Neem het dan ook niet voor haar opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd bitchy naar elkaar waren
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als jij in een keer bij Stinho thuis zou komen en zn zus zou aanpakken
Doe rustigquote:
Steven: Who the hell cares'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
beetje hosselen hier en daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat toch snel met je, dagen bleken uren
Je moet het hoofd wegdenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo speciaal is die ijsmeis ook weer niet al heb ik er toen die tijd wel lekker op gefapt.
KANKERSTEVEN GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
Ja tochquote:
Gewoon tussen de veilingen proppen bij iboodhuntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wie biedt geld voor ijsmeis.rar? We beginnen bij 5 euro.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |