Eigenlijk wel...quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:39 schreef Kersjes het volgende:
Nou Asy, zou ik eigenlijk wel moeten doen he...
Klopt helemaal, dat je dat onthouden hebtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:46 schreef Xanteh het volgende:
Hey Roosje, lang niet gezien op het forum. Wat leuk dat je zover bent gekomen met borstvoeding geven, terwijl je voor een maand ging
E is toch een dag na C geboren? (3 mei)
Hoe groot is Faye dan nu Marjoleintje? Ik ben nieuwsgierig want ik heb ook een kleintje.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:11 schreef Marjolijntje het volgende:
Kersjes, hij is Faye nu ook voorbij hoor, zo te zien! Ik heb echt een mini
Lijkt me schattig zo'n mini met 6 tandjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:26 schreef oeke het volgende:
Hoe groot is Faye dan nu Marjoleintje? Ik ben nieuwsgierig want ik heb ook een kleintje.
Ze zit nu met haar 7 maanden nog steeds in 62 en ze heeft 6 tanden.![]()
![]()
Mijn kleine poppedeine.
Jou Draakje was dan ook wel een stuk lichter bij haar geboorte dan E was he. Volgens mij scheelde dat vlot 1,5 kilo. E was 4170 gram.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef NotTheSame het volgende:
Kenonne, kom ik aan met m'n 10-maander, 7,3 kilo, 71cm en 1 randje ondertand!
Niet doen, achterhaald, je voorkomt er niks mee.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:11 schreef becky27 het volgende:
Mag ik ff een vraag stellen. Of meerdere eigenlijk.
Nu bijna 30 weken zwanger en mezelf aan het verdiepen hoe deze keer de bv beter kan gaan. Ik heb toen bij mevrouw Drop van LLL een bv cursus gedaan, maar vanwege het iets te vroeg bevallen de laatste les over het kolven gemist.
De bv zelf ging prima, vanaf moment 1 kon Noortje goed aanhappen en drinken, alleen had ze KMA en viel ik zelf enorm veel af waardoor ik met het kolven enorme moeite had. Daardoor ben ik uiteindelijk met 6 mnd gestopt met bv.
Vragen zijn, mijn vk gaf aan dat het verstandig was om een maand voor de UD al koemelkvrij te gaan eten om KMA te voorkomen. Is dit herkenbaar bij sommige van jullie of maakt het niets uit?
En is het handig om nogmaals een bv cursus te doen of is het 'been there done that'?
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:01 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Lijkt me schattig zo'n mini met 6 tandjes.
E is vergeleken bij O., L. en Faye echt een reusje. Die was met vier maanden al 67 cm en ruim 7,5 kilo.
Zolang ze lekker in hun vel zitten is het toch prima en zo te horen zit dat wel goed.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:12 schreef NotTheSame het volgende:
Kenonne, kom ik aan met m'n 10-maander, 7,3 kilo, 71cm en 1 randje ondertand!
Je kunt zo heerlijk alle kanten op met die mini's!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Jou Draakje was dan ook wel een stuk lichter bij haar geboorte dan E was he. Volgens mij scheelde dat vlot 1,5 kilo. E was 4170 gram.
Las ik nu laast dat ze al stond?
Idd heeft geen zin weg te laten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
Niet doen, achterhaald, je voorkomt er niks mee.
Wat is de relatie tussen afvallen en moeite met kolven?
Nieuwe cursus kan nooit kwaad! Je weet de helft nog niet![]()
Je kunt Annette ook gewoon mailen met vragen over die laatste les toch
Ja, klopt inderdaad. Ik vermoed ook dat het dat is. I. sliep voorheen ook geregeld van 20:00 tot 6:00, maar dat is nu echt niet meer aan de orde. Ach ja, goed voor mijn productie zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 22:19 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Phaidra. I. is toch nu vier maanden? E. kwam toen ook ineens weer meerdere keren per nacht terwijl hij daarvoor doorsliep van 22:30 tot 5:00. Bij ons hing dat ook samen met het wennen op het kinderdagverblijf en het 19 weken sprongetje.
*klopt af* Het gaat nu weer langzaam aan beter met doorslapen hier.
Fijn om te weten dat ik niet op voorhand een koemelk/soja/ei vrij dieet hoef te gaan volgen. Ik had er zelf ook nooit van gehoord dus dacht, laat ik het eens hier navragen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:55 schreef WupWup het volgende:
[..]
Niet doen, achterhaald, je voorkomt er niks mee.
Wat is de relatie tussen afvallen en moeite met kolven?
Nieuwe cursus kan nooit kwaad! Je weet de helft nog niet![]()
Je kunt Annette ook gewoon mailen met vragen over die laatste les toch
Ik vind de beste man behoorlijk commercieel ingesteld, en ik vraag me bij tijd en wijle af of hij de kwaliteit van zorg die hij claimt te bieden ook daadwerkelijk kan bieden bij de manier waarop hij zorg levert.quote:
Dat zal toch wel voldoende zijn om je productie in stand te houden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:18 schreef Tinuviel het volgende:
Davinia, heel lastig om te zeggen. Het verschilt zo per dag. Minimaal 6/ 7. Maar de nachtvoedingen zijn echt elke dag anders. Hij vraagt eigenlijk standaard 1 om 2/3 uur s'nachts, maar de laatste dagen drinkt hij s'nachts vaker en dan hou ik het ook niet echt bij, kan makkelijk 2-3 keer per nacht zijn.
Ze is nu pas echt uit de kleertjes jouw E. en A. aan het groeien! Dat was maat 68. Ze heeft, vooral van de zomeroutfits, ontzettend veel plezier gehad!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:09 schreef mignonne het volgende:
Je kunt zo heerlijk alle kanten op met die mini's!![]()
Mijnes werd geboren met 4270, was met 4 maanden ook al 7 kg en 63 cm (iets kleiner dan de dame van Roosje), en vervolgens was ze met 10 maanden slechts 7,4 kg en 68 cm
Vooruit ze had wel al meer tandjes toen, en ik speel een beetje vals met die groei maar och.
Zolang ze het goed doen en goed hun lijn volgen als ze die eenmaal gevonden hebben is t goed, vergelijken is niet erg zinvol.
Jup, staan en al stapjes aan de hand en om de tafel!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 23:16 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Jou Draakje was dan ook wel een stuk lichter bij haar geboorte dan E was he. Volgens mij scheelde dat vlot 1,5 kilo. E was 4170 gram.
Las ik nu laast dat ze al stond?
Nee hoor, ik lees t nu voor t eerstquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:40 schreef Juud79 het volgende:
Mijn mond viel ook even open toen ik las dat ie nog niet eens LK was, dat dacht ik eigenlijk altijd wel, ligt dat aan mij?
Volgens mij geef ik hem meestal beide borsten. Het kan zijn dat er meer voormelk is gezien hij dan langer niet heeft gedronken dan overdag. Meestal doe ik het licht niet aan, maar als hij dan zo lang huilt doe ik het wel aan om te kijken wat er aan de hand is. Gisternacht hielp alleen rondlopen, dat vond mama wel wat minder fijn om 4 uur s'nachtsquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef Juud79 het volgende:
Boh Tinuviel, dat is waardeloos.......![]()
Krijgt ie een borst of twee? Kan het zijn dat je meer of minder melk hebt 's nachts? Dat ie teveel voormelk krijgt ofzo? Ligt ie in een andere houding te drinken, wat wellicht niet prettig voelt voor hem? Heeft ie het te warm of te koud? Doe je het licht aan of niet?
Ik roep maar wat dingen.....![]()
Davinia, hoe is het met jou nu?
Kijk, dat klinkt bekend. Wij zijn na de 6 maanden begonnen hem 's avonds voordat wij gingen slapen op zn buik te gaan leggen, sliep hij zo 4 a 5 uur aaneengesloten. Wel in overleg met huisarts trouwens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:05 schreef Tinuviel het volgende:
Hij is een echte buikslaper. In andere posities is hij gewoon ongelukkiger denk ik en dan slaapt hij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |