Leer eerst gewoon Nederlands. Dit is onleesbaar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:20 schreef pedik het volgende:
Ik zit al 11 jaar op voetbal, ik ben nu 15 jaar en bijna 16. (Vanaf mijn 4e dus). Ik heb weldegelijk balgevoel en kan aardig op niveau voetballen. Mijn club is helaas te vreemd om mij uit de selectie te gooien en jongens die, waarvan de hele selectie ook weten, in de selectie te stoppen. Ik ga dit seizoen bij mijn club afmaken en naar een andere club toe, waar ik wel weer in de selectie kan komen. Ik ben meer een teamspeler, dus ik moet het van mijn team hebben. Omdat de B3 zo vreselijk slecht is, ga ik dus naar een andere club toe. Nu klinkt het misschien raar, omdat ik maar in de B3 zit, maar kan ik nog voetballen bij een club zoals minimaal Telstar, of nog bij de jeugd van Ajax terecht komen? Zoals ik al had vermeld, ik heb genoeg balgevoel, omdat ik al lang op voetbal zit, ik kom ook gewoon spelers van de A1 van onze club voorbij, maar helaas word er niet gekeken buiten de selectie.
Kort samengevat, kan ik van de B3 nog naar een profclub toe gaan?
Sorry, kan er niets aan doen dat ik niet zo goed ben in het vak nederlands, maar ik vroeg volgensmij iets anders.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Leer eerst gewoon Nederlands. Dit is onleesbaar.
Geen flauw idee wat je vroeg. Daarom ook mijn eerste opmerking.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:27 schreef pedik het volgende:
[..]
Sorry, kan er niets aan doen dat ik niet zo goed ben in het vak nederlands, maar ik vroeg volgensmij iets anders.
Ja dat klopt, vroeger (in de E-tjes) is er wel eens een clinic van Heerenveen bij onze club geweest. Daar werd er wel het een en ander besproken over mij. Maar kun je dan gewoon heengaan naar die dagen? Of moet je, je echt aanmelden via een site ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef Bombvis het volgende:
Er worden jaarlijks wel talentdagen georganiseerd (of dat voor 16-jarigen ook nog geldt, geen idee), maar daar kan je toch altijd heengaan en daar je kunsten laten zien?
"Kort samengevat, kan ik van de B3 nog naar een profclub toe gaan?", lezen is toch nog niet zo moeilijk?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:28 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat je vroeg. Daarom ook mijn eerste opmerking.
Waar is die?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ga naar de voetbalschool van Rubinho Schaken, bless.
Dat lijkt mij een mooie klus voor Google.. Linkquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:29 schreef pedik het volgende:
[..]
Ja dat klopt, vroeger (in de E-tjes) is er wel eens een clinic van Heerenveen bij onze club geweest. Daar werd er wel het een en ander besproken over mij. Maar kun je dan gewoon heengaan naar die dagen? Of moet je, je echt aanmelden via een site ofzo?
En mits je goedkoop genoeg bent, ook bij ajax letten ze tegenwoordig op de centenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij Feyenoord kan je vast terecht
En dit wil profvoetballer wordenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef pedik het volgende:
[..]
Bedankt! Maar ik kan niet elke vrijdag daar naartoe, het is tever voor mij.
Hoe zou ik daar terecht kunnen komen dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Bij Feyenoord kan je vast terecht
Stuur ze dit topic opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef pedik het volgende:
[..]
Hoe zou ik daar terecht kunnen komen dan?
Volgens mij wil hij juist voetballer worden zodat ie geen Nederlands meer hoeft te leren.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:25 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Leer eerst gewoon Nederlands. Dit is onleesbaar.
Transportmiddelen zijn er op het moment niet voor, mijn vader werkt in Duitsland en is dus doordeweeks nauwelijks thuis.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dit wil profvoetballer worden![]()
Heeft er niet eens wat voor over
En je hebt nog nooit van een trein gehoord?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:35 schreef pedik het volgende:
[..]
Transportmiddelen zijn er op het moment niet voor, mijn vader werkt in Duitsland en is dus doordeweeks nauwelijks thuis.
Kijk je mijn link ook nog even na? Daar staan volgens mij genoeg resultaten hoor..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:34 schreef pedik het volgende:
[..]
Hoe zou ik daar terecht kunnen komen dan?
Mij gaat het niet om het geld, ik doe het voor mijn plezier, het leuke eraan is alleen dat je ervan rond kunt komen, hoef echt geen sterspeler te worden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En mits je goedkoop genoeg bent, ook bij ajax letten ze tegenwoordig op de centen
Je bent niet echt veeleisend hequote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef pedik het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om het geld, ik doe het voor mijn plezier, het leuke eraan is alleen dat je ervan rond kunt komen, hoef echt geen sterspeler te worden.
Dan moet je niet in de Jupiler League gaan voetballen, dan krijg je minimumsalaris.. Voetbal in Nederland is, als je niet echt goed bent, geen vetpot meer hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 20:36 schreef pedik het volgende:
[..]
Mij gaat het niet om het geld, ik doe het voor mijn plezier, het leuke eraan is alleen dat je ervan rond kunt komen, hoef echt geen sterspeler te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |