Appel en camembert?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
D'r staat een grote pan snert op 't gas.
In de oven gaat straks een quiche-schotel-bladerdeeg-ding met appel, koolraap, camembert, ei en creme fraiche.
Wat een vreemd toetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef Bombshell het volgende:
Spinaziehutspot met een gehaktbal als toetje chocomouse
Lees je zin eens hardop voor.quote:
Nee maar ik wil nu echt afvallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Bak je elke dag zo'n taart? Of elke week? Nee? gewoon een stuk nemenOmnomnom.
Vanavond hamburgers!op een pompoenpittenbroodje en erbij pompoen en potatowedges uit de oven
Jaloers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef vats het volgende:
Ok lunch gegeten.. noodles met beefballs in een spicy peanut sauce.. hierbij een soort van loempia gevuld met rijst en wat vlees, ter afsluiting flesje water en flesje cola.
Prima lunch voor 30RMB = 3.50 euro.
Wel echt supergoed dat je zo bij je standpunt blijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef LaLouchi het volgende:
Net cheesecake gemaakt... voor mijn dochtertje, zusje en moeder. Ik ben aan het afvallen dus ik mag niet. En hij ruikt zo lekker
Mijn oma zei, een zoetje in de koffie en een punt appeltaart erbij. Dat heft elkaar op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wel echt supergoed dat je zo bij je standpunt blijft.Wat mijn Oma altijd zegt; je kunt wel een heel stuk taart eten, maar de rest smaakt toch hetzelfde als dat ene hapje.
OT; koffie verkeerd. Met 2 zoetjes.
Nu wil ik dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
m&m's pinda. duidelijk een snoepdag
Hier ook zoiets; hier met fusilli, braadworsten (rul gebakken), ui, ei en een kruidenmix-spul. Geen idee of dat wat wordt...quote:
Vast wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook zoiets; hier met fusilli, braadworsten (rul gebakken), ui, ei en een kruidenmix-spul. Geen idee of dat wat wordt...
Thanxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
MaLo, dikke knuf!
Drink nu een cola berenburg, gewoon omdat andere mensen nu weekend hebben ofzo
En een blokje pure chocolade.
Straks: zuurkoolovenschotel (vanmiddag klaargemaakt, alleen de oven nog in) en verse rode bieten gemaakt, voor de zoete tegenhang
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeie inspiratie geef ik af en toe he![]()
Ze zijn zo verslavend! Maar af en toe moet ik ze gewoon kopen.quote:
quote:
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpenquote:
daar moet je ook een sterke borrel voor nemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpen. (ik heb al ruim een week last van erge hoest)
dan lig ik gelijk onder de tafel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar moet je ook een sterke borrel voor nemen
Heerlijk is dat, mijn fav risottogerecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef Jula123 het volgende:
Vanavond pompoenrisotto, nu al zin in.
Zulke zoete alcoholmeuk is ook echt helemaal neit goed om de keel te smeren!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpen. (ik heb al ruim een week last van erge hoest)
Ik lust niks anders, daarom drink ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zulke zoete alcoholmeuk is ook echt helemaal neit goed om de keel te smeren!!!![]()
OT: appeltje nu, straks lunch met wat zuurdesembrood en vanavond eten we een fish pie (met zalm, kabeljouw (gerookt) en garnalen en venkel en prei enzo)![]()
Heb je daar toevallig t recept van?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef Jula123 het volgende:
Vanavond pompoenrisotto, nu al zin in.
Ik heb dit recept aangehouden: http://www.okokorecepten.(...)restaurant-watergeusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 17:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Heb je daar toevallig t recept van?
Oeh gezelligheid bij het ontbijt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:05 schreef uniekhoorn het volgende:
Cup asoup chinees met suiker, tomaat met zout en peper. Boterham smeerkaas, beker melk en een spel
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oeh gezelligheid bij het ontbijt!
Volgens mij speelt ze spelletjes met ons.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oeh gezelligheid bij het ontbijt!
Wordt vanavond een zelf gemaakt groentesoepje, bouillon staat op, na twee uur kunnen we er een soepje van makenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:38 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Koffie![]()
Zo maar eens kaascroissantjes maken, vanavond weet ik nog niet
Niemeerdoendus?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:18 schreef Anne het volgende:
Ik heb weer een bord chinees naar binnen gewerkt en nu ben ik misselijk.
hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Riddler86 het volgende:
[..]
Volgens mij speelt ze spelletjes met ons.
GEEF!quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:20 schreef DjinN het volgende:
Garlic Cheesybread![]()
[ afbeelding ]
Nu nog 5 minuutjes in de oven en dan is het klaaaaaaaaar
Hihiquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:30 schreef DjinN het volgende:
[..]
HihiIk vrees dat je hem dan wel eerst uit de handen van mijn vriend moet trekken. Die zit al 5 minuten kwijlend voor de oven te wachten tot het brood klaar is
![]()
Nou heb ik gelijk honger!quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:04 schreef DjinN het volgende:
[ afbeelding ]
Eindresultaat![]()
![]()
Hij was zo machtig, dat mijn vriend zijn brood nog amper op konDat wil nogal wat zeggen, want die is normaal een grote eter
![]()
Wij hoeven de rest van de avond niets meer te eten denk ik zo
Ik ben zo lui dat ik zelfs geen zin heb om 200m naar de snackbar te fietsenquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik eet straks een loempia speciaal met wat patatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van mijn schoonvader..
Vorige week schoon gemaakt (ruim een uur lang, resultaat 3 rupsen en 2 slakken), geneden, grote zak in de vriezer, die zo wat fijnknijpen en dan de pan in met aardappels, bouillonblokje, melk.
Met rookworst, tartaar, gebakken ui, mosterd, zilverui/augurk en veel azijnNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:48 schreef kwiwi het volgende:
Een rollotje rolo.... omdat maar één stukje eten gewoon niet te doen is
Ken je dan niet beter een bak muesli pakken? is nog goedkoper ook.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef LaLouchi het volgende:
Weight care reepje pinda nougat... het komt mezo mijn neus uit. Maargoed nog even doorzetten.
Vanavond maak ik voor mijn dochtertje boerenkool met rookworst. En dan eet ik weer een reepje.
En daarna weer normaal eten, zodat je lekker gaat jojo-en.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef LaLouchi het volgende:
Weight care reepje pinda nougat... het komt mezo mijn neus uit. Maargoed nog even doorzetten.
Vanavond maak ik voor mijn dochtertje boerenkool met rookworst. En dan eet ik weer een reepje.
wat dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:14 schreef The_Hives het volgende:
ik ben alvast een pre-feestje aan het vieren
Alvast van harte gefeliciteerd !!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:19 schreef The_Hives het volgende:
over 2 uurtjes jarigen ik heb nog steeds vakantie, dus dan mag het
thnxquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alvast van harte gefeliciteerd !!![]()
ik durfde niet meer nadat je me de vorige keer liet zittenquote:(weer niet uitgenodigd)
Mocht je nog een keer opscheppen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:48 schreef Wanderlust. het volgende:
[ afbeelding ]
Rijst, boontjes en babi ketjap van RobinOok.
Ohhh!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:25 schreef Selestha het volgende:
Vanavond carnitas (pulled pork taco's) en spicy wedges
[ afbeelding ]
* PureEvil wil ook kibbelingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:05 schreef Muck het volgende:
Met 2 collega's een zak kibbeling gedeeld
Ieuw (ja heb ik geprobeerd, Ik vind het zo viesquote:
Ik vind Lebkuchen zoooo lekkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:17 schreef PureEvil het volgende:
[..]
* PureEvil wil ook kibbeling![]()
[..]
Ieuw (ja heb ik geprobeerd, Ik vind het zo vies)
Oh wij eten vanavond (wat een verrassing...) Nasi! Misschien wel weer een gebakken ei erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |