Neem het dan ook niet voor haar opquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd bitchy naar elkaar waren
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als jij in een keer bij Stinho thuis zou komen en zn zus zou aanpakken
Doe rustigquote:
Steven: Who the hell cares'.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
beetje hosselen hier en daarquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat toch snel met je, dagen bleken uren
Je moet het hoofd wegdenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo speciaal is die ijsmeis ook weer niet al heb ik er toen die tijd wel lekker op gefapt.
KANKERSTEVEN GODVERDOMMEquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dat Stijn dan binnenkomt lopen "Hey zus hier is je schaar terug.. STEVEN NEE GEWOON NEE.. IK DACHT DAT WIJ VRIENDEN WAREN.."
Ja tochquote:
Gewoon tussen de veilingen proppen bij iboodhuntquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wie biedt geld voor ijsmeis.rar? We beginnen bij 5 euro.
quote:
Ik verkoop voor sixpackje bier.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:26 schreef Typisch het volgende:
Wie biedt geld voor ijsmeis.rar? We beginnen bij 5 euro.
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Steven, jij verdient een lintje voor de goede opvoeding.
Ik voor een half sixpackje.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik verkoop voor sixpackje bier.
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.quote:
Idd fie ogen zijn een beetje eng.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet het hoofd wegdenken.
Als je alarmen nodig hebt ken je beter Morpheus bellenquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.
je krijgt 20 euro als je beloofd dat afschuwelijk klein ding aan niemand laat zienquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Wie wil foto's van mijn pik? Biedingen beginnen bij 20 euro
Lijkt het je niet tof?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, Ik doe gewoon net alsof ik het niet gezien heb en bel ongemerkt 112 en vraag of ze met de alarmen uit willen komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind alarmen altijd zo nutteloos hé.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als je alarmen nodig hebt ken je beter Morpheus bellen
Da's meer dan 3 euro per centimeter .. duur manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet tof?
Wij met zijn 2en FOK! verhalen vertellen in de Ardennen onder het genot van een Jupiler tijdens familie weekend
Menig hengst is jaloers op mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
je krijgt 20 euro als je beloofd dat afschuwelijk klein ding aan niemand laat zien
Beetje duur vind je niet meer dan 2 euro per centimeter..quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef Geo4kant het volgende:
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*haha hoezo dm je dan dat je me misteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*Vriend GeoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen die haat op Tyron beschouw ik als een vriend van mij*Geo vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
quote:
Terrasje in malmedy. Niets mis mee.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Lijkt het je niet tof?
Wij met zijn 2en FOK! verhalen vertellen in de Ardennen onder het genot van een Jupiler tijdens familie weekend
Goede grap manquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beetje duur vind je niet meer dan 2 euro per centimeter..
Ja tochquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Terrasje in malmedy. Niets mis mee.
Ja die was best nastyquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven en ik hadden een awkward gelijktijdige post vannacht
Samen naar bed boelers.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Steven en ik hadden een awkward gelijktijdige post vannacht
Ik zag het.. ik wou GMTA zeggen maar toen dacht ik .. ik ga niet de term great minds gebruiken bij een persoon als jij.quote:
Ook gelijk op de seconde ook nogquote:
Neem voortaan bitterballen mee hé. Stellen we zeer op prijs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zijn dit voor Davy praktijken die begint ook altijd te liegen.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
haha hoezo dm je dan dat je me miste
quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem voortaan bitterballen mee hé. Stellen we zeer op prijs.Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jordiii regelt wel wat
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Milliseconden was Sjaak eerder.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ook gelijk op de seconde ook nog
Nu weet ik waarom het sneeuwt op de Galibierquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Komt goed
Jordiii regelt wel wat
Project X 2.0quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
Een meet met alle users uit de OP zou echt uitlopen op een grote matpartij verwacht ik
Zou ook volledig misplaatst zijn omdat jij nog niet eens in de buurt komt van mijn niveau, je hebt niet eens opleiding afgemaakt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zag het.. ik wou GMTA zeggen maar toen dacht ik .. ik ga niet de term great minds gebruiken bij een persoon als jij.
Ik kom nooit zo snel hoorquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Milliseconden was Sjaak eerder.
wie haat je meer davy of mijquote:Op woensdag 17 oktober 2012 15:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor Davy praktijken die begint ook altijd te liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |