo sneu!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118058746
Klein stukje gezien. Daarna ben ik naar de sportschool gegaan. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118059028
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Perr.. dat is te weinig
1800 kcals volgens eetmetert! Alleen ontbijt is beetje bagger, maar had gisteren heel veel & heel laat gegeten en ik had gewoon echt geen trek :@
pi_118059078
Wat was er op TV? :o
pi_118059209
The Great British Bakeoff! Heb je dat niet gezien dan Perr?! Dat is pas echt toffe televisie. Jammer dat het weer afgelopen is. :{
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_118059242
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:15 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
The Great British Bakeoff! Heb je dat niet gezien dan Perr?! Dat is pas echt toffe televisie. Jammer dat het weer afgelopen is. :{
:D zelfbescherming :P
pi_118059250
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

1800 kcals volgens eetmetert! Alleen ontbijt is beetje bagger, maar had gisteren heel veel & heel laat gegeten en ik had gewoon echt geen trek :@
Dat is toch gewoon heel netjes?
pi_118059264
Slapen O+
pi_118059322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is toch gewoon heel netjes?
Ja ben uiteindelijk ook wel tevree, veel vitamientjes! Eten voor morgen is ook gemaakt; grote bak havermout voor de ochtend en een frittata voor gedurende de dag als snack, met 2 eieren, aardappel, halve paprika en broccoli :9.
pi_118059372
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

:D zelfbescherming :P
Hehehe, goed punt. :D
Ik kan je de macarons van David Lebovitz trouwens ook erg aanbevelen. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_118059416
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:17 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ben uiteindelijk ook wel tevree, veel vitamientjes! Eten voor morgen is ook gemaakt; grote bak havermout voor de ochtend en een frittata voor gedurende de dag als snack, met 2 eieren, aardappel, halve paprika en broccoli :9.
Gezond eten is ook afwisselen is mij geleerd. De ene dag wat meer dan de andere.
En dit klinkt gewoon ontzettend gezond ^O^
pi_118060045
Hier ook maar even t linkje... jongen vermist in A'dam. Ik ben nooit zo van het verspreiden, maar dit is een oud-schoolgenootje van me, Geen vriend van mij, maar wel eh, tweedegraads zeg maar. We hebben wel eens feetsjes gevierd samen. Gek idee...

http://www.foliaweb.nl/studenten/student-neerlandistiek-vermist/
Kwak
  Vis een optie? dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:22:03 #114
70532 loveli
N
pi_118063544
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:26 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Heb je goede begeleiding? In de groei en krachttraining is een combo waarbij je winst kunt pakken, maar ook goed de mist in kunt gaan.
crap in = crap out
pi_118063617
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb je goede begeleiding? In de groei en krachttraining is een combo waarbij je winst kunt pakken, maar ook goed de mist in kunt gaan.
Totaal geen begeleiding
  Vis een optie? dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:28:59 #116
70532 loveli
N
pi_118063921
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:23 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Totaal geen begeleiding
Ga eens info zoeken op internet? Weet niet hoe fanatiek je bent.. In het BB-topic kunnen ze ook wel helpen.
crap in = crap out
pi_118063983
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga eens info zoeken op internet? Weet niet hoe fanatiek je bent.. In het BB-topic kunnen ze ook wel helpen.
Al geweest ,maar snap niet wat er mis is :P?
Ik weet hoe je ze uit moet oefenen want dat staat aan gegeven. Doe het 1 of 2x per week en je moet nooit je armen helemaal strekken.
pi_118064141
Echt zware krachttraining moet je niet doen zonder begeleiding. Naar mijn idee leer je in het BBtopic weinig, want wat zij doen is nog niet goed voor je. Wat opdrukken, situps enzo, waarbij je eigen lichaam de weerstand is kan niet zoveel kwaad. Met zware gewichten gaan klooien kan je lichaam (en dan vooral je rug) slopen.
pi_118066212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 23:30 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Al geweest ,maar snap niet wat er mis is :P?
Ik weet hoe je ze uit moet oefenen want dat staat aan gegeven. Doe het 1 of 2x per week en je moet nooit je armen helemaal strekken.
Voor goed instructies over hoe je degelijk KT kunt doen.
http://www.youtube.com/user/alenac2000

Ze leggen uit waarop je moet letten bij de uitvoering, EN je ademhaling (zo belangrijk)!

Wat je vaak hoort bij van die tell-sell reclame's is dat mensen bij buikspieroefeningen last krijgen van hun rug en nek, grootste fout is vaak de ademhaling.
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 01:29:52 #120
70532 loveli
N
pi_118068251
Garmin forerunner 405HRM bij http://www.ibood.com/nl/nl/ voor 159 euro.
crap in = crap out
pi_118070222
Morning :O
pi_118070297
Ohai! De lucht was net zo mooi roze/oranje O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:11:46 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118070305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:10 schreef Perruche het volgende:
Ohai! De lucht was net zo mooi roze/oranje O+
Hier nog steeds O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:11:53 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118070306
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef loveli het volgende:
Goeie aanbieding :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_118070381
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 22:29 schreef kwakz0r het volgende:
Hier ook maar even t linkje... jongen vermist in A'dam. Ik ben nooit zo van het verspreiden, maar dit is een oud-schoolgenootje van me, Geen vriend van mij, maar wel eh, tweedegraads zeg maar. We hebben wel eens feetsjes gevierd samen. Gek idee...

http://www.foliaweb.nl/studenten/student-neerlandistiek-vermist/
Nog iemand op facebook heeft dit linkje gedeeld. Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Zij had met hem op de middelbare school gezeten...

Ik hoop dat hij snel terecht is, boh :{.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:25:47 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118070414
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nog iemand op facebook heeft dit linkje gedeeld. Hebben we gemeenschappelijke vrienden? Zij had met hem op de middelbare school gezeten...

Gezien de afscheidsbrief vrees ik het ergste... :{.
Niet meer actief op Fok!
pi_118070446
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gezien de afscheidsbrief vrees ik het ergste... :{.
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118070565
Dan nog hoop ik dat familie en vrienden niet zo lang in onzekerheid hoeven te zitten...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118070597
Maar wat staat er in die brief?
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 17:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Heb je de AMA gelezen van Tard' owner?

Tard O+
:o Nee... *bijlezen gaat*

c_/ Ben ik wel nodig.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 08:42:30 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118070630
Brief werd een 'afscheidsbrief' genoemd en zijn vader had ook gezegd dat hij in het verleden zwaar op de hand was geweest. 1 + 1.
Niet meer actief op Fok!
pi_118070635
Echt he dat brood... dagje zonder en pond weg..
Gist is gewoon niet mijn vriend, duidelijke zaak (merk ik ook aan mijn huid overigens)

Lijstje voor vandaag:

O: havermout
B: schoenenzak afmaken
T: cappuccino, kiwi
B: laatste set gordijnen voor boven op maat maken
L: bordje boerenkool van gister, karnemelk
B: wandelen
T: cappuccino, cracker met kaas
T: soepje (verse tomatensoep)
D: spruitjes met spekreepjes, cashewnootjes en kaas
T: kwark met een kiwi
pi_118070686
En klote dit Kwak
Idd hopen dat er in elk geval snel duidelijkheid komt voor familie en vrienden en ook voor jou een :*
pi_118071656
MarMar, hoe kan jij nu al voorspellen wat je uiteindelijk allemaal gaat eten :@?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:38:33 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118071779
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:32 schreef marcie216 het volgende:
MarMar, hoe kan jij nu al voorspellen wat je uiteindelijk allemaal gaat eten :@?
Doen velen hier? Een planning maken helpt te voorkomen dat je verkeerde keuzes maakt. Eindlijstjes komen niet altijd overeen met beginlijstjes, maar plannen helpt zeker wel :).
Niet meer actief op Fok!
pi_118071844
Oke dan maak ik er ook 1 :

O : 2 boterhammen (met grilworst) + glas melk
S : naar fitness als het stopt met regenen (1 uur cardio)
T : Fruitsalade
L : Boterham met eiersalade
T : Handje nootjes
D : Geen idee
T : Nootjes/fruitsalade
pi_118071892
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:42 schreef marcie216 het volgende:
Oke dan maak ik er ook 1 :

O : 2 boterhammen (met grilworst) + glas melk
S : naar fitness als het stopt met regenen (1 uur cardio)
T : Fruitsalade
T : Handje nootjes
D : Geen idee
T : Nootjes/fruitsalade
Geen lunch vandaag?
pi_118071899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 09:44 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Geen lunch vandaag?
Helemaal vergeten, even editten :P, dacht al is ook weinig
pi_118071961
mijn planning:

O: havermout met banaan
T: appel
L: restje quiche met doperwten/spinazie/geitenkaas
T: ?
D: geroosterde aardappels met rode ui, worstje, courgette
T: ?

En tussendoor veel keelsneopjes want ik heb kriebels in m'n keel die ik niet weggehoest krijg me en me gek maken. Verder belabberd geslapen en vanmorgen ruzie met de duutser om het huishouden. Zo onnozel, maar goed.
pi_118072055
Leuk he jagar, samenwonen :p

Planning:
O: havermout met sojamelk, appel en rozijnen
T: banaan
L: broodje iets
T: omeletje met restjes groenvoer
D: gevulde salade
  woensdag 17 oktober 2012 @ 09:58:26 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118072187
Godzijdank ben ik na vandaag vrij :'). Het loopt weer volledig de soep in hier op het werk.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 10:00:16 #141
70532 loveli
N
pi_118072235
causaal verband?
crap in = crap out
pi_118072384
Mijn lijstje vandaag:
O: 2 boterhammen filet americain (had ik nog over), 2 gekookte eieren, gestoomde paprika,
L: 1 boterham met hele kipfilet, noten, tomaatjes
T: weet nog niet, ligt eraan of ik trek heb
D: denk witvis, tilapia oid met groenten en beetje zilvervliesrijst
S: krachttraining, bak kwark na.
pi_118072512
Lukt het al beetje om op juiste gewicht te komen, Mc? Moest weer naar de 80 toch?
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:42 schreef Viking84 het volgende:
Brief werd een 'afscheidsbrief' genoemd en zijn vader had ook gezegd dat hij in het verleden zwaar op de hand was geweest. 1 + 1.
Tja :{

*Tard foto's gaat kijken voor de blij*
pi_118072636
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:12 schreef V1z0R het volgende:
Lukt het al beetje om op juiste gewicht te komen, Mc? Moest weer naar de 80 toch?

[..]

Tja :{

*Tard foto's gaat kijken voor de blij*
Schijnt niet te hoeven, omdat we in andere teamopstelling een wedstrijd varen. En de vervanger is lichter, dus kan ik iets boven de 80 zitten. Maar wil wat lager in (snelle) koolhydraten eten.
Laatst at ik best slecht, veel chocola en de kilo's vlogen eraan.Van 78kg naar bijna 85 in kleine 3 maanden. Dat ging veel te snel, dus even aan de rem trekken. Nu weer in de 83.
pi_118072643
Ik heb volgens mij een beetje stress :')

Ik heb over een uurtje een meeting met een EVP, en dat hoorde ik een uur geleden :X En nu moet ik de chaos in mijn hoofd omtoveren tot een zinnig verhaal en er ook nog fab uitzien. (zegt ze terwijl ze in haar trainingsbroek/capuchontrui achter de compu zit).
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_118072720
Succes ermee Aurum, komt wel goed ;)

Ik heb dit op brood, het is lekker maar ik weet niet of het goed is :

En dan natuurlijk de salade, en niet de verpakking.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:24:21 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118072834
Ik van die Johma salades zit wel veel meuk denk ik? Al zijn ze idd best lekker :9 Anders eens zelf maken van geprakte gekookte eitjes en een lik mayo en kruiden? :Y)

Boh slapen O+ Laatste tijd ben ik mn bed niet uit te branden op werkdagen, word ook steeds moe wakker :')
pi_118072864
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik van die Johma salades zit wel veel meuk denk ik? Al zijn ze idd best lekker :9 Anders eens zelf maken van geprakte gekookte eitjes en een lik mayo en kruiden? :Y)

Boh slapen O+ Laatste tijd ben ik mn bed niet uit te branden op werkdagen, word ook steeds moe wakker :')
48 kcal per portie dacht ik. Dus valt mee.
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 10:27:08 #149
70532 loveli
N
pi_118072911
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:

Ik heb over een uurtje een meeting met een EVP, en dat hoorde ik een uur geleden :X En nu moet ik de chaos in mijn hoofd omtoveren tot een zinnig verhaal en er ook nog fab uitzien. (zegt ze terwijl ze in haar trainingsbroek/capuchontrui achter de compu zit).
Waar staat die E voor? Vroeg het me pas af van iemand van mijn bedrijf.

Roes van halen jaartarget en bijbehorende boikinistress even on hold zetten, EVP inpakken. ik geloof in je ;)
crap in = crap out
pi_118072937
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:25 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat kcal niet alles zegt. Het gaat ook om gezond; wat is gezonder 100 kcal aan chocola of 100 kcal aan fruit?

In zo'n kant en klare salade zitten wat ongezonde toevoegingen. Maar het is beter dan bijvoorbeeld chocoladepasta, maar minder goed dan een gekookt eitje.
pi_118072961
mogge! Nog even slapen :)
quote:

[..]

Salades kan ik nooit smeren in de voorgeschreven porties.
pi_118073004
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:28 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wat ze bedoelt is dat kcal niet alles zegt. Het gaat ook om gezond; wat is gezonder 100 kcal aan chocola of 100 kcal aan fruit?

In zo'n kant en klare salade zitten wat ongezonde toevoegingen. Maar het is beter dan bijvoorbeeld chocoladepasta, maar minder goed dan een gekookt eitje.
Ik zal eens kijken wat er allemaal in zit :

Per portie (15 gram ) : 42 kcal
3,9 g vet
0,8 g koolhydraten
eiwit : 1,2g
pi_118073018
Executive, li.

Succes Aurum! ^O^
quote:

[..]

Maria bedoelt niet de kcal's maar wat erin gaat. Er zit gehard vet in, gemodificeerd zetmeel et cetera.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef the85mc het volgende:

[..]

Schijnt niet te hoeven, omdat we in andere teamopstelling een wedstrijd varen. En de vervanger is lichter, dus kan ik iets boven de 80 zitten. Maar wil wat lager in (snelle) koolhydraten eten.
Laatst at ik best slecht, veel chocola en de kilo's vlogen eraan.Van 78kg naar bijna 85 in kleine 3 maanden. Dat ging veel te snel, dus even aan de rem trekken. Nu weer in de 83.
Dat scheelt weer.

:o da's een boel inderdaad, voornamelijk vet dan of ook meer massa?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:32:29 #154
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118073047
Waarom is de headline van Johma 'Johma geen Salmonella besmetting Foppen" ? :')

Anyways! Ik bedoelde naast de kcals (edit: spuit 11 xD).

Even ingredienten gegoogled, paar dingen die volgens mij niet zo tof zijn dikgedrukt (ik weet niet wat alles is :+ ):

quote:
gekookte vrije uitloop eieren 62%, raapolie, water, scharreleigeel, suiker, natuurazijn, mosterd, glucosestroop, geheel gehard palmpitvet, zout, zuurteregelaars: natriumacetaat/natriumlactaat, verdikkingsmiddelen: guarpitmeel/xanthaangom, gistpoeder, conserveermiddelen: kaliumsorbaat/E211, emulgatoren: azijnzure esters van mono- en diglyceriden/mono- en diglyceriden, specerijen (bevat mosterd, selderij), gemodificeerd zetmeel, voedingszuur: melkzuur, natuurlijk aroma (bevat selderij), melkeiwit, bieslook, aroma, citroensap, smaakversterkers: mononatriumglutamaat/natriumguanylaat/E631, stabilisator: E340, kleurstoffen: caroteen/karamel, melasse, gehydrolyseerd soja-eiwit, sojabonenpoeder, tarwemeel.
Laten we zo zeggen: voor eiersalade zou ei + kruiden + evt mayo ofzo logisch zijn. Deze waslijst lijkt me wat overbodig :+
pi_118073074
Ah oke, ach ja het is niet erg gezond. Maar de boterhammen zijn al op.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:35:14 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118073117
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:16 schreef _aurum_ het volgende:

Oi, succes! Tijd voor een fairy godmother (haha tikte eerst dogmother :') ), dan ben zo klaar :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 10:35:43 #157
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118073135
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:33 schreef marcie216 het volgende:
Ah oke, ach ja het is niet erg gezond. Maar de boterhammen zijn al op.
No problemo, dan weet je het voor de volgende keer! w/

Al etende / googlende leert men :+
pi_118073165
Klopt, komt allemaal goed!
Ik hoop dat ik binnen 1,5 maand al wel wat resultaat zie..
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 10:37:07 #159
70532 loveli
N
pi_118073182
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Executive, li.
Dat klinkt hoger dan SVP?
/confused
crap in = crap out
pi_118073195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:31 schreef V1z0R het volgende:
Executive, li.

Succes Aurum! ^O^

[..]

Maria bedoelt niet de kcal's maar wat erin gaat. Er zit gehard vet in, gemodificeerd zetmeel et cetera.

[..]

Dat scheelt weer.

:o da's een boel inderdaad, voornamelijk vet dan of ook meer massa?
Dat weet ik niet zo goed. Benen zijn dikker, dat is wel spier. Maar taille ook :') al zie ik nog steeds net mn bovenste buikspieren. Dus waarschijnlijk wat spieren + vet aangekomen. Nu dat er af trainen/eten.
pi_118073344
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat klinkt hoger dan SVP?
/confused
Volgens wikipedia is de volgorde
Senior Executive VP
Executive VP
Senior VP

/net zo confused
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 10:44:15 #162
70532 loveli
N
pi_118073371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Volgens wikipedia is de volgorde
Senior Executive VP
Executive VP
Senior VP

/net zo confused
Beetje apart dat iemand eerst evp is en daarna svp. Hat de indruk dat 'ie niet gedegradeerd is.
crap in = crap out
pi_118073510
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 10:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Beetje apart dat iemand eerst evp is en daarna svp. Hat de indruk dat 'ie niet gedegradeerd is.
Zal wel met de taak te maken hebben gok ik?

Beetje hoe een voorzitter bij een vergadering niet automatisch hoger in functie staat maar de bende in goede lijnen moet houden.
pi_118074201
Om me aan mijn lijstje te houden ga ik even omkleden en naar het sporten, is het handig dat ik me kcal bij houd die ik verbrand, of niet?

Ga ik er na meteen even door naar de supermarkt om wat nootjes te halen.
pi_118074328
Ik gebruik het eigenlijk alleen om te kijken of er vooruitgang in zit.

Waarom ga je trouwens cardio doen? Je voetbalt al 3x per week toch? Zou dan in de sportschool ijzer tillen...
pi_118074839
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef V1z0R het volgende:

Waarom ga je trouwens cardio doen? Je voetbalt al 3x per week toch? Zou dan in de sportschool ijzer tillen...
Om af te vallen ;)
Gister was de training afgelast, dus ga daarom nu eventjes 1 uur sporten. Als morgen de training weer wordt afgelast ga ik weer uurtje sporten ;)
pi_118075087
Ik had een heel verhaal getypt op de foon en toen was het ineens weg.

Bij ons werkt het volgens Vaiz zijn voorbeeld, maar niet alle bedrijven werken zo.
Ik heb bijv. De indruk dat de senior titel gewoon aan oude dudes gegeven wordt. En volgens mij is dat niet de bedoeling ;)

*zen is* de mannen zijn laat *aan koffie nipt*
pi_118075095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:19 schreef V1z0R het volgende:

Ijzertillen zou ik nog niet doen. Hij is 16, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid en dan kan teveel krachttrainen niet goed voor je lichaam zijn. Vooral je pezen krijgen het dan zwaar te verduren. Op mijn sportschool vroeger mocht je eigenlijk onder de 18 geen echte krachttraining doen om die reden.
pi_118075251
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:40 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ijzertillen zou ik nog niet doen. Hij is 16, waarschijnlijk nog niet uitgegroeid en dan kan teveel krachttrainen niet goed voor je lichaam zijn. Vooral je pezen krijgen het dan zwaar te verduren. Op mijn sportschool vroeger mocht je eigenlijk onder de 18 geen echte krachttraining doen om die reden.
Oh ja 8)7
Gelukkig was ik uitgegroeid op m'n 16e :)

Zullen daarom turners vaak zo klein zijn :?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:44:55 #170
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118075273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 01:29 schreef loveli het volgende:
Jammer dat het niet de 410 is, deze kost sowieso maar 169 ofzo en heeft niet zo'n goede reviews.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 11:50:35 #171
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_118075498
Lijstje:
O: 250 mg magere kwark + muesli
T: Vers gebakken minuutwafeltjes
L: Indien ik op tijd thuis geraak: Omelet met spinazie en paprika anders rest van de kwark met fruit en muesli
T: Omgekeerde van de L
S: Intervaltraining
D: Gevulde paprika en aubergine, tomatensaus, puree
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_118075571
ik heb net als T warme chocolademelk met opgeklopte melk gehad, en een stroopwafel. Precies zoals vroeger bij m'n moeder thuis. O+
pi_118075871
Today
O. 2 boterhammen met 1 ei
L. Nog geen flauw idee, eet bij een vriendinnetje. Denk wederom 2 boterhammen met iets
T. 1 paprika en een schaaltje kwark
D. Prei, met champignons, linzen en 70gr bruine rijst
T. Rijstewafel met pindakaas, een appel en twee mandarijnen
pi_118075998
Krijg jij daar geen honger van CotS? Als laatste T fruit. Als ik dat doe dan kan ik altijd maar moeilijk slapen daarom doe ik juist kwark voor het slapen, zit ik lekker vol.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb net als T warme chocolademelk met opgeklopte melk gehad, en een stroopwafel. Precies zoals vroeger bij m'n moeder thuis. O+
O+

Vind het soms ook heerlijk van die nostalgische dingetjes te doen. Half jaar geleden nog op een zaterdag beschuitepannekoek gemaakt en spoetnik gedronken :9
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:08:01 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076184
Fruit voor het slapen gaan schijnt niet goed te zijn, weet even niet meer waarom niet. Sowieso niet voor de tanden, maar ook niet voor de maag, geloof ik. Iets met gisteren? :?

Mijn ouders doen het ook altijd.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:08:47 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:03 schreef V1z0R het volgende:
Krijg jij daar geen honger van CotS? Als laatste T fruit. Als ik dat doe dan kan ik altijd maar moeilijk slapen daarom doe ik juist kwark voor het slapen, zit ik lekker vol.

[..]

O+

Vind het soms ook heerlijk van die nostalgische dingetjes te doen. Half jaar geleden nog op een zaterdag beschuitepannekoek gemaakt en spoetnik gedronken :9
Hahaha :D.

Cola met suiker en koffiemelk :D. Ik wist niet dat dat een spoetnik heette, maar daar moest ik meteen aan denken toen je dit zei en het klopt ook nog _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_118076231
Nou, ik ben sowieso asociaal laat mijn bed uitgerold, dus daarom geen ochtend T
En fruit eet ik meestal 's avonds en dat bevalt goed :) Misschien eet ik dan wat extra omdat ik van vijf tot half negen college hebt vanavond en daar krijg ik meestal wel wat trek van.
pi_118076260
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Fruit voor het slapen gaan schijnt niet goed te zijn, weet even niet meer waarom niet. Sowieso niet voor de tanden, maar ook niet voor de maag, geloof ik. Iets met gisteren? :?

Mijn ouders doen het ook altijd.
Ja, maar dat eet ik rond een uur of negen en ga om een uur of twaalf slapen. Tussendoor worden mijn tanden nog wel gepoetst
pi_118076420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hahaha :D.

Cola met suiker en koffiemelk :D. Ik wist niet dat dat een spoetnik heette, maar daar moest ik meteen aan denken toen je dit zei en het klopt ook nog _O-.
Gazeuse :9
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:16:24 #180
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076500

En dan die schuimlaag er lekker af lepelen :9. Volgens mij heb ik het nog wel eens met gewone melk geprobeerd, maar er gebeurde niks :'). Het moet blijkbaar echt koffiemelk zijn?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:17:43 #181
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118076568
Spoetnik klinkt raar en ik hou nog wel van cola/suiker! :+

Bij de afkorting 'CotS' lees ik in mn hoofd steeds 'kots' :@ Datkanheuldebedoelingnietzijn :') Kan alleen geen betere afkorting bedenken, wellicht houd ik het dan wel bij CS :+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:19:05 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076617
* Viking84 staat op.
Collega: ga je chocola halen?
Ik: nee, broodje
Collega: wil je chocola voor me meenemen?
Ik: willen wel, doen niet :P ... nah, wat wil je hebben dan?
Collega: nee laat maar, dan ga ik spijt krijgen.

Verstandige collega's ftw! ^O^.

ik heb zelf wel chocola op :@
Niet meer actief op Fok!
pi_118076732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:17 schreef MariaEtcetera het volgende:

Bij de afkorting 'CotS' lees ik in mn hoofd steeds 'kots' :@ Datkanheuldebedoelingnietzijn :') Kan alleen geen betere afkorting bedenken, wellicht houd ik het dan wel bij CS :+
Ja... die ontdekking heb ik hier gedaan nadat ik de nickname had verzonnen :')
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:25:44 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118076892
quote:

:D Ja, toen Kwak gisteren CotS postte dacht ik dat ook :').
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:26:18 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118076914
Kwak en cots. Lekker :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118076969
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kwak en cots. Lekker :')
Gatsie :P
pi_118077107
Zeven tussenuren :O En van het eerste uur ook maar een half uur meegekregen wegens werkweigerende bussen }:|

Lijstjeee:

O: yoghurt
T: twee bth palingworst, koekje
L: bth kipfilet, bruin broodje filet americain
T: mandarijn, worstje
A: Denk wortelenstamp met hachee
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118077151
Nog wat meer fruit Lutte? 1 mandarijntje is wel erg magertjes.
quote:

Met gazeuse heb je het dan ook nog in verschillende funky kleurtjes :D
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:33:29 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118077177
Studeren, Lutte?

Kwak en cots _O-
  woensdag 17 oktober 2012 @ 12:34:09 #190
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118077195
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:32 schreef V1z0R het volgende:
Nog wat meer fruit Lutte? 1 mandarijntje is wel erg magertjes.

[..]

Met gazeuse heb je het dan ook nog in verschillende funky kleurtjes :D
[ afbeelding ]
Die bruine kende ik wel, de rest niet! :o Net Fernandes :D Zooo dat heb ik al een tijd niet op trouwens! :+
pi_118077379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Studeren, Lutte?

Kwak en cots _O-
Yess :Y

Één mandarijn is inderdaad wel weinig en heb ook nog geen avond T (pas half acht thuis dus laat eten), doe ik daarna nog een appel/pruim. Ook al blijkt 's avonds fruit dus niet oke :D
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118077502
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Die bruine kende ik wel, de rest niet! :o Net Fernandes :D Zooo dat heb ik al een tijd niet op trouwens! :+
Fernandes cream ginger :9
pi_118077882
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:39 schreef Lutte het volgende:

[..]

Yess :Y

Één mandarijn is inderdaad wel weinig en heb ook nog geen avond T (pas half acht thuis dus laat eten), doe ik daarna nog een appel/pruim. Ook al blijkt 's avonds fruit dus niet oke :D
's avonds fruit kan best, maar niet vlak voordat je tanden gaat poetsen want dan poets je je glazuur eraf. Als er minimaal een uurtje tussen het fruit eten en tanden poetsen in zit, niets aan de hand.

Mijn wandelB wordt een huishoudengordijnenfiksen B.. schoenenzak heb ik af, maar de gordijnen van de logeerkamer moeten nog even en mn ma komt een nachtje slapen dus ik wil ze afhebben,
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:04:52 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118078350
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 12:42 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Fernandes cream ginger :9
Vroeger was ik echt fan van Cherry Bouquet, net bubble gum :D Maar ik bedenk me net dat ik er momenteel helemaal niet naar taal :o Uhoh.

En de groene! :D
pi_118078355
O: beker melk, 2 boterhammen, gekookt ei
S: rondje lopen
L: 4 boterhammen, beker melk, gekookt ei, cup a soup (eigenlijk zou ik even zelf soep moeten maken)
T: 2 koffie, appel, misschien nog wat bij de liefste oma van de hele wereld
D: indisch
pi_118079033
Zo, lekker gesport en ongezouten cashewnoten gehaald. Handje van gegeten :D

Ik hoop dat ik het nu langer dan 1 week vol ga houden, omdat ik hier motivatie uit kan halen, uit dit topic.
pi_118079952
Goede instelling Marcie!

Pff ik heb de concentratie van een fruitvliegje vandaag... :')

Gelukkig vroeg klaar, vanavond naar de Thai en over 2 nachtjes vakantie *O*
  woensdag 17 oktober 2012 @ 13:52:54 #198
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118080118
Yay Nallie! *O* Waarheen gaat de reis?

Extra functieomschrijving: Inspector Gadget! Fake accounts ontmaskeren, hoezee oO<
pi_118080273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay Nallie! *O* Waarheen gaat de reis?

Extra functieomschrijving: Inspector Gadget! Fake accounts ontmaskeren, hoezee oO<
Inspecteur Maria! :7 Klinkt wel tof!

Ga een weekje naar New York! Vriendinnetje opzoeken en ik had heimwee O+
pi_118080380
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wow klinkt goed! Hoe lang ga je?
Wil ook nog graag een keer terug, bijzondere stad..
pi_118080388
Lekker Nallie! *O*

Lijstje van vandaag:
O: brinta
T: halve mango, boterham stroop
L: 2 boterhammen stroop
T: banaan, komkommer
D: zuurkoolstamp met spekjes
T: ??
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:00:18 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118080391
quote:

[..]

Wauwies :D Tof zeg *O*
pi_118080402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:59 schreef the85mc het volgende:

[..]

Wow klinkt goed! Hoe lang ga je?
Wil ook nog graag een keer terug, bijzondere stad..
quote:

[..]

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_118080432
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]

[..]

O haha, Lekker scherp ben ik dus.. Edit: tijd voor een sterke bak koffie!
pi_118080508
Haha ja een week dus ;)
Dit is de 5e keer dat ik ga... :@

Ben in 2010 drie maanden daar geweest voor stage, dus ken de stad nu wel erg goed! Heb heeeeel veel zin ook :D

Zuurkoolstamp! Lekker :9 Had ik vorige week! Enige leuke van de winter, stamppot met worst!
pi_118080684
Winter O+
Heb nu al zin in kerst! :D Oh, en oud & nieuw.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:04 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Vroeger was ik echt fan van Cherry Bouquet, net bubble gum :D Maar ik bedenk me net dat ik er momenteel helemaal niet naar taal :o Uhoh.

En de groene! :D
:o

Groen nog nooit gehad :@
pi_118080710
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:03 schreef Nallie het volgende:
Haha ja een week dus ;)
Dit is de 5e keer dat ik ga... :@

Ben in 2010 drie maanden daar geweest voor stage, dus ken de stad nu wel erg goed! Heb heeeeel veel zin ook :D

Zuurkoolstamp! Lekker :9 Had ik vorige week! Enige leuke van de winter, stamppot met worst!
Veel plezier, Nallie! Ik vind het na Amsterdam de leukste stad die ik ken! Zou er zo een jaar willen wonen. Vond Brooklyn ook erg leuk. Ik weet niet of jij van de vintage kleding bent, maar er zit daar een superwinkel! (Beacon's closet)
pi_118080777
Alvast veel plezier gewenst, Nallster!
pi_118080889
Dank voor de plezier-wensen :P

En die ken ik Co :Y had toen een superwarm vest gekocht van kasjmier daar voor $20 O+
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:18:02 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118081018
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 13:48 schreef Nallie het volgende:
Goede instelling Marcie!

Pff ik heb de concentratie van een fruitvliegje vandaag... :')

Gelukkig vroeg klaar, vanavond naar de Thai en over 2 nachtjes vakantie *O*
Jij reist ook de hele wereld over alsof het niets is :P. HPKW de tweede :P.

Nog twee uurtjes hier *O* *O* *O* *O* in het kwadraat :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_118081056
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:13 schreef Nallie het volgende:
Dank voor de plezier-wensen :P

En die ken ik Co :Y had toen een superwarm vest gekocht van kasjmier daar voor $20 O+
Ikke Spaanse suède laarzen voor 39$ Echt supertof, al helemaal mooi ingedragen!

Lijstje ook maar:

O: gekookt eitje, 2 meergranen biscottes met boter en frambozenjam
L: geroosterd boerenvolkoren met een half zakje Hollandsche rauwkost, met 1 eetlepel mayo, kerrie en een stukje koude kip
T: grote appel
T: indien nog trek: geroosterd boerenvolkoren met filet A. en ui
T: wodka, ovenchips
D: gegrilde kipdijfilet met paksoi, ui, paprika en snijbonen en wat rijst.
T: glas cranberriesap
pi_118081120
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij reist ook de hele wereld over alsof het niets is :P. HPKW de tweede :P.

Nog twee uurtjes hier *O* *O* *O* *O* in het kwadraat :P.
Hoor wie t zegt ;)
Maar het is wel een doel waar ik mn geld graag aan uitgeef :Y
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:22:44 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118081192
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Hoor wie t zegt ;)
Maar het is wel een doel waar ik mn geld graag aan uitgeef :Y
:o Ik ben nog nooit buiten Europa geweest hoor :P.

In april was ik een week in Madrid en daarvoor ben ik in 2008 voor het laatst op vakantie geweest, naar Praag.

Nu jij weer B-) .

New York staat ook nog een keer op mijn lijstje, maar ik hoop over een jaar of twee een maand naar de VS te gaan, kan ik NYC wellicht ook meepakken :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:25:30 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_118081293
Hoi! Zit nu ook in new york. Veel plexier nallie.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_118081749
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:o Ik ben nog nooit buiten Europa geweest hoor :P.

In april was ik een week in Madrid en daarvoor ben ik in 2008 voor het laatst op vakantie geweest, naar Praag.

Nu jij weer B-) .

New York staat ook nog een keer op mijn lijstje, maar ik hoop over een jaar of twee een maand naar de VS te gaan, kan ik NYC wellicht ook meepakken :).
Ah oke ik win, al is dit de eerste keer dit jaar buiten Europa ;) Maaar ben nog nooit in Jordanie geweest!

Leuk Tink, veel plezier!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 14:53:19 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118082393
NY trekt me echt totaal niet :@. Ik krijg hier in de steden al moordneigingen en op vakantie vind ik een dag in een stad al meer dan genoeg. Reizen vind ik heerlijk, maar graag dan de natuur in :Y.

Geen goede middag voor mij, pakte iets uit de auto en toen schoot het ongenadig in m'n rug. Kan niks meer. Elke houding is uitermate pijnlijk. Wel eens eerder gehad en toen was ik er een week zoet mee :X.
pi_118082497
Veel plezier vakantiegangers!
Ik heb mn portie wel even gehad vrees ik maar wel lekker opgeladen nog.

Volgens mij is de schoenmaker een fetisjist :+ hij kijkt zo raar en aait zo de schoen!
pi_118083103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 14:19 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikke Spaanse suède laarzen voor 39$ Echt supertof, al helemaal mooi ingedragen!

Lijstje ook maar:

O: gekookt eitje, 2 meergranen biscottes met boter en frambozenjam
L: geroosterd boerenvolkoren met een half zakje Hollandsche rauwkost, met 1 eetlepel mayo, kerrie en een stukje koude kip
T: grote appel
T: indien nog trek: geroosterd boerenvolkoren met filet A. en ui
T: wodka, ovenchips
D: gegrilde kipdijfilet met paksoi, ui, paprika en snijbonen en wat rijst.
T: glas cranberriesap

Is die ovenchips ovenbaked van lays?
pi_118083207
Veel plezier Nallster en Tink! Ik wil ook nog een keer naar NY :Y

Mijn gesprek is goed gegaan w/ Ik ben weer een stapje verder met mijn global world domination plan :+

Lijstje gister:

O: havermoutsmoothie
T: rijstwafels met ei
L: salade met gemengde groente, wat coburger ham en dressing, 4 rijstewafels
T: rijstwafels met amandelpasta
D: 2 dikke geroosterde speltboterhammen met boter en 3 roergebakken eitjes met wat zalm
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:17:05 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118083327
Gij carrièrevrouw, Aurum :D Wat heb je nu behaald? Een Brain-esk hoofdformaat? O+
pi_118083844
Je hebt een rijstwafeltik, aurum!

Pff wat een dag, blij toe als ik in bed lig. Nu op de trein aan het wachten!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:29:00 #222
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118083910
Zit je niet mee XM, damn...

*O* voor Maria

*O* voor de bijna vakantiegangers

Lijst::
O: boterham ham, beschuit kaas, beker melk
S; 1.30 uur op de hometrainer (4 afleveringen Big bang theory ;P)
L: 2 boterhammen kaas, salade van paprika/ei/komkommer/mayo/tomaat/kappetjes/augurk/zilverui/ui
T's grote grannu smith, grote peer, 2 mandarijn, blokje chocolade
D gevulde paprika's, champignons, courgette (rijst/gehakt/kruiden/vissaus/ketjap e.d.) met de saalde van hierboven maar dan nog extra ijsbergsla
T: kwark en vla
pi_118083943
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:12 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Is die ovenchips ovenbaked van lays?
Yup! Ik heb de paprika variant. Vind ze heel lekker! Ik neem een bakje van 30 gram en dat is dan 122 kcals. Ik zeg niet dat het gezond is hoor, want er zit weliswaar veel minder vet in, maar wel meer suiker.
pi_118083977
Lijstje tot nu toe:
O: havermout met sojamelk, appel, rozijnen
T: banaan
L: omelet 2 eieren met wat restjes groenten
T: koffie verkeerd en wafel
D: griekse salade met feta, appelcomopte toe
T: 2 koekjes
pi_118084016
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Yup! Ik heb de paprika variant. Vind ze heel lekker! Ik neem een bakje van 30 gram en dat is dan 122 kcals. Ik zeg niet dat het gezond is hoor, want er zit weliswaar veel minder vet in, maar wel meer suiker.
Ja klopt, wij hebben de paprika ook. Hoe weet je wat 30 gram is :P?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:32:27 #226
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118084078
jullie hebben me geinspireerd ;) Ik heb net maar weer eens havermout in huis gehaald. :) Mjamzzzzz... Dus morgen aan de havermout. Heb er nu al zin in.

En rijstwafels vind ik ook heerlijk! net eentje met pindakaas op.
pi_118084116
Zijn rijst wafels dan gezond?
Wij hebben hier met van dat witte spul er op.
pi_118084261
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef marcie216 het volgende:

[..]

Ja klopt, wij hebben de paprika ook. Hoe weet je wat 30 gram is :P?
Dat weeg ik af op een keukenweegschaaltje!
pi_118084303
Ik kan niet zo goed tegen gluten dus ik eet 't vooral daarom. Het is nou niet overdreven lekker ofzo :P

Ik heb liever een kontje tijgerbrood met nutella O-)

En gister verkeerde ik echt in lamme tak modus en dan ben ik makkelijk en eet ik rijstewafels :')

Vandaag is een betere dag :Y
pi_118084388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat weeg ik af op een keukenweegschaaltje!
ah dat hebben we niet
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:40:12 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118084442
Ze schijnen in het legale circuit verkrijgbaar te zijn.
pi_118084503
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
O+
pi_118084573
quote:
11s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herinneringen aan de microscale weegschalen op de oude locatie, die achter een deur met cijferslot stonden omdat ze te vaak gejat/gebruikt werden door de Amsterdamse junks O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_118084615
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen gluten dus ik eet 't vooral daarom. Het is nou niet overdreven lekker ofzo :P

Ik heb liever een kontje tijgerbrood met nutella O-)

En gister verkeerde ik echt in lamme tak modus en dan ben ik makkelijk en eet ik rijstewafels :')

Vandaag is een betere dag :Y
ik heb net heerlijk een kontje van m'n vers gebakken zuurdezembrood gehad, met nutella. En daarna nog een plak. Ik heb vandaag echt een vreselijke lamtakkendag. Thuis werken gaat soms heel goed, en soms absoluut niet, blijkt wel weer.
pi_118084686
Bedankt! }:|
Ik heb nu trek in een boterham met pindakaas, nutella en banaan...
  woensdag 17 oktober 2012 @ 15:48:04 #236
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_118084734
quote:
10s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef V1z0R het volgende:
Bedankt! }:|
Ik heb nu trek in een boterham met pindakaas, nutella en banaan...
ooo en dan in het tosti-ijzer ;)
  woensdag 17 oktober 2012 @ 16:14:59 #237
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118085758
Bwaaa ik heb afgelopen dagen steeds trek :o Is vast mijn innerlijke holbewoner die een vet(tere)laag wil kweken voor de winter :')
pi_118088003
Kut, afgewezen bij de solli. Even mn leven opnieuw organiseren.

:'(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:08:50 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118088062
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:

was dat die voor de opleiding tot huisarts? :o wat jammer. En nu? Kun je het nog eens proberen?
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:09:17 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118088075
-O- jeetje Puff, wat vreselijk jammer! Bah... Nog een reden?
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:10:00 #241
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118088098
quote:

-O- :*
pi_118088137
Balen Puff :{ wat is de volgende stap nu?
pi_118088182
quote:

:*
Ja doei.
pi_118088243
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:09 schreef uniekhoorn het volgende:
-O- jeetje Puff, wat vreselijk jammer! Bah... Nog een reden?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 17:17:43 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118088336
He gets Puff, wat een tegenvaller -O-

Je kan zeker niet bezwaar maken oid?
pi_118088604
quote:
9s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
He gets Puff, wat een tegenvaller -O-

Je kan zeker niet bezwaar maken oid?
Nee wel nog een keer meedoen.
pi_118088779
Balen joh.

En boh, mooi huis gezien in/dichtbij Leeds O+ O+ maar het komt net te vroeg -O-
Ja doei.
pi_118088851
Puff wat balen ;(
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118089391
Das jammer puff...

Net even KT gedaan, als ik stop en ik sta ineens op van bankje wordt ik duizelig. had ik altijd wel al wat, maar nu is het erger dan anders..
En heb gemengde noten gekocht bij de Lidl, maar sommige types zijn gebrand ipv ongebrand. Nu moet ik 2 zakjes opmaken, dus dag of 4. Ik blijf toch maar die van de appie eten. Zijn ook niet heel veel duurder dan bij de Lidl.
pi_118089484
He, kut puff...

Er ligt een kat op m'n schoot, terwijl we er zelf geen hebben. Kwam mee binnen toen ik terug kwam van boodschappen doen. Wel gezellig.. Zo maar weer de deur uit schoppen, anders raakt hij teveel gewend...
pi_118089502
Situatie nu: ik heb een fitnessabo maar ben vaak te laat thuis/moe dus ga niet.

Nu zit er naast mijn werk een sportschool. Grote keten en die sportschool zit ook naast m'n huis.

Ik heb dus al een fitnessabo dus je zou zeggen: zondee. Maar daar ga ik dus niet.

Nu zou ik 4 maanden lang (zo lang duurt m'n stage nog) 4 keer per week in mijn pauze kunnen sporten met een mede stagiair die sowieso nu tussen de middag gaat sporten.

Betaal ik 25 euro inschrijfgeld, moet twaalf maanden betalen à 10 euro. Zit ik op 145 euro. Dan nog 50 cent douchen per keer is 2 euro per week, 8 per maand en totaal 32 euro

dus zit ik op 180 euro voor 4 maanden sporten. Dat is 45 euro per maand. 11 euro per week, er van uitgaande dat ik na m'n stage daar niet meer ga sporten.

Als ik ga sporten ga ik niet uitgebreid lunchen à 6 euro maar eet ik crackers met rauwkost en Philadelphia oid. Dat zou dan 2 euro per dag kosten. Ik bespaar dus 16 euro per week als ik niet ga lunchen en wel ga sporten (ik werk dan 4 dagen)

Stel dat ik 1 dag wel luxe lunch en na week ga sporten, kost mij dat 6 euro. Dus per week bespaar ik dan nog 12 euro.

11 euro kosten fitnessabo, 12 euro besparing. 1 euro winst en een fit lichaam.

Ga dan ook samen dus motivatie is er, helemaal als ik het op de afdeling bekend maak :P

Dus doen of niet?!
Worry is a misuse of imagination
pi_118089985
O en sporten moet ik van de psycholoog.

Dus het is niet eens in de eerste plaats om af te vallen of strakker te worden of zo.
pi_118090625
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 08:21 schreef Phaidra het volgende:

[..]

ik weet t niet zo goed, afscheidsbrief klinkt slecht, maar hij is gisteren in België gezien schijnt. Ik ken hem overigens niet goed, maar hij kwam altijd op de verjaardagsfeestjes van een vriendinnetje van mij.

@Phaidra: als zij ook op het groene hart lyceum locatie tolstraat heeft gezeten, dan wel. hoe heet ze?
Kwak
pi_118090842
Billy, ik zou het gewoon doen. B-)

Maar ik geloof dat je verhaal wel aangeeft waar je probleem zit en waarom je psycholoog vindt dat je moet gaan sporten. Je bent veel te druk in je hoofd, ontzettend chaotisch en dat werkt ontzettend tegen je in je communicatie met anderen. Sporten zorgt voor rust in je hoofd en dat kun je wel gebruiken.
Doe wat je niet durft.
pi_118090867
ik zal maar eens gaan bakken, wil Vikkestein over een uurtje natuurlijk niet teleurstellen ;)
Kwak
pi_118090868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 17:58 schreef Probability het volgende:
O en sporten moet ik van de psycholoog.

Dus het is niet eens in de eerste plaats om af te vallen of strakker te worden of zo.
Ik volgde je berekening niet helemaal maar ok. Ik eet juist meer als ik sport/train.
Je geeft zelf alleen maar voordelen van sporten, dus dan lijkt me de conclusie makkelijk.
pi_118091139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Billy, ik zou het gewoon doen. B-)

Maar ik geloof dat je verhaal wel aangeeft waar je probleem zit en waarom je psycholoog vindt dat je moet gaan sporten. Je bent veel te druk in je hoofd, ontzettend chaotisch en dat werkt ontzettend tegen je in je communicatie met anderen. Sporten zorgt voor rust in je hoofd en dat kun je wel gebruiken.
O is m'n verhaal chaotisch :P
pi_118091235
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:29 schreef Probability het volgende:

[..]

O is m'n verhaal chaotisch :P
Enigszins. >:O
Doe wat je niet durft.
pi_118091446
Balen Puff!

En 85mc hoeveel gram carbs eet je vandaag?
pi_118091509
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:37 schreef _aurum_ het volgende:
Balen Puff!

En 85mc hoeveel gram carbs eet je vandaag?
Geen flauw idee, niet zo veel geloof ik.
Edit: mijn kh/eiwit/vet was eerst (met 8 boterhammen per dag) 50/30/20, soms zelfs nog wat meer dan 50% khs. Dat zal nu wel lager liggen iig.
Merk verder weinig verschil. Alleen na krachttraining voelde ik mijn armspieren wat 'strakker' /opgepompter dan anders. Kan ook aan hebben gelegen dat ik pushups, pullups, butterflies en daarna nog gewoon gecurld heb. Normaal doe ik met iets meer rust er tussen.

[ Bericht 29% gewijzigd door the85mc op 17-10-2012 18:56:22 ]
pi_118091877
quote:
3s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Enigszins. >:O
Ben moe. Gister 01.00 thuis ;(
pi_118092481
Puff, wat vervelend dat je bent afgewezen ;( :*

Maria, wel goed nieuws *O*

Xm, sterkte met je rug!

En een *O* voor de vakantiegangers!

Hier rustig en gezellig dagje op kantoor gehad. Zo lekker naar yoga O+
pi_118092485
:W Lijstje

O: bakje kwark met muesli
T: gekookt eitje
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: mineola, wit puntje achterham
T: banaan, handje nootjes
D: zuurkoolovenschotel met ham en spek (maar dan met zelfgemaakte aardappelpuree)
T: ik denk een bakje stracciatellavla :9
pi_118092742
Chinese kool, tomatensaus en gehakt zijn niet mijn favoriete ingrediënten, 3x raden wat er in de ovenschotel (die niet in de oven is geweest) van m'n moeder. Zonder kaas. Meh
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 19:13:35 #265
70532 loveli
N
pi_118092977
Vooral het gedeelte tussen haakjes vind ik verontrustend oO<
crap in = crap out
pi_118093022
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:13 schreef loveli het volgende:
Vooral het gedeelte tussen haakjes vind ik verontrustend oO<
Wel alles gebakken en in laagjes gedaan maar niet nog eens in de oven met kaas
pi_118093211
Oh, puffsel, wat kut van je solli :(

Verder geloof ik dat mijn failsafe-koekjes aan het mislukken zijn. Why?!?
Kwak
pi_118093246
Jerny kaagman parkinson! Dat verklaart.
/ offtopic en ontkenning: fase 1 in het rouwproces.
pi_118093448
O : 2 boterhammen met johma salade 275kcal
S : 1 uur cardio
T : Handje ongezouten cashewnoten 150 (?) kcal
L : 2 boterhammen met grilworst 250kcal
D : Spaghetti - 900 (?) kcal
T (deze moet nog komen) : Fruitsalade (Banaan + Kaki + Appel) 200 kcal

Kom ik toch weer op te weinig uit, terwijl ik geen honger heb gehad...
  Vis een optie? woensdag 17 oktober 2012 @ 19:25:20 #270
70532 loveli
N
pi_118093550
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
Oh, puffsel, wat kut van je solli :(

Verder geloof ik dat mijn failsafe-koekjes aan het mislukken zijn. Why?!?
Geen roomboter B-)
crap in = crap out
pi_118093558
Nog een zuivel T tussen je L en je D en dan vind ik het een vrij aardig lijstje, Marcie! Al zou ik er honger van hebben :')
pi_118093559
O: grote boterham hummus, banaan, mok melk
L: grote bak Griekse yoghurt met banaan en walnoot en honing
T: 2 appels
D: pompoenrisotto met uitgebakken baconblokjes, grana padano, wat spinazie en wat geraspte mature cheddar

Dat was 't wel vandaag. Overdag niet heel veel trek, zeg maar gerust geen, want loop al de hele dag te hoesten :') :z maar het wordt minder. Fijn. Morgen heb ik besloten weer gezond te zijn. Vrijdag weer voorzichtig hardlopen.
Ja doei.
pi_118093569
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen roomboter B-)
:')
Ja doei.
pi_118093659
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:25 schreef Perruche het volgende:
Nog een zuivel T tussen je L en je D en dan vind ik het een vrij aardig lijstje, Marcie! Al zou ik er honger van hebben :')
Dankje, ik heb er totaal geen honger van gehad gek genoeg.
Alleen toen ik onderweg naar huis was had ik honger, toen pakte ik een handje Cashewnoten en kon ik er tot 14:30 gewoon tegen aan, toen ging ik maar eens lunchen. en net avond gegeten.
pi_118093699
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Jerny kaagman parkinson! Dat verklaart.
/ offtopic en ontkenning: fase 1 in het rouwproces.
Oh Puff, wat klote! Moet je nu wachten tot volgend jaar voor een nieuwe kans?
pi_118093793
quote:

Oh wat stom :( Vreemde reden ook.. Hopelijk krijg je alles gauw weer een beetje op de rit! :*
Trots shetlandmens
Happy little sushi roll
pi_118093832
Billy, als het dezelfde keten is, kan je dan niet van locatie wisselen (evt voor een kleine bijdrage)?

En je kan ook in de pauze gaan hardlopen, dat is gratis. Maar als je daar graag wilt sporten, dan wil ik best zeggen dat je het moet doen ;)
pi_118093868
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:28 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh Puff, wat klote! Moet je nu wachten tot volgend jaar voor een nieuwe kans?
Half jaar.
Friet gegeten :@
pi_118093952
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:31 schreef anna82 het volgende:
Billy, als het dezelfde keten is, kan je dan niet van locatie wisselen (evt voor een kleine bijdrage)?

En je kan ook in de pauze gaan hardlopen, dat is gratis. Maar als je daar graag wilt sporten, dan wil ik best zeggen dat je het moet doen ;)
Ik heb 2 sportscholen in de buurt van mijn huis, beide zijn ketens maar ik zit bij de gene die niet naast m'n werk is
pi_118093976
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Half jaar.
Stom ;(
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:47:13 #281
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118094495
Je hoeft natuurlijk niet naar een sportschool, fietsen, wandelen, zwemmen e.d. is natuurlijk ook ontzettend goed!

Had een grote stronk boerenkool van schoonpa gekregen, ruim een uur bezig geweest om schoon te maken. Resultaat qua eiwitten 3 rupsen en 2 slakken :P
Nou ja, het is nu shcoon, gesneden en in de vrizer gedaan, kunnen we dat dit weekend eten
pi_118094642
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:38 schreef the85mc het volgende:

[..]

Geen flauw idee, niet zo veel geloof ik.
Edit: mijn kh/eiwit/vet was eerst (met 8 boterhammen per dag) 50/30/20, soms zelfs nog wat meer dan 50% khs. Dat zal nu wel lager liggen iig.
Merk verder weinig verschil. Alleen na krachttraining voelde ik mijn armspieren wat 'strakker' /opgepompter dan anders. Kan ook aan hebben gelegen dat ik pushups, pullups, butterflies en daarna nog gewoon gecurld heb. Normaal doe ik met iets meer rust er tussen.
Richting het supersetten dus? Dan moet je inderdaad wat meer KH's innemen.
Vergelijk het met normaal fietsen of MTB-en, normaal kun je veel langer op een rustig tempo maar ga je MTB-en dan ben je meer (snelle) energie nodig.

Persoonlijk wel fan van super-/dropsetten, echt helemaal leeg gaan. Punt is wel dat je inname moeilijker te bepalen is.
pi_118094849
Balen, Puff. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118095235
Meh, Puffert :{ Ga je nog voor de volgende ronde?
pi_118095538
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hoeft natuurlijk niet naar een sportschool, fietsen, wandelen, zwemmen e.d. is natuurlijk ook ontzettend goed!

Had een grote stronk boerenkool van schoonpa gekregen, ruim een uur bezig geweest om schoon te maken. Resultaat qua eiwitten 3 rupsen en 2 slakken :P
Nou ja, het is nu shcoon, gesneden en in de vrizer gedaan, kunnen we dat dit weekend eten
Kan ik niet in m'n pauze doen :P
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:28:52 #286
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118096791
Wat voor goed nieuws had ik? :o Ik heb serieus teruggezocht maar ik kon het niet vinden :@

Wel ander tof nieuws: ik ben uitgenodigd voor een hindu bruiloft in Kathmandu, Nepal! :D Dat was er dus waarvoor er gebeld moest worden :+ Hoe tof is dat! Ik (en vriendje ook) mag dan ongeveer 4 dagen in een gastenhotel :o Jammer dat vluchten zo duur zijn, kijken of het geregeld kan worden voor een okaye prijs! Is in februari.
pi_118096891
Als je nu begint met fietsen ben je er wel in februari! :Y
pi_118096964
Puff wat enorm jammer -O-. Heb je feedback gekregen? Lees het al. meh. Dikke knuf! :*
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:33:50 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118097071
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:30 schreef V1z0R het volgende:
Als je nu begint met fietsen ben je er wel in februari! :Y
:9 Ben ik wel slank als ik daar arriveer! :7

Ik had eerst 'aan kom' geschreven ipv arriveer maar ja, dan krijg ik daar weer opmerkingen over natuurlijk :+
pi_118097080
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wat voor goed nieuws had ik? :o Ik heb serieus teruggezocht maar ik kon het niet vinden :@

Wel ander tof nieuws: ik ben uitgenodigd voor een hindu bruiloft in Kathmandu, Nepal! :D Dat was er dus waarvoor er gebeld moest worden :+ Hoe tof is dat! Ik (en vriendje ook) mag dan ongeveer 4 dagen in een gastenhotel :o Jammer dat vluchten zo duur zijn, kijken of het geregeld kan worden voor een okaye prijs! Is in februari.
Arkefly, eens per week, vanaf 700 euro.
Doen! Wordt een geweldige ervaring! *O*
Doe wat je niet durft.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:34:32 #291
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118097113
quote:
1s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Half jaar.
Friet mag soms, en vandaag is dan zo'n dag! :*
pi_118097120
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 18:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik weet t niet zo goed, afscheidsbrief klinkt slecht, maar hij is gisteren in België gezien schijnt. Ik ken hem overigens niet goed, maar hij kwam altijd op de verjaardagsfeestjes van een vriendinnetje van mij.

@Phaidra: als zij ook op het groene hart lyceum locatie tolstraat heeft gezeten, dan wel. hoe heet ze?
E.lsbeth L.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:34:56 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118097139
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Arkefly, eens per week, vanaf 700 euro.
Doen! Wordt een geweldige ervaring! *O*
Ik had een retour gevonden voor 820! :Y Vriendje is niet zo happig :+
pi_118097184
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat een watje! B-)
Nepal staat bij mij ook nog hoog op het lijstje, lijkt me helemaal geweldig. O+
Doe wat je niet durft.
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:37:38 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118097280
Maria, doen! Dood ga je toch wel dus dan kan je beter nog leuke dingen doen. Die 800 euro kan je toch niet meenemen, herinneringen blijven sowieso
pi_118097465
Je laatste jas die heeft geen zakken inderdaad, uniekje.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:9 Ben ik wel slank als ik daar arriveer! :7

Ik had eerst 'aan kom' geschreven ipv arriveer maar ja, dan krijg ik daar weer opmerkingen over natuurlijk :+
:D :+

Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4 :D Serieus, zo'n 40% breder en langer :o
/Awesomeness!

Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten :+
pi_118097498
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria, doen! Dood ga je toch wel dus dan kan je beter nog leuke dingen doen. Die 800 euro kan je toch niet meenemen, herinneringen blijven sowieso
Briljante quote weer Uniek :D
pi_118097561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:41 schreef V1z0R het volgende:
Je laatste jas die heeft geen zakken inderdaad, uniekje.

[..]

:D :+

Trouwens een nieuwe muismat gekocht, vorige is in mei overleden en sinds die tijd gebruik ik tijdschriften en andere meuk die in m'n brievenbus beland is (moet een nee nee sticker kopen eigenlijk). Maar de nieuwe is dus groter dan een A4 :D Serieus, zo'n 40% breder en langer :o
/Awesomeness!

Nu nog even zorgen dat Hepie en Hepie 'm met rust laten :+
H dubbel À K

Held!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ga je toch alleen, al zal hij dan wel meegaan. Mooi toch :D
  woensdag 17 oktober 2012 @ 20:44:02 #299
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118097584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
De waarheid als een koei dat wel :D

Ik ga er goed over nadenken want het lijkt me idd wel tof! :Y
pi_118097971
Maria, DOEN! Ik heb 1x een uitnodiging gehad voor Indiase bruiloft maar kon niet gaan wegens serieuze geldproblemen. Heb er nog altijd spijt van...!
pi_118097979
Als het kan gewoon doen, Marie! :Y En de mister dan maar een schop geven :D :P

Tjek dat ding trouwens! :o Huuuuuugggeee!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')