Neem het dan ook niet voor haar opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd bitchy naar elkaar waren
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als jij in een keer bij Stinho thuis zou komen en zn zus zou aanpakken
Doe rustigquote:
Steven: Who the hell cares'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
beetje hosselen hier en daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat toch snel met je, dagen bleken uren
Je moet het hoofd wegdenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo speciaal is die ijsmeis ook weer niet al heb ik er toen die tijd wel lekker op gefapt.
KANKERSTEVEN GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
Ja tochquote:
Gewoon tussen de veilingen proppen bij iboodhuntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wie biedt geld voor ijsmeis.rar? We beginnen bij 5 euro.
quote:
Ik verkoop voor sixpackje bier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wie biedt geld voor ijsmeis.rar? We beginnen bij 5 euro.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Steven, jij verdient een lintje voor de goede opvoeding.
Ik voor een half sixpackje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verkoop voor sixpackje bier.
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.quote:
Idd fie ogen zijn een beetje eng.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet het hoofd wegdenken.
Als je alarmen nodig hebt ken je beter Morpheus bellenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.
je krijgt 20 euro als je beloofd dat afschuwelijk klein ding aan niemand laat zienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie wil foto's van mijn pik? Biedingen beginnen bij 20 euro
Lijkt het je niet tof?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind alarmen altijd zo nutteloos hé.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je alarmen nodig hebt ken je beter Morpheus bellen
Da's meer dan 3 euro per centimeter .. duur manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet tof?
Wij met zijn 2en FOK! verhalen vertellen in de Ardennen onder het genot van een Jupiler tijdens familie weekend
Menig hengst is jaloers op mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
je krijgt 20 euro als je beloofd dat afschuwelijk klein ding aan niemand laat zien
Beetje duur vind je niet meer dan 2 euro per centimeter..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*haha hoezo dm je dan dat je me misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*Vriend GeoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*Geo vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Terrasje in malmedy. Niets mis mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet tof?
Wij met zijn 2en FOK! verhalen vertellen in de Ardennen onder het genot van een Jupiler tijdens familie weekend
Goede grap manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje duur vind je niet meer dan 2 euro per centimeter..
Ja tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terrasje in malmedy. Niets mis mee.
Ja die was best nastyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven en ik hadden een awkward gelijktijdige post vannacht
Samen naar bed boelers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zag het.. ik wou GMTA zeggen maar toen dacht ik .. ik ga niet de term great minds gebruiken bij een persoon als jij.quote:
Ook gelijk op de seconde ook nogquote:
Neem voortaan bitterballen mee hé. Stellen we zeer op prijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn dit voor Davy praktijken die begint ook altijd te liegen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha hoezo dm je dan dat je me miste
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem voortaan bitterballen mee hé. Stellen we zeer op prijs.Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordiii regelt wel wat
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Milliseconden was Sjaak eerder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook gelijk op de seconde ook nog
Nu weet ik waarom het sneeuwt op de Galibierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed
Jordiii regelt wel wat
Project X 2.0quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Een meet met alle users uit de OP zou echt uitlopen op een grote matpartij verwacht ik
Zou ook volledig misplaatst zijn omdat jij nog niet eens in de buurt komt van mijn niveau, je hebt niet eens opleiding afgemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik wou GMTA zeggen maar toen dacht ik .. ik ga niet de term great minds gebruiken bij een persoon als jij.
Ik kom nooit zo snel hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milliseconden was Sjaak eerder.
wie haat je meer davy of mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor Davy praktijken die begint ook altijd te liegen.
ik heb dat regelmatig met die kalequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Als inZan in de OP staat, neemt hij gewoon al zijn relvriendjes van de gazastrook mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Een meet met alle users uit de OP zou echt uitlopen op een grote matpartij verwacht ik
groot drugsfestijn manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Nou enquote:
Lijkt me wel tof om een avondje uit te gaan met een gezelschap uit dit topic.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik zeg een meet op 29 oktoberquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als inZan in de OP staat, neemt hij gewoon al zijn relvriendjes van de gazastrook mee.
alle 3quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En voor straf moeten alle wijven uit de nachtbagger mee.
Voor wie is dit dan een straf?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij ook welquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om een avondje uit te gaan met een gezelschap uit dit topic.
ja he? Eindelijk je ontmaagding stijntje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven en ik doen niet aan avonden. Alleen weekenden.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof om een avondje uit te gaan met een gezelschap uit dit topic.
Oh minderjarige nepdronken wijven mogen ook mee dusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer hoor
:&?#2:(_4&/?quote:
jij, flips en de iets wat te grote dv?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Er zitten er wel meer hoor
Zeker.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:
ik word bij zo meeting gelijk neer gedjoekt door iedereen
Ik zeg doen.quote:
Ja duhhquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oh minderjarige nepdronken wijven mogen ook mee dus
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:
DV zal wel willen dat we niet naar een plek gaan waar je alleen op plastic stoeltjes kunt zitten. Dan komt ze toch niet uit die stoel.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij, flips en de iets wat te grote dv?
Ze had gekotst en was de trap op gedragen en dat wist ze niet meer.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Spees zit dr ook. Vaseline.. Zo even uit mn hoofdquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij, flips en de iets wat te grote dv?
29e tentamen om half 9quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als het weer 4-2 wordt dan ben ik de 29e niet aanspreekbaar ben ik bang.
Dat nepdronken boeit toch niet.. jij neemt toch wel een fles GHB mee dus dan stribbelen ze niet meer tegenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denken dat jij uberhaubt uitgenodigd wordtquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:
Gewoon FM13 halen op 2 november.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Steven je moet Fifa niet kopen hoor. Ik verlies net mijn eerste wedstrijd al met 3-1 terwijl het Ajax - Twente was. Wat een onrealistische zooi
Spees heeft te veel problemen. Is vaseline die chick die kotst van ghb steven?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Spees zit dr ook. Vaseline.. Zo even uit mn hoofdzit er ook niet supervaak
handig zegquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.dropbox.com/spacerace
Gratis dropbox space.
Te veel problemen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Spees heeft te veel problemen. Is vaseline die chick die kotst van ghb steven?
lijkt mij dat je een .edu adres nodig hebt?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef TwenteFC het volgende:
https://www.dropbox.com/spacerace
Gratis dropbox space.
ja door donranja of eh jordiiquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denken dat jij uberhaubt uitgenodigd wordt
Spees zou wel komen, Snow mag niet komen, Vaseline weet ik niet msischien vind ze ons wel tof.. NB volk blijkbaar niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Spees zit dr ook. Vaseline.. Zo even uit mn hoofdzit er ook niet supervaak
Pakken we ze jas afquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind wel dat Stijn ook moet komen. Desnoods doen we eerst middagprogramma dat we gaan midget golven ofzo. Ik wil wel eens zo'n stampvoetende woede-aanval in het echt zien.
kut grapquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind wel dat Stijn ook moet komen. Desnoods doen we eerst middagprogramma dat we gaan midget golven ofzo. Ik wil wel eens zo'n stampvoetende woede-aanval in het echt zien.
We laten Stinho jou in elkaar beuken met een golfclubquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
kut grap
zo klein is hij nou ook weer niet
Hypocriet ofzo?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spees zou wel komen, Snow mag niet komen, Vaseline weet ik niet msischien vind ze ons wel tof.. NB volk blijkbaar niet.
Adora zal niet komen want Friesloan, Krul zal niet komen denk ik want ze zit hier nooit, Lonaa ook niet schat ik zo..
Dus 4 max.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, of hele tijd als hij lijkt te putten trappen we dat balletje weg.
ja en neequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft DV jullie iets aangedaan of neem ik alles weer te serieus?
Gewoon van je schoolquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
lijkt mij dat je een .edu adres nodig hebt?
Wij haten dikke mensen hier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
Heeft DV jullie iets aangedaan of neem ik alles weer te serieus?
Wtf ga je serieus in op deze onzin.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spees zou wel komen, Snow mag niet komen, Vaseline weet ik niet msischien vind ze ons wel tof.. NB volk blijkbaar niet.
Adora zal niet komen want Friesloan, Krul zal niet komen denk ik want ze zit hier nooit, Lonaa ook niet schat ik zo..
Dus 4 max.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We laten Stinho jou in elkaar beuken met een golfclub
hoeveel man zitten er bij die golfclub dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon hem hard aanpakken zoals in afrikaanse landen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen als die happy4u komt ofso maar die autist komt hier nooit en dan trekt haar autisme het ook niet.quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoeveel man zitten er bij die golfclub dan?
Je weet toch hoe ik ben..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wtf ga je serieus in op deze onzin.
Fuck die wijven van een forimpje mNg.
We huren gewoon een neger van het formaatje BMI in die hem even aanpakt. Kijken hoe groot de mond van Tyron dan nog isquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon hem hard aanpakken zoals in afrikaanse landen.
Laten we hem voor straf in een seksclub los waar alleen maar dikke bertha's rondzweven.
Dat doen ze serieus als ''volwassenwording''.
mijn stagebegeleider is 3x formaat bmi maar dan blank dus okequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We huren gewoon een neger van het formaatje BMI in die hem even aanpakt. Kijken hoe groot de mond van Tyron dan nog is
Echt serieus, als je BMI 100x zou klonen heb je al een 10x beter politiekorps. En wat BMI bij de soldatenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We huren gewoon een neger van het formaatje BMI in die hem even aanpakt. Kijken hoe groot de mond van Tyron dan nog is
179.2 MB of 10.5 GB usedquote:
Toen je Fok! users als friend toevoegde?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Oei invite voor feestboek event, mijn private space wordt binnengedrongen door FOK!. Waar is het fout gegaan?
BMI had je los moeten laten in Harenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echt serieus, als je BMI 100x zou klonen heb je al een 10x beter politiekorps. En wat BMI bij de soldaten
Schrijf er een fictieverhaal over.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI had je los moeten laten in Haren
Het is eigenlijk geen roddelen, want we worden toch gespytoolt derhalve leest iedereen alles als er wat over iemand gezegd wordt.quote:
Ik heb alleen steven geadd, de rest voegde mij toe.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toen je Fok! users als friend toevoegde?
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik had hem helemaal vol, zit nu op 19%
niet als je in codetaal praat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen roddelen, want we worden toch gespytoolt derhalve leest iedereen alles als er wat over iemand gezegd wordt.
madame_paon leest dit ook gewoon natuurlijk.
Als je 1 van die bende dat elkaar op FB heeft ben je de sjaak dan staat je kop bij die dit is misschien een vriend van je ..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb alleen steven geadd, de rest voegde mij toe.Nog allemaal van het andere geslacht ook, moeilijk af te slaan natuurlijk.
BMI is een held maar bij plunderingen een neger loslaten... Dat is als een rode lap bij een stier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:41 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
BMI had je los moeten laten in Haren
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
Oei invite voor feestboek event, mijn private space wordt binnengedrongen door FOK!. Waar is het fout gegaan?
Wel slim van Dropbox dit straks heb je em vol en verloopt deze actie en dan moet je natuurlijk lappenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
[ afbeelding ]ha lekker 300 mb meer
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jezus deze is hard zeg![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6398842/fd612ff8/lulhannes_doet_bommetje_in_een_bevroren_zwembad.html
Ben je dan mongool of nietquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6398842/fd612ff8/lulhannes_doet_bommetje_in_een_bevroren_zwembad.html
Is dat voor die container meet in A'dam?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het wel als het een gunstige datum is.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denk het wel als het een gunstige datum is.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee man.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat voor die container meet in A'dam?
Ik voelde zijn pijn gewoonquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Happle luisterd me daar een dikke plaat.
Beetje makkelijk om grapjes over het gewicht van Happel te makenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het gay of pedofilie als je Stijn in zijn kontje neukt?
Hee Robert hoe gaat het in de celquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
dudequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
alleen de ontvanger is gay.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bennoquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee Robert hoe gaat het in de cel
Het is Efebofiliequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
gaydofile XDXDquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe kom je aan de vakantiefoto's van DV en Netsplitterquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaydofile XDXD
btw dofile lijkt best op
[ afbeelding ]
dolfijn
Absoluut.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
yo happel wij zijn goeie fok!vrienden toch
Xo een klein jongetje is niej wat ?quote:
Die van Grizzly Bear?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Puur spier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:45 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Beetje makkelijk om grapjes over het gewicht van Happel te maken
Bedacht door zanger Rinusquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een naam voor een nieuwe oogziekte waardoor je geen overzicht hebt?
Nee dat heet Ginikoorts.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dit een naam voor een nieuwe oogziekte waardoor je geen overzicht hebt?
Zodra hij weg gaat.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar koorts is maar tijdelijk.. DUS ER IS NOG HOOP?..
Hopen met PSV mag altijd, maar het gaat ieder jaar toch verkeerd.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar koorts is maar tijdelijk.. DUS ER IS NOG HOOP?..
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hopen met PSV mag altijd, maar het gaat ieder jaar toch verkeerd.
Ja toffe band.quote:
ja halloquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
Hallo allemaal. Ik ben een uurtje eerder vrij vandaag.
Hallo GGMM. Hoe is het er mee?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
Goed, wantquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Hoe is het er mee?
Met jou?quote:
Nee, was eerder bedoeld als flauw kutgrapje dat je ontslagen wasquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voel een 'dan ben ik lekker vrij' aankomen, maar ja, dan weer gewoon de hele dag ja.
Oh zo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nee, was eerder bedoeld als flauw kutgrapje dat je ontslagen was
Photoshop.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand goed programma om animated gif zoals mijn ui te maken?
Geen zin om Ps weer te installeren
Klopt maar in Paint zit tenminste passie en zie je dat iemand zich echt heeft ingezet voor je.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee man, ik ken al die programma's niet.
Maar Photoshop is erg goed.
gifninjaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:04 schreef SjaakBauer het volgende:
Iemand goed programma om animated gif zoals mijn ui te maken?
Geen zin om Ps weer te installeren
Ja, maar het is wel oerlelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt maar in Paint zit tenminste passie en zie je dat iemand zich echt heeft ingezet voor je.
Jammer dat je niet bent neergestoken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jazeker. Was even naar het centrum geweest man.
Alsof iemand over jou wil roddelenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt heel wat over je geroddeld over je als je er effe niet bent
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer dat je niet bent neergestoken.
[..]
[..]
Wat een blaagquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:11 schreef E.H. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)lukkig-bij-PSV.dhtml
Rotterdam lacht.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een blaagHij moet blij zijn dat hij bij PSV mag spelen.
O'reallyquote:Wijnaldum begon het seizoen op de bank. Dat hij door Advocaat niet tot de beste elf wordt gerekend, schoot in het verkeerde keelgat. 'Ik heb geen slechte voorbereiding gehad. In het begin liet de trainer weten dat ik meer moest gaan scoren en vervolgens bén ik meer gaan scoren. Niet dat ik slecht speel, maar ik krijg geen kans. Als ik inval, dan voeg ik duidelijk wat toe aan het spel.'
quote:
Morgen ga ik er 1 halen jaquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:43 schreef napoleonfour het volgende:
iedereen is naar de aldi gerend om zon broodje te halen?
Guruquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
You nigga's talk crime but you scared in jail!
Ook lekkerquote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Altijd die ah ah ah ofzo aan het beginNet als in bovenstaande
Te vroeg overledenquote:
ik ookquote:
Klein stukje lopen richting de Bram daar in de buurt heb je een Turk.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je kan echt niks fatsoenlijks te eten halen op Rotterdam CS hé
Klacht: geen eten op Rotterdam CS
Is het ook weer voor.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
da's toevallig, ik ook, had ik zin in
quequote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Sluit je aan in de rij bij Amoeba ofz.
Die net voor Ladage zit? Die vind ik er zo karig uit zien. Ik wil pizza of sushi ofzo.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klein stukje lopen richting de Bram daar in de buurt heb je een Turk.
Karig wel, maar prima te doen daar.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 17:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die net voor Ladage zit? Die vind ik er zo karig uit zien. Ik wil pizza of sushi ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |