Appel en camembert?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:38 schreef Iemand91 het volgende:
D'r staat een grote pan snert op 't gas.
In de oven gaat straks een quiche-schotel-bladerdeeg-ding met appel, koolraap, camembert, ei en creme fraiche.
Wat een vreemd toetjequote:Op woensdag 17 oktober 2012 21:55 schreef Bombshell het volgende:
Spinaziehutspot met een gehaktbal als toetje chocomouse
Lees je zin eens hardop voor.quote:
Nee maar ik wil nu echt afvallenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:35 schreef motorbloempje het volgende:
Bak je elke dag zo'n taart? Of elke week? Nee? gewoon een stuk nemenOmnomnom.
Vanavond hamburgers!op een pompoenpittenbroodje en erbij pompoen en potatowedges uit de oven
Jaloers.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 07:53 schreef vats het volgende:
Ok lunch gegeten.. noodles met beefballs in een spicy peanut sauce.. hierbij een soort van loempia gevuld met rijst en wat vlees, ter afsluiting flesje water en flesje cola.
Prima lunch voor 30RMB = 3.50 euro.
Wel echt supergoed dat je zo bij je standpunt blijft.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 16:34 schreef LaLouchi het volgende:
Net cheesecake gemaakt... voor mijn dochtertje, zusje en moeder. Ik ben aan het afvallen dus ik mag niet. En hij ruikt zo lekker
Mijn oma zei, een zoetje in de koffie en een punt appeltaart erbij. Dat heft elkaar op.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wel echt supergoed dat je zo bij je standpunt blijft.Wat mijn Oma altijd zegt; je kunt wel een heel stuk taart eten, maar de rest smaakt toch hetzelfde als dat ene hapje.
OT; koffie verkeerd. Met 2 zoetjes.
Nu wil ik dat ookquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
m&m's pinda. duidelijk een snoepdag
Hier ook zoiets; hier met fusilli, braadworsten (rul gebakken), ui, ei en een kruidenmix-spul. Geen idee of dat wat wordt...quote:
Vast wel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier ook zoiets; hier met fusilli, braadworsten (rul gebakken), ui, ei en een kruidenmix-spul. Geen idee of dat wat wordt...
Thanxquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:
MaLo, dikke knuf!
Drink nu een cola berenburg, gewoon omdat andere mensen nu weekend hebben ofzo
En een blokje pure chocolade.
Straks: zuurkoolovenschotel (vanmiddag klaargemaakt, alleen de oven nog in) en verse rode bieten gemaakt, voor de zoete tegenhang
Jaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeie inspiratie geef ik af en toe he![]()
Ze zijn zo verslavend! Maar af en toe moet ik ze gewoon kopen.quote:
quote:
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpenquote:
daar moet je ook een sterke borrel voor nemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpen. (ik heb al ruim een week last van erge hoest)
dan lig ik gelijk onder de tafel waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:07 schreef The_Hives het volgende:
[..]
daar moet je ook een sterke borrel voor nemen
Heerlijk is dat, mijn fav risottogerecht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef Jula123 het volgende:
Vanavond pompoenrisotto, nu al zin in.
Zulke zoete alcoholmeuk is ook echt helemaal neit goed om de keel te smeren!!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Had een heeel klein beetje om mijn keel te smeren maar heeft niet geholpen. (ik heb al ruim een week last van erge hoest)
Ik lust niks anders, daarom drink ik ook niet echt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zulke zoete alcoholmeuk is ook echt helemaal neit goed om de keel te smeren!!!![]()
OT: appeltje nu, straks lunch met wat zuurdesembrood en vanavond eten we een fish pie (met zalm, kabeljouw (gerookt) en garnalen en venkel en prei enzo)![]()
Heb je daar toevallig t recept van?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 10:43 schreef Jula123 het volgende:
Vanavond pompoenrisotto, nu al zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |